Primele semne ale rupturii

Nu ştiu cum vi se pare vouă, dar a declara că ai preluat ministerul unui coleg de partid şi că ai găsit dezastru nu pare a fi o declaraţie de împăcare. Cine a văzut astăzi discutia de la Realitatea poate fi de acord cu mine că Udrea încearcă să îşi salveze pielea proprie (de aceea nici nu mai semnează foarte multe acte în cele două ministere, sarcina revenindu-le secretarilor), cât şi pe a tătucului. Dacă asta înseamnă sacrificarea milionarilor Blaga şi Berceanu, fie.

Altfel, mişto, felicitări regiei Realitatea, e nevoie de mult curaj să îi lucrezi vocea unui ministru ca să pară că e speriat.

ps: anti-băsiştii sunt coerenţi ca de obicei.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

55 comentarii

  1. Udrea a venit special la emisiune sa-si spele imaginea. Si-a luat niste haine de maicuta pe ea, fara bijuterii si a turuit 1 ora si ceva despre mostenirea grea a ultimilor 20 de ani. Acum nu sunt de vina comunistii pesedisti, ci intreaga clasa politica.
    Bonus; ne-a povestit cat de corecta si competenta este domnia sa la cele 2 ministere pe care le are in subordine si ca a redus suplimentarea contractelor la 10%. Mai vrea sa fiu solidar cu ea. Sa ma ia de organ.

    00
  2. asta mai indrazneste sa deschida gura dupa scandalul de anul trecut? eu imi dadeam demisia sau mai bine, imi faceam harakiri. auzi la ea, se fura :)) hahaha

    00
  3. Am urmarit, chiar interesanta apararea. Cu toate ca sunt constient ca unele masuri luate sunt necesare, nu sunt de acord cu licitatiile cu dedicatie.
    Spun asta din cunostinta de cauza, am licitat, am castigat, si apoi am „pierdut”, prin nesemnarea contractului, ca nu s-a dat spaga.

    00
  4. ba da voi chiar sunteti prosti!? inainte a fost psd, au furat cat au putut lumea a inceput sa-i urasca (vezi zoso si multi altii) dupa aceea a venit pdl au furat de au dus hotia la un nou nivel, lumea incepe sa-i urasca!

    asta e un ciclu care nu o sa se termine niciodata degeaba ziceti voi ca aia fura mai putin si aia mai mult, cancerul e adanc infipt in maduva si nu o sa il scoata nimeni de acolo.

    mi se pare ca deja la noi campania electorala numai conteaza important e sa se duca sa voteze romanul, mai mult din ura fata de celalalt partid dar sa fie acolo sa se vada ca nu sunt pusi doar intre ei si in rest toti isi iau partea, cei de la putere grosu, opozitia cat sa isi mai faca inca o vila.

    cu totii am vazut reportajele despre casele lu videanu si berceanu si udrea&cocos toate facute din banii statului. psdul a facut la fel acum multi ani, doar ca atunci nu se stia ca se poate fura asa de tare.

    00
    • @WhatWhat:

      cu totii am vazut reportajele despre casele lu videanu si berceanu si udrea&cocos toate facute din banii statului. psdul a facut la fel acum multi ani, doar ca atunci nu se stia ca se poate fura asa de tare.

      nu bre, atunci îţi muia stăpânirea oasele dacă nu îţi refuza editorul ştirea. perioada aia e recunoscută pentru cei mai mulţi ziarişti bătuţi pe stradă ca urmare a articolelor despre putere. şi a publicităţii de la stat. deci da, nu se ştia că se fură atâta.

  5. Cand nu mai este carne pe os si cainii se musca intre ei.

    00
  6. Rezolvati-o cumva! E inadmisibil sa te plangi ca e criza si sa dureze un proiect pe fonduri structurale 2 ani de la depunerea dosarului pana la intrarea banilor (si vorbesc in cunostiinta de cauza). Eu depun dosare si fac acte ca sa construiesc ceva in tzara asta, adun si capital privat si statu (care plange dupa bani din afara) o freaca 2 ani (iar eu ce manac astia 2 ani??)

    00
  7. ai sa ajungi al II-lea la care ne vom intreba cat e salariul – oricat ai lua esca ia mai mult ca tine :)

    00
  8. Ce dracu, astia s-au cerut la putere ca sa se muste in public ? Is exhibitionisti, sau cum ? S-a explicat necesitatea unui guvern cu blaga si berceanu si videanu ca sa aiba de unde sa fie dati afara ? Ce naiba e asta, un fel de nu stim cum sa scapam de ei, si atunci ii promovam sa se faca de ras ? si da-i dracu pe fraierii distrusi pe parcurs.De fapt toata guvernarea boc a fost un flagrant pentru blaga si videanu ? Bine ca-s coerenti basistii si pedelistii care acu juma de an se isterizau ca-s atacati alde videanu si blaga de pomana, ca trebe lasati sa demonstreze ce pot, iar acu se inchina la neceseitatea eliminarii lor.

    00
  9. Hai ca te-ai facut de cacat cu screensaverul ala.. nu vad cum ti se pare tie ca ai „facut-o” pe tipa, cand ce a zis are coerenta ba chiar si logica.
    Cat despre Basescu sau politica din Romania, pur si simplu sunt prea indiferent ca sa ma exprim.

