Problema cu publicul puțin

Citeam a patrusuteoptzecia lamentare a lui Vali Bârzoi pe tema presei și a optmiatreia subliniere a traficului de pe internet, care știe el cum e făcut (de fapt nu știe, e făcut grămadă, i-am dat o dată acces la statisticile de pe zoso.ro și, deși era evident că el spune tâmpenii, o ținea pe a lui).

Omul are o frustrare legată de traficul BusinessCover și i-o înțeleg, în parte. E nasol să vrei să faci jurnalism adevărat după ce 14 ani ai rescris comunicate și ai făcut știruci de pe la conferințe sau de prin deplasări. Internetul n-are o vină în chestia asta. Nu e nimeni de vină că el nu știe să scrie pentru internet sau că o face prost.

Revenind la trafic. Traficul e ca circulația ziarului. Arăți reclama la 10.000 oameni, 10 dau click și 2 cumpără. Când ai 30 de unici nu prea are cine să dea click și cine să cumpere. Da, știu, public premium, bla bla, știe toată lumea lecția învățată de la presă, care vindeau reclamă la kil și nu puteau spune dacă s-a uitat cineva la ele.

Nu e imposibil să faci bani cu conținut premium/business în România. Trebuie însă să lași mentalitățile de jurnalist specialist în rescris comunicate și dat știri pe pișcoturi și pus capul la treabă. 

 

fantezie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

  1. Buna abordare , sincer nota 10 pentru articol.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube