Sau poti sa-ti cumperi un SUV de la Japonezi, sa blochezi jumatate de intersectie cu el pentru ca esti blonda si ti se accepta si, cand mergi cu familia la camping, sa ai grija sa nu-ti ramana spoilerele agatate in pietricelele ceva mai proeminente.
Lada Niva face exact ceea ce o masina de offroad trebuie sa faca.
Gipan?:)) Asta e o cutie cu roti,ti-e rusine sa iesi cu ea in oras,daca stai la tara ar merge ca sa mai schimbi aro’ul.Pentru un off road consumul e chiar foarte bun.
00
NOU
#4
alex
asta e chiar masina pt offroad, nu arata ea prea bine da ce iti trebe daca mergi prin noroaie, teren accidentat, drumuri forestiere etc.
Ai dreptate. Singura chestie este ca inca nu am ajuns la nivelu de sofisticare procedurala shi financiara incat sa-mi cumpar o mashina doar pentru mersu pe munte, shi in rest s-o tzin in grajd la Telega, ca mi-e rushine sa ies cu ea pe shtrasse pe bulivar.
Pe munte ma duc, in cel mai fericit caz, de 4-6 ori pe an. And I mean real mountains, de-alea de-tzi rupi gatu. Shtii tu mai bine… In rest, mai ma duc la Telega o data de doo ori pe luna, shi sa zicem ca shi acolo ash avea nevoie sa o bag pe coclaurii Calinetului, sa car prunele shi fanu cu ea :). Insa in restu restului am nevoie de o mashina ftza – ftza din Dristor pana in Maria Rosetti, care din cand in cand sa mearga shi pana la trei kilometri de Shpirlea, sau pana la Omu, sau pana in varfu Maceshului, sa vad cata padure mi-au mai furat consatenii de cand nu am mai fost pe acolo.
Therefore, mate, I will certainly think Subaru. Sau, daca chiar a dat strechea in mine sa-mi cumpar offroad doar de mers pe munte shi sa nu-mi pese de comfort / imagine, imi cumpar o Lada Niva la mana a doua. Shi dau 5 mii pe ea.
Halal mentalitate… domnilor, daca-i jeep, inseamna ca nu-i facut nici sa fie frumos si nici sa-ti plimbi familia cu el prin oras. E o masina utilitară.
@ zoso: ce director, bre? io mi-s sociolog, specialist in sherpishori. merit un land rover pentru asta, nu? sau macar un subaru
@ hacky: repet: n-am nici chef, nici bani, nici suficiente locuri de parcare sa-mi iau trei sau cinci mashini pentru trei sau cinci nevoi diferite. Imi pot cumpara doo geci: una de orash shi una doar de munte, fara fitze dar sa nu treaca apa si vantu prin ea. Insa la mashina e mai complicat. Stau in Bucureshti 90% din timp. Shi atunci trebuie sa tzin cont shi de mentalitatea estetica shi de fitze shi s-o combin cu aia utilitara. Shi momentan, cred ca Subaru reusheshte cel mai bun compromis. Arata shi bine, e shi suficient de micutz incat sa nu semene a mashina de neam prost, dar shi suficient de mare sa incapa cinci rucsaci in el (sau un maldar de fan ), shi e un 4×4 clar, fara jumatatzi de masura.
00
NOU
#8
Razvan Bibire
E masina „buna” sovietica, tabla, tabla, rezistenta, daca i-au bagat si servodirectie, e si mai bine, ca nu mai faci muschi rotind volanul; pentru pretul asta e clar ca nu e masina de fite. face exact cat costa.
E a 6-a la numar si prima cu 4 usi..
9400 euro imi pare cu scump, la noi in Moldova o niva ca asta din poza ajunge undeva 6500~ $, asa ca veniti si o cumparati cine are nevoie :)) Masina e foarte buna si merita banii, in comparatie cu un 4×4 de 10 ori mai scump si care l-a prima ninsoare e bun de ascuns in garaj.
00
NOU
#11
gunnar
ce sa vrei mai mult? La asa masina iti trebuie o casa in afganistan , vecin cu bin laden si iesi la pascut oile impreuna.