    00
    • @Cip:

      screensaver=chestia aia care porneste atunci cand nu faci nimic pe computer.
      screenshot= captura de ecran.
      doua chestii diferite. nu, nu esti prost, nu stiu cine ti-a zis asta.

  10. Foamea!!! :)))) acu se musca intre ei nu ? :))

    00
  11. Eu nu prea ma prind cum dau chestiile astea credibilitate guvernului… Adica astia is aia care or sa ne scoata din rahat?

    00
  12. Roi romanii, asta stim sa facem tot timpul. Sa ne cacam pe noi, aruncand vina pe ceilalti din jur.
    Deja e ceva banal.
    Si nici Deja-Vu nu mai poti sa ii spui…

    00
  13. @Cip: Unde vezi tu coerenţă şi logică? A afirmat ceva, i s-au cerut ARGUMENTE, la care a schimbat subiectul repetat până a sfârşit cu citate din DEX şi acuzaţii.

    00
  14. Cip, esti batut in capsor? Ăsta intreaba de argumente si aia ii zice ca e mironosita si prefacuta? Asta e coerenta si logica? Stai jos, ai 2.
    Bine, Udrea e o parasuta nesimtita si jegoasa, dar asta nu inseamna ca Cip nu e prost.

  15. sakura, arhi, ignoraţi fanii geoana/crin. trebuie un pic de incoerenta pentru a vota asa ceva.

  16. toti au „supt” de la aceeasi tata: fsn. e un pic altfel base pt ca macar are puterea de a-si asuma greselile. in rest, aproape toti cei din preajma, sunt aceeleasi neamuri proaste. pacat. (contractele lui cocos pt parcari oare nu tot cu statul au fost?)

    00
  17. „(de aceea nici nu mai semnează foarte multe acte în cele două ministere, sarcina revenindu-i secretarilor)” cred ca ai gresit putin: revenindu-le secretarilor sau revenindu-i secretarului zic si eu.

    ai dreptate, udrea e urata. am vazut-o la oradea. adevarul ca asta nu e un sablon pentru competenta. sunt curios cum ar fi reactionat toata hoarda daca era un udrea nu o udrea

    00
  18. Eu spun că ne-am descurca mai bine dacă am face așa: desființat Parlamentul și Președinția, iar Guvernul să nu mai aibă decât Ministerul Justiției funcțional, plus (cu funcționare redusă) cel al Internelor și Apărării, pt „siguranță”. Asta pt că lumea nu e mulțumită de nici o decizie care se ia, mai bine să nu se ia niciuna, să fim aproape fără clasă politică, să vedem, nu cumva o s-o ducem mai bine? Că în cazul pe care l-am descris vina pt ceea ce se întâmplă în țară, pt situația generală, ar fi a poporului, nu a politicienilor. Atunci să vedem care Băsescu&co mai e di vină.

    00
  19. -nu-mi sta in caracter sa comentez optiunile politice…fiecare judeca cum crede, alege cum stie! dar, nu pot sa inteleg,zoso, cum de, dupa dovezile clare de crasa incompetenta a membrilor actualului guvern si dupa indiciile clare ca oameni ca Udrea nu au ce cauta la conducerea unui minister pentru ca pur si simplu nu au pregatirea necesara, inca mai poti sustine astfel de oameni. cu toata responsabilitatea, zoso, esti un prost. ideea faptului ca poate crin/geoana erau mai „rai”, lucru pe care sincer nu il contest, nu sterge din incompetenta oameniloc astia de ne conduc si nici nu scuza pupincurismul asta si gasirea de scuze indiferent de cat de idioate sunt masurile luate sau „neluate”. si nu, nu sunt bugetar, nu mi-au taiat salariul cu 25 %. deci, draga zoso, esti un prost.

    00
  20. Misto initiativa asta de spalara a imaginii. N-a fost Udrea bagata-n corzi de tolontan, ci au umblat aia de la RTV la microfoane. Nu ajunsese duduia sa se-nroseasca la un moment dat, mai ceva ca Baselu dupa cateva pahare de whisky, nu, cei de la RTV au umblat la microfoane. N-a cedat fatuca spre final argumentand tamp si penibil „cu ce-i mai bun tolontan decat mine”, nu, tot cei de la RTV au umblat la butoane. N-a contat catusi de putin muia pe care i-a tras-o tolontan, in urma careia in orice tara normala ministrul si-ar fi dat demisia in secunda 2, neah, baietii aia rai de la RTV au umblat la butoane. Si ca sa fie meniul complet, amintim nitel si de guvernarea 2000-2004, baietii aia rai care bateau jurnalisti pe strada, oamenii erau persecutati mai ceva ca pe vremea raposatului, ma mir ca ai omis problema mineriadelor. Si totusi, asa comunista cum a fost guvernarea 2000-2004, tin sa dau niste cifre, cifre pe care le-am mai dat, si-o sa le mai dau, pentru ca nah, e argumentul suprem, dincolo de fel si fel de cacaturi pe care le invocati voi. Deficit bugetar 1,2%, si o rata a inflatiei de sub 10%, pentru prima oara dupa 90. Asta s-a intamplat binenteles intr-un an electoral, in care Nastase a pierdut alegerile. Nastase ala rau si corupt, care a furat de-a rupt. Si-acum vin si te-ntreb, ia zi-mi gogule, cat e acum deficitu? De ce lu’ madam Udrea i se parea normal ca niciun guvernant pdl n-a intuit ca ar veni criza? Sau explica-mi tu mie, cu argumente binenteles cum a redus, sau plafonat anul trecut guvernul boc cheltuielile?A, n-a facut-o? Nasol. Crezi ca acum vor reusi? Ce mai conteaza, important e ca PSD-ul e comunist, PNL-ul sunt idioti. Importanta e creeare impresiei ca oricum n-aveam o alternativa mai buna. Desi crifrele, daca stai sa le analizezi ti-o ofera, alternativa zic. Puteam sa jur in 2002 cand am votat prima oara o coalitie, ca lucrurile vor ajunge exact ca in timpul guvernarii primei coalitii de trista amintire, CDR, si iata ca timpul mi-a dat dreptate.

