Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
49 comentarii
NOU
#1
mesterul
un om ține de bec și trei învîrt masa.
00
NOU
#2
Lucifer
4 oameni tin de bec si unul invarte masa
00
NOU
#3
Marius
un om tine masina, si restul trag strada
00
NOU
#4
Robert
cum stateau la cauciucuri?
00
NOU
#5
vali
bine toți. inclusiv cel cu albastru. dar era ghețuș. am revenit între filmări și am dat cu un sac mic de nisip, dar nu era de ajuns.
NOU
#6
Eugen
Legat de, îl salut și pe această cale pe vecinul care dimineață nu putea urca o rampă de 10 metri lungime și unghi generos. Pula mea boss, cine are boxe și în portbagaj dar cauciucuri second?
00
NOU
#7
Anda
a cos vreunu saculetul cu nisip ?… #vremautostrazi
00
NOU
#8
hash
4×4 rulz?
00
NOU
#9
DanielP
Pentru 3-4 zile de zăpadă pe an chiar nu rulz.
Cari degeaba 100+ kg tot anul, degeaba.
00
NOU
#10
Romeo
Pasat 1.9 tedei sau golfuletz bo$$?
00
NOU
#11
Marius
Degeaba pana cand ai nevoie. Unii cara ani de zile stingatoare prin masina.. degeaba. Si toate masinile pe care le-am avut eu pana acum au carat zeci de kile de airbag-uri.. degeaba.
00
NOU
#12
Dorin
4×4 e doar pt zapada? Ma indoiesc
00
NOU
#13
Sabotor
@Marius
dupa mintea ta, sa-ti ia masina foc, sau sa mori in caz de accident e totuna cu „4 zile pe an nu pot folosi masina pentru ca e zapada”. Bai, da’ prost mai esti.
00
NOU
#14
berenger
ori eu m-am învățat cu nărav, că stau aproape de drum important care e curățat tot timpul, de n-am mai văzut polei de 10 ani, ori e ceva în neregulă tare cu firma din zonă care trebuie să se ocupe cu dezăpezirea și curățarea drumului. înclin să cred că, totuși, varianta a doua e cea corectă.
00
NOU
#15
daddy
te-ai plictisit in 10 ani de tenerife?!
00
NOU
#16
pipzn
Initiativa buna insa, cum ti-e si norocul. Acum niste ani, eram pasager intr-o masina pe un drum (european de altfel) intre localitati. Era de urcat un deal si pe jos era cam ca in clip. Ideea era ca cine stia drumul (noi de ex.) stiau ca daca iti luai ceva avant din timp se putea ajunge in varf. In fata noastra masina cu numar de alt judet a inceput sa patineze, cel de dupa ar fi trecut dar a trebuit sa franeze un pic dar destul cat sa isi piarda demarajul necesar si a inceput sa patineze in dreptul primei masini. Urmatoarea masina ar fi ajuns pe contrsens daca ar fi vrut sa treaca si a oprit pe diagonala. La fel si noi dar mai pe la marginea drumului. Am coborat din masini si am trecut la impins. Cu greu toate cele 3 masini au reusit sa plece si am ramas noi (adica soferul) si doar eu la impins, singur. Cum nu sunt nici macar o ruda denaturata a lui Arnold si nici alte masini nu mai mai ajuns (cred ca intervenise politia intre timp nu a mai lasat pe nimeni pana nu au ajuns utilajele) sau cate au ajuns au profitat de demaraj si drumul liber si duse au fost, nu am avut alta varianta decat sa ne intoarcem.
00
NOU
#17
john2381
pai nu puteai sa te intorci 100m si apoi sa o iei la deal cu avant?
ps. asta e motivul pentru care in situatii de genul pastrez distanta mai mult decat suficienta fata de precedenta masina
00
NOU
#18
pipzn
@john2381
Nu era doar o chestie de 100 m. Daca ati circulat pe drumul Cluj-Oradea, e vorba despre dealurile inainte de Paniceni. Acum au portiuni cu separatoare de beton in zona (sunt in regula cu asta pentru ca se si curata drumul, alea le-au pus mai ales pentru accidentele intamplate la coborare) dar prin intervalul 1993-200x cel putin, cu Dacie (si nu numai) fabricata in 1989 avand cauciucuri „Victoria” cam asa se trecea pe drum cu zapada batatorita si partial gheata: cu avant, taind curbele cat se putea. La fel si urcarea (partial a) Feleacului dinspre Turda.
Revenind, am considerat ca daca existau asa mari probleme de aderenta intr-o zona in care nu avusesem niciodata probleme, in zona Piatra Craiului unde sunt curbe si de 180 grade nu am fi avut nicio sansa, sigur.
00
NOU
#19
Raul
eu am facut asta, pieton fiind. l am vazut pe un baiat cu un logan care ramasese intre blocuri. am traversat spre el, l am impins, mi am vazut de drum
mi a multumit cu un claxon scurt si aia a fost..
00
NOU
#20
Claudiu
Mie-mi place sa curat zapada. Mi se pare relaxant asa sa tot strangi sistematic zapada si sa vezi rezultatul. Face bine si ca miscare. De asta-s primul care curata in fata blocului chiar daca nu trebuie sa plec nicaieri. Oi fi eu mai copil.
00
NOU
#21
vali
fraier, ca și mine.
NOU
#22
Rott
pacat ca nu stai pe strada la mine, era fain ca te lasam sa cureti si la mine :))
00
NOU
#23
saint
patru oameni doua dube opt roti ..!
00
NOU
#24
Gica
Asa ceva nu se poate…
00
NOU
#25
alxzen
Eu am devenit erou in cartier cu metoda presul: bagi presuletele (daca sunt din alea textile) sub roata cu tractiune (nici macar nu trebuie la ambele) bate orice getus, inclusiv panta.
00
NOU
#26
Antohie
Cat de lung e presuletul ala? Si cari mereu sulul ala dupa tine?
00
NOU
#27
bloghita
Ajunge vecinu’ acasa: -Nevasta, sa vezi ce zeu sunt prin cartier, imi intind astia covor rosu’ pe unde trec cu masina”…
00
NOU
#28
ionut
@antohie preșurile sunt deja în mașină, le ai sub picioare.
la fel și pe nisip
00
NOU
#29
Antohie
@Ionut: te-ai prins ca era sarcasm. Iar eu pe ale mele nu le pun sub roti. Mai bine investesc in cauciucuri bune si le schimb cand trebuie sa nu trebuiasca sa trec iarna cu linglong ditchfinder sau bachelita la a doua mana.
00
NOU
#30
alxzen
bosulache, eu am nokian wr d4 si tot am folosit metoda presul cand a fost ploaia aia inghetata sa ies de pe polei, benzinara 2wd ca sarakii, csf. Nu are cuplu de diselache la pornire.
Vecinii salvati pana acum aveau de toate, de la corsa la barci de volvo.
00
NOU
#31
Antohie
@alxzen: dude, trebuie sa dau din coada impresionat ca ai nokian? Vezi ca modelul nu mai este cel curent, a fost inlocuit de vreo doi ani si la ultimul test ADAC a iesit pe 9 din 16 testate. Depinde si ce dimensiuni ai la ele.
Conduc de vreo 12 ani numai masini destul de puternice cu tractiune spate si nu a trebuit niciodata sa pun presurile sub roti. Si am trecut prin destule ierni grele sau trasee nasoale, gen Tihuta/Mestecanis in decembrie cu furtuna de zapada si zero curatate, etc.
Tine si tu o punga cu sare in portbagaj sau coboara dimineata cu o sticla cu apa fierbinte daca vezi ca e polei/ghetus si rezolvi treaba fara sa strici presurile. Eu nu le scot ca la a mea sint pe undeva la 200€ originale.
00
NOU
#32
AI_core
Ieri a fost clipul cu pompierii, azi ăsta, e ceva necurat aici!
Păi unde-o să ajungem dac-o ținem tot așa!
00
NOU
#33
un_oarecare
E periculos acest clip. Exista riscul ca oamenii sa isi dea seama ca se pot organiza singuri si ca nu mai trebuie sa astepte ca „Statul sa faca”.
00
NOU
#34
cosminv
si toata lumea sare de cur in sus cand firea vrea sa interzica euro 2-euro 4. toate cazanele raman intepenite. pe cel cu audi nu s-a mai grabit nimeni sa il ajute.
00
NOU
#35
sfx
No toti au „cazane” euro 4 neintretinute ! Problema este ca se incepe si se face numai interzicere, nu si variata altenativa – adica un transport in comun corect, civilizat, sigur si acoperitor. Da sa se interizca, primesc dar in paralel face si administratia locala ceva CONCRET SI COERENT, in a oferi o alternativa adecvata ? Sau doar cumpara auto si gata ?
Ref. clip – bravo celor care au vazut, evaluat si rezolvat situatia, caci practic nu numai spirit civic a fost acolo, ci si faptul ca s-au ajutat pe ei, deblocand o artera.
Si sa fim seriosi ca daca ai auto de generatie noua, nu inseamna ca ai anvelope adecvate drumului si vremii!
Drumuri bune sa avem si rabdare.
00
NOU
#36
Val
Care e legatura intre norma de poluare si starea tehnica a unui autoturism?
Si daca se poate un raspuns sincer, ca am înțeles, toti castigati pe aici 3000 de euro pe luna si aveti Lexus 2018 la scara.
00
NOU
#37
cosminv
sunt 3 constatari diferite, total adevarate
1. toata lumea sare de cur in sus cand firea vrea sa interzica euro 2-euro 4. (checked)
2. toate cazanele raman intepenite. (checked, am vazut suficiente masini premium cu cauciucuri Michelin primacy)
3. pe cel cu audi nu s-a mai grabit nimeni sa il ajute. (checked)
A. Toate vacile mananca iarba.
B. Toate vegetarienele mananca iarba.
C. = ?
00
NOU
#38
adyzah
De pe Hotnews: „Harta zăpezii în țară – 34 de cm în București, doar 2 cm la Brașov”
Deci de unde atâta entuziasm pe Twitter? Chiar aşa ne bucurăm la 2cm? De zăpadă.
2 cm fac diferenta. Nu conteaza cat de mare e, conteaza cat de jucausa e!
00
NOU
#41
vali
unii dintre noi am făcut cariere cu mai puțin.
NOU
#42
d4n
e si aia o problema dar cred ca una un pic mai mare e fie la primarie fie la aia care pana acum au luat bani degeaba si cand in sfarsit au ocazia sa faca ceva pentru contractul ala nu-i gasesti.
00
NOU
#43
vasi
4 oameni fac treaba si unul filmeaza
00
NOU
#44
dangerosul
Și in București se poate. Am văzut astăzi o poză cum niște călători împingeau un autobuz turcesc.
00
NOU
#45
Andrei
Astia nu sunt oameni obisnuiti sunt…. cei patru fantastici.
00
NOU
#46
corcodusul
patru oameni direct interesati de rezolvarea problemei, ca altfel ramaneau in coloana pana a doua zi… dar chiar si asa, frumos
00
NOU
#47
vali
păi da, că așteptând să vină statul să rezolve pierdeam timpul.
un om ține de bec și trei învîrt masa.
4 oameni tin de bec si unul invarte masa
un om tine masina, si restul trag strada
cum stateau la cauciucuri?
bine toți. inclusiv cel cu albastru. dar era ghețuș. am revenit între filmări și am dat cu un sac mic de nisip, dar nu era de ajuns.
Legat de, îl salut și pe această cale pe vecinul care dimineață nu putea urca o rampă de 10 metri lungime și unghi generos. Pula mea boss, cine are boxe și în portbagaj dar cauciucuri second?
a cos vreunu saculetul cu nisip ?… #vremautostrazi
4×4 rulz?
Pentru 3-4 zile de zăpadă pe an chiar nu rulz.
Cari degeaba 100+ kg tot anul, degeaba.
Pasat 1.9 tedei sau golfuletz bo$$?
Degeaba pana cand ai nevoie. Unii cara ani de zile stingatoare prin masina.. degeaba. Si toate masinile pe care le-am avut eu pana acum au carat zeci de kile de airbag-uri.. degeaba.
4×4 e doar pt zapada? Ma indoiesc
@Marius
dupa mintea ta, sa-ti ia masina foc, sau sa mori in caz de accident e totuna cu „4 zile pe an nu pot folosi masina pentru ca e zapada”. Bai, da’ prost mai esti.
ori eu m-am învățat cu nărav, că stau aproape de drum important care e curățat tot timpul, de n-am mai văzut polei de 10 ani, ori e ceva în neregulă tare cu firma din zonă care trebuie să se ocupe cu dezăpezirea și curățarea drumului. înclin să cred că, totuși, varianta a doua e cea corectă.
te-ai plictisit in 10 ani de tenerife?!
