Stateau nervoase la semafor. Bemveul ambala motorul sfidator catre Clioul umil. Se facu verde! Treiarul din 1999 vara o calca puternic, dar fu umilit de renaultistul care ii radea in barba de la 3 metri distanta. Viteze se schimbara, calutii se biciuira si intr-un final, dupa cateva sute de metri, bemveul trecu in fata triumfal.
Eu am ramas cu gura cascata. Pentru ca acum cateva luni, eu eram in clio si bemveul se ambala sa ma depaseasca, desi eu eram mai usor si mai nou. Care e faza? Mi-am luat masina din 1999 si fac curse cu ea prin oras? Il vad pe unu’ cu un 330d si decid ca gioarsa mea, care abia se mai tine in nituri, il face? Si ajungi la 300m la alt semafor si o ambalezi iar? Ca să ce?
Ca sa fii smecher. Ca tu ai BMW. Nu conteaza ca e terminata masina, ca are varsta bunicii, e BMW nene.
Am vazut o data un bou de-asta care a ramas cu ea in pana. i s-a oprit motorul in timpul unei astfel de „demonstratii”.
ca sa vada lumea ce tare esti tu…happens daily
Cursele de masini in bucuresti cu semafoare la 300m se numesc: Rockoteca
pentru ca noua moda prin B cel putin de o vreme este „N-ai BMW, n-ai valoare”, d-asta.
BMWurile sunt masini puternice indiferent de vechime, dureaza doar pana intra toti calutii in actiune
Tarani obositi…..
da dragul si de spiritul competitiei
cand citesc chestii d-astea ma apuca un dor sa-l citez pe badea cu expresia aia a lui monumentala. sau ma gandesc la fiecare drum spre si dinspre birou si nu ma mai mira nimic.
La mine in Maramu multi ciobani vin din Spania cu bmw _uri 525 din2000 super jegoase sa cada panaramele in bot.
Tu nu intelegi o chestie… „Romanul” si aici ma refer la tipul ala de oameni cu nike pe luneta, „tiuning” si maneaua nelipsita, aspira de cand se nasc spre acest „adevarat ideal” in viata numit BMW. Iar pentru ei, un treiar de acum 10-15 ani, cu doar 300 k km(dati inapoi de cateva ori), cu mai multe iepe decat cai luat la 2-3 mii de euro este o adevarata supermasina pe langa „rable” din astea gen Clio, Logan, Octavia, Megane etc. Daca mai are lipita cu superglue si stema M, deja are inca 20-30 cp in plus. Un nike pe luneta, iar 10-20 cp, inscriptii cu borla, sparco(desi nu se afla nimic pe masina de la producatorii astia) iar 20-30 cp in plus. Acum intelegi de ce e mult mai performanta decat clio-ul tau?
Am avut o singura tentativa de „liniuta” acum cativa ani cand am vrut sa „iau fata” unui Tico aici in oras dupa ce am plecat de la semafor si n-am reusit. Am decis ca sunt un sofer prea prost pentru asa ceva si am schimbat si masina
@Dan: erai cu bicicleta?
Monkeys learned how to drive.
bucuresti…bine ca nu locuiesc acolo
Ce sa zic bucurestiul e tot bucuresti
Cursa asta epica s-a intamplat aseara ? La intersectia de la Ceasul rau ?
… sa te maturizezi
woah… si cand te-ai trezit era vara, nu?
Eu intotdeauna am admirat BMW, imi imaginam numai oameni la costume in ele. Cand a aparut E39 am zis ca mi-am gasit masina visurilor, in 2006 mi-am luat unul cu vechime de 3 ani jumate, niciodata nu am simtit sa il calc in 200 de m la semafor chair daca aveam un motor de 3L. Si acum veniti voi sa imi spuneti ca BMW-urile sunt pentru cocalari? Un BMW nu e asa de usor de intretinut, mai ales unul vechi… daca vezi un specimen cu nike pe luneta, specimenul ala conduce bmw de 2 ori pe an, ca in rest nu are bani sa il porneasca, in plus sunt de n ori mai multi cocalari cu „logan tuning”.