nu sariti cu, comentarii de genul „arata la fel cu MCV”. Cititi sursa prima oara. Sasiul si trenul de rulare sunt noi, dar acoperite cu o caroserie de MCV.
Chiar sunt curios cum va arata noul model. Cert e ca e bine ca uzina de la Pitesti are de munca.
Doamne cata mai balena … si probabil si asta va avea motor de 1.4 de 80 cai nu? la o greutate de o tona jumate =)) (ma rog, speculez…)
00
NOU
#3
Marius Moga
Ma uit la caroseria care seamana cu un elefant…si la roti care seamana cu niste broaste testoase. Si ma intreb daca o sa fie ca loganul actual, care in demaraj zici ca nu vrea sa plece…Oricum, daca o sa aibe preturi accesibile o sa fie la fel de cumparat in Franta, Germania etc.
00
NOU
#4
Piticu21
ok … se pare ca dacia e noul peugeot
sa producem orice pentru orice.
00
NOU
#5
io
care sunt diferentele ?!
ahh…parca asta seamana mai bine cu un frigider cu roti
00
NOU
#6
Victor Dulu
Deci sa fie clar AutoMarket are WaterMark, se vede nu? :))
Boon, deci am in folosinta un MCV 1,5 dci. La 35.000 de km nu se mai inchide calumea usa din spate, scartaie ambreajul si servo-ul, s-au ars farurile pe rând (stanga, dreapta). Altfel, masina buna, mere la tavaleala si drum lung.
Daca astia de la Dacia rezolva cat de cat problemele de mai sus o sa fie o chestie misto.
(un 308 sw diesel e pe la 13.500 de euro, dar diferentele sunt mari. Poate se merita cei 2000 de euro in plus)
NOU
#10
vali
@eftimie: si la renoul meu s-a ars un bec. si costa dublu cat mcvul. sa ma dau cu fundul de pamant?
Dragilor, cititi macar sapoul textului inainte sa vorbiti O sa descoperiti lucruri interesante. In cazul asta chiar nu merge strategia „ma uit la poze -> imi dau cu parerea”.
@Victor Dulu: Dupa experientele neplacute cu ziarele de mare tiraj care au luat pozele fara sa ne intrebe de sanatate, preferam sa o dam usor din sapa, dar sa ramanem cu imaginile platite de noi
1. Stim ca masina e in teste, deci ca va fi lansata in viitorul relativ apropiat (un an, maxim doi).
2. Stim ca urmatorul model din gama Dacia va fi monovolum. Which is good to know, pentru ca atunci cand a fost sigur ca Dacia va scoate SUV, potentialii clienti au ramas pe blocstarturi.
3. Putem aprecia dimensiunile. E interesant de vazut faptul ca un monovolum care teoretic e de segment mic il va depasi la ampatament (distanta dintre rotile din fata si cele din spate, valoarea care iti da indicii despre spatiul interior) pe cel mai mare monovolum compact Renault.
Si mai sunt si altele.
00
NOU
#26
zet
ma intreb daca vreunul din cei 17 care au comentat acest post (in fine… cei 17 vizibili in acest moment, cand imi scriu eu comentul) au citit la ce se refera poza asta. Se refera la SASIUL SI TRENUL DE RULARE AL VIITORULUI MONOVOLUM DACIA, acoperite cu o caroserie de MCV!!! Deci, caroseria e de mcv si e cunoscuta de toata lumea, in schimb sasiul si trenul de rulare sunt ale unei masini care deocamdata exista doar pe planseta. Sau altfel spus, au pus o caroserie existenta si in uz, pe un sasiu nou nout, pentru a testa sasiul.
E grele geografia asta. Spre stiinta: monovolum se numesc masinile tip Renault Espace, VW Sharan, etc, MCV se numeste masina in doua volume si jumatate.
ai fost așa de perspicace, cu noutățiile ce privesc dacia
ai avut și tu una? sau intri în clubul celor ce au vazut una pe stradă, dar nu au călărot una
00
NOU
#29
Scarto
Fac un comment nu tocmai la obiect: ai inceput sa iei ca referinta site-urile lui Siminel? ;))
In rest, pun pariu ca se va vinde foarte bine masina. Deh, Germania este o piata mare care apreciaza Hatchback-urile.
00
NOU
#30
sirett
plm … daca tot o vor mai mare sa faca bre derect autobuzu’ pa senile, stim o treaba.
@Robert Lazar: se pare că nici tu nu ai citit articolul sursă. Nici măcar subtitlurile cu majuscule şi cu roşu, care spun că nu va fi produsă în România. Se presupune că nou Dacia va fi produsă în Africa.