Initiativa buna insa, cum ti-e si norocul. Acum niste ani, eram pasager intr-o masina pe un drum (european de altfel) intre localitati. Era de urcat un deal si pe jos era cam ca in clip. Ideea era ca cine stia drumul (noi de ex.) stiau ca daca iti luai ceva avant din timp se putea ajunge in varf. In fata noastra masina cu numar de alt judet a inceput sa patineze, cel de dupa ar fi trecut dar a trebuit sa franeze un pic dar destul cat sa isi piarda demarajul necesar si a inceput sa patineze in dreptul primei masini. Urmatoarea masina ar fi ajuns pe contrsens daca ar fi vrut sa treaca si a oprit pe diagonala. La fel si noi dar mai pe la marginea drumului. Am coborat din masini si am trecut la impins. Cu greu toate cele 3 masini au reusit sa plece si am ramas noi (adica soferul) si doar eu la impins, singur. Cum nu sunt nici macar o ruda denaturata a lui Arnold si nici alte masini nu mai mai ajuns (cred ca intervenise politia intre timp nu a mai lasat pe nimeni pana nu au ajuns utilajele) sau cate au ajuns au profitat de demaraj si drumul liber si duse au fost, nu am avut alta varianta decat sa ne intoarcem.
pai nu puteai sa te intorci 100m si apoi sa o iei la deal cu avant?
ps. asta e motivul pentru care in situatii de genul pastrez distanta mai mult decat suficienta fata de precedenta masina
@john2381
Nu era doar o chestie de 100 m. Daca ati circulat pe drumul Cluj-Oradea, e vorba despre dealurile inainte de Paniceni. Acum au portiuni cu separatoare de beton in zona (sunt in regula cu asta pentru ca se si curata drumul, alea le-au pus mai ales pentru accidentele intamplate la coborare) dar prin intervalul 1993-200x cel putin, cu Dacie (si nu numai) fabricata in 1989 avand cauciucuri „Victoria” cam asa se trecea pe drum cu zapada batatorita si partial gheata: cu avant, taind curbele cat se putea. La fel si urcarea (partial a) Feleacului dinspre Turda.
Revenind, am considerat ca daca existau asa mari probleme de aderenta intr-o zona in care nu avusesem niciodata probleme, in zona Piatra Craiului unde sunt curbe si de 180 grade nu am fi avut nicio sansa, sigur.
eu am facut asta, pieton fiind. l am vazut pe un baiat cu un logan care ramasese intre blocuri. am traversat spre el, l am impins, mi am vazut de drum
mi a multumit cu un claxon scurt si aia a fost..
Mie-mi place sa curat zapada. Mi se pare relaxant asa sa tot strangi sistematic zapada si sa vezi rezultatul. Face bine si ca miscare. De asta-s primul care curata in fata blocului chiar daca nu trebuie sa plec nicaieri. Oi fi eu mai copil.
fraier, ca și mine.
pacat ca nu stai pe strada la mine, era fain ca te lasam sa cureti si la mine :))
patru oameni doua dube opt roti ..!
Asa ceva nu se poate…
Eu am devenit erou in cartier cu metoda presul: bagi presuletele (daca sunt din alea textile) sub roata cu tractiune (nici macar nu trebuie la ambele) bate orice getus, inclusiv panta.
Cat de lung e presuletul ala? Si cari mereu sulul ala dupa tine?
Ajunge vecinu’ acasa: -Nevasta, sa vezi ce zeu sunt prin cartier, imi intind astia covor rosu’ pe unde trec cu masina”…
@antohie preșurile sunt deja în mașină, le ai sub picioare.
la fel și pe nisip
@Ionut: te-ai prins ca era sarcasm. Iar eu pe ale mele nu le pun sub roti. Mai bine investesc in cauciucuri bune si le schimb cand trebuie sa nu trebuiasca sa trec iarna cu linglong ditchfinder sau bachelita la a doua mana.
bosulache, eu am nokian wr d4 si tot am folosit metoda presul cand a fost ploaia aia inghetata sa ies de pe polei, benzinara 2wd ca sarakii, csf. Nu are cuplu de diselache la pornire.
Vecinii salvati pana acum aveau de toate, de la corsa la barci de volvo.
@alxzen: dude, trebuie sa dau din coada impresionat ca ai nokian? Vezi ca modelul nu mai este cel curent, a fost inlocuit de vreo doi ani si la ultimul test ADAC a iesit pe 9 din 16 testate. Depinde si ce dimensiuni ai la ele.
Conduc de vreo 12 ani numai masini destul de puternice cu tractiune spate si nu a trebuit niciodata sa pun presurile sub roti. Si am trecut prin destule ierni grele sau trasee nasoale, gen Tihuta/Mestecanis in decembrie cu furtuna de zapada si zero curatate, etc.
Tine si tu o punga cu sare in portbagaj sau coboara dimineata cu o sticla cu apa fierbinte daca vezi ca e polei/ghetus si rezolvi treaba fara sa strici presurile. Eu nu le scot ca la a mea sint pe undeva la 200€ originale.
Ieri a fost clipul cu pompierii, azi ăsta, e ceva necurat aici!
Păi unde-o să ajungem dac-o ținem tot așa!
E periculos acest clip. Exista riscul ca oamenii sa isi dea seama ca se pot organiza singuri si ca nu mai trebuie sa astepte ca „Statul sa faca”.
si toata lumea sare de cur in sus cand firea vrea sa interzica euro 2-euro 4. toate cazanele raman intepenite. pe cel cu audi nu s-a mai grabit nimeni sa il ajute.
No toti au „cazane” euro 4 neintretinute ! Problema este ca se incepe si se face numai interzicere, nu si variata altenativa – adica un transport in comun corect, civilizat, sigur si acoperitor. Da sa se interizca, primesc dar in paralel face si administratia locala ceva CONCRET SI COERENT, in a oferi o alternativa adecvata ? Sau doar cumpara auto si gata ?
Ref. clip – bravo celor care au vazut, evaluat si rezolvat situatia, caci practic nu numai spirit civic a fost acolo, ci si faptul ca s-au ajutat pe ei, deblocand o artera.
Si sa fim seriosi ca daca ai auto de generatie noua, nu inseamna ca ai anvelope adecvate drumului si vremii!
Drumuri bune sa avem si rabdare.
Care e legatura intre norma de poluare si starea tehnica a unui autoturism?
Si daca se poate un raspuns sincer, ca am înțeles, toti castigati pe aici 3000 de euro pe luna si aveti Lexus 2018 la scara.
sunt 3 constatari diferite, total adevarate
1. toata lumea sare de cur in sus cand firea vrea sa interzica euro 2-euro 4. (checked)
2. toate cazanele raman intepenite. (checked, am vazut suficiente masini premium cu cauciucuri Michelin primacy)
3. pe cel cu audi nu s-a mai grabit nimeni sa il ajute. (checked)
A. Toate vacile mananca iarba.
B. Toate vegetarienele mananca iarba.
C. = ?
De pe Hotnews: „Harta zăpezii în țară – 34 de cm în București, doar 2 cm la Brașov”
Deci de unde atâta entuziasm pe Twitter? Chiar aşa ne bucurăm la 2cm? De zăpadă.
nici cm astia nu mai sunt ce erau odata
2 cm fac diferenta. Nu conteaza cat de mare e, conteaza cat de jucausa e!
unii dintre noi am făcut cariere cu mai puțin.
e si aia o problema dar cred ca una un pic mai mare e fie la primarie fie la aia care pana acum au luat bani degeaba si cand in sfarsit au ocazia sa faca ceva pentru contractul ala nu-i gasesti.
4 oameni fac treaba si unul filmeaza
Și in București se poate. Am văzut astăzi o poză cum niște călători împingeau un autobuz turcesc.
Astia nu sunt oameni obisnuiti sunt…. cei patru fantastici.
patru oameni direct interesati de rezolvarea problemei, ca altfel ramaneau in coloana pana a doua zi… dar chiar si asa, frumos
păi da, că așteptând să vină statul să rezolve pierdeam timpul.
Își pusese deja anvelopele de vară?
Asa a ramas la mine 302-ul ieri, in zapada..si ne-am dat jos toti sa-l impingem, sa ajungem la timp la serviciu.