Poplaţia din întreaga lume apelează din ce în ce mai mult la bloguri şi la reţelele de socializare online, conform studiului International Convergence 2007 Report, realizat de Continental / KNOTS Research, citat de mandmeurope.com.
Studiul a fost realizat online pe circa 800 de pasionaţii de noi tehologii din Marea Britanie, Germania, Japonia şi SUA, ţări care au cele mai ridicate rate de inovaţie tehnologică.
În medie, 19% dintre respondenţi deţin propriul blog, Japonia fiind lider în acest sector, cu 28% dintre respondenţi fiind deţinători de blog. Următoare clasată este Marea Britanie, unde 20% dintre respondenţi au declarat că deţin blog, fiind urmată de SUA (18%) şi Germania (9%).
Cei mai numeroşi bloggeri au vârste cuprinse între 16 şi 34 de ai, 25% dintre respondenţii din această categorie având blog, comparativ cu 14%, bloggeri cu vârste de peste 35 de ani.
„Pasionaţii de noi tehnologii văd blogurile şi reţelele de socializare online ca forumuri prin care îşi pot face publice opiniile în faţa unui număr ridicat de persoane”, a declarat James Myring, Associate Director al Continental Research.
(mediafax)
chiar acum ma apuc de un proiect pentru facultate care are ca tema the link between internet, globalization and cultural identity si cred ca ma voi referi la subiectul bloguri.
zoso, daca mai ai astfel de info, baga mare, ca doar tre’ sa am si bibliografie si surse
800 de chestionati? Nu e cam putin?
800 de pasionati
oh, atunci datele sunt mai mult decat exacte =))
Mai bine faci tu unu la tine pe blog ca sunt maim ulte sanse sa fie sociologically-correct decat ala facut pe 800 de persoane, care e un esantion cam-mult-prea mic :-„