Canon au făcut un eveniment de lansare pentru mirrorless-ul EOS M, anunţat internaţional zilele trecute. Nu mă leg de pozele făcute cu telefonul cu cameră de 1.3 megapixeli de la liveblogging, ci am alte două întrebări:
- ce rost are să faci un eveniment pentru un produs cu data lansării incertă sau nespecificată? ca să ce? să scrie oamenii despre produse pe care au pus mâna, dar nu se ştie când vor fi disponibile în magazine? la fel au făcut şi Nokia cu Pureview 808, au chemat jurnaliştii, au dat telefonul din mână în mână şi apoi au tăcut mâlc. (am dat un telefon şi am aflat că va fi disponibil în septembrie)
- de ce sunt poze cu capace şi parasolare în comunicat? da, în comunicat, printre accesorii, sunt poze la 4000×3000 cu capace şi parasolare, în caz că n-aţi mai văzut aşa ceva. data lansării sau preţurile pentru România nu sunt, dar poate doriţi să ştiţi cum vor fi capacele.
Îmi place Canon, am folosit DSLR-urile lor din 2007 încoace, dar mă deranjează că nu se deranjează să le pese un pic de clientul din România. OK, înţeleg, produsele lor se vând oricum, nu trebuie să îşi facă PR, dar aşa au zis şi importatorii auto şi dezvoltatorii imobiliari. Păcat de produse.
Hmmm, de obicei detaliile astea „nu se uita.” Insa le permite poate sa arate avansurile companiei… NeXT (Steve Jobs) a facut asta cu lansarea primului super-PC pentru universitati. Urma sa coste de 3 ori mai mult decat estimat si data iesirii pe piata nu se stia la prezentarea produsului… Insa a reusit sa uluiasca audienta cu alte briz-briz-uri, incat la sfarsit uitai ca e scump si ca prezentarea nu are o finalitate. Se pare ca la Canon nu a fost la fel
A fost ok pentru că au avut aparatul și ne-am putut face o idee în legătură cu el. Prețul anunțat e de 800 de euro, în magazine din septembrie – în a doua parte a lunii. Iar F64 clar mai au de învățat
Vor capata teren aceste camera pt ca DSLR-urile contravin moralei crestine :))
Problema mai poate fi si ca f. multi PR-isti incearca sa calce pe urmele celor de la Apple care ridica putin fustitza sa se vada putina piele doar cat sa dea drumul la zvonuri si la discutii pe tema asta.
Numai ca nu toti PR-istii au si viziune.
In cazul asta insa respecta reteta succesului, nu ai de ce sa te indignezi.