Isteții de la Sindicatul Polițiștilor se plâng pe feisbuc:
ATENȚIE! Normă de amenzi impusă polițiștilor
Am intrat în posesia unui document emis de la nivelul Poliției Române care dă startul „vânătorii de amenzi”. Polițiștilor li se impune să raporteze zilnic, până la ora 23:00, numărul de contravenții aplicate, defalcat, amenzi/avertismente.
Este pentru prima dată când există un asemenea interes vădit din partea MAI pentru amenzile aplicate de polițiști. Și este tot pentru prima dată când se induce în subconștientul polițiștilor că numărul de amenzi aplicate este un „indicator” de performanță.
Condamnăm ferm aceste acțiuni de intimidare la adresa polițiștilor care au scopul de a-i obliga să aplice amenzi populației. Ne punem speranța că polițiștii nu vor accepta această „normă” iar în situația unor presiuni din parte șefilor, vom interveni prompt!
Cum se traduce ce miaună ei acolo? Ne pun nenorociții ăștia la muncă!!! HUO!!! Așa se traduce. Pentru că trăim toți aici și vedem foarte bine ce se întâmplă. Vedem că putem merge sute de kilometri pe șosele și nu vedea nici un polițist. Vedem că sunăm la 112 după Poliție și ei vin după o oră. Vedem parcările secțiilor de poliție și ne întrebăm cum de niște oameni care protestează pentru salarii mai bune au asemenea mașini. Vedem ambuteiajele zilnice și nici un polițist niciodată acolo. Vedem că minim 20% din mașinile care circulă pe ceață sau pe autostradă nu au lumini și nu e nimeni să dea niște amenzi. Vedem vedete care se filmează la volan. Vedem cocalari care pun filmări cu 200km/h pe autostradă și nimeni să dea amenzi.
Da, când vezi idioți mergând cu 100 prin oraș, te întrebi unde naiba e Rutiera și de ce stau cu radarul în boscheți în 2-3 locuri și în restul orașului e haos. Vezi, auzi și reclami curse ilegale și Rutiera dă din umeri, că ei s-au dus la 4 ore după reclamație și nu mai era nimeni acolo.
Plus ăia care se plâng că reclamații află instant cine i-a reclamat.
De aia vor șefii să afle ce s-a făcut. Că speră că vă apucați de făcut ceva. Și ziceți mersi că n-au cerut asta iarna, să vă scoată afară din birourile călduțe pe teren. Teren, știți ce e ăla teren? Nu știți, că sunteți ocupați cu vorbitul la telefon la volan și cu fraternizarea cu interlopii. Populația nu are nici o milă și nici compasiune pentru voi. Luați un salariu și micile infracțiuni și contravenții sunt în continuare motivul #1 de nervi pentru populație. Vi se pare prea mic salariul? Dați-vă demisia și lăsați-i pe alții. Decideți-vă, vreți să faceți parte din problemă sau din soluție, una sau alta.
De acord, paranoia mea:”ei in semn de revolta, vor da amenzi pentru cai verzi pe pereti, orice e abuziv si usor de exploatat, ca ce enumeri tu acolo necesita munca si nu merita”.
Daca as fi politist, mi s-ar parea mai simplu sa dau amenzi pentru toate incalcarile pe care le vad la fiecare 100 de metri in orice localitate decat sa ma chinui sa inventez fapte si sa fac abuzuri. O amenda pentru o incalcare reala (cel putin pe partea de rutiera) e destul de usor de contestat in instanta, iar un abuz ar fi probabil floare la ureche.
La mine in sat as incepe cu amenzi pentru cei care parcheaza in dreptul trecerilor de pietoni. Sau as sta la iesirea din sat si as da amenzi la cei care circula fara lumini pe DN. Sau as opri masini mai vechi de 15 ani si as cere ITPul si RCAul. Sau pentru masini parcate pe trotuar care blocheaza complet trecerea pietonilor.
exact. nu e nevoie să inventeze nimic, trebuie doar să iasă din birou și să meargă 500m în orice direcție și și-a făcut norma pe ziua aia.
@Vali – adica sa se amanedeze singuri? Ce masini crezi ca vor gasi in vecinatatea sediilor?
Fi serios …
Si sa faca cineva ceva cu tigaile alea care scot fum si zgomot pe teava.
din birouri nu se văd.
Pentru asigurare expirata si ITP expirat in alte tari iti ia numarul din trafic si iti trimit direct amenda acasa (ANPR).
Dar ar prinde atat de bine sa isi faca simtita prezenta peste tot in teren…Cine stie, poate-poate o sa prinda si o urma de respect…
Nu vor nici solutii nici probleme. Ei vor respect.
Si salarii… https://adevarul.ro/news/politica/gigel-Stirbu-sindicalisti-politie-inversat-rolurile-huliganii-e-neacceptat-tocmai-angajati-ministerele-forta-actioneze-violent-1_603798875163ec427157d4ac/index.html
O ora in orice intersectie mai aglomerata si unul de la Rutiera isi face norma pe toata ziua. Doar ca acolo e greu, mai misto e la panda pentru depasirea vitezei.
Documentul ca documentul… ca de citit nu l-au citit si idiotii care comenteaza acolo chit ca are 3 randuri.
Au plecat direct pe fenta si a inceput valea plangerii.
Parca traim in doua Romanii paralelele, una pe net in care sunt abuzati, amendati si avertizati fara rost si Romania reala in care totul merge cel putin ca-n Elvetia …
ce-ai citit tu și mi-a scăpat mie?
Iti dau dreptate cand zici ca ii pun la munca…ceea ce lor nu le place.
Pe foaie scrie clar alb pe negru ca vor sa stie cate amenzi s-au dat, nu scrie ca trebuie sa dea x numar de amenzi sau amenzi in valoare de cuantumul x.
Ci doar o raportare clara a uneia dintre atributiile lor de serviciu, atat.
@Silvanus
Mai citeste o data.
„se induce în subconștientul polițiștilor că numărul de amenzi aplicate este un “indicator” de performanță.”
Eu inteleg in subconstientul meu ca trebuie sa vada cata treaba se face si sa existe o centralizare la nivel central.
Exact cum e in cartile alea de matematica de a 5-a.
Daca 10 agenti au dat un numar de 70 de amenzi pe zi , in cate zile 5 agenti vor ajunge la acelasi numar?
Vor sa vada, e mult, e putin , au nevoie de mai multi oameni , de mai putini, bine, eu asa gandesc pentru ca sunt muncitor la cooperativa.
Daca eram politist poate gandeam ca … plm astia imi baga idei in cap! Vor sa
stie cat muncesc?! … Câââh! Mai bine imi dau demisia si ma angajez la privat. Ha ha ha ha
Ca sa aiba subconstient nu ar trebui sa aiba constient mai intai?
Inconstient
Nu mai bine se raportează periodic numărul de accidente/infracțiuni respectiv plângeri în fiecare circumscripție? Urmată de anchete interne respectiv schimbări din funcție dacă e cazul? Așa doar se induce ideea că e nevoie de bani la buget și dacă nu e motiv pt. amendă atunci se va inventa unul.
Circumscripția de politie ideală e aia în care nu trebuie să vezi poliția pe stradă dacă nu e cazul.
Dar noi suntem satui sa vedem cat de des”e cazul”. Atunci cand traversezi Bucurestiul, nu iei sectiile de politie la rand sa reclami tot ce ai vazut pe drum. Cel mai des, nu reclamam nimic.
Mie imi place partea cu „este pentru prima data”.
