Ieri am stat amandoi la o bere si am semnat actul final. Comunicatul de presă il aveti mai jos.
Prima comunitate online pentru „barbatul 2.0” din Romania ia fiinta ca un produs interactiv si concentrat pe comunitate, prin incheierea unui parteneriat intre doua dintre brandurile cele mai puternice din blogosfera romaneasca: Piticu.ro si Zoso.ro.
Cititorii Piticu.ro, un brand cu traditie de 8 ani pe Internetul romanesc, au acces, incepand de saptamana aceasta, la insemnarile de pe Zoso.ro si, pe de alta parte, comunitatea formata in jurul lui Zoso.ro capata acces la informatiile de pe Piticu.ro, un blog de top in Trafic.ro, completandu-si astfel nevoia zilnica de informare.
“Cititorii Piticu.ro au nevoie de informatii complexe privind deciziile importante pe care le au de luat in fiecare zi. Statisticile de trafic arata ca, dupa ce incheie vizita pe Piticu.ro, ei migreaza catre Zoso.ro sau catre comentariile acestuia. Cred ca parteneriatul cu Zoso.ro va asigura comunitatii Piticu.ro valoarea adaugata de care acestia au nevoie”, a declarat Cristian Dorombach, proprietarul Piticu.ro.
“Este important sa inlesnesc pentru cititorii Zoso.ro accesul la cel informatiile furnizate de Piticu.ro. Piticu.ro nu este cel mai bun serviciu de astrologie de pe Internetul romanesc, doar pentru ca nu si-a propus acest lucru. In contextul in care obiectivul nostru principal este crearea celui mai util portal specializat pentru orice barbat de succes, necesitatea parteneriatului a aparut firesc”, a spus Vali Petcu, proprietarul Zoso.ro.
Acest tip de alianta – conceputa dupa modele celebre precum parteneriatul dintre Feminis.ro – eAstrolog – este o premiera pentru piata online romaneasca.
Parteneriatul Piticu.ro – Zoso.ro valorifica mix-ul de calitate din punct de vedere editorial si al audientei rezultat din parteneriatul intre doua branduri premium, care atrag impreuna cea mai mare audienta masculina din blogosfera romaneasca.
Parteneriatul este un prim pas in aplicarea unei strategii de extindere pe termen lung, care urmareste sa inglobeze o serie de sub-branduri relevante pentru barbatii „professional”, cu varste intre 20 si 40, urmand ca, pe viitor sa se studieze implementarea unui nou concept novator: „orice femeie de succes este un barbat de succes”.
Parteneriatul Piticu.ro – Zoso.ro valorifica astfel anii de experienta in beneficiul audientei celor doua branduri si companiilor care doresc sa-si plaseze mesajele publicitare in blogosfera.
lasati bai caterinca…
„Piticu.ro nu este cel mai bun serviciu de astrologie de pe Internetul romanesc, doar pentru ca nu si-a propus acest lucru”
Asta suna ca alea cu Chuck Norris… Chuck Norris nu respira, lasa aerul sa-i foloseasca plamanii
@cabral: te bagi la noi in gasca?
da da. cred ca mai mult decat toate a durat scrierea comunicatului. si daca te uiti mai atent, se putea si mai pompos. kip up za good uarc.
Lasind caterinca……de ce nu puneti in practica linkuirea reciproca…Pe bune.
:))
Nici summit-ul NATO nu a avut un comunicat mai pompos ca asta. E beton asta, te baga in ceata total.
Partidul Blogerilor Linkuiti
guvernare prin lista de discutii
votul sa fie unic si click-uit
cand apare un spagar sa ii dai whois plus suspendare
…
prin USB, noroc si sanatate !
zoso&piticu = zospit45.ro ?
Bravo, bravo, felicitari, mirabolant, productivitate maxima!
As dori sa anunt cu aceasta ocazie si infiintarea primului fan-club Zoso-Piticu , cei care doresc sa se inscrie in el o pot face la adresa urmatoare: weluvzosoandpiticu [at] gmail.com . Promitem materiale in exclusivitate cu acesti doi giganti, stalpi de baza din blogosfera romaneasca, inclusiv poze, tricouri si sepci cu autografele lor.
eu sincer va urez succes, daca e pe bune. iar daca mai vreti sa mai racolati si pe altii, va asteptam. numai bine.
Nice, urmeaza scoaterea scriptului de la trafic.ro peste 45 de zile?
Parteneriatul asta e mai important ca Feminis– eAstrolog , cum au putut sa va puna in acelasi context cu asa ceva?
Pai ce asteptati? Puneti toti scriptul de Trafic.ro de la Piticu! :))
Cred ca ar trebui sa faci un top al magariilor din online-ul romanesc. o data pe luna un top 5 cu oamenii care reusesc sa tina industria asta pe loc si s-o violeze pe saturate.
ii poti spune „lista cu tembeli din www .ro”
e cam gay
Eu zic sa mai lasati dracu’ berea
nigger say w00t?