    Ca si concluzie, in 2000-2004 multi ziaristi erau batuti pe strada, erau supusi unor presiuni de neimagiat (observi ca merg pe mana ta aici, nu?) dar acum nu prea-i cazu. Ioan T. Morar il pupa-n fund pe Presedinte chiar si cand si-o ia la muie, bloggerii precum esti si tu, pleaslavesc orice ar face conducatorul sef. Asadar, nu mai e cazul de intimidari, pentru ca nu-i asa, jurnalistii si bloggerii sunt echidistanti si deontologi.

    00
    • @zetu: te ambalezi ca proasta. daca te uiti la comentariul lui iulian mai atent, o sa vezi de unde vine aia cu ziariştii bătuţi.
      altfel, tolontan a facut ce a putut, fara a avea dovezi. cu ridzi a avut. dar asta nu e important in cazul asta, nu? trebuie sa isi dea demisia, ca e corupt! nastase nu era. sssst, nastase nu e corupt! de aia am fost primiţi in ue, ca justitia functiona si nastase nu era corupt. oh, w8…

      cu cifrele. le-am notat de prima oara cand le-ai spus. dar, spune-mi, tinere, in 2004-2008 ai dus-o rău? ai luat loganul pe credit? ai consumat? ai calatorit doar cu buletinul?

      altfel da, cred in continuare ca Băsescu e mai bun decât Geoană. De asta l-am si votat. Nu pentru competenţele lui in materie de finanţe, nu pentru Boc, pentru el. stiu ca o sa iti placa asta, adu-ti aminte cine era prim-ministru in 2000. eh, de ce nu l-am votat pe ala, ca parea al naibii de competent?

  21. zoso a scris pe 26 Mai 2010, 8:31 am

    @iulian: ma vezi pe mine ca apar tampenia lor?

    Nu doar c-o girezi, dar o si incurajezi, prin atitudine.

    Si e vorba de 2004, nu de 2002.

    00
  22. ps: şi eu am dosar. pui botul?

  23. Mane, daca as raporta la cum am dus-o in ultimii zece ani, ar trebui sa fiu fanatic si sa-l sustin pe Basescu. Dar asa cum am fost revoltat in 2004, cand psd-ul pusese stapanire pe tara cu baronii locali, si care da, incercau prin diverse tertipuri intimidarea presei, asa cei de acum si-au dat nota incompetentei de mult prea multe ori. Tocmai acum, cand tara ar avea nevoie de cei mai competenti oameni ai sai, care sa faca alaturi de popor un efort pentru a iesi din criza. Dar nu mai pot, cand il vad pe boc cum prezinta el, date corecte de altfel, din 2006-2008, iar cand vine vorba de 2009 spune cu juma de gura „am plafonat cheltuielile” fara sa faca referire la vreo cifra. Si minte, minte cu nesimtire. Nu mai pot cu Basescu, care a luat rolul primului ministru, nu mai pot cu Udrea, Berceanu, Videanu si totii baietii astia care formeaza un guvern de paie. Stii ca in lunile astea la unele primarii s-au marit salariile? Cica s-ar fi marit exact cu procentul cu care se va taia acum. Toate astea sub guvernarea actuala. Si pana la urma cine si-o va lua la muie? Si poti sa le faci ceva? N-ai ce, pentru ca au mandat pe 4, sau 5 ani. Nici macar nu-i poti prinde pe strada sa le tragi o flegma intre ochi, ca sunt aparati de-o armata de spepisti.

    Da, pe vremea lui Nastase justitia era o gluma, la fel cum e si-acum, dupa 6 ani sub presedintele jucator. Problema e ca Basescu a venit, a luat tara, si-a dat-o de gard, fara sa lase ceva notabil in urma lui.Nu m-as fi suparat daca am fi in situatia de acum, dar sa avem infrastructura, sa avem o justitie cat de cat functionala, sa ramanem dracului cu ceva. Ca zi de zi datoria externa ne creste.

