blogoAutor:
valisâmbătă, 11 aprilie 2015, 08:51 2307 22
Partea bună e că poți merge la service și, dacă n-ai bani de o aripă sau de bară sau de far de Q7, poți pune una de VW. În rest, bravo lor, au reușit să facă frumoasă o mașină care arăta ca un dulap desenat de un dislexic.
Sunt curios cum vor merge vanzarile.
De cand au aparut q5 si q3, in zona unde sunt eu, nu am mai vazut pe strada q7.
00
NOU
#2
Saragea
Pai ce vrei, e o platforma comuna, acum si caroseria cu mici modificari, din care ies 3 masini: cayenne, touareg si q7! Eu nu pot deosebi q5 de q3, acum cateva zile m-am holbat la ele, sesizez o mica diferenta de gabarit… Si totusi de ce ai lua q7, cand un q5 sau q3 isi face treaba cu brio, chiar daca ai doi copii
00
NOU
#3
catalinx
Q3 e o mizerie. Intr-un Q7 încap 3 q3uri. Nu îmi imaginez cum poți trola măcar cu afirmația asta. Nu ca as fi fan q7, sau touareg. Despre q5 nu știu sa zic decât ca e clar mai mic decât touareg.
00
NOU
#4
Bibicu'
Audi sustine ca noul Q7 e mai scurt, mai ingust si, cel mai important, mai usor cu vreo 300kile. Ceea ce-i bine. N-am vazut-o inca pe viu, dar din poze mie-mi pare hidoasa, mai ales din fatza. O locomotiva cu grill-ul ala poate ar arata bine, de-a dreptul avantgardist chiar, dar de la un SUV premium care codta o caruta de bani astept mai mult
00
NOU
#5
razorsbk
E bine ca acum toate rotile virează, întorci balena mai din scurt.
00
NOU
#6
MM
Q7le vechi era prea de bișnițari. Ăsta arată mai ok după mine.
00
NOU
#7
ioonut
Suna bine dislexic, dar stim si ce inseamna sau doar folosim cuvinte sa umplem spatiul?
00
NOU
#8
Cristi.
Am auzit ca in realitate arata f bine. Pana la urma SUV-urile sunt pe crestere in vanzari, berlinele clasice nu.
Cat despre platforme comune daca vrei sa te legi de ceva poti vb de VW cu Porsche.
00
NOU
#9
formatii nunta Iasi
Am avut si Q7 si Tuareg. Q7 e unul din cele mai bune suv-uri, cel mai bun din cate am avut eu sigur. Singura problema e consumul, 17 in oras si 12 afara daca e diesel. Dar ca si fugareala, nu simti ca e asa mare. Porbagajul cam mic, dar na nu e vito. De stricat, se strica amandoua, doar nu sunt toyote, insa, clar q7 e peste tuareg.
00
NOU
#10
hazbizarai
Ca dracu. Vito nu e, Toyotă nu e. Nu înțeleg de ți l-ai mai luat…
00
NOU
#11
Bibicu'
Bun, recapitulez: consum mare, portbagaj mic, fiabilitate treaca mearga. Ce era totusi asa bun la Q7?
00
NOU
#12
maynard
important e sa intre instrumentele in spate. tzambalu mai ales, ala e miezu.
00
NOU
#13
B
Nu poti sa fii manager de formatii de nunta in iasi fara Q7 ca rade lumea de tine, omul si-a luat de nevoie nu e ca si cum ar fi manelist sau ceva..
00
NOU
#14
nicolae
Şoc!Groază! Un Audi care seamana cu un alt produs VW! Imi aduc aminte cu placere de revolutia in design de acum cativa ani la Audi acel A4 care seamana cu A6 care seamana cu A8 care seamana…
00
NOU
#15
Catalin
coae.. sa mor.. de nu esti comic.. forester la mana adoua! :))
00
NOU
#16
vali
niște săraci!
NOU
#17
sergiu
l-am vazut live, e ceva de vis, pozele nu reflecta realitatea…
00
NOU
#18
Dan Gerosu
Grilul ăla mă duce cu gandul la gura Dragusancei.
00
NOU
#19
Cristi
Ca unul care n-are masina, nu-i pasionat de masini, si nu planuieste sa-si ia decat in caz de nevoie, masina din poza arata ca modelul vechi. Astia cand vorbesc de „design nou”, inseamna ca schimba forma unui far? Nu, serios, ce inseamna „model nou”? Pentru ce isi schimba unii masinile cu unele noi? Inteleg daca unele consuma mai putin, sau polueaza mai putin, asta da, dar acum pe bune, sunt unii cara baga poate ANI DE MUNCA, in euro, pentru a schimba forma farului!?
00
NOU
#20
Dragos
Am citit postul ieri dimineață. Habar nu aveam despre ce vorbesti, nu știam de struto-camila!
Pe la prânz văd un tuareg și imi aduc aminte. Mă uit zi-mi zic în barba nebărbierita: d’aia zicea Zoso! Tuaregul era Audi!
E o politică mișto! Vrei mere, iei mere. Vrei pere, iei pere! Oricum au fix același gust! Doar reclamele sunt diferite! Tare de tot!
Știa Ford ce știa…
00
NOU
#21
mike arad
Model nou insramna si parametrii tehnici noi greutate indice de aero dinamica mai bun tehnologie componente noi diverse imbunatatiri etc multi se uita doar la design dar e mult mai mult si oricum ei stiu care e tinta acelui segment i se adreseaza daca nu iti place masina e clar ca nu tie trebuie sa iti placa !
Sunt curios cum vor merge vanzarile.
De cand au aparut q5 si q3, in zona unde sunt eu, nu am mai vazut pe strada q7.
Pai ce vrei, e o platforma comuna, acum si caroseria cu mici modificari, din care ies 3 masini: cayenne, touareg si q7! Eu nu pot deosebi q5 de q3, acum cateva zile m-am holbat la ele, sesizez o mica diferenta de gabarit… Si totusi de ce ai lua q7, cand un q5 sau q3 isi face treaba cu brio, chiar daca ai doi copii
Q3 e o mizerie. Intr-un Q7 încap 3 q3uri. Nu îmi imaginez cum poți trola măcar cu afirmația asta. Nu ca as fi fan q7, sau touareg. Despre q5 nu știu sa zic decât ca e clar mai mic decât touareg.
Audi sustine ca noul Q7 e mai scurt, mai ingust si, cel mai important, mai usor cu vreo 300kile. Ceea ce-i bine. N-am vazut-o inca pe viu, dar din poze mie-mi pare hidoasa, mai ales din fatza. O locomotiva cu grill-ul ala poate ar arata bine, de-a dreptul avantgardist chiar, dar de la un SUV premium care codta o caruta de bani astept mai mult
E bine ca acum toate rotile virează, întorci balena mai din scurt.
Q7le vechi era prea de bișnițari. Ăsta arată mai ok după mine.
Suna bine dislexic, dar stim si ce inseamna sau doar folosim cuvinte sa umplem spatiul?
Am auzit ca in realitate arata f bine. Pana la urma SUV-urile sunt pe crestere in vanzari, berlinele clasice nu.
Cat despre platforme comune daca vrei sa te legi de ceva poti vb de VW cu Porsche.
Am avut si Q7 si Tuareg. Q7 e unul din cele mai bune suv-uri, cel mai bun din cate am avut eu sigur. Singura problema e consumul, 17 in oras si 12 afara daca e diesel. Dar ca si fugareala, nu simti ca e asa mare. Porbagajul cam mic, dar na nu e vito. De stricat, se strica amandoua, doar nu sunt toyote, insa, clar q7 e peste tuareg.
Ca dracu. Vito nu e, Toyotă nu e. Nu înțeleg de ți l-ai mai luat…
Bun, recapitulez: consum mare, portbagaj mic, fiabilitate treaca mearga. Ce era totusi asa bun la Q7?
important e sa intre instrumentele in spate. tzambalu mai ales, ala e miezu.
Nu poti sa fii manager de formatii de nunta in iasi fara Q7 ca rade lumea de tine, omul si-a luat de nevoie nu e ca si cum ar fi manelist sau ceva..
Şoc!Groază! Un Audi care seamana cu un alt produs VW! Imi aduc aminte cu placere de revolutia in design de acum cativa ani la Audi acel A4 care seamana cu A6 care seamana cu A8 care seamana…
coae.. sa mor.. de nu esti comic.. forester la mana adoua! :))
niște săraci!
l-am vazut live, e ceva de vis, pozele nu reflecta realitatea…
Grilul ăla mă duce cu gandul la gura Dragusancei.
Ca unul care n-are masina, nu-i pasionat de masini, si nu planuieste sa-si ia decat in caz de nevoie, masina din poza arata ca modelul vechi. Astia cand vorbesc de „design nou”, inseamna ca schimba forma unui far? Nu, serios, ce inseamna „model nou”? Pentru ce isi schimba unii masinile cu unele noi? Inteleg daca unele consuma mai putin, sau polueaza mai putin, asta da, dar acum pe bune, sunt unii cara baga poate ANI DE MUNCA, in euro, pentru a schimba forma farului!?
Am citit postul ieri dimineață. Habar nu aveam despre ce vorbesti, nu știam de struto-camila!
Pe la prânz văd un tuareg și imi aduc aminte. Mă uit zi-mi zic în barba nebărbierita: d’aia zicea Zoso! Tuaregul era Audi!
E o politică mișto! Vrei mere, iei mere. Vrei pere, iei pere! Oricum au fix același gust! Doar reclamele sunt diferite! Tare de tot!
Știa Ford ce știa…
Model nou insramna si parametrii tehnici noi greutate indice de aero dinamica mai bun tehnologie componente noi diverse imbunatatiri etc multi se uita doar la design dar e mult mai mult si oricum ei stiu care e tinta acelui segment i se adreseaza daca nu iti place masina e clar ca nu tie trebuie sa iti placa !
Masina de cocalar.Punct.