Mă uitam aseară la televizor şi am văzut mizeria aia cu micşorarea ecranului şi afişarea unei reclame pe 1/5 din ecran. Am văzut-o la nişte beri şi la nişte telecomuri, deci nu e o practică nouă sau inedită. Motivul pare a fi simplu: în pauza de reclamă oamenii se duc la pişu sau schimbă canalul, deci dacă nu eşti prima sau ultima reclamă din calup şansele sunt foarte mici spre medii de a fi văzut de cineva. Sigur, cei 1.200 de oameni care au peoplemetere în casă pun pauză atunci când ies din cameră, deci măsurătoarea e corectă. Desigur. Aşadar, soluţia utilă pare a fi invadarea emisiunii cu reclamă, fie prin product placement, fie prin afişarea reclamei peste emisiunea normală, pentru că, aşa cum ştie toată lumea, reclamele susţin conţinutul.
In ritmul asta, in scurt timp se va da reclama pe full-screen iar emisiunea intr-un colt de ecran.
In vechime invadau broastele raioase, lacustele, mustele. Acum suntem moderni.
E un concept luat de pe net. De la siturile care au continut bun si 80% din pagina sunt reclame. http://www.gsp.ro este un astfel de site.
e foame de bani baieti
Total de acord cu „raul rual”, mai avem foarte putin si o sa fie raportul gen 80% reclame, 20% ce se difuzeaza pe postul respectiv. Nu mai avem mult …
Deja si in Relatii Clienti trebuie sa ti se bage ceva produs nou pe gat, daca nu la telefon, atunci live in sediile companiei X!
La noi cam toți banii se duc pe reclamele tv. Așa a ajuns un film de 2 ore să dureze la Pro tv 3 ore.
Cu cât foamea e mai mare, cu atât tendința de a spama cu reclame proaste e mai acută. Unde e foamea mică și oamenii sunt mai ”morali” și mai tentați să dea cu jet la tentații.
@paul gsp.ro ti se pare un site cu un continut bun ?
Am calculat la un moment dat cam cata informatie utila e intr-un articol de pe un sit web „modern” – gen ZF: cam 1/47. Exact ca in Idiocracy!
Sincer, eu una as prefera doua reprize de publicitate de genul asta, decat o ora de publicitate normala pe parcursul unei emisiuni sau film.
a fost tare asta cu gsp si continutul bun.. mi-am luat portia de ras si pe ziua de azi se pare!
Vrei nu vrei, trebuie si oamenii din publicitate sa-si faca treaba. Si zau daca nu prefer reclame pe 1/5 din ecran decat intreruperea filmului/emisiunii pentru o reclama de 30 de secunde.
Off topic. te felicit ca ai revenit pe scena.
On topic. reclamele nu-si au valoare, sunt scarbit de reclame, sunt scarbit de a ma uita la Televizor la un film si sa vad cum de 5 ori este intrerupt filmul si bagata cate o reclama.
Pe vremuri era ceva mai interesant, perioada de reclame intre 13:00 si 13:30 – teleshoping si alte balarii :))
Exact ca în cazul presei scrise: televiziunea şi-a avut zilele în care a făcut mult bine, apoi, mai de curînd, zilele ei în care a făcut (încă face) mult rău.
Pasul următor firesc e moartea. Trebuie să se întîmple şi asta cumva, nu?
Am ajuns intru hal incat dupa jumatatea calupului de publicitate, trebuie sa stau cateva minute sa imi amintesc la ce film ma uitam….sa vezi cand incepe campania electorala.
Eu aş prefera reclame atât de atrăgătoare încât să fie mai aşteptate de către public decât emisiunea în sine, ceva în genul lui „Dorel”. La cât de slabe sunt programele TV în ziua de azi nu înţeleg de ce aşa ceva nu este cu putinţă!
Nu mai fiţi răi cu paul că sunteţi răi degeaba. A scos în evidenţă GSP.ro doar pentru reclamele de pe el :trollface:
De asta nu mă mai uit eu la televizor.
Eu in 80% din timp sunt consumatorul de televiziune care lasa TV-ul undeva in fundal pornit prin casa si imi vad de treaba. Lucrez mai mult seara/noaptea.
Problema este ca emisiunile/filmele merg la un anumit volum si cand intra publicitatea e de doua trei ori mai tare. Imi vine sa sparg TV-ul in acele momente cand trebuie sa caut telecomanda sa dau repede mai incet ca la 2-3 noaptea sa nu deranjez vecinii.
Reclamele sunt iritante,dar desi nu stau sa ma uit la pauzele publicitare,sunt si reclame care imi plac,mai rar pe la noi…
Reclama e sufletul comertului
Din cauza reclamelor nu ma uit nici eu la tv, orice emisiune o gasesti pe internet nu are rost stau 2 ore la o emisiune din care 1 ora sunt numai reclame
Bine că nu există televiziune interactivă. Ar apărea condiţionalităţi de genul nu poţi urmări continuarea filmului dacă nu introduci codul afişat într-una din reclamele din pauza publicitară.
@Sakura, am obs. la cateva site-uri de live streaming video in care nu poti trece mai departe de reclama decat daca interactionezi cu mausu.
Anyway, eu vreau ca pe viitor toata taranimea sa se uite doar la reclame, daca asta e sufletul comertului.
P.S. la ce bun sa te mai uiti la emisiunea in sine cand reclama e tot ce conteaza ?!?! ori arunci TVu pe geam ori folosesti doar video webcast, podcast, etc.
Burtierele nu sunt o noutate, iar problema nu ramane reclama in sine (vrei continut gratuit sau la un pret simbolic, suporti reclama).
Problema e ca inca se mai pescuieste cu dinamita in Romania, de multe ori la comanda clientului.
Vrei sa vinzi o masina de 35 000 de euro? Logica iti spune sa cauti tineri profesionisti, antreprenori, corporatisti din middle management. Ori pe-astia ii gasesti la evenimente, la firmele proprii, unde ai spatiu de un panotaj, online pe site-urile specializate sau retele gen LinkedIn sau, in cel mai bun, caz in fata televizorului la emisiuni gen Ora de Business (la modul ideal..ca n-am prea vazut oameni de succes care sa mai aiba timp de tv). Dar nu, tu pui panouri in tot orasul, bagi burtiere in filmul de miercuri seara si intrerupi emisiunea lui Bendeac…