Old media vs. New media

O ziaristă din print publică la 23.45 un anunţ despre o emisiune începută la 23.30. Şi repetă treaba asta. Am obsevat meteahnă şi la alţi ziarişti din old media, care fac anunţuri inutile cu 20 de secunde înainte. “Acum apar la tv”. Şi ştirea îmi apare în feed la o oră după.

Un blogger anunţă cu o zi sau cu câteva ore că va fi prezent la o emisiune.

Diferenţă? Ziarista din print nu înţelege că nu stă nici dracu’ cu refreshul pe blogul ei să fie interesat de anunţuri la minut. Bloggeri îşi anunţă/mobilizează audienţa din timp.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. Deficit de „i” in ultima propozitie.

    00
  2. tu te-ai anuntat ca apari la stirile protv? :))

    00
  3. El a fost anunţat, Sadd. N-are nevoie să se anunţe, când eşti Zoso e altă treabă. :D

    00
  4. NOU
    #4

    Asta ai inteles tu ca fac, Zoso, pe blogul meu, la al 3-lea episod?! Am anuntat din timp primul, al doilea, dar deja al treilea nu-si mai avea rostul. Mai ales ca o parte din el il poti vedea pe site chiar inainte de emisiune. Dar la mine pe blog pot consemna orice, nu? Pot propune dezbateri de teme, nu?
    Dar suntem chit la faza asta: cum m-ai crezut tu pe mine, asa te cred si eu pe tine! OK? E si maine o zi…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube