Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
18 comentarii
NOU
#1
PCH
pacat de porsche ca nu reuseste sa creeze un design reusit pentru noile clase pe care le dezvolta. in timp ce caymanul sau 911 arata intr-adevar a masina premium, cayenne si panamera sunt un total fail – dpdv al designului. iat pt panamera concurenta este aston rapide si eventual noul quatroporte. eu cred ca nu are nici o sansa.
00
NOU
#2
kuniva
pana si tipii de la Top Gear au facut caterinca grava de modelul asta :)) deci FAIL…
se vinde ca scrie pe el porsche si targetul de suv este mai „special” in rro. cred insa ca pe piata limuzinelor de lux si viteza (care e una noua, deabia inventata practic de quatroporte) targetul este mai selectiv. pune alaturi un panamera si un rapide. tu ce cumperi? (ma refer exclusiv la design, nu performante)
00
NOU
#5
SportMagic
Imi place cum arata. Stie cineva cam cat costa? Nu ca as avea bani pt ea
In Romania se vand de vreo 4 ori mai multe Cayenne decit Boxter+Cayman+911 la un loc . Am inteles ca si in alte parti Cayenne e un succes din punct de vedere al vanzarilor
Nu cred ca emisiunea Top Gear sau oamenii care fac acea emisiune pot sa reprezinte instanta care decide daca un model este sau nu un succes. Si depinde in ce se masoara succesul. Asa cum spune si Andrei ceva mai sus, Panamera iese pe piata, sfidand istoria Porsche, pentru a face bani. Asa cum a facut si Cayenne. Si asa cum s-a intamplat si in cazul motorului diesel in gama Porsche. Un fel de flegma in apa de izvor, din punctul de vedere al istoriei.
Meritul celor de la Porsche e ca scot modele care raman la un nivel inalt de performante si abordare pentru a face banii astia. Ai vazut interiorul lui Panamera? Este, probabil, cel mai reusit interior auto ever. Asta e spiritul Porsche.
Mai bine il botezau Panarama. Ar fi fost un best buy printre cocalarii de Magheru si Dorobanti.
00
NOU
#16
ipo
Hm, n-arata asa nasol cum ma asteptam. Au reusit destul de bine sa integreze spatele ala scurt de Porsche in linia de limuzina. Sa vedem ce succes comercial o sa aiba. In ultimii ani parca nu mai conteaza asa mult design-ul, vezi urateniile de la Chris Bangle care au adus BMW in cea mai favorabila pozitie de cand fac ei masini….
00
NOU
#17
weasel
E hidoasa rau, in clasa ei Mercedes S sau BMW seria 7 sunt multe peste…
00
NOU
#18
dorin
spatele este inspirat dupa modelul 928, un succes la vremea lui, iar fata, reprezinta stilul porsche actual, un desing ce oscileaza intre trecut si prezent
pacat de porsche ca nu reuseste sa creeze un design reusit pentru noile clase pe care le dezvolta. in timp ce caymanul sau 911 arata intr-adevar a masina premium, cayenne si panamera sunt un total fail – dpdv al designului. iat pt panamera concurenta este aston rapide si eventual noul quatroporte. eu cred ca nu are nici o sansa.
pana si tipii de la Top Gear au facut caterinca grava de modelul asta :)) deci FAIL…
Eu unul n-am inteles de ce lumea nu-i spune pe nume. Panamera. Am vazut si la stiri la TV: „Model nou cu patru usi de la Porsche”.
Mai ales ca masina a fost prezentata haaaaaaat, in noiembrie ’08: http://www.automarket.ro/stiri/foto-oficiale-iata-l-pe-porsche-panamera-16471.html
Dar informatiile se afla tarziu la noi
se vinde ca scrie pe el porsche si targetul de suv este mai „special” in rro. cred insa ca pe piata limuzinelor de lux si viteza (care e una noua, deabia inventata practic de quatroporte) targetul este mai selectiv. pune alaturi un panamera si un rapide. tu ce cumperi? (ma refer exclusiv la design, nu performante)
Imi place cum arata. Stie cineva cam cat costa? Nu ca as avea bani pt ea
Cam asa se duce Brandul porsche.
Asta e criza
@SportMagic
Incepe de la 98.000 de euro in Romania: http://www.automarket.ro/stiri/porsche-panamera-costa-98000-de-euro-in-romania-18718.html
@PCH
In Romania se vand de vreo 4 ori mai multe Cayenne decit Boxter+Cayman+911 la un loc . Am inteles ca si in alte parti Cayenne e un succes din punct de vedere al vanzarilor
On topic : nu-mi place Panamera
Imi place cum nu se aliniaza bumperul cu aripa la minutul -1:20 =))
Pic:
@kuniva
„Pana si tipii de la Top Gear”…
Nu cred ca emisiunea Top Gear sau oamenii care fac acea emisiune pot sa reprezinte instanta care decide daca un model este sau nu un succes. Si depinde in ce se masoara succesul. Asa cum spune si Andrei ceva mai sus, Panamera iese pe piata, sfidand istoria Porsche, pentru a face bani. Asa cum a facut si Cayenne. Si asa cum s-a intamplat si in cazul motorului diesel in gama Porsche. Un fel de flegma in apa de izvor, din punctul de vedere al istoriei.
Meritul celor de la Porsche e ca scot modele care raman la un nivel inalt de performante si abordare pentru a face banii astia. Ai vazut interiorul lui Panamera? Este, probabil, cel mai reusit interior auto ever. Asta e spiritul Porsche.
Ca oricare alt Porsche, un mode forte reusit si va fi cu siguranta un succes comercial… ca oricare alt Porsche.
NAIS ! very NAIS! Daca stiam imi cumparam o pusculita mai mare !
nu va concura cu aston rapid ci cu s class si seria 7 , eventual cu quatroporte .
rapid va fi concurent direct ptr bentley flying spur , rolls 200ex ( https://guce.oath.com/collectConsent?sessionId=3_cc-session_885e74bf-9b59-45e3-80c5-440c3466681c&lang=&inline=false&jsVersion=null&experiment=null )si lambo estoque ( )
@Flo
Oups
Mai bine il botezau Panarama. Ar fi fost un best buy printre cocalarii de Magheru si Dorobanti.
Hm, n-arata asa nasol cum ma asteptam. Au reusit destul de bine sa integreze spatele ala scurt de Porsche in linia de limuzina. Sa vedem ce succes comercial o sa aiba. In ultimii ani parca nu mai conteaza asa mult design-ul, vezi urateniile de la Chris Bangle care au adus BMW in cea mai favorabila pozitie de cand fac ei masini….
E hidoasa rau, in clasa ei Mercedes S sau BMW seria 7 sunt multe peste…
spatele este inspirat dupa modelul 928, un succes la vremea lui, iar fata, reprezinta stilul porsche actual, un desing ce oscileaza intre trecut si prezent