Da, sigur …
Politia Romana zice : Polițiștilor li se impune să raporteze zilnic – RAPORTEZE
Sindicatul Europol zice : scopul de a-i obliga să aplice amenzi populației – APLICE
Probabil purtatorul de cuvand al sindicatului inca nu a inteles ca a raporta nu este sinonim cu a aplica …….
niste analfabeti, dom’le!
polițiștii raportează, nu gândesc.
zoso esti prea rau la adresa politistilor, uite oamenii de la sectia din zona unde locuiesc au dat lovitura ieri, 5 pachete de tigari…. hai zi ca nu e tare.
Cand o sa am chef o sa las un comentariu despre acea sectie de politie unde se aplica perfect jumatate din articolul tau.
https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/activitatile-politistilor-hoti-talhari-si-5-pachete-de-tigari-confiscate-1349492/
LE. sa fie clar, acolo se vand tigari zilnic, da zilnic si cu sacii nu 2-3-5 pachete, sectia e la 200m de piata.
mane, e unul la secția din Tractorul care venea într-o vreme cu un E AMG. era SH, dar tot era minim 50.000€ mașina aia. nu poți să zici că nu l-a văzut nimeni.
Ala era Tiriac Jr. sub acoperire. Sau poate asa mai face el un ban cinstit in weekend din amenzi. 🤷🏼♂️
Suntem in secolul 21, cea mai buna solutie sunt camerele, mai ales in oras. Niciodata nu o sa fie eficienta treaba cu trimis politistii in oras. Sa zicem ca esti in Bucuresti, care sunt sansele sa te prinda facand ceva ilegal? Devine doar cost of doing business – ai gresit de 100 de ori, te prinde o data la 10 ani.
ca să se pună camere, trebuie să existe un proces. și procesul e așa:
1. se pune echipajul într-o zonă unde oamenii încalcă legea.
2. se staționează acolo 1 lună și se dau amenzi.
3. se notează că numărul de infracțiuni nu scade, în ciuda amenzilor.
4. se montează camerele.
la noi se întâmplă așa: echipajul se duce, dă 1 amendă pe oră, mai dorm în mașină, la final de zi fac raport și gata. nu există continuitate sau finalitate.
de exemplu, în Brașov, pe o stradă, se fac curse de mașini. te prinzi de asta cqnd vezi știrile de a doua zi „încă o mașină făcută zob pe carpaților”. soluția poliției? nimic. ei nu știau că acolo se întâmplă curse.
”Nu e camere omologate, nu putem amenda cetățeanul dupe ele”…
@marinel, nu e nevoie sa fie camerele omologate. e nevoie doar sa stie cetatenii ca sunt acolo.
Păi intr-un fel i-au obligat să facă PV și sa ajunga banii la buget, nu in buzunarele proprii, că infractiuni erau și inainte, dar ”abateri” raportate, ioc.
am uitat cum toti dar absolut toti „Aveau o treaba 10 minute pana la vericu’ in partea cealalta a Bucurestiului” si singurul lucru care i-a tinut in casa a fost ca ii amenda si pe cei iesiti pana la masina. Crezi ca daca ieseam toti odata ne puteau amenda pe toti? Nu, ne-au tinut cu frica de amenda in casa. Ca nu puteau sa ne sudeze usile ca la chinezi.
@baliverne – nu stiu cum ABSOLUT TOTI aveau treaba in cealalta parte a bucurestiului in conditiile in care in perioada aia Romania avea una dintre cele mai mici rate de infectari si decese, carantina din martie-mai fiind absolut inutila. Ulterior au scapat lucrurile de sub control pt ca nu testau pt a mentina o falsa impresie pt alegerile care au urmat.
Zic asa. Obiectiv: reducerea numarului de accidente cu 10% pe an. La final de an, scadere de salariu cu ce nu s-a realizat. Si crestere cu cat s-a realizat peste. Si descentralizam operatiunea. La nivel de judet minim. Stiu politistii ei mai bine ce sa faca oricum ca sa scada numarul de accidente.
le ofer eu cateva contraventii din care pot scoate o multime de amenzi doar din bucuresti pentru ca sunt sporturi olimpice
– depasirea coloanei la semafor
– trecutul pe rosu
– neacordarea de prioritate a altor masini sau pietonilor
– mers pe contrasens
– blocarea intersectiilor
Alea cu trecutul pe rosu sunt deja chestii grele. Faci bani din: zapada necuratata, faruri stinse, numere/faruri/stopuri murdare, semnalizari de „smecher” – american style, modificari neomologate (folii, culori, becuri, led-uri etc) Aici e simplu, poza si aplicat articolul de lege, nu e loc de interpretari, contestatii, smenuri.
@gig si vorbim de chestii de bun simt, nu stiu ce abuzuri ar visa ei cand e clar ca in Bucuresti trebuie doar sa stai intr-o intersectie o ora si probabil ai dat minim 10 amenzi pe buna dreptate.
acum câțiva ani au făcut o campanie cu motopolițiști care filmau cu gopro. s-a mai întâmplat ceva? dacă mergi în trafic cu motorul vezi 1/2 șoferi cu telefonul în mână = motiv de amendă
@gigi, aproape tot ce ai enumerat tu sunt ghiolbănisme și mărlănisme. Da știu, zece bice pe spinare, amenzi de sute de euro, mwie garda și alte hohavele, șamd. Ca ăia pentru care tot e maro în Romănia, nu are un stingător în casă și circulă cu ITP-ul făcut pe nașpa. Ca și chestie, din grupul meu de cunoscuți cel mai vocal cu mwie BOR, popi și meme de rahat pe facebuc, e cel care își ducea mașina la sfințit la ceva mănăstire din zonă și stinge chibrituri în paharul cu apă cănd face copilu febră. În rest, e cum am stabilit, vrem o țară ca afară, dar să o facă alții.
@DanMk
Solutia e buna, dar presupune:
1. Sa ajunga in aceea intersectie
2. Sa observe, opreasca, povesteasca acele contraventii
3. Sa completeze procese verbale pentru fiecare in parte, dupa ce primesc actele
4. Sa le numere sa stie ce trimite mai departe superiorului.
5. Sa se intoarca din intersectie.
Cam multe de facut…
Parcarea pe trecerea de pietoni
N-au polițiștii treabă cu articolul sau munca. Dacă ai o speță cu 10 apeluri la 112 că ai vecin(ă) nebun(ă) și nici un avertisment aplicat se pierd în explicații. Dacă îi pui să raporteze chestii simple ca să poți să faci o analiză comparată de genul: 20 de amenzi zilnic în intersecția respectivă?! Hmmm, poate e nevoie de un rond și vreo 5 amenzi sau niște sensuri unice. Revenind la document: bine că au început de pe 16 februarie, dacă începeau mai devreme aveau date inexacte. Au ieșit mulți la pensie dintre ofițeri și polițiștii au intrat în medicale, fără algocalmin nu poți învăța pentru examen. Acum au timp de postat pe facebook, proteste și stat cu radarul.
De unde am început și unde am ajuns: intersecția mea preferată a și uitat cum arată un polițist, degeaba organizează ea săraca minim un accident pe săptămână, nimic, nimic.
Impecabil articolul.
poate ca asta explica de ce astăzi, in 40 de kilometri prin judetul Ag am văzut 2 x radare (masini in miscare, in localitati), un echipaj la oprit in Topoloveni si unul în Leordeni (drumul care merge spre A1). parcurg drumul des si e prima oara cand ii vad ca misca ceva.
in concluzie, daca ii tine mai mult de 3 zile, se poate! iar daca mai si ajung sa amendeze pentru proiectoare de ceata aprinse noaptea sau chestii d’astea, deja e porn.
Îți zic eu unde sunt radarele in Arges, fiindcă fac frecvent zonele alea. De când cu stație, in permanență pot afla tot ce mișcă pe 200 km in jurul mașinii, in mai puțin de 5 minute. Aia așa: CETA și Magazinul agricol, pensiunea Cota, Podu Belului, Schitu Golești, Ștefănești la pod, la Albota, la Peco părăsit la Cerbu, la Optași, Jitaru, ieșire din Lunca Corbului, plus inca 2 locuri înspre curtea de Argeș. Astea sunt cele mai frecventate locuri de către radarele din Argeș. A, să nu uit de km 110 pe A1… unde mai stă duba de la ISCTR. Și ai aflat acuma zonele unde sunt radarele pe judetul Arges.
Succes în a le evita.
Azi nu am plecat de acasă, dar în ultimile luni prezenta polițiștilor în trafic, în Pitești, este EXTREM de rară.
Le trecem si pe alea din Bucuresti? Ca doar acolo stiu sa stea.
1. Pe Doamna Ghica spre Delfinului, la pod (nu ala de se construieste acum)
2. Splai sens spre Vitan inainte de intersectie
3. Splai, sub podul nou de la Grigorescu
4. Splai inainte de blocurile cu Negoita si pe partea cealalta cum vii dinspre centura
5. Splai, la grozavesti sens Eroilor imediat dupa curba
6. Tudor Vladimirescu, inainte de Calea Rahovei, pe unde e/era sediu Teamnet
7. Calea Vacaresti, cum cobori pasajul Mihai Bravu
8. Sos Grozavesti, sens Leu, cum cobori pasajul vizavi de Quantic.
9. Sos Kiseleff sens spre Victoriei
10. DN1 dupa Baneasa, cum cobori podul.
11. Sos Leordeni, inainte de zona cu case
Mi se pare uimitor ca sunt oameni (cu numere de B sau IF la masini) pe care inca ii prind cu radaru in Buc, ca de ani de zile stau in aceleasi locuri.
@lrpx, mie mi se pare și mai uimitor de ce nu respecți viteza.
Eu am vrut sa arat ca daca chiar folosesti masina in Bucuresti, o sa vezi ca politia nu face altceva decat sa stea la panda, atat, altceva nu ii vezi facand, poate doar sa manance o shaorma in masina.
De respectat viteza in Bucuresti e destul de greu sa nu o respecti la cat de sufocat e orasul. Daca echipajele ce stau de pomana in mare parte in locurile alea ar sta in cele mai aglomerate 10 intersectii din Bucuresti, altfel ar arata traficul.
eu aștept să nu mai văd ceața aprinsă prin oraș. ziua. când e soare.
@IonutM – am luat unul acum doua saptamani pe zona aia de la sfarsitul A1 spre pasajul de la bascov, unde e limita de 50 ffs!
Am incasat pe merit (aveam 80), dar, vai, ce lene pe ei ca acolo merg la sigur. Macar de ar sta in fiecare zi, sa mai civilizeze traficul. N-am nicio problema sa platesc cand gresesc, dar sa munceasca si ei. Si, apropo, sunt comune in care s-au desfiintat posturile de politie. Sunt, de fapt, birouri de politie – ii gasesti doar intre 9 si 17, in rest a doua zi. Deci dupa 17:01 poti sa iesi mort la volan, ca singura chestie care te va opri atunci e un cap de pod, caruta nesemnalizata sau altu’ ca tine, nu AIȚILOP. Doar nu o sa protesteze ei ca nu isi pot indeplini misiunea de a proteja si preveni. Uite aici exemplu intamplat dupa ora 17, csf, ncsf
@vali: un prieten mi-a motivat ca tine proiectoarele aprinse pentru a vedea mai bine gropile, evident, noaptea…
Pe lângă muia obișnuită, când întâlnesc pe cineva din sens opus cu proiectoarele pornite, ii dau faza lunga și când depășesc pe cineva ce are proiectoarele aprinse, aprind ceata spate.
Altceva ce sa faci?
vlad, cred că vorbim de lucruri diferite. nu de proiectoare vorbesc eu, ci de luminile alea galbene, le vezi de obicei la bmw sau passat.
https://www.google.com/search?q=bmw+lumini+usa+style&lr=lang_ro&hl=ro&tbs=lr:lang_1ro&source=lnms&tbm=isch&sa=X
cum am lucrat mai mult de acasa sau deplasare am avut ocazia sa vad traficul din buc din perspectiva aluia venit in vizita.
fratele meu, 14 ani am condus pe aici, acum merg cu frica.
Rosu e optional, merg ca animalele unii, orice indicator e sugestie nu regula (internzis/ sens unic) Ieri intorcea unu sub podul de pe barbu vacarescu prin spatiu pentru pietoni.
deja e inadmisibil ce se intampla, anarhie sub complicitatea politiei.
@alxzen cam da, lucrez de acasa de un an aproape si cat am mai iesit cu treburi, chiar si la ore care nu sunt de varf e un trafic imens si se merge foarte haotic. In schimb la faza cu Barbu Vacarescu, e ok, se practica si inainte…de ani de zile se face manevra respectiva.
Brigada Autostrăzi. Sună ca Brigada Diverse cu Toma Caragiu și plutonierul Căpșună. Pun pariu că au ceva bolizi de lux în dotare.
Mda, un protest al inutililor ca vor sa continue sa fie la fel de inutili.
În prima faza am crezut ca protestează ca personalul e insuficient, ca armamentul și parcul auto lasă de dorit, ca legislația privind dotarea individuala cu camere s-a încâlcit pe undeva, ca au colegi ce sunt la catarama cu infractorii și trebuie sutați rapid ca le fac de rușine uniforma.
Dar nu, ăștia-s deranjați ca nu sunt lăsați sa stea liniștiți pana la pensionare. Păcat de cei 15, hai sa zic 20% care-și iau meseria în serios.
omul asta are nevoie de mai multe upvotes…Daca as fi putut sa votez ca parlamentarii la mai multe butoane as fi facut-o.
Cred ca ai omis primul punct din tabelul ala: cati agenti au fost implicati. Si de aici iese la suprafata o chestie interesanta, ca tot se vaita mereu ca nu sunt destui.
Depasind lista vietii, toate sesizarile mele la rutiera cacapitalei au fost frumos rezolvate astfel:
– solicitarile telefonice (masini parcate pe treceri, bulevarde blocate de gigei cu „stau 5 minute”, etc): o sa trimitem echipaje; 1-2h mai tarziu inca nu ajunsesera echipajele
– inregistrari video, transmise pe mail-ul lor: dupa aprox 2-3 saptamani primeam un mail cu un scan, fara nimic in corpul mailului; din scan, daca dadeam la o parte limbajul de lemn din cele 2 pagini, rezulta ca degeaba reclam faptul ca sunt zone unde geani&co decide ca e ok sa mearga pe trotuar cu masina, ca pe sosea e aglomeratie. Adica „soferii in cauza vor fi atentionati cu privire la modul de conducere al autovehiculelor”… nu stiu ce cod rutier stiti voi, dar se pare ca eu nu stiu ca e ok sa mergi pe trotuar, pentru 300-400m. Vb aia, treaba cu parcat pe avarii e deja veche, acum e tolerata si plimbarea pe trotuar. Sper doar sa nu se intample vreo nasoala cu un geani si un plod, pe acelasi trotuar in acelasi timp, ca s-ar putea sa trimit si eu raspunsul lor oficial catre niste jurnalisti dornici de scandal
Geani, de ce dai ma downvote? :))
Mda, fix aceeași experienta o am și eu cu brigada rutiera București. Deși fac sesizare scrisa, atașez poze, invariabil răspunsul este același: o sa notifica conductorul… Bla bla și nu se întâmplă fix nimic. Am facut deja 8,9 sesizari pe aceeași tema, degeaba. Dacă îți faci dreptate singur nu e bine, dacă faci o reclamatie nu se întâmplă nimic, ma gândesc ce as mai putea face…
@v4li0 and @Cristi
Eu ma gandeam in situatii de astea, eu personal avand probleme cu ANAF-ul care imi muta banii platiti pentru CASS atasat declaratiei unice partial catre conturi de impozit pe venit si CAS, si le compenseaza si muta astazi, dupa aproape un an de cand le-am platit, sa „elevate the issue”, mai precis sa fac adrese catre Ministerul de Finante si Guvern, in paralel.
In cazurile voastre, ministerul de Interne si Guvern, ma gandesc. In principiu trebuie sa raspunda si sunt mai multe sanse cred daca vine o adresa de sus in jos cu cererea voastra atasata.
In trecut am vazut la un minister/autoritate ca de fiecare data cand venea o adresa de la un minister cu rang superior/Guvern cu o cerere atasata de la un cetatean, toti functionarii erau ultra stresati si motivati sa o solutioneze cu prioritate.
Just my 2 Cents.
scopul gaborilor nu e sa dea amenzi. Deci nu prea inteleg…care e scopul textului asta?
Intotdeauna am sustinut „radarul din boscheti” in special in localitati. Daca stau la vedere toti incetinesc si dupa ce trec ii dau blana. Oricum daca e liber drumul poti merge lejer cu 60 ca nu te oreste nimeni.
I-a pus sa raporteze „cate amenzi au dat”. Nu „le-a dat norma de amenzi”. E o mare, mare diferenta.
Cum ajuți un sindicat cu analfabeți funcționali să înțeleagă diferența asta?
Asta este o mare mare problemă.
Am venit doar sa dau o muie brigăzii rutiere București pt ca deși fac sesizari scrise nu fac nimic.
In fiecare dimineata e haos la Podu Constanta (Buc), fiecare se baga cum vrea, intersectia se blocheaza etc. se asteapta zeci de minute bune pe Calea Grivitei, in 3 ani nu am vazut urma de copoi sa dirijeze acolo.
am 2 wankeri care toata ziua pazesc un intermitent pe fizicienilor. intersectia aia e minunata, cand ai verde trebuie lasi pietonii, cand ai rosu si intermitent verde, trebuie sa acorzi prioritatea pe un bulevard destul de aglomerat.
As vrea sa ii intreb pe stimabilii daca cumva ii vad pe batranii care traverseaza prin spatiul verde, desi au trecere la 10m distanta. deci e traficul asa de intens ca au facut carare, e un fel de ulita. aia nu sunt target nu? trebuie sa stati doar la permise.
Ce chin, ce jale…
Sa-i trimita la un internship pe la orice srl unde si ultimul lucrator comercial are de facut minim 3 exceluri cu rapoarte sau daca e mai deschis antreprenorul ceva printr-un fel de softulet de gestiune.
Zici Miliția Românā și tragi apa!
Și totuși, dacă amenzile alea nu sunt corelate cu niște indici de performanță, cu ce m-ar încălzi numărarea lor?
Băieții își scot norma de sărbători oricum.
unii zic ca motociclistul mergea pe o roata. sigur sunt camere acolo si poate apar pe net. https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/politist-mort-in-accident-de-motocicleta-in-fata-palatului-parlamentului-barbatul-avea-30-de-ani-1458726
nu le folosește, nu dau nici o filmare.
eu as aplica metoda „chinezeasca”.
salariul se incaseaza zilnic (evident calculat la zi) dar doar daca in ziua respectiva nu au avut loc ambuteiaje, accidente sau alte incidente. si cand zic ca nu se mai incaseaza nu zic ca doar se amana, ci se anuleaza.
E dificil să evaluezi performanțele polițiștilor în mod obiectiv.
Indicator de performanță 1: numărul de amenzi acordate. Va naște abuzuri, pentru că, după un timp, oamenii se vor civiliza forțat, de frica amenzilor. La un moment dat, vor trebui să caute nod în papură, pentru a acorda amenzi.
Indicator de performanță 2: criminalitatea din zona lor. Să zicem că poliția își face treaba exemplar. După o vreme, oamenii vor considera că nu mai au nevoie de poliție, că oricum criminalitatea e foarte scăzută prin preajmă.
Eram cu bicla, dupa o trecere de pietoni ma opreste un agent ca nu am acordat prioritate unui pieton. Zic ca nu l-am vazut, sunt masini parcate pana pe trecerea de pietoni (si in dreptul refugiului de tramvai, sub semn „oprirea interzisa”). Pentru ca nu am fost umil (fix asa s-a exprimat), mi-a dat amenda pentru ca nu aveam buletin la mine, cu toate ca i-am aratat o poza a CI. Asta e politia..
Aveam in liceu o colega care nu-si lua niciodata bilet/abonament pe tramvai. Umbla la ea cu o copie dupa CI modificata in photoshop (alt nume, alta adresa, alt cnp etc) pe care o folosea mereu cand primea amenda.
Ti-ai cam meritat amenda, n-ai cum sa vii cu prostii d-astea copilaresti cu poza la CI :))
Altfel spus, politia tot ramane de rahat
plata biletelor de autobuz prin sms a fost scoasă pentru că românii modificau ora mesajelor pe android.
@punKreas polițistul putea să verifice veridicitatea datelor oferite că nu e un simplu controlor din tramvai.
Mai grav decât să-i pui la muncă pe polițiști cred ca ar fi să îi transferi să muncească undeva la privat.
De ceva timp am showuri cu vecinii de deasupra.
Pe lângă faptul ca erau gălăgioși ei, niște chiriași veniți de pe la tara, care nu știu sa meargă prin casa, trag scaunele pe gresie și tot felul de alte zgomote casnice și-au mai luat și câine care latră în toiul nopții și pare ca pe ei nu ii deranjează.
Am făcut sesizare la politie și ce sa vezi: cazul este în atenția polițistului de proximitate și urmează sa facă verificări.
De sunat la 112 nu pot pentru ca zgomotele sunt aleatorii și pentru perioada scurta, deci gușterii nu ar putea constata nimic daca ar ajunge la fata locului.
Ce este este făcut în continuare?
case and point: pe jegul ăsta îl știa tot orașul că e un prost agresiv, doar Rutiera nu îl vedea niciodată când face liniuțe sau când parca cum voia
https://www.bizbrasov.ro/2021/02/26/foto-baietasul-cu-bmw-care-s-a-remarcat-public-dupa-ce-a-parcat-pe-unde-l-taia-capul-prin-brasov-sau-pe-litoral-a-reusit-performanta-sa-produca-un-accident-ce-a/
La cate se intampla prin tara asta, trebuie doar sa iasa pe strazi si o sa dea o gramada de amenzi. Dar e greu cu munca. De aia ies ei la pensie la 45 de ani, de la greutatea muncii pe care o presteaza (sunt ironic).
Afara cu ei din birouri ! Daca as fi MAI le-as da comision 0.1% din incasari in loc de leafa :))) sa vezi atunci curatenie
Daca ies afara din cocinile alea numite sectii 500m in fiecare directie au sa taie amenzi (in Bucuresti sau orase mari needucate) lejer luni la rand . Romanul e liber , el e artist , nu stie de vorba buna , trebuie sa-i dai sanctiune , amenda , ca altfel nu se invata . Cu banii reechipat echipajele sectiile , samd . Apoi la anul amenajam chestii in cei 500m in toate directiile , poate niste parcari suspendate , ingropate sub alea existente , poate niste semne de circulatie , poate niste camere de supraveghere in statiile de RATB sau pe strazi .