@Mircea: Dacă aş avea obrazul şi motivul să reutilizez fotografiile voastre, acel watermark mi-ar da câteva minute sau poate o oră de lucru, dar nu m-ar împiedica să o fac. Însă ca cititor cinstit, el mă lipseşte de posibilitatea de a vedea o fotografie bună. Nu ştiu cât de inspirată este ideea de a pedepsi multe mii de vizitatori oneşti doar pentru a atinge şi câţiva editori mai puţin oneşti. Cred că ar fi mai potrivită utilizarea unui watermark invizibil şi acţionarea în judecată a celor la care apare imaginea astfel semnată. Spre deosebire de un mic bloger, voi ar trebui să aveţi puterea de a acţiona pe această cale. Eventual o măsură de siguranţă în plus ar fi să efectuaţi şi 1-2 mici modificări în fotografia publicată. Dacă apare în forma respectivă, va fi o dovadă în plus că nu au originalul şi au folosit ce au găsit la dvs. pe site. Ceva de genul acesta se practică în cartografie, hărţile tipărite au erori minore dar intenţionate tocmai pentru detectarea unor eventuale copieri neautorizate.
00
NOU
#33
camionaigu
Misto idee de mascare, folosind o caroserie de model mai vechi.
Asa ar trebui sa ne mascam si femeile: in niste grase celulitoase, ca sa nu stie lumea ce Claudii Sifere avem acasa
00
NOU
#34
EU si doar eu
@deepblue mare dreptate ai .. deci sincer am avut „pe mana” asa ca sa vada si ocheanu meu cum este domle cu (deja vechiul) MCV .. si tot ce pot sa zic este ca era sa imi iau zborul .. pe ct-a-bucuresti .. al naibii servo .. (am uitat sa zic cel care o are a si chinuit-o .. destul)
Sa speram ca poate e ceva de capul ei .. sper sa pun mana pe una .. ca sa nu mor prost ..
Cred ca e vorba de proiectul J92, un monovolul ce va fi produs la uzina din Casablanca -Somaca. Vor fi in total 10 vehicule in gama Dacia, vor urma altele si altele..iar in 2012 noul Logan (alta forma, alte motoare). Cei de la Renault vor sa vanda minimum un milion de Dacii pe an, din cate se pare vor depasi repede acest numar. Cele mai interesante creatii romanesti vor putea fi apreciate odata cu incheierea investitiilor de la Titu (RTR- Renault Technologie Roumanie), singurul centru de creatie auto din Estul Europei.
@Sakura: Ce spui tu merge de minune intr-o lume a hartilor, intre cartografi, intre oameni care citesc si vorbesc corect limba romana. Nu vrei sa stii cum merge discutia cu d-alde Cancan. Sau Click.
E, pana la urma, o forma de aparare. E indeajuns de intruziva incat sa nu atraga curiosii si indeajuns de ok pentru a vedea detaliile care conteaza fara a avea nevoie de explicatii suplimentare. Utilizam acest tip de watermark foarte rar, in rest totul e la liber. E doar normal intr-o tara anormala.
Ce ma distreaza, toata lumea isi da cu presupusul, dar nu cred ca a citit nimeni articolul sursa. In fine, nu mai are rost sa-l povestesc eu.
@emi: tu ce masina ai?
Stii ce mi se pare incredibil? Pragurile tot de dacia 1300 au ramasa :)) Arata oribil cand te uiti din lateral… oare ce-o fi in capul lor ?
00
NOU
#45
ap3x
Si ce are a face faptul ca are sasiu si tren de rulare nou? De ce n-au atasat o poza cu pisele respective daca se face atata caz pe tema asta? Cum sa-mi dau seama ca are ceva nou cand eu vad o cutie pe roti, prost incleiata. Penibile motive de lauda; maine or sa mai adauge si ca au schimabat cine stie ce sarmulita cu care sunt prinse osiile (sau or fi prinse cu sfoara de canepa?)
nu sariti cu, comentarii de genul „arata la fel cu MCV”. Cititi sursa prima oara. Sasiul si trenul de rulare sunt noi, dar acoperite cu o caroserie de MCV.
Chiar sunt curios cum va arata noul model. Cert e ca e bine ca uzina de la Pitesti are de munca.
Doamne cata mai balena … si probabil si asta va avea motor de 1.4 de 80 cai nu? la o greutate de o tona jumate =)) (ma rog, speculez…)
Ma uit la caroseria care seamana cu un elefant…si la roti care seamana cu niste broaste testoase. Si ma intreb daca o sa fie ca loganul actual, care in demaraj zici ca nu vrea sa plece…Oricum, daca o sa aibe preturi accesibile o sa fie la fel de cumparat in Franta, Germania etc.
ok … se pare ca dacia e noul peugeot
sa producem orice pentru orice.
care sunt diferentele ?!
ahh…parca asta seamana mai bine cu un frigider cu roti
Deci sa fie clar AutoMarket are WaterMark, se vede nu? :))
Ce este diferit la modelul asta??