Cum adica, „sa lasam caterinca”? Unde ar mai fi fun-ul?! :)) E misto ideea. Deci, am ghicit cu Red Bull -ul sau nu? Am ghiciti? Am ghicit? Am ghicit?
:d
Va trebuie si un sindicat, klar!
Cristi Roman, nu stiu Piticu, dar Zoso a avut pe Piticu în blogroll până la scandalul cu spânzuratele alea. După poze, Piticu a ieșit din blogroll.
bere cam multa..urmari:burta mare
Ce inseamna sa ai o Kia….
penibil..oricum
razboi in paradis? sper ca nu se cearta bloggerii nostri preferati
Atat! =))
Nu s-a inventat inca smiley-ul care sa exprima defecarea ilarianta care m-a apucat. pizoso.ro ftw !
Deci ori sunt eu dobitoc, ori am citit printre randuri ori nu stiu, dar explicati-mi si mie unde-i parteneriatul ? Adica o sa gasim pe un blog insemnari si de la zoso si de la piticu ? sau ??
@OLiX: nu, cele doua bloguri o sa devina unul singur.
Mişto comunicat. Vreau să felicit mogulilor implicaţi, dl.Petcu şi dl.Dorombach pentru idee!
Zoso, ma bag, ce-i belea?
Dar nu prea vad ce as putea face… curatenie poate?
Stai ca stiu… eu dau sfaturi de cum sa fii prost si curvar… ca de exotic n-am cum sa explic, te nasti asa (sau rupi solarele).
Individual, apreciez la superlativ produsele interactive si concentrate pe comunitate. Intreprinderea unui parteneriat intre doua dintre brandurile cele mai puternice din blogosfera romaneasca, Piticu.ro si Zoso.ro, face sens, mai ales in conditiile in care este unanim aknowlegiat faptul ca cititorii Piticu.ro au nevoie de informatii complexe privind deciziile importante pe care le au de luat in fiecare zi. Statisticile de trafic arata ca, dupa ce incheie vizita pe Piticu.ro, ei migreaza catre Zoso.ro sau catre comentariile acestuia. Uneori chiar invers.
Sunt foarte epatat de intrebarea:
„Cine, penisul din proprietate, a briefat si, ulterior, copywraitat, hilarioshenia asta de comunicat?”
E cea mai tare poanta la care nu pun botul!
cred ca e o tzeapa de 1 aprilie cu efect intarziat..si ati cazut toti in cursa…. :))
ah, am ratat ocazia sa zic „primul” ca am venit cu stirea inainte de publicarea „comunicatului oficial” …
Deci vorba lu’ Mariusescu, se intampla ceva dupa 45 zile?
O sa ne punem toti codu’ lu’ piticu? Succese, sa vedem ce iese…
bancheru: da, noi am cazut toti, numai tu plutesti la suprafata. Iu rule!!!!!!11111
LE: hai ma, l-ai bagat pe „1” in moderare? sau pe „!”?
si banii din reclame ?!
Hm… 43 de comentarii si lumea inca NU a inteles?
Trist, zoso… credeam ca la tine e ca la catavencu, cu cititorii nostri…
In general cei mai puternici se dueleaza. Voi va aliati? Pai si concurenta?
@alexis: aia ii iau eu si lui piticu ii mai fac plinul la kia din cand in cand.
e doar ca catavencu dar nu in ceea ce priveste publicul majoritar
si n-au inceput sa curga ofertele? de la „needucatii” care „distribuie” bani dupa beculetele care se aprind in trafic? , sau macar reclamatiile de userii derutati ca nu stiu pe ce blog citesc?
se initiaza o motiune de cenzura la adresa guvernului ca a permis o astfel de „imoralitate” ?
Vad ca ai scos codul … o sa ne spui si noua rezultatele experimentului ?
Pe bune acum si dicolo de gluma … o agregare de trafic, poate topicuri, poate atitudini ar putea fi mai mult decat un buzz.
Mi se pare ca alianta e o idee buna. Astept cu nerabdare ce o sa iasa pana la urma din asta. Si va doresc succes!
Inceputul concentrarii – primul pas spre monopol. Asa se invata la FJSC: cind un ziar incepe sa inghita celelalte ziare (concurente) din jur e semn ca se merge spre monopol. Si monopolul asta, in domeniul ideilor, e mai daunator pe piata decit e monopolul in industria rulmentilor.
Cum era aia cu publicul lui Badea ?:p
bravo. vorba aia, ce adresa o sa fie?
in sfarsit un piar simpatic, un comunicat de bagat in seama 4 real. mai tare decat daca s-ar cupla travestitul noemi cu ludovic orban. pana la urma, cum se intampla comuniunea? same script? same soul? same money? mai bine save time si bagati un „stil de blogger”, un blog masculin de mare viteza si angajament. trend setter type… si barbatii slabi trebuie sa traieste. pot asigura partea da gastro 2.0 pt barbatii care ard prea multe calorii pe blog in ajutorul umanitatii.