    00
  24. daca esti amabil, nu mai folosi citate din şpagatist cand comentezi la mine pe blog.

    intrebare: daca in locul lui basescu era X, sa zicem, care X nu e nici Nastase, nici Crin, nici Geoana, nici Iliescu, dar e unul din gasca lor, pentru ca, plm, astea sunt partidele. ai mai fi fost la fel de revoltat de situatia actuala?

  25. Dap.

    00
  26. am inteles, deci ura ta viscerala fata de basescu e colaterala, pe tine te intereseaza binele ţării, nu?

  27. Dragi concetățeni (cu iulian în frunte): bine vă mai zice WhatWhat(#4), și am și eu câteva completări. Spiritul neamului românesc s-a modificat cumva în ultimele mii de ani de la Decebal, când oamenii erau onești și cu linguri de lemn, și probabil s-au molipsit prin încrucișarea ADN-ului cu cel de roman-italian, și românu’ fură dacă poate, că-i place bogăția imperială.

    Deci băi băieți și fete concetățeni cu mine, dacă noi nu ne organizăm într-o societate civilă cu destulă putere, ca să putem să influențăm serios deciziile politicienilor, atunci ei sunt hoți în sat fără câini.
    Și atunci, de ce-mi place mie Băsescu, fără PDL? Deși știu că scârțâie pe alocuri, îmi place pt că e un tip simpatic (la caracter), și mi-e simpatic pt că poate seamănă cu mine. Înțelegeți voi? Nu mă interesează ce face (în anumite limite).

    Cât despre PDL… Păi dacă nu era Udrea era Agathon, cum dracu’! Ăsta e al doilea motiv pt care trebuie neapărat să-i iau apărarea PDL-ului, pt că ei fură mai puțin, mai cu bun-simț, nu ca PSD-ul. Și vin ăia și spun: m-am săturat să aleg răul cel mai mic din două rele. Păi da mă, dar știi că nu ai puterea să dai la o parte tot răul, din multe motive (printre care și ăla cu societatea civilă de care-am spus mai sus), și dacă tu nu alegi răul mai mic, atunci, ca într-o lege a lui Murphy, răul mai mare se alege singur! De-asta trebuie măi apărat PDL-ul și răul mai mic în general, de-asta trebuie votat, pt că românii nu-s în stare să găsească modalități de control over clasa politică. Pt că dac-am fi deștepți, noi i-am conduce pe ei, cum e normal din sensul democrației (latină – demos=popor & kratos=putere), nu ei pe noi. A, și dacă 90% nu votează, sau scriu mue pe buletinele de vot, nu înseamnă c-am găsit vreo soluție, e doar beție cu apă rece pt handicapații care nu gândesc prea departe.

    Zetu mamă, cifrele din timpul guvernării năstase nu se datorează sub nici o formă guvernării năstase, cum nici cifrele din alte guvernări nu s-au datorat guvernărilor respective. Asta e mare imbecilitate pe care-o cred românii cu ceva cunoștințe economice, că în România deciziile politice au vreo influență pozitivă asupra economiei. În România ele pot avea doar o influență negativă, din motivul pe care l-am dat în primul paragraf. Ceea ce contează pt noi e cât de negativă.

    Faptul că a fost ceva aparent pozitiv în timpul lui năstase se poate datora vreunor mii de motive, oricare altele în afara meritelor respectivului guvern, care țin de diferite conjuncturi și împrejurări, independente de guvernare. La fel și cu PDL-ul. Asta e echivalent cu faptul că acele conjuncturi și împrejurări NU VOR reveni dacă alegem tot PSD-ul, te-ai prins?

    Tot ce putem noi face, atâta timp cât nu ne facem vreo societate civilă extrem de puternică, e să votăm partidul care fură cel mai puțin. QED, kapisci baby??? Ori vreți lămuriri suplimentare? Și n-o dați dracului în smiorcăieli sentimentale, cu asta-i soarta nostră.

    00
  28. E o chestiune de logica elementara, asta ca tot iti place tie logica. E cam greu sa-ti mearga bine daca tara-i pe spate, si nici nu faci parte din clientela politica, sau din cei favorizati de partidul de guvernamant. E cam aiurea sa sponsorizezi niste oameni incompetenti care te mai si sfideaza cu buna stiinta.

    00
  29. zetu, am inteles. deci practic basescu e prost, dar ai fi votat bucuros cu ailalti doi, care sunt si mai prosti, totul pentru binele ţării. misto.

  30. Si e destul de improbabil sa se-ntample asta cu un presedinte care-i raspunde cu „probabil am fost beat” unu-i parlamentar care si-a permis sa-i aminteasca presedintelui ca pana si el sustinea pensia minima de 500 de lei.

    00
    • @zetu:

      Si e destul de improbabil sa se-ntample asta cu un presedinte care-i raspunde cu “probabil am fost beat” unu-i parlamentar

      off the record. valoare zero. si eu spun la bere ca l-am futut pe nihasa in pizdă. mă crezi? oh, w8, asta inseamna ca inregistrarea aia cu nastase si cu consiliera lui discutand şpăgi de milioane pentru mentinerea magazinelor fara taxe din vămi e adevarată. misto.

  31. Și atunci, de ce-mi place mie Băsescu, fără PDL? Deși știu că scârțâie pe alocuri, îmi place pt că e un tip simpatic (la caracter), și mi-e simpatic pt că poate seamănă cu mine. Înțelegeți voi? Nu mă interesează ce face (în anumite limite).

    Asta e epica, si descrie perfect felul in care voteaza multi dintre noi. Ce mai conteaza ce-ai facut inainte, ce mai conteaza daca ai realizat ceva, daca ai facut ceva contrect. Cacat. Totul se rezuma la carisma si la cum dai pe sticla. „E simpatic, da-l dracu, cum sa nu-l votezi, ui ce frumos le zice el”.

    SI mane, faptul ca PSD-ul a lasat tara cu deficit de 1,2% nu inseamna decat ca a fost pana la urma un guvern responsabil. Nu uita, atunci era tanasescu la ministerul de finante, nu gluma de acum, Videanu. Si ca sa-ti fac o paralela, guvernul PNL a lasat tara cu deficit de 4,8% in conditiile in care au avut o crestere economica de 8,6%. Asta inseamna sa fii iresponsabil. Penelistii au dat bani primarilor pnl, fiind singura lor sansa de-a creste ca partid. Si-au comis-o, au comis-o urat de tot. La fel ar fi putut sa faca si psd-ul, sa joace totul pe-o carte, si sa duca la dracu-n praznic deficitul bugetar, si totusi n-au facut-o.

    zoso a scris pe 26 Mai 2010, 9:31 am

    zetu, am inteles. deci practic basescu e prost, dar ai fi votat bucuros cu ailalti doi, care sunt si mai prosti, totul pentru binele ţării. misto.

    Mane, Basescu avusese timp in 2009 sa-mi demonstreze ca-i competent, sa-mi demonstreze ca se lupta cu criza. A avut timp berechet sa taie salarii, pensii, sa reduca cheltuielile. N-a facut-o, motiv pentru care am decis ca e cazul sa vina altul in locul lui. Din pacate majoritatea a avut o alta parere :D

    00
    • @zetu:

      La fel ar fi putut sa faca si psd-ul, sa joace totul pe-o carte, si sa duca la dracu-n praznic deficitul bugetar, si totusi n-au facut-o.

      şi n-au făcut-o. au fost responsabili. google va-tech. kthx :)

  32. @zoso, nu incerci sa mai chimbi bre placa asta cu cei rai erau ceilalti, chiar crezi ca se poate mai rau ca si acum ? Suntem la nivel de Trinidad Tobago. Si ca ziceai de incoerenta, Base e cel mai incoerent presedinte ever, Boc are cel mai incoerent guvern ever, etc. Sau sa fim si mai corecti, mint de rup, bine macar ca au fani coerenti…

    @ezertor, trebuie sa fii retard sa crezi ca PDL fura mai putin decat PSD, tocmai ce ai iesit Udrea sa spuna ca desfiinteaza CNI, pentru ca fura prea mult. Eu cred ca au furat intr-un an cat altii in zece. Pe de alta parte, tie ti-e simpatic Base, imi place cum ai facut un eseu sa ne spui cat esti de spalat pe creier.

    00
    • @Keos:

      zoso, nu incerci sa mai chimbi bre placa asta cu cei rai erau ceilalti, chiar crezi ca se poate mai rau ca si acum ? Suntem la nivel de Trinidad Tobago. Si ca ziceai de incoerenta, Base e cel mai incoerent presedinte ever, Boc are cel mai incoerent guvern ever, etc. Sau sa fim si mai corecti, mint de rup, bine macar ca au fani coerenti…

      bre, situatia de acum nu era altfel cu ailalti. putea fi mai rau. remember 1996-2000?

  33. Intrebare: daca cei de la pdl te-au cumparat doar ca ai o foarte mare ura fata de psd, poti explica ce diferenta exista intre psd si pdl? exceptand evident numele si culoarea celor partide care par a fi singurele diferente intre ele. De ce ar fi mai putin nociv pdl pentru .ro decat a fost psd?

    00
    • @ovidake: pdl fură mai puţin. si violează mai puţin justiţia şi presa. in rest sunt la fel. ma scuzi daca o prefer pe udrea rodicăi stănoiu.

  34. Felix #5 cam are dreptate, o sa fie dog eat dog. Astia incep sa se cam ia in bete, iar Basescu simte cum, din cauza ca asta-i ultimul mandat si pe jalea asta nu-i o veselie sa stai la guvernare, ii cam fuge scaunul de sub fund. Cu cine o sa vina PDL-ul candidat la presidintie care macar sa piarda onorabil?… Cu Blaga, Berceanu nu merge. Si Elena Udrea nici atat, oricata ambitie ar avea. Altfel ce sa zic, e o femeie care arata bine. :D

    00
  35. @zoso (comment 17):
    Abia acum am inteles de ce le iei apararea portocaliilor in detrimentul pesedistilor.
    Cum spuneai in comentul tau si cum stie toata lumea, in perioada pesedista jurnalistii (ca bloggeri nu prea erau pe atunci) era cenzurati pana la extrem.
    Pai daca s-ar intoarce pesedistii, ar trebui sa scrii doar despre condus si sa dai virale altfel ti-ai luat 2 plane in dinti de urgenta (unul pt dintii de sus si unul pt cei de jos).
    Deci partinirea ta nu provine dintr-o afectiune pentru potocalii ci din simplul instinct de supravietuire!

    00
  36. zoso a scris pe 26 Mai 2010, 2:39 pm
    şi n-au făcut-o. au fost responsabili. google va-tech. kthx

    Mane, eu n-am zis ca pesedeii n-au furat, dar totusi au fost responsabili, vezi cifrele pe care le-am dat mai sus. N-au marit pensiile in prostie, nu si-au angajat clientela politica in prostie. Dar repet, cu toate astea au facut o gramada de magarii.

    E misto ca aduci vorba de CDR, foarte misto.

    Convenţia Democrată Română (CDR) a fost o alianţă politică şi electorală formată în anul 1991 de către partidele care, la acea vreme, reprezentau opoziţia faţă de guvernarea Frontului Salvării Naţionale. CDR a câştigat alegerile parlamentare din anul 1996 şi, împreună cu Partidul Democrat, a format o coaliţie politică ce avea să conducă România până în noiembrie 2000. Începând cu 13 august 1996, denumirea CDR a fost schimbată în Convenţia Democratică din România. CDR şi-a încetat existenţa în anul 2000.

    Deci PDL-ul, care pe vremea aia era PD, a mai dat cu Romania de gard. Dar nu ne-a ajuns odata, mai vrem! Hai sa ne fie de bine! :D

    00
    • @zetu: nu, mane, au furat mai mult, dar pe vremea aia era de furat.

      ai dreptate. imi cer scuze. PDul a dat cu romania in gard, platind imprumuturile facute de guvernarea…da-o dracu, nu mai contează.
      repet. CDRul, niste prosti gramada, PDul, niste hoţi proşti, n-au furat si nu vor reusi sa fure cat a facut-o nastase+mitrea+dip+hrebenciuc. decat daca mai stau inca 10 ani la guvernare si poate nici atunci.
      si da, las-o mai moale cu guvernarea nastase şi cu ieşitul lor pe plus. foarte foarte moale. si dobitocii de la pnl erau pe plus si nici ei nu ştiau de ce.

  37. Nu zoso, nu putea fi mai rau, tocmai ce am zis ca suntem la nivel de Trinidad Tobago si nu glumeam.

    Inca ceva, de nu renunti la post-urile astea politice, sunt cel putin ciudate si nu sunt deloc la acelasi nivel cu restul, iar din unele comentarii suspect de pacifiste pare ca nici tu nu crezi ce zici.

    00
  38. @zoso da, screenshot/capture am vrut sa zic, ma scuzi.. se mai intampla.. my bad.

    Buuun, sa o luam altfel. Fata a zis ca pe langa faptul ca Udrea e o prefacuta (chestie care nu are treaba cu aspectul), evita intrebarile care nu ii convin. Tu ii spui tipei ca aspectul nu e un argument. Perfect corect, numai ca ea nu a zis nimic legat de aspectul ei. Cat de multa dreptate a avut ea in legatura cu cat de prefacuta e Udrea sau nu, asta e alta problema.

    In fine, iti place tie sa te legi de lucruri marunte.

    BTW, am votat Basescu, nici pe departe „Geaoa/Crin”, chestie care ai dedus-o nu stiu de unde. Dar nu l-am votat pentru ca imi place, ci pentru ca nu ii suport pe ceilalti.

    In fine, poti sa ma faci prost in continuare, pentru ca stiu ca nu ai tu, zeule, cum sa iti schimbi parerea.

    00
  39. @Keos: asta cu cine a furat mai mult nu e clară, o scoatem din discuție. Că Udrea a spus că fură CNI-ul prea mult nu are legătură cu situația generală a partidelor. Deci fiecare votează fie cu cine i se pare că a furat mai puțin, fie cu cine-i dă ciolan mai mult, dacă are relații. Simplu.

    Dacă mie-mi place de Băsescu nu înseamnă că-s spălat pe creier, ci că poate sunt, așa cum am mai spus, cam ca el, și cine seamănă se adună sau se simpatizează, aici nu-i vorba de lins sau pupat undeva. Cei care urăsc o persoană, din indiferent ce motive, nu pot găsi nimic bun la ea, și vin triumfători cu declarația „păi dacă ești ca el, e clar, de la un astfel de om n-ai ce să ceri”. Atunci când nu-ți place de-o persoană, nu mai vezi decât chestii negative la ea.

    Și nu suntem de loc la un nivel jos, dacă era PSD-ul la guvernare în ultimii 6 ani am fi avut nevoie să ne împrumutăm vreo 40 de miliarde de la FMI, cu indulgență.