Imi place mediul in care au ales sa faca poza aia, sunt sigur ca iarna viitoare noile Dacia MCV vor zburda printre nameti.
Boon, deci am in folosinta un MCV 1,5 dci. La 35.000 de km nu se mai inchide calumea usa din spate, scartaie ambreajul si servo-ul, s-au ars farurile pe rând (stanga, dreapta). Altfel, masina buna, mere la tavaleala si drum lung.
Daca astia de la Dacia rezolva cat de cat problemele de mai sus o sa fie o chestie misto.
(un 308 sw diesel e pe la 13.500 de euro, dar diferentele sunt mari. Poate se merita cei 2000 de euro in plus)
@eftimie: si la renoul meu s-a ars un bec. si costa dublu cat mcvul. sa ma dau cu fundul de pamant?
Mi-a placut comentariul lu zaoane, o sa ruleze prin nameti nu alta si daca-i mai punem si un plug in fata o sa avem si drumuri curatate de zapada!
pleaca ma D-aci-a ca e fain :))
Eu cred ca unii nu gandesc absolut deloc inainte sa comenteze poze de genul asta…
Este evident ca masina nu va arata asa, nu inteleg de ce va agitati atat.
Watermark-ul e mortal. Un fel de IN YOUR FACE cancan, click sau libertatea!
@A.L.: pai nah, cand te arzi de cateva ori ci jegurile astea, sufli…
Mai urat!
Ingrozitor…
O faci alba, e Salvare.
O faci neagra, e dric.
@thorhammer: o faci albastra, o dai la cocalari!
Nu prea au nimerit-o la design… Dar sa sarim peste asta…
Ce diferente sunt intre modelul nou si cel vechi?
Dragilor, cititi macar sapoul textului inainte sa vorbiti O sa descoperiti lucruri interesante. In cazul asta chiar nu merge strategia „ma uit la poze -> imi dau cu parerea”.
@Victor Dulu: Dupa experientele neplacute cu ziarele de mare tiraj care au luat pozele fara sa ne intrebe de sanatate, preferam sa o dam usor din sapa, dar sa ramanem cu imaginile platite de noi
@Mircea: Numai o intrebare am. Ce-i curge mașinii în dreapta față (pe la bară, p-acolo, că nu mă pricep)?
@Robintel
Nu-i curge nimic. Ai aici un unghi mai bun: http://static.automarket.ro/img/db/article/029/200/515713l.jpg?ts=1269196956
Cel mai probabil e vorba de un senzor care masoara telemetrii si alte nebunii necesare. Seamana cu un soi de carlig de remorcare.
si cam ce rost mai are poza daca oricum n-o sa arate asa? :/
Pai hai sa vedem.
1. Stim ca masina e in teste, deci ca va fi lansata in viitorul relativ apropiat (un an, maxim doi).
2. Stim ca urmatorul model din gama Dacia va fi monovolum. Which is good to know, pentru ca atunci cand a fost sigur ca Dacia va scoate SUV, potentialii clienti au ramas pe blocstarturi.
3. Putem aprecia dimensiunile. E interesant de vazut faptul ca un monovolum care teoretic e de segment mic il va depasi la ampatament (distanta dintre rotile din fata si cele din spate, valoarea care iti da indicii despre spatiul interior) pe cel mai mare monovolum compact Renault.
Si mai sunt si altele.
ma intreb daca vreunul din cei 17 care au comentat acest post (in fine… cei 17 vizibili in acest moment, cand imi scriu eu comentul) au citit la ce se refera poza asta. Se refera la SASIUL SI TRENUL DE RULARE AL VIITORULUI MONOVOLUM DACIA, acoperite cu o caroserie de MCV!!! Deci, caroseria e de mcv si e cunoscuta de toata lumea, in schimb sasiul si trenul de rulare sunt ale unei masini care deocamdata exista doar pe planseta. Sau altfel spus, au pus o caroserie existenta si in uz, pe un sasiu nou nout, pentru a testa sasiul.
E grele geografia asta. Spre stiinta: monovolum se numesc masinile tip Renault Espace, VW Sharan, etc, MCV se numeste masina in doua volume si jumatate.
Ceva de genu’… Pozele se cam potrivesc.
ai fost așa de perspicace, cu noutățiile ce privesc dacia
ai avut și tu una? sau intri în clubul celor ce au vazut una pe stradă, dar nu au călărot una
Fac un comment nu tocmai la obiect: ai inceput sa iei ca referinta site-urile lui Siminel? ;))
In rest, pun pariu ca se va vinde foarte bine masina. Deh, Germania este o piata mare care apreciaza Hatchback-urile.
plm … daca tot o vor mai mare sa faca bre derect autobuzu’ pa senile, stim o treaba.
Check this out !!! https://youtube.com/watch?v=hJhumFx0CPQ
@Robert Lazar: se pare că nici tu nu ai citit articolul sursă. Nici măcar subtitlurile cu majuscule şi cu roşu, care spun că nu va fi produsă în România. Se presupune că nou Dacia va fi produsă în Africa.
@Mircea: Dacă aş avea obrazul şi motivul să reutilizez fotografiile voastre, acel watermark mi-ar da câteva minute sau poate o oră de lucru, dar nu m-ar împiedica să o fac. Însă ca cititor cinstit, el mă lipseşte de posibilitatea de a vedea o fotografie bună. Nu ştiu cât de inspirată este ideea de a pedepsi multe mii de vizitatori oneşti doar pentru a atinge şi câţiva editori mai puţin oneşti. Cred că ar fi mai potrivită utilizarea unui watermark invizibil şi acţionarea în judecată a celor la care apare imaginea astfel semnată. Spre deosebire de un mic bloger, voi ar trebui să aveţi puterea de a acţiona pe această cale. Eventual o măsură de siguranţă în plus ar fi să efectuaţi şi 1-2 mici modificări în fotografia publicată. Dacă apare în forma respectivă, va fi o dovadă în plus că nu au originalul şi au folosit ce au găsit la dvs. pe site. Ceva de genul acesta se practică în cartografie, hărţile tipărite au erori minore dar intenţionate tocmai pentru detectarea unor eventuale copieri neautorizate.
Misto idee de mascare, folosind o caroserie de model mai vechi.
Asa ar trebui sa ne mascam si femeile: in niste grase celulitoase, ca sa nu stie lumea ce Claudii Sifere avem acasa
@deepblue mare dreptate ai .. deci sincer am avut „pe mana” asa ca sa vada si ocheanu meu cum este domle cu (deja vechiul) MCV .. si tot ce pot sa zic este ca era sa imi iau zborul .. pe ct-a-bucuresti .. al naibii servo .. (am uitat sa zic cel care o are a si chinuit-o .. destul)
Sa speram ca poate e ceva de capul ei .. sper sa pun mana pe una .. ca sa nu mor prost ..
@Sakura, aseara cand m-am uitat eu articolul arata altfel. Se pare ca l-au modificat intre timp.
in sfarsit o masina buna pentru carat muraturi
@corabierul: si butoaie cu varză. si porcul. si fânul.
Cred ca e vorba de proiectul J92, un monovolul ce va fi produs la uzina din Casablanca -Somaca. Vor fi in total 10 vehicule in gama Dacia, vor urma altele si altele..iar in 2012 noul Logan (alta forma, alte motoare). Cei de la Renault vor sa vanda minimum un milion de Dacii pe an, din cate se pare vor depasi repede acest numar. Cele mai interesante creatii romanesti vor putea fi apreciate odata cu incheierea investitiilor de la Titu (RTR- Renault Technologie Roumanie), singurul centru de creatie auto din Estul Europei.
@Sakura: Ce spui tu merge de minune intr-o lume a hartilor, intre cartografi, intre oameni care citesc si vorbesc corect limba romana. Nu vrei sa stii cum merge discutia cu d-alde Cancan. Sau Click.
E, pana la urma, o forma de aparare. E indeajuns de intruziva incat sa nu atraga curiosii si indeajuns de ok pentru a vedea detaliile care conteaza fara a avea nevoie de explicatii suplimentare. Utilizam acest tip de watermark foarte rar, in rest totul e la liber. E doar normal intr-o tara anormala.
Produsa sau nu in Romania, MCV sau nu, gasesc excelent noul ”dizain”. Iti lasa spatiu sa mai bagi minim 2 saci de coceni in spate.
hm…nu pare cine stie ce.
Dacia e o mizerie de masina :))
Ce ma distreaza, toata lumea isi da cu presupusul, dar nu cred ca a citit nimeni articolul sursa. In fine, nu mai are rost sa-l povestesc eu.
@emi: tu ce masina ai?
Stii ce mi se pare incredibil? Pragurile tot de dacia 1300 au ramasa :)) Arata oribil cand te uiti din lateral… oare ce-o fi in capul lor ?
Si ce are a face faptul ca are sasiu si tren de rulare nou? De ce n-au atasat o poza cu pisele respective daca se face atata caz pe tema asta? Cum sa-mi dau seama ca are ceva nou cand eu vad o cutie pe roti, prost incleiata. Penibile motive de lauda; maine or sa mai adauge si ca au schimabat cine stie ce sarmulita cu care sunt prinse osiile (sau or fi prinse cu sfoara de canepa?)
@Robert Lazar: Îmi cer scuze, n-am ştiut.