Maşinile aduse pe platformă

V-aţi întrebat vreodată de ce maşinile sunt aduse din Germania pe platformă? Pentru că nu se justifică. Iei încă doi inşi în maşină şi vă întoarceţi toţi 3 cu câte una. Aşa, încarci un trailer şi tu cu cei doi prieteni staţi în maşina care tractează.

Răspunsul se găseşte în maşina aflată pe platformă. Majoritatea sunt ciurucuri care ar rezista cu greu la un drum de câteva mii de kilometri. Şi de ce să soliciţi maşina cu un asemenea drum? Dacă se strică? Când o poţi vinde fraierului şi să i se strice lui. Maşini vândute la noi cu 3-4-5 mii de euro. Cât credeţi că a plătit cărăuşul pe ea? Mai mult de 500? Lancia asta costă 1.000€. Credeţi că ăla care a adus-o avea 200€ de dat pe benzină de la cimitirul de maşini din Germania până la Bucureşti?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. Tzeapa mare cu masinile astea

    00
  2. Este mult mai economic sa aduci masinile pe plaforma.
    Daca ar fi sa aduci cate un sofer, acela are nevoie de mancare, cazare, oboseala, poate amenzi, etc. Pe cand, aducand pe platforma, cu doi soferi (pentru ca un sofer nu are voie sa conduca mai mult de 8 ore), fac schimb, si masina vine non-stop, de unde le aduc.
    Si tot ce se aduce, se aduce la comanda.
    Si da, inca afacerea cu masini din vestul europei, mai merge. Dar numai pe baza de comanda.

    00
  3. Chestia e ca nu se pune problema „daca se strica” odata ce masina pleaca de pe loc pentru ca daca te prinde politia cu masina moarta in strada il ia la penis si pe ala care ti-a vandut-o si il pune sa iti plateasca toate costurile. E mai ieftin sa cari 10 masini pe o platforma decat sa platesti numere, taxe si benzina pentru fiecare. :)

    00
  4. Si eu am adus-o tot cu platforma din afara. Nu se face sa bagi benzina intr-o masina cu care sa te duci si in 3 cu care sa te intorci. Plus taxe, plus multe alte probleme prin vamile pe care treci, plus riscul mai mare de-a „strica” bunul respectiv inainte de-a lua banii pe el.

    Stiu exact cat a dat respectivul pe masina adusa si stiu cam care a fost profitul lui. La cea adusa pentru mine i-au iesit 300 €. Mai avea înca una la care spera ~400 € profit. Scăzând cheltuielile cu drumul ajungea la un profit bunicel pentru câteva zile de muncă. Având în vedere că facea treaba asta cam de 3-4 ori pe lună, avea ce mânca.

    00
  5. Da, cred ca si cu seriile 1 alea tot asa sta treaba. In plus, este mult mai ieftin sa le aduci pe platforma. Basic math.

    00
  6. la un numar mai mare de masini, e mai rentabil cu platforma, pentru ca nu se mai platesc cateva taxe, combustibil mai putin si soferii conduc pe rand, deci nu exista riscuri de mici accidente. Si masinile aduse nu sufera de drum.

    Poti sa le faci test drive destul de unde le cumperi.

    00
  7. aduc masinile pe platforma pentru a aevita cheluielile mari cu 5 soferi si 5 inmatriculari provizorii.

    00
  8. Inmatricularea provizorie costa destul de mult in Germania (asigurarea este destul de scumpa). Daca mai adaugi si costurile de cazare pentru fiecare sofer + combustibil pt fiecare masina + timpul pierdut pentru facutul numerelor iesi mai bine cu platforma.
    Numerele provizorii se fac relativ repede numai ca majoritatea serviciilor de inmatriculare inchid pravalia pe la ora 13-14. Asta inseamna inca o zi de cazare daca masina ai cumparat-o la ora 17.

    In concluzie: platforma e solutia ma buna.

  9. taica-meu si-a luat masina la 4,000 eur adusa pe platforma. A facut deja vreo 10-20,000 km si nu a avut nicio problema.
    Din cate am inteles ar fi aduse pe platforma pentru a nu mai plati inmatriculari and stuff….

    00
  10. Sunt sigur ca BMW-urile alea de pe platforma din ultima poza s-ar strica dupa un drum de 2000 de km. Nici nu sunt noi..

    Otherwise, I get your point :)

    00
  11. Biznis moşule !

    Stau şi mă întreb de ce oare mă chinui să mă trezesc dimineaţa şi să fac o oră până la muncă în Bucureştiul ăsta infect când aş putea aduce rable de afară.

    00
  12. Eu unul n-am vazut niciodata o masina veche pe o astfel de platforma…
    In principiu, pe platforme atat de mari se aduc masinile noi… si cred ca e inutil sa mai intrebi de ce.

    Anul trecut cand m-am dus sa-mi iau masina avea fix 7km pe bord… tocmai fusese adusa din slovacia…

    ai senzatia ca daca avea 1000 km la bord as fi luat-o ?

    00
  13. nu, sunt facute de pasager.

  14. Multi uita ca o masina veche e doar o rabla buna de dus la groapa de gunoi. Au impresia ca daca acestea inca mai poarta insemnele BMW sau Mercedes pot oferii performante si confort. Vorba unui om mare (Henry Ford):”cea mai buna masina, e masina noua”.

    00
  15. la postul asta ai cam dat chix cu logica.

    00
  16. Da, am observat si eu numarul imens de autotrenuri de pe autostrazile din Ungaria, in special, dar 90% aveau numere bulgaresti. Nu se mai opresc toate la noi, ca acum cativa ani. Bulgarii au prins acum gustul masinilor ieftine si proaste. Sau ma insel si asta cu numerele bulgaresti este doar de conjunctura?

    Inainte sa-mi iau masina chiar m-am gandit daca sa-mi iau noua sau nu. Am fost in Germania si am vazut cam cum alearga ei masinile pe acolo si am decis sa-mi iau noua. Si nu regret nici macar o secunda.

    Daca aveti bani, mai bine va luati un Logan nou.

    00
  17. Din articolul asta se vede ca nu te ocupi cu adusul rablelor din Germania. :-)
    Lancia aia arata cam ca o Lada Samara, va fi de vanzare mult si bine de acum inainte.
    La ce preturi de criza sunt acum prin targurile auto, gasesti masini bune cu 4-5000 de euroi, si inmatriculate.

    00
  18. Nu stiu cum e pe la voi dar la mine in Teleorman cocalarii cu rable de astea, unele fara parbriz, au numere de Bulgaria. Inmatricularea la Ruse, adica peste garla, dureaza o zi si costa cam 600 de euro cu totul, sunt firme care fac asta. Conditii multe nu se impun, roti sa aiba in rest nu conteaza.

    00
  19. masinile noi se aduc pe platforma , dar si cele vechi. Firmele care se ocupa de transport sunt: hoedlmayr pitesti, de origine fiind firma austriaca, ceta, lagermax si altele… la fel, si masinile vechi se aduc la fel, dar vecinii nostrii se ocupa cu asa ceva…

    00
  20. Ce riscuri exista sa contactez o firma care sa-mi aduca masina pe platforma? Ei au actele masinii, au masina… de ce mi-ar mai aduce-o ???

    00
  21. buna intrebare lulu ;-)…se vb de masini aduse din afara sh de profitu lor cum ar vinde cartofi in piata .:D..avand in vedere ca ne mancam ca,caini intre noi cand cumperi o masina trebui sa fii f atent sa nu iei TEAPA !!sh yo vreau o masina,acum sa vad cum sh de unde o cumpar..cu un capital de 5000E.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.