    @zetu: nu e vorba că le zice frumos, ci că le zice bine. Cum îi spuneam lui Keos mai sus, voi îi vedeți doar greșelile. Eu i-am urmărit mai mult de 6 ore de declarații din diverse ocazii, și cu mici scăpări e un om care are LOGICĂ, care câteodată te face să râzi, dar asta nu e esențialul. Se compară cu limbă-de-lemn iliescu? Se compară cu fetița de Constantinescu? Și diversele ieșiri pe care voi le luați în nume de rău (probabil eram beat, i-am ciuruit etc) arată că nu e un robot diplomatic, care-i probema dacă eu apreciez și treaba asta, că nu-mi place ca un președinte să fie precum un academician înțepat în cur de-atâta sobrietate??? Cică un președinte nu trebuie să spună „suedezcă împuțită” în propria mașină, sau să-i spună vreunei jurnaliste că ce-i face pe masă! Da de ce nu, băi serioșilor? Să fie o acritură serioasă și sobră gen regina Angliei? Hai nu-ncepeți cu uite unde e Marea Britanie că are regină, că meritul pt unde e îi revine poporului, nu reginei sau clasei politice, la fel și-n România. Ce-a fost în timpul regelui la noi a fost pt că oamenii nu erau încă denaturați de comunism, nu din meritul regelui.

    Deficitul ăla nu contează prea mult pt starea unei țări. În schimb, factorii care influențează creșterea economică (unul din lucrurile care contează) sunt mereu mult dincolo de puterea de influență a vreunui guvern din orice țară, dar treaba lor e să ne facă să credem că ei au contribuit cu ceva. Dacă am aduce în România cei mai buni specialiști din guvernele altor țări (ca SUA, Germania etc), n-ar face nici o brânză cu poporul român. Felul în care e majoritatea poplației într-o țară influențează în foarte mare parte starea acelei țări, și nu ce decizii iau Parlamentul și Guvernul, atâta timp cât e ceva de bine. Când e de rău, da, politicienii pot influența foarte mult, dar de bine, nu pot face nimic. Asta e teoria mea, e în contradicție cu ceea ce doctorii în economie politică, profesori pe la diferite universități de prestigiu prin lume, dar ăia spun ce spun pt scaun și salariu. Așa că să-și bage undeva teoriile lor.

    nu si-au angajat clientela politica in prostie” holy shit, nu zău??? Păi de unde dracu să știi tu ce și-au angajat, când presa a avut pumnul în gură în perioada 1945-2004??? S-a scris timid prin ziare precum România Liberă de cât de multă clientelă politică și-a băgat PSD-ul, dar tu de unde să știi? Și cine avea idee cât de cât de componnța primăriilor pe-atunci, asta ca un exemplu minor, știe că PSD-ul a suprasaturat bine România cu clientela politică băgată peste tot! În Constanța de exemplu, după 6 ani de guvernare PDL, primăria încă mai geme de tot felul de posturi ale simpatizanților PSD, banii se scurg aiurea, dar tu zetule ești genul de om care s-a informat doar de la TV și din ziare, de unde dracu’ să știi tu realitatea din teren!

    00
  40. @ezertor, n-am avut rabdarea sa-ti lecturez tot textul. Mi-au fost de ajuns doua trei fraze, m-am dumirit rapid. Basescu e simpatic si le zice bine, dar n-a facut mai nimic de cand e presedinte.

    Spui ca nu conteaza deficitul bugetar?! No shit?! Stii ce reprezinta deficitul bugetar, e diferenta dintre PIB si banii pe care-i cheltui. Daca tu incasezi 10 lei, si cheltui 20, ai o problema, tre’ sa faci rost de undeva de 10 lei, sa-i pui la loc. Banii aia ii iei cu imprumut, platesti dobanda etc, you get the point. Asadar, deficitul bugetar nu e foarte important, ci foarte important pentru o tara. Salariile si pensiile scand tocmai pentru scaderea deficitului, dar nuuuu, el nu-i important. Da’ plm, nu stiu ce pretentii am de la tine, doar tu-l simpatizezi pe Base.

    Si da, psd-ul normal ca si-au pus oamenii lor prin primarii si prin alte posturi cheie. Dar una e sa angajezi 2-3 oameni, si alta e sa angajezi 20-30. Mi-e lene sa caut acum cat la suta din pib se plateau in 2004 pentru bugetari si pensionari, si pot sa pun pariu ca e un procent cu mult mai mic decat acum. Iar tu acum te uiti in gura unui individ care-ti spune cat de frumos si inteligent esti in timp ce te buzunareste.

    Si inca un amanunt. Politicienii pot influenta mersul unei tari si cand tara merge bine. Masurile de limitare a sistemului bugetar trebuiau luate in 2007-2008, atunci cand peste tot se faceau angajari, cand patronii cautau in disperare oameni, de-au ajuns sa-le plateasca munca de 2-3 ori cat facea. Era mult mai simplu ca atunci cei din sistemul bugetar sa-si gaseasca de munca in privat. Iar masurile pe care le putea lua atunci guvernul erau mult mai usor de suportat decat acum.

    00
  41. Ezertor, cam ce impresie crezi ca faci cu al doilea eseu fantasy ? Si da, e adevarat, il urasc pe Basescu, dar nu pentru ca m-am trezit cu fata la perna intr-o dimineata, incet, incet, cu toate rahaturile care le-a facut a ajuns la momentul in care ma dezgusta sa il vad sau sa il aud iar faptul ca mai sunt oameni care inca il considera „simpatic” ma dezgusta cam la fel de mult…

    00
  42. mai zetu, stii tu de ce a fost deficitul atat de mic in 2004? Pentru ca PSD-ul era sigur ca o sa castige. Isi pregateau apele pentru ei si nu erau nebuni sa plaseze bombe uriase cu ceas pentru ceilalti (ce a facut PNL-ul cu sistemul bugetar si cu pensiile in 2007-2008)

    O sa zici, wow, ce responsabili, frate.

    Dar pe ce se bazau ei ca o ca castige? Hai sa iti zic: pe o presa aservita sau calcata cu bocancul pe gat in proportie de 95%. Sau mai mult. Presa pe care nici PNL-ul, nici PDL-ul nu au mai avut-o (si a fost bine ca nu au avut-o!) In rastimp, in guvernarea PSD, banii se furau din greu si abuzurile erau uriase, ca era mucles in presa. Nastase a ajuns pana acolo incat si-a negociat spagi personale, vezi cazul duty-free pomenit de zoso mai sus (spaga de peste 1 milion de euro, exista inregistrari audio). Pensiile erau majorate cu rata inflatiei si taica-meu saracu si acum crede ca Nastase i-a dus pensia lui pe cele mai inalte culmi, atat de tare l-a tampit propaganda din anii aia.

    Nene, trebuie ales de multe ori. Ori intre cumpatarea economistului Tanasescu si mizeria aia de guvernare Nastase (care din punct de vedere al democratiei ne-a tras cu 10 ani in urma – remember Micky, remember Cozmanca, remember Hrebenciuc, remember Rodica Stanoiu??) e clar ce cred eu ca a fost mai bine: Nastase out, o pauza de N ani pentru PSD. Necesar pentru ca societatea sa aiba timp sa respire si sa se intareasca. Cu Nastase ne apropriasem periculos de un regim oligarhic a la Moscova (noi si ai nostri controlam tot, inclusiv presa).

    Si te rog sa nu imi spui ca „da uite ce au facut ceilalti”. Relele cele mai mari ,care ne si lovesc in fata acum, au fost facute in 2007-2008, cand sistemul bugetar a fost balonat la modul urias si pensiile au fost crescute peste orice limita. Cine a fost cele mai multe ori initiatorul acestor masuri? Cumpatatul PSD. El a initiat cresterea punctului de pensie la 45%, el a initiat crestearea salariilor cu 50% in educatie, el a initiat o gramada de alte porcarii fara acoperire in buget. Cumpatatul Tanasescu era departe, la FMI. Guvernul Tariceanu doar a stat capra si a executat, ca vroia mortis sa ramana la guvernare cu 18% in parlament. Iar Vosgnanian a behait gros de placere: sunt bani pentru pensii. Cam asta e cu PSD-ul cel cumpatat si atent la deficit.

    P.S. Si inca ceva, oamenii care pareau cat de cat normali/buni profesionisti in PSD fie si-au cam luat zborul de acolo, fie sunt la margine partidului si se manifesta pe bloguri: Tanasescu, Marian Sarbu, Maior, Cristian Diaconescu, Puscas, Ioan Rus, Dancu, etc. La butoane sunt: Ponta, Nastase, Iliescu, Vanghelie, Hrebenciuc, Nica, Mazare si compania. Toti unul si unul. Rodica Stanoiu a fost si ea recupera, via PC. Era pacat sa se piarda.

    00
  43. @zetu: să fiu mai explicit, deficitul bugetar contează doar pt… bugetul statului. Care nu contează decât dacă stimabilii cetățeni sunt prea săraci și nu-și permit slujbă în altă parte decât la stat, nu-și permit servicii medicale private, școală privată șamd… You get the point, de-asta spuneam că depinde de popor, nu de politicieni. Și de-aici rezultă și răspunsul la ce-ai spus la ultimul paragraf: au de suportat acum cei care depind de buget.

    Din multiple împrejurări, eu nici nu prea folosesc ceva plătit din bugetul de stat, nici nu contribui cu ceva (în afară niște impozite minore și TVA-ul pt produse), deci nu pe mine mă buzunărește Băsescu, dacă ar fi așa. Dar oricum, cât la sută din banii ilegali îi ia Băsescu? E mafiot mare el așa :) Pe restul nu-i vedem, și nu-i vorba doar de politicienii din București, ci și pe oamenii din provincie (tot bugetarii, bată-i vina) și mai ales, surpriză, vreo 12.000 agenți S R I. Nici o altă țară din Europa nu are atât de mulți. Oare ce fac ei așa de mulți? Hmmm… Poate cândva o să-ți dai seama de ce e așa în România, poate nu… E chestie de psihologie și de statistică, nu de clasă politică, ca să dau un mic indiciu.

    @Keos: asta crezi tu, că te dezgustă pt că a făcut ce-a făcut. Dpdv psihologic nu ăsta e motivul. Dar lasă, acum chiar n-ai nevoie de explicații, oricum nu vezi decât ce-ți convine.

    00
  44. Dude, nu cred ca esti persoana potrivita sa imi dea lectii de psihologie. Iar de vazut, vedem toti acelasi lucru, perspectiva difera.

    00
  45. ce-i ma boule te-ai jenat ca nu stii ce inseamna „mironosita”? cat de penibil esti…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile