Pentru cine vine dinspre Pitești pe autostradă și vrea să intre pe Centura București, peisajul e același de zeci de ani: e foarte periculos fizic să faci asta. Oamenii sunt obosiți, stresați, unii nu cunosc drumul, accidente se întâmplă frecvent.
Bun. Văzând că în zona asta se întâmplă accidente, ce face Poliția? Ați ghicit. Nimic. Au pus niște indicatoare cu limită de viteză și gata, ei și-au făcut treaba, au rezolvat tot. Da, accidente se întâmplă în continuare acolo, dar ei și-au făcut treaba, mai mult nu se poate face.
În nici un caz să se uite în alte țări sau zone care nu au problema asta. E mult peste puterile lor. Nu ar mai avea timp de dormit și luat șpăgi dacă ar găsi soluții mai umane, spre exemplu un giratoriu. Prea greu. Prea complicat. Muncă. Nu place. Nu vor tolera ei așa ceva.
Nu, nu vreau indicatoare cu “punct negru, accidente frecvente”. Vreau rezolvări, ce s-a făcut concret la fiecare punct negru de la identificare la reducerea numărului de accidente.
Best I can do is radar
In the bush
Nu e bush acolo. Deci nu e nici radar.
să vină un ong să planteze niște copaci. eco
Merge și sfințită bucata aia…
Am trecut si eu pe acolo. Unii sunt asa de caini, n-ar lasa pe nimeni sa treaca… puroaie in trafic.
Bai, cand in zdipa ma-sii din trei benzi ( doua de centrura + iesirea de pe A1) se face intrarea intr-una singura cam asta se intampla.
Desigur, mai sunt smekerasii care o iau prin benzinarie sa fentze coada dar aia cu camioane/tiruri nu prea au optiunea asta.
Tot la autostrada aia mai e si problema intrarii in oras. Care e directa. Se termina autostrada, incepe bulevardul. Mi se pare foarte periculos. Din experienta, ai nevoie de un pic de timp de adaptare intre condusul de autostrada si cel de oras.
sa nu exageram, te adaptezi in ultimii 5-10km de autostrada cand stai in coloana. cred ca n-am mai intrat ca in branza pe acolo de 15 ani
Trebuia sa fie ca la iesirea de pe A2 in Pallady, nu? :))
@ punKreas trebuia sa fie ca la iesirea de pe Bucuresti – Ploiesti in sensul de pe centura: curba stransa, vibratoare, marcaje de reducere a vitezei din timp.
vrei sa spui ca te adaptezi de la indicatorul cu Ciorogarla. Cam de acolo incepe mersul melcului
Similar si aici https://goo.gl/maps/SuiuP8ik3pP74pqq9
nu cred ca e saptamana fara un accident aici pentru ca lumea vrea sa faca stanga (regulamentar) din / pe DN din toate directiile
acolo ar trebui blocat cu parapeti, la fel si iesirea spre corbeanca. ai giratoriu sub calea ferata la aeroport si reorganizezi un pic circulatia prin parcarea mall-ului astfel incat intrarea in corbeanca sa nu mai fie prin spatele hornbachului.
https://spotmedia.ro/stiri/eveniment/un-politist-care-a-cerut-spaga-aproape-25-milioane-de-euro-a-fost-retinut-de-dna
lectie pt alti politisti: limitati-va la sub spagi de sub 20 de milioane de euro!
(ca la aproape 25 bate la ochi)
Esti inapt, bine spus. Spaga a fost 13.000 euro pentru niste terenuri care ar valora ipotetic 2,4 mil euro.
Dan, nu știi să citești dar semnalizezi 👍
Șpaga cerută a fost de 13000 euro cash plus o bucățică de pământ să mănâncă și gura lui ceva. O bucățică de cam 2,4 milioane euro.
Surprinzator este ca institutia amintita nu poate face decat recomandari, primaria este cea care poate „face ceva”. Revoltator este ca nici noi nu facem nimic, si nu e vorba numai de speta de fata, ci asa in general, inghitim pe nemestecate. Lancezim.
Cand zici “speță” stim de unde sa te luam.
Asta e un fel de declinare a responsabilității. Niciodată noi. Alții.
@Bogdan – presupunerile sunt la ordinea zilei. Elaboreaza, dar numai dupa ce esti sigur.
@Vali N. – Aprob. Pozitiv!
Sunt atâtea puncte unde un simplu giratoriu ar rezolva problema, exemplu intrarea în Costinești din DN.
Oh wait, asta înseamnă că cineva trebuie să muncească.
Mai e distractiv si la iesirea de pe centura spre Afumati/Urziceni.
Noi avem o bucată de drum național care este vălurită pe o porțiune în curbă. Au murit acolo unii pe acolo și singura măsură luată a fost montarea unui semn de drum cu denivălări și limitare la 30. Cred că sunt de cel puțin 10 ani denivelările alea.