„The Potenza RE070R RFT is Bridgestone’s Extreme Performance Summer run-flat tire developed exclusively for all-wheel drive Nissan GT-R super sports cars. ”
Da, GTR are cauciucuri RFT.
00
NOU
#3
vali
doar 15 milioane bucata. decent.
NOU
#4
g9bahh
Pentru ca lucrez in domeniu pe la Slatina spun: o anvelopa runflat este garantata doar la rularea cu o viteza de max. 80 km/h. atat.
00
NOU
#5
Nelu
Dacă am fi cu adevărat pasionați de mașini, am vedea mai multeGTRuri în România.
GTR pentru pasionati? Neah, e un fel de bemve 1900 bulgaria pentru aia cu mai multi bani.
00
NOU
#9
nelu
sunt infinit mai multe RS4, M5-uri si AMG-uri decat GTR-uri care e o masina superioara peste tot. Si se gasesc la 30-50 de mii in conditiile in care cilindreea e mai mica decat la toate cele mentionate. De aia zic.
00
NOU
#10
George
@manu144x S-a mentinut drept tocmai din cauza vitezei, mai exact a inertiei. La viteza respectiva momentul e suficient de mare incat sa se conserve mai ales daca avea run flat.
A fost inspirat ca nu a bagat piciorul adanc in frana din cauza sperieturi.
00
NOU
#11
manu144x
De fapt de ce GTR-ul are tracţiune permanentă 4×4 şi are greutatea perfect distribuită.
Totuşi incredibil cum s-a menţinut la 300 km/h…
00
NOU
#12
Po
Greutate perfect distribuita pe dracu. Are ceva de genu 55:45 (fata:spate), deci departe de perfectie (care, culmea, nu e 50:50 cum cred multi).
Am o intrebare usor tangentiala: Daca tu mergi ca bossu’ la 120-140, cum te poti asigura la schimbarea banezii ca nu te sinucide unu d’asta, sau un motociclist cu viteza echivalenta? Pentru ca „in oglinda” nu e o solutie.
00
NOU
#24
vali
nu prea ai cum, dar nici el nu mergea pe autostradă cu două benzi.
NOU
#25
CID
Masinile sport au tractiunea pe spate ca la o liniuta sa plece ca din pusca,toata greutatea se lasa pe rotile din spate,tractiunea 4×4 doar ar reduce din forta care se duce pe rotile din spate.Totusi fiindca nu esti la curse de dragstere,multe din masinile de sport de azi au tractiune integrala ca mai dai de o zapada,un polei,etc.
00
NOU
#26
Jordan
@CID – ok, si acum parerea ta despre incalzirea globala, atacul martienilor si leacul pentru cancer?
Dude, tractiunea spate e justificata simplu: intrucat rotile din fata vireaza – in general, la Nissan-ul asta parca vireaza putin si cele din spate -, e ideal sa ai tractiune spate, daca ai tractiune fata manevrabilitatea masinii e afectata – pentru ca sunt si roti motrice, rotile fata nu mai vireaza bine. Studiu de caz – Alfa 147 GTA.
00
NOU
#27
andrei
poate lanseaza astia un renault cu tractiune spate :))
00
NOU
#28
cristi_s
De fapt exista de mult Clio V6 cu tractiune spate si motor central. De serie.
00
NOU
#29
Andrei Bogatu
Revenind la subiect, au tractiune spate din cel putin 2 motive:
– ar pune un stres enorm pe articulatiile puntii fata, care are si directia.
– la demaraj, inertia face ca greutatea sa se mute pe spate => aderenta mai buna.
00
NOU
#30
nelu
plus distributia masei pe punti. Plus ca asa a lasat dumnezeu.
00
NOU
#31
C-lin
Sau pentru ca daca au propulsie (tractiune spate nu prea este corect) astfel puntea fata se ocupa de directie, iar cea spate pune puterea pe sosea. Asa nu exista pericolul sa apara fenomenul de torque steer. Si da, GT-R are integrala. Eu zic sa nu mai scrii de masini pana nu inveti cateva notiuni de baza.
00
NOU
#32
virgil
a scapat pentru ca nu a calcat frana
00
NOU
#33
emi
GTR are tractiune integrala. Ala tinea corect mainile pe volan (aviz baietilor care tin doar o mana pe varful volanului) si cu ajutorul ESP-ului a reusit sa „tina” masina…
00
NOU
#34
michael
la 300 la ora cred ca tin ambele maini pe volan si baietii care „tin doar o mana pe varful volanului”
00
NOU
#35
Tutan Camon
„De ce mașinile sport au tracțiune pe spate”
De ce de fapt masinile sport au PROPULSIE si nu TRACTIUNE…….
00
NOU
#36
Lake
Pentru cine crede ca e sarcastic (penibil), la viteza aia GTR e RWD de mult….
