Zilele trecute am tras la OMV să fac plinul, că nu îl mai făcusem de pe 1 ianuarie. Am pus ce pun de obicei, Sprint Diesel, şi mi se pare că maşina trage mai greu decât de obicei. Au îndoit oare motorina cu apă sau mi se pare mie? Nu era frig afară, şoseau era bună, şi totuşi furia neagră…
Aceeasi senzatie am avut-o si eu de cand am facut plinul la benzina. Criza asta…
La preţurile care le au (la toţi mă refer) trebuia combustibil de calitate. Trebuia…
Din intamplare, ti se pare ca a cresut usor consumul? De tras, trage greu.
@Dan: habar n-am. nu stiu ce consum am
Iti dai seama dupa calitatea cafelei pe care o fac. De ceva vreme cafeaua pe care o fac cei de la OMV e infecta. Ma gandesc ca daca fac rabat la cafea, la benzina/motorina…..
de asta prefer eu MOL chiar daca sunt exagerat de scumpi.
de asta nu prefer lukoil, ca urla motorul ca din gura de sarpe.
de asta serviciile celorlalti sunt triste.
treaba asta am observat-o demult la carburantii de la omv…si pentru benzina se aplica cele spuse de tine. Cu carrera 95 se simte mai ales la plecarea de pe loc ca e mai lenesa. Eu alimentez numai de la statiile Petrom vechi (nu petromV) iar motorul se aude si trage altfel decat cu benzina de la omv
@piticu21 Data viitoare cand vei alimenta, sa intrebi la MOL provenienta carburantilor si lista de aditivi. O sa ai o surpriza, carburant identic cu cel de la OMV :).
Recomand AGIP cu multa incredere. Cu ei cel putin nu am avut probleme ;).
Pai normal sa iti traga greu masina… tu credeai ca scumpirea aduce calitate?? Nuu tata.. scumpim ca asa trebuie.
Am fost dus intors Brasov-Bucuresti de 8 ori in ultimele 2 saptamani la facultate si am alimentat numa de la Omv si mare greseala am facut. Ieri am facut plinu la MOL si.. parca e altceva..
Oare de la ce furnizori escroci şi bandiţi a fost sfătuit publicul să nu alimenteze deloc – iar distinsul public şi-a bătut partea dorsală în semn de sfidare?..
Care era continuarea proverbului românesc care spune că trebuie să te dai cu capul de pragul de sus?..
~Nautilus
Da, la OMV au fost probleme si sunt probleme.
Mie mi s-a stricat sonda lambda de la benzina lor (asa am crezut initial pentru ca piesa doar „suferea”). Am fost la tester si a rezultat senzor oxigen de la sonda lambda defect. Am cumparat piesa dar nu am montat-o. Intre timp am trecut pe benzina Agip si martorul din bord s-a stins. Am facut un al doilea test si nu s-au mai semnalat erori. Concluzie: benzina OMV a fost de vina. Am facut ceva tam-tam pe twitter si o doamna (din cate am aflat este online marketing specialist la Omv petrom) mi-a dat o adresa de e-mail unde sa sesizez problema. Se pare ca marketingul lor este in tema cu ceea ce se intampla. Nu am trimis nimic pana acum pentru ca nu am avut timp si oricum nu ma pot ajuta. Eu am ramas cu piesa cumparata si cu un gust amar. OMV-ul incet se duce de rapa. Si vor strica multe motoare pana cand cineva de sus se va sesiza. Agip si Rompetrol – pentru mine ei sunt de incredere acum.
ps: inainte de a schimba benzina motorul „tragea greu”, exact ce ai sesizat si tu Zoso. Consumul se pare ca era cu cca 0.8 – 1 % mai mare. Masina – Golf 1.4 benzina
Baga si tu Alpin Diesel de la OMV. E destul de bunicica.
Omv nu era, alaturi de petrom, sub boicot?
@janel: păi parca boicotul luase sfârşit.
Au inceput acum să facă sortimente de motorină/benzină cu diverse denumiri? Parcă iei pastă de dinţi…
Si eu alimentam numai de la Omv si de cand am patit acelasi lucru de 3 oricu sprint diesel Omv in ultimele 2 luni, pur si simplu simteam ca nu mai trage lal fel de bine masina si dupa am facut prostia de a cumpara solutie de curatat injectoarele si am folosit de fiecare data la plin si mi sa stricat ceva la pompa de injectie ca nu mai imi alimenta motorina in motor;
Am patit-o si eu cu o alta masina decat cea curenta cu benzina OMV, si nu am mai luat de atunci.
Acum avand un diesel, prefer Euro 5 de la Rompetrol.
Eu ultima data cand am bagat la OMV mi s-a aprins ledul de la catalizator. S-o stins dupa ce-am bagat la altii, iar de-atunci n-am mai avut probleme. Evident, nici n-am mai bagat la OMV de-atunci..
Alimentam de la staini?
N-am nici eu vreun gadget de măsurat, dar am tic să resetez contorul când fac plinul… Daca fac 800 km pina la următorul plin, e ok.
Ultima oară de la OMV, la 650 km am intrat pe roșu, poate făceam 700… dar habar n-am.
Am remarcat diferența, plus că pleacă greu, am zis că o fi de la frig.
@Dan: şi eu fac 850 vara, dacă merg lin. dar cum nu merg, acum am făcut 750.
Deci…incep cu deci pentru ca trag o concluzie trista. Nu cred ca mai exista companie multinationala pe piata din romania care sa nu ne ia de prosti. La propriu. Anul trecut am patit un lucru asemanator…dar dus spre extrem. Am alimentat de la Petrom, combustibilul „Nordic” (mai scump=mai bun?) – in conditii de -12 grade. Doua zile mai tarziu am ramas in mijlocul sesului giratoriu, in mijlocul orasului – am reusit sa enervez si politia si taximetristii zonali. O luna mai tarziu…am pus OMV…greaseala mare…istoria s-a repetat. Problema s-a rezolvat in ambele cazuri lasand masina la soare. Concluzia trista, dupa ce si cel ce m-a luat cu platforma mi-a explicat ca patise la fel (culmea cu motorina mai scumpa) este ca „se fura” sau „se indoaie cu apa”. Nu m-am mai atins de OMV. Iar de la Petrom pun de nevoie cand ma aflu prin tara. Nimic nu mai e sigur…decat taxa de pe combustibil!
Si eu tot de la OMV bagam sprint diesel. Si eu am observat ca nu mai trage masina ca inainte, in plus, ca si Dan, am avut si ceva probleme la pornire, la temperaturi scazute.
Cum am schimbat motorina, a pornit ca inainte.
confirm si eu , la OMV ai cele mai mari sanse sa prinzi un carburant prost… si nu de azi sau de ieri…
Eu bagam Carrera 95la un moment dat… problema cu benzina, se pare, este bine cunoscuta… cea mai proasta benzina de la noi… posibil sa fie de la aditivi.. Premium95 de la Petrom este net superioara. La fel si Efix95. Cu Carrera, daca luam piciorul de pe acceleratie, simteam cum scade puterea motorului, spre deosebire de celalalte produse concurente, unde masina mergea lin… iar motorul nu scadea prea mult in turatii. Nu mai zic ca motorul mergea mult mai turat cu Carrera… si cu performante inferioare concurentei.
Se razbuna OMV-Petrom pentru faza cu boicotul!? :))
Ma confrunt si eu cu problema carburaintilor.
Vreau sa zic ca am impresia ca motorina este diluata cu apa, nu mai zica ca mi-a murit motorul de 3-4 ori prin simplu fapt ca nu era bagat in viteza si nimic altceva .. aiurea
si eu am avut (si o am in continuare pt ca abia am alimentat in w-e)problema asta la un scenic 2 pe motorina.am bagat alpin diesel si nu mai trage masina ,neam!….nu credeam ca la OMW am sa patesc asta!nesimtire curata!
Nu prea poti pune apa in motorina. Vor crapa common-rail-urile pe banda rulanta si te vei pomeni cu puhoi de procese.
Poti mai bine sa bagi motorina prost-rafinata si eventual „aditivata” cu alte hidrocarburi ieftine.
Apa nu.
eu v-am spus ca nu mai alimentati la petrom si omv
dar voi nu:
Betmen!Betmen!
salut, am un golf 4 benzina 1.6 . In urma cu 3 saptamani am alimentat de la OMV cu benzina OMV MAXXMOTION 95 ieri 22.06.2011 am alimentat din nou si vreau sa va spun este plina cu apa. Imi indica in bord Emission Workshop (sonda de culoare galbena de la kilometraj nu dispare, motorul nu trage merge sacadat,trepideaza, am turat motorul si pe teava de esapament iesea apa, sa nu exagerez dar foarte multa si nu e de la condens are asa zisii aditivi adica apa). In intervalul asta de 3 saptamani am mai fost plecat cu masina prin ” tara asta minunata” si am mai alimentat de la Lukoil si de la Mol sa ma conving ca benzina de la OMV este rea.