Co-proprietarul Lenjerie.com.ro îmi este amic. Este prietenul unui prieten. M-a abordat că vrea o campanie pe bloguri, dar nu avea foarte mulţi bani. I-am făcut un mediaplan (corporatist, dar fără ppt-uri, moartea lui costin), pe care l-am pus în aplicare pe 4 bloguri (zoso.ro, piticu.ro, visurat.ro, nihasa.ro).
După câteva zile (două sau trei, nu mai reţin exact), comenzile au depăşit numărul de produse aflate pe stoc. Doar de la 4 bloguri. Omul a fost foarte încântat şi ne-a propus un discount dacă ne cumpărăm şi noi ceva. Nu ştiu de ce, dar eu aş vrea să îl văd pe nihasa îmbrăcat într-o rochiţă sexy. Ar trebui să începem o petiţie…
apoi toti cumpara rochiile dar de vapt vor bunaciunile
E Craciunul. Si-a ales o perioada buna de lansat campanii publicitare pentru un magazin…
Am aceeasi problema ca a lui InnOcente*.
Ok, poate vreau sa cumpar ceva. Dar am ajuns cu cosul de cumparaturi la „creare cont” si inca nu am inteles unde selectez detaliul semnificativ: masura.
Aici ma opresc, pentru ca nu am chef sa imi fac cont doar ca sa descopar ca nici mai departe nu gasesc masuri. Daca as descoperi masura mai devreme poate mi-as face cont. Asta in caz ca ea exista.
Intrebarea care ma framanta… e pe masuri sau sunt *universale*?
De ce nu exista in pagina datele de identificare ale firmei?
Si de ce nu exista o pagina de FAQ?
P.S. In speranta ca proprietarul site-ului citeste pe aici…
Vreau si eeeeeeeu corsetul #4 :X :X Hai, ca tot se apropie si onomastica, si ziua mea de nastere… Pffff….
Campanii de promovare a altor bloguri nu poti organiza? M-ar interesa.
Se vede de la o poştă că proprietarul este un el. Nu există măsuri şi chiar n-aş vrea să mă trezesc cu o chestie care este prea mare sau prea mică. În plus nu există detalii pe material. Alo şefuu, ce facem?!
Diferenta dintre un succes de vanzari si un balon de sapun e numarul de produse aflat pe stoc. Daca avea vreo doua perechi de chiloti si un tzatzar, nu-i niciun fas, da` daca erau mai multi tzatzari si vreun bax de chiloti, e ceva.
Vreau o fusta, sa-mi bag picioarele! [in ea]
targetul totusi creca erau barbatii… perioada de cadouri, lenjerie intima… umm
Bloguri+massuri plecate de pe bloguri
cine-si ia domeniu .com.ro si altele asemenea?? ce sens are, ca eu nu-l vad, sa-ti bagi un .com intre numele domeniului si .ro numa’ de dragu’ de-a arata c-ai site comercial?
Bun exemplul. Intrebarea mea e daca mai ai si altele ca imi fac lucrarea de licenta pe blog marketing si duc lipsa de campanii pe bloguri din Romania. Ms mult!
Ma pui pe ganduri…
Ma tenteaza sa apelez si eu la o strategie similara in viitorul apropiat.
O sa te contactez cand o sa am ceva palpabil.
sunt curioasa cine comanda mai mult de pe site? femei sau barbati care fac cadouri pentru femei? produsele arata sexy, mi`ar placea sa`mi comand dar sunt reticenta pentru ca niciodata nu am cumparat un articol vestimentar fara sa pun mana pe el (materialul, textura) si nu in ultimul rand marimea.
dazz, se lucreaza la o formula destul de misto pentru asta.
innocente, pisi, se vede ca nu te rasfata amantul. la chestii de tipul ala nu prea exista marimi. am aflat si eu prima oara cand am cumparat una. nu e costum sau fusta, sa iti vina fix.
maddy, depinde ce iei. eu am luat tricouri, bluze, o jeaca…
Multe pareri putini avizati. In josul paginii exista Termeni si Conditii, alaturi de Plata si Livrare. La pagina de contact exista multe modalitati pentru a lamuri orice problema. Daca intrebi de marimi, nu e neaparat o regula sa fie toate „one size fits most” dar cred ca exista si o diferenta de pret . De riscat nu ai ce risca, ideea de Moneyback Guarantee functioneaza. Pana acum nu s a plans nimeni de calitatea produselor, am avut discutii pe marimii, si ma asteptam la asta dat fiind marimea unica. Pentru asta am si acoperit problema cu acceptarea retururilor.
Site ul acesta a fost lansat de un „cumparator” de astfel de produse pentru ca am ajuns la concluzia ca se cumpara putin, scump si prost pe piata noastra. Am incercat sa fac un echilibrul intre facilitati, calitate, ambalaj si… pret. Sunt printre putinii care ofer retur neconditionat, plata cu card, moneybookers,paypal,transfer sau ramburs, iti alegi inclusiv ridicare de la sediu sau posta ca versiuni de livrare ieftina sau mai scumpul dar rapidul curier. In plus live supportul prin ym pe site pare sa fie de succes si este o modalitate ieftina de aflat ce te intereseaza.
Stocul nu a fost dezechilibrat de bloguri cat de vama si EMS, care a binevoit sa mi tina 5 transporturi aproape 20 zile.
Sa revin la tematica, blogurile sunt si vor ramane o modalitate preferata de mine pentru reclama, in functie si de tematica, desigur. Nu stiu daca zoso mi a facut sau nu un pret special ptr mine sau ptr pachet in sine, dar oferta in sine cu toate conditiile ei a fost acceptabila si „usoara” pentru mine, aflat la inceput de drum.
Fetite din Cehia, marfa din China si masuri universale, ca suntem in Romania. Toti suntem mari si tari.
Mda. Sa ma scuze doamnele (I mean zoso si pigu, of course), dar intr-o rochie de-aia pana shi eu ma simt pornit sa-l fut pe nihasa.
Nihasa, unde esti, bre? Te cauta cineva…
pyuric, am vorbit cu baietii si, daca ne trimiti niste poze imbracata cu el, ti-l facem cadou
Am mai ziso, Zoso este fabrica de facut bani. Felicitari Zoso, si eu as apela la tine pentru publicitate.
Eheheheeeee… pai va fac eu cadou, sau voi mie???
staț’ar ppt-urile in sange sa-ți stea! Mai bine baga-ma’n mediaplan decat in ppt-urile tale imaginare
pyuric, al tau e mai consistent…
costin, ce mediaplan, nene?
oaleeeu si daca o sa spui nene zoso maine sa cunparam o carte de filozofie crezi ca o vor cumpara la fel de repede ? IO ZIC SA FACI INCERCARE. Iar de carti ii poti intreba pe Adi Ciubotaru sau Andrei Rosca. LET SEE !