Nu e masina de oras sau asfalt. Consumul urban e pus la sto.
turambar, asta sa o spui la copii vecinului, crezi ca eu nu te vad seara cand vii de la birou?
NOU
#15
z3us05
@Ciorici, nu e combinatie sa vin la voi sa dau si-asa o caruta de bani pe o cutie de conserva apoi sa vin in tara sa mai platesc nu stiu ce taxa obscura pe la guvern.
Nu recunosc nimic. Nu sunt eu ala. Frati-miu, care a avut pojar cand era mic shi seamana cu mine :p
00
NOU
#17
sin
am un prieten de vroia sa ia o niva pentru ai lui si dupa ce-a cautat pe formuri dupa probleme ce pot aparea la masina asta a gasit doar ca prin siberia iarna nu porneste din prima cand mai da geru pe acolo.
Pentru un offroad serios este masina buna. Jumatatea mea, specialistul in din astea, imi tot lauda chestiile astea „sovietice”. Is tari, rezista la calareala. Si eu vad o masina de „rupt muntii” ca una teapana, nu frumoasa. Acolo conteaza sa poata iesi din rape si tot felul de chestii, nu cat de elegante sunt spoilerele. Am zis insa ca mi-s femeie nespecialista, asa ca nu ma impuscati va rog
00
NOU
#19
catharsis
mie chiar imi place cum arata lada niva, are un puternic aer retro si cred ca rusii i-au pus si tabla buna. consuma insa cam mult
00
NOU
#20
Grupa 1408
E buna. chiar cea mai buna masina de offroad, masina adevarata de offroad, fara nu stiu cate tehnologii si alte cacaturi, rezista, cam naspa insa cand ramai cu schimbatorul in mina, sau cand atunci cand vrei sa pui faza lunga se sting toate luminile, sau cand iei curbele se aprinde beculetul de benzina. Cam naspa zgomotul motorului, e buna insa ca faci muschi la maini, pt ca nu are servo. Stiu toate astea pt ca sunt un fost posesor de asa ceva (full options chiar).
00
NOU
#21
Andrei
E una din cele mai tari masini de offroad. Inainte sa o faceti conserva cu roti mai cititi…mai vizionati clipuri pe net.
00
NOU
#22
zoo politico
ba nene, prea mica pentru noi&valoarea noastra
Daca romanul nu are impresia cand e la volan ca e DEASUPRA si ii poate face job de toti considera ca a dat banii degeaba.
@ Andrei: asta nu e conserva. Conservele sunt alea chinezesti, din postul celalalt
@ zoo politico: N-auzi, bre, ca ramai cu schimbatoru in mana? Ce Dumnezeu tzi se pare mult supt valoarea noastra sa te dai intr-o mashina la care sa nu iasa schimbatoru din tzatzani?
Cea mai tare masina 4×4 dpdv raport calitate / pret. la 11900 are fulloption care include servo-directie si troliu.
Evident, este masina care ti-o iei pentru ca AI NEVOIE de un 4×4 nu pentru ca esti un fitsos care folosesti un SUV sa urci pana la Taverna Sarbului in Sinaia.
00
NOU
#25
design3000
Eu detin o Lada NIVA …spun o pentru ca e fata, Katiusa, merge de rupe pamantul si nu este groapa sa ramai cu dansa impotmolit iar in privinta intretinerii…nu am cheltuit aproape nimic de mai bine de 1 an, Katiusa nu vrea sa auda de ceva piese de schimb, in schimb se cam chinuie pe asfalt, nu ii place deloc.
E comoda rau (daca ii schimbi scaunele asa cum am facut eu) si e foarte spatioasa pentru 2 personaje dar nu mai mult de doua bineanteles cu bagaje plus nu vei uita sa stii cum e sa conduci. E o placere sa o conduci !
Oricum pentru ce am eu nevoie e perfecta tabla buna, motor bun, FUN
Sau poti sa-ti cumperi un SUV de la Japonezi, sa blochezi jumatate de intersectie cu el pentru ca esti blonda si ti se accepta si, cand mergi cu familia la camping, sa ai grija sa nu-ti ramana spoilerele agatate in pietricelele ceva mai proeminente.
Lada Niva face exact ceea ce o masina de offroad trebuie sa faca.
Al meu ar fi incantat. Fiind femeie e clar ca mi-ar placea totusi ceva mai mic. Si cu un consum pe jumatate, daca se poate, ca n-are tata rafinarie
Gipan?:)) Asta e o cutie cu roti,ti-e rusine sa iesi cu ea in oras,daca stai la tara ar merge ca sa mai schimbi aro’ul.Pentru un off road consumul e chiar foarte bun.
asta e chiar masina pt offroad, nu arata ea prea bine da ce iti trebe daca mergi prin noroaie, teren accidentat, drumuri forestiere etc.
Ai dreptate. Singura chestie este ca inca nu am ajuns la nivelu de sofisticare procedurala shi financiara incat sa-mi cumpar o mashina doar pentru mersu pe munte, shi in rest s-o tzin in grajd la Telega, ca mi-e rushine sa ies cu ea pe shtrasse pe bulivar.
Pe munte ma duc, in cel mai fericit caz, de 4-6 ori pe an. And I mean real mountains, de-alea de-tzi rupi gatu. Shtii tu mai bine… In rest, mai ma duc la Telega o data de doo ori pe luna, shi sa zicem ca shi acolo ash avea nevoie sa o bag pe coclaurii Calinetului, sa car prunele shi fanu cu ea :). Insa in restu restului am nevoie de o mashina ftza – ftza din Dristor pana in Maria Rosetti, care din cand in cand sa mearga shi pana la trei kilometri de Shpirlea, sau pana la Omu, sau pana in varfu Maceshului, sa vad cata padure mi-au mai furat consatenii de cand nu am mai fost pe acolo.
Therefore, mate, I will certainly think Subaru. Sau, daca chiar a dat strechea in mine sa-mi cumpar offroad doar de mers pe munte shi sa nu-mi pese de comfort / imagine, imi cumpar o Lada Niva la mana a doua. Shi dau 5 mii pe ea.
Halal mentalitate… domnilor, daca-i jeep, inseamna ca nu-i facut nici sa fie frumos si nici sa-ti plimbi familia cu el prin oras. E o masina utilitară.
@ zoso: ce director, bre? io mi-s sociolog, specialist in sherpishori. merit un land rover pentru asta, nu? sau macar un subaru
@ hacky: repet: n-am nici chef, nici bani, nici suficiente locuri de parcare sa-mi iau trei sau cinci mashini pentru trei sau cinci nevoi diferite. Imi pot cumpara doo geci: una de orash shi una doar de munte, fara fitze dar sa nu treaca apa si vantu prin ea. Insa la mashina e mai complicat. Stau in Bucureshti 90% din timp. Shi atunci trebuie sa tzin cont shi de mentalitatea estetica shi de fitze shi s-o combin cu aia utilitara. Shi momentan, cred ca Subaru reusheshte cel mai bun compromis. Arata shi bine, e shi suficient de micutz incat sa nu semene a mashina de neam prost, dar shi suficient de mare sa incapa cinci rucsaci in el (sau un maldar de fan ), shi e un 4×4 clar, fara jumatatzi de masura.
E masina „buna” sovietica, tabla, tabla, rezistenta, daca i-au bagat si servodirectie, e si mai bine, ca nu mai faci muschi rotind volanul; pentru pretul asta e clar ca nu e masina de fite. face exact cat costa.
stii cum e, dai cu ea peste o masina din asta noua (kia ceed, de pilda) si nu se zgarie tabla sovietica
Uitati aici una din Nivele tatalui meu:
E a 6-a la numar si prima cu 4 usi..
9400 euro imi pare cu scump, la noi in Moldova o niva ca asta din poza ajunge undeva 6500~ $, asa ca veniti si o cumparati cine are nevoie :)) Masina e foarte buna si merita banii, in comparatie cu un 4×4 de 10 ori mai scump si care l-a prima ninsoare e bun de ascuns in garaj.
ce sa vrei mai mult? La asa masina iti trebuie o casa in afganistan , vecin cu bin laden si iesi la pascut oile impreuna.
Nu e masina de oras sau asfalt. Consumul urban e pus la sto.
turambar, mane, poti sa iti iei si un mini. iti dai seama ce caraghios, ditai directoru in mini?
SUV cu 80 CP ?!mai mare rasul. teapa pe fata. 80 CP si consum de 11L ?
turambar, asta sa o spui la copii vecinului, crezi ca eu nu te vad seara cand vii de la birou?
@Ciorici, nu e combinatie sa vin la voi sa dau si-asa o caruta de bani pe o cutie de conserva apoi sa vin in tara sa mai platesc nu stiu ce taxa obscura pe la guvern.
Nu recunosc nimic. Nu sunt eu ala. Frati-miu, care a avut pojar cand era mic shi seamana cu mine :p
am un prieten de vroia sa ia o niva pentru ai lui si dupa ce-a cautat pe formuri dupa probleme ce pot aparea la masina asta a gasit doar ca prin siberia iarna nu porneste din prima cand mai da geru pe acolo.
Pentru un offroad serios este masina buna. Jumatatea mea, specialistul in din astea, imi tot lauda chestiile astea „sovietice”. Is tari, rezista la calareala. Si eu vad o masina de „rupt muntii” ca una teapana, nu frumoasa. Acolo conteaza sa poata iesi din rape si tot felul de chestii, nu cat de elegante sunt spoilerele. Am zis insa ca mi-s femeie nespecialista, asa ca nu ma impuscati va rog
mie chiar imi place cum arata lada niva, are un puternic aer retro si cred ca rusii i-au pus si tabla buna. consuma insa cam mult
E buna. chiar cea mai buna masina de offroad, masina adevarata de offroad, fara nu stiu cate tehnologii si alte cacaturi, rezista, cam naspa insa cand ramai cu schimbatorul in mina, sau cand atunci cand vrei sa pui faza lunga se sting toate luminile, sau cand iei curbele se aprinde beculetul de benzina. Cam naspa zgomotul motorului, e buna insa ca faci muschi la maini, pt ca nu are servo. Stiu toate astea pt ca sunt un fost posesor de asa ceva (full options chiar).
E una din cele mai tari masini de offroad. Inainte sa o faceti conserva cu roti mai cititi…mai vizionati clipuri pe net.
ba nene, prea mica pentru noi&valoarea noastra
Daca romanul nu are impresia cand e la volan ca e DEASUPRA si ii poate face job de toti considera ca a dat banii degeaba.
dixit
@ Andrei: asta nu e conserva. Conservele sunt alea chinezesti, din postul celalalt
@ zoo politico: N-auzi, bre, ca ramai cu schimbatoru in mana? Ce Dumnezeu tzi se pare mult supt valoarea noastra sa te dai intr-o mashina la care sa nu iasa schimbatoru din tzatzani?
Cea mai tare masina 4×4 dpdv raport calitate / pret. la 11900 are fulloption care include servo-directie si troliu.
Evident, este masina care ti-o iei pentru ca AI NEVOIE de un 4×4 nu pentru ca esti un fitsos care folosesti un SUV sa urci pana la Taverna Sarbului in Sinaia.
Eu detin o Lada NIVA …spun o pentru ca e fata, Katiusa, merge de rupe pamantul si nu este groapa sa ramai cu dansa impotmolit iar in privinta intretinerii…nu am cheltuit aproape nimic de mai bine de 1 an, Katiusa nu vrea sa auda de ceva piese de schimb, in schimb se cam chinuie pe asfalt, nu ii place deloc.
E comoda rau (daca ii schimbi scaunele asa cum am facut eu) si e foarte spatioasa pentru 2 personaje dar nu mai mult de doua bineanteles cu bagaje plus nu vei uita sa stii cum e sa conduci. E o placere sa o conduci !
Oricum pentru ce am eu nevoie e perfecta tabla buna, motor bun, FUN
KATIUSA 1978