00
NOU
#37
miticosul
plm, i-a crapat cauciucul la 300 km/h (pe fata), a tinut-o in frau cu brio (jos palaria pentru asta), a mai mers asa inca fo 2-3 km pana a oprit-o de tot … da’ tot ca bou’ a tras-o pe dreapta …
Daca ai ceva minte, cind mergi cu peste 300 km/h te cam astepti sa-ti pocneasca cauciucul. S-a comportat bine nenea soferul.
Si ca e tractiune sau propulsie, hai sictir. Tractiune spate. Asa spun si eu si multi altii. Nu va mai cacati pe voi cu corecturi aiurea.
00
NOU
#44
manu144x
Depinde foarte foarte mult ce cauciucuri ai, dacă sunt cât de cât noi şi sunt special făcute pentru aşa ceva e ok.
Dacă le iei second de la băiatu care aduce din germania normal că n-ai ce să te aştepţi.
00
NOU
#45
jules
@manu144x
Acu ca or fi si run flat si faptul ca sint atit de subtiri incit nu provoaca un dezechilibru puternic al masinii a ajutat mult la un comportament decent al masinii.
Oricum la 300 km/h sigur iti sta inima in loc daca se sparge un cauciuc.
00
NOU
#46
dragos
@manu – sigur ala cu GTR-ul avea de la baiatu’ :))
00
NOU
#47
animal00
ce credeti…i-a crescut adrenalina?
00
NOU
#48
manu144x
Văzusem în documentarul despre GT-R că ar avea nevoie de cauciucuri speciale oricum, deoarece maşina e capabilă de drifturi la viteze mari, cauciucurile obişnuite ar cădea de pe jante pur şi simplu.
Deci şanse mari să fi avut cauciucurile originale.
Aici era, foarte interesantă povestea maşinii în sine:
00
NOU
#49
Tutan Camon
Mai JULES vernes,ai macar „bacul” luat?Cunosti etimologia cuvantului TRACTIUNE?Te iau si eu cu hai sictir,mars la scoala si termina macar 8 clase,”specialistule”!!!
00
NOU
#50
will
vezi ca pe prima pagina iti apare imaginea cu stirile zilei la articolul asta
Sau poate era runflat sunt constient ca la viteza asta nu isi face treaba la 100% dar putin tot la ajutat
„The Potenza RE070R RFT is Bridgestone’s Extreme Performance Summer run-flat tire developed exclusively for all-wheel drive Nissan GT-R super sports cars. ”
Da, GTR are cauciucuri RFT.
doar 15 milioane bucata. decent.
Pentru ca lucrez in domeniu pe la Slatina spun: o anvelopa runflat este garantata doar la rularea cu o viteza de max. 80 km/h. atat.
Dacă am fi cu adevărat pasionați de mașini, am vedea mai multeGTRuri în România.
O sã fi surprins dar sunt destule.
https://www.facebook.com/ExelixisMotorsport
https://www.youtube.com/watch?v=yCqrmz8HlxQ&feature=youtu.be
GTR pentru pasionati? Neah, e un fel de bemve 1900 bulgaria pentru aia cu mai multi bani.
sunt infinit mai multe RS4, M5-uri si AMG-uri decat GTR-uri care e o masina superioara peste tot. Si se gasesc la 30-50 de mii in conditiile in care cilindreea e mai mica decat la toate cele mentionate. De aia zic.
@manu144x S-a mentinut drept tocmai din cauza vitezei, mai exact a inertiei. La viteza respectiva momentul e suficient de mare incat sa se conserve mai ales daca avea run flat.
A fost inspirat ca nu a bagat piciorul adanc in frana din cauza sperieturi.
De fapt de ce GTR-ul are tracţiune permanentă 4×4 şi are greutatea perfect distribuită.
Totuşi incredibil cum s-a menţinut la 300 km/h…
Greutate perfect distribuita pe dracu. Are ceva de genu 55:45 (fata:spate), deci departe de perfectie (care, culmea, nu e 50:50 cum cred multi).
Ce a lovit? Că a lovit ceva…
un muc. la 300 la oră, s-a cam simțit.
A explodat anvelopa.
zoso,
sa avem iertare, nu eram eu. probabil era alt muc.
explozie de cauciuc? se cam aude janta pe asfalt.
Nu stiu cum a redresat-o atat de bine.
Ori un bun sofer ori masina plina de senzori.
la 300 la oră, cauciucul se taie instant, de aia auzi janta.
In ce se masoara viteza? Nr. la ora?!? …se invata in generala.
E ăsta, ha?
https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/watch-a-nissan-gt-r-blow-a-tire-at-203-mph-video_1.jpg
sau
http://www.kievka-club.ru/index.php/topic/3916-кива-gt-r-crash/?p=318451
daca era explozie pe fata…
Am o intrebare usor tangentiala: Daca tu mergi ca bossu’ la 120-140, cum te poti asigura la schimbarea banezii ca nu te sinucide unu d’asta, sau un motociclist cu viteza echivalenta? Pentru ca „in oglinda” nu e o solutie.
nu prea ai cum, dar nici el nu mergea pe autostradă cu două benzi.
Masinile sport au tractiunea pe spate ca la o liniuta sa plece ca din pusca,toata greutatea se lasa pe rotile din spate,tractiunea 4×4 doar ar reduce din forta care se duce pe rotile din spate.Totusi fiindca nu esti la curse de dragstere,multe din masinile de sport de azi au tractiune integrala ca mai dai de o zapada,un polei,etc.
@CID – ok, si acum parerea ta despre incalzirea globala, atacul martienilor si leacul pentru cancer?
Dude, tractiunea spate e justificata simplu: intrucat rotile din fata vireaza – in general, la Nissan-ul asta parca vireaza putin si cele din spate -, e ideal sa ai tractiune spate, daca ai tractiune fata manevrabilitatea masinii e afectata – pentru ca sunt si roti motrice, rotile fata nu mai vireaza bine. Studiu de caz – Alfa 147 GTA.
poate lanseaza astia un renault cu tractiune spate :))
De fapt exista de mult Clio V6 cu tractiune spate si motor central. De serie.
Revenind la subiect, au tractiune spate din cel putin 2 motive:
– ar pune un stres enorm pe articulatiile puntii fata, care are si directia.
– la demaraj, inertia face ca greutatea sa se mute pe spate => aderenta mai buna.
plus distributia masei pe punti. Plus ca asa a lasat dumnezeu.
Sau pentru ca daca au propulsie (tractiune spate nu prea este corect) astfel puntea fata se ocupa de directie, iar cea spate pune puterea pe sosea. Asa nu exista pericolul sa apara fenomenul de torque steer. Si da, GT-R are integrala. Eu zic sa nu mai scrii de masini pana nu inveti cateva notiuni de baza.
a scapat pentru ca nu a calcat frana
GTR are tractiune integrala. Ala tinea corect mainile pe volan (aviz baietilor care tin doar o mana pe varful volanului) si cu ajutorul ESP-ului a reusit sa „tina” masina…
la 300 la ora cred ca tin ambele maini pe volan si baietii care „tin doar o mana pe varful volanului”
„De ce mașinile sport au tracțiune pe spate”
De ce de fapt masinile sport au PROPULSIE si nu TRACTIUNE…….
Pentru cine crede ca e sarcastic (penibil), la viteza aia GTR e RWD de mult….
plm, i-a crapat cauciucul la 300 km/h (pe fata), a tinut-o in frau cu brio (jos palaria pentru asta), a mai mers asa inca fo 2-3 km pana a oprit-o de tot … da’ tot ca bou’ a tras-o pe dreapta …
Cum s-a izbit „mucul” ala de masina…mai rau decat sperantele lu’ Gadea ca o sa fie presedinte si ca o sa-l scoata pe sefu’ Varan.
Ți-a mai spus cineva până acum că ai niște comentarii/replici de-a dreptul tâmpe? Sau cumva nu vrei să ții cont de ei?
Incerci prea tare. Ia o pauza.
Acu tre sa schimbe roata dreapta fata si scaunul soferului..
Formularea corecta era: pentru ca sosele si pentru ca cauciucuri.
https://youtube.com/watch?v=ylYpFh2IBLE
Daca ai ceva minte, cind mergi cu peste 300 km/h te cam astepti sa-ti pocneasca cauciucul. S-a comportat bine nenea soferul.
Si ca e tractiune sau propulsie, hai sictir. Tractiune spate. Asa spun si eu si multi altii. Nu va mai cacati pe voi cu corecturi aiurea.
Depinde foarte foarte mult ce cauciucuri ai, dacă sunt cât de cât noi şi sunt special făcute pentru aşa ceva e ok.
Dacă le iei second de la băiatu care aduce din germania normal că n-ai ce să te aştepţi.
@manu144x
Acu ca or fi si run flat si faptul ca sint atit de subtiri incit nu provoaca un dezechilibru puternic al masinii a ajutat mult la un comportament decent al masinii.
Oricum la 300 km/h sigur iti sta inima in loc daca se sparge un cauciuc.
@manu – sigur ala cu GTR-ul avea de la baiatu’ :))
ce credeti…i-a crescut adrenalina?
Văzusem în documentarul despre GT-R că ar avea nevoie de cauciucuri speciale oricum, deoarece maşina e capabilă de drifturi la viteze mari, cauciucurile obişnuite ar cădea de pe jante pur şi simplu.
Deci şanse mari să fi avut cauciucurile originale.
Aici era, foarte interesantă povestea maşinii în sine:
Mai JULES vernes,ai macar „bacul” luat?Cunosti etimologia cuvantului TRACTIUNE?Te iau si eu cu hai sictir,mars la scoala si termina macar 8 clase,”specialistule”!!!
vezi ca pe prima pagina iti apare imaginea cu stirile zilei la articolul asta