Salut, Vali, te rog să faci şi un filmuleţ exemplificator pentru o maşină cu motor de 1,2 cu 85 de cai Să te văd cum dai a 5-a ca să ajungi la 60 :))
00
NOU
#5
vali
am condus ieri una. fucking awful!
NOU
#6
Roby
Hai salut, nu e chiar asa, si eu am 87 de cai, 1.3, si cand plec primul de la semafor, in cateva secunde deja de abia ii mai vad in oglinda pe cei din spate, trebuie doar sa vrei sa pleci mai hotarat, intr-a 3-a deja am 90km/h.
00
NOU
#7
Cad
Sa inteleg ca ai fost la lansarea noului Hyundai i20 si ai facut un test drive cu motorul de 1.2, 85 CP?
Hai că nu e aşa rău. Şi eu plec cu scârţ de la semafor, dar asta pentru că trag de maşină puţin
Roby, 90km/h şi 6000 rpm?
00
NOU
#9
Marius
Asta e ultima moda.. rasnite cu motoare mici si cu puteri (relativ) mari, bineinteles atinse la 7000 de ture. Sunt bune doar pentru taxe… nicicum pentru consum, iar de fiabilitate, incheiem discutia inainte sa o incepem.
00
NOU
#10
alcool dublu rafinat
Nu le am cu sarcinile.Insa „sa apesi pozitiv pe acceleratie” ma face sa ma intreb cum e apasarea negativa.Mai caut..
00
NOU
#11
vali
e cu ochiul mortului
NOU
#12
maxp
pai cum mai postam pe fb sau cum ne mai rujam daca pornim decis ?! ejti nebun ?!
00
NOU
#13
Cronicarul
Sa vezi ce fain e atunci cand primul de la semafor, dupa ce ca porneste ca melcul mai si opreste motorul pt ca ia prea tare piciorul de pe ambreiaj.
Apropo de masini, scrie un articol despre mersul pe distante scurte. Gen pornesc, merg 1 km, opresc, las copilul la gradinita, pornesc, merg 600 m si ajung la birou. E nociv pt masina chestia asta? Care e parerea ta?
00
NOU
#14
ionel
haida bre… astea`s lectii de conducere ca la mitici.
00
NOU
#15
Dan
Cat de des iti ninge/ploua in masina?
00
NOU
#16
Dan Andrei
Lui ii pute. Si in masina!
00
NOU
#17
vali
mă spăl pe dinți, promit!
NOU
#18
boc
Nu stiu cum e la voi dar in Constanta se pleaca de la semafor inainte sa se faca verde, nu au rabdare baietii. Se grabesc la munca in port, trebuie sa ruleze banii nu au timp de prostii.
00
NOU
#19
sterian
Asa plecam si eu de pe loc, fiind primul la semafor (la 2 secunde de verde) , pana era o vita sa ma bubuie, intrand pe rosu..
00
NOU
#20
Al Bundy
@sterian, vita pe rosu erai tu. Al de era sa te bubuie era berbec pe galben.
00
NOU
#21
George
@Al Bundy Nu stiu cum e la tine da la mine in oras cand apare portocaliulö de plecare, deja de 4 -5 secunde e rosu pe partea cealalta tocmai din cauza idiotiolor.
@boc Ok, daca pana la momentul ala ai ignorat complet regula care spune ca nu tre sa te bazezi pe participanti si sa te asiguri indiferent de situatie, acum ai decis ca singura lectie pe care o poti invata din situatia respectiva e sa mai astepti 3 – 4 secunde dupa ce se face verde, ca sa fie sigura treaba, in loc ca de acum incolo sa dai un ochi in stanga si in drepata in prima secunda dinaintea plecarii.
00
NOU
#22
Al Bundy
@George,
La tine in oras, Los Angeles?, culorile semaforului sint rosu, verde si portocaliu? Sa-ti fie cu veselie!
Noi la tara, la Bucuresti, mai trecem pe galben. Intotdeauna dupa rosu. Rosu, galben, verde. Niciodata dupa verde.
Ca sa inteleaga si cerebelu tau, nu poti forta verdele. Doar rosul. Exact ce-a recunoscut amicul sterian. La doua secunde de verde era sa-l bubuie. Dupa verde nu urmeaza galben. Cine pleaca inainte sa fie verde, pleaca pe rosu.
Pe portocaliu nu stiu cum e codul rutier.
00
NOU
#23
bigbear
Si la o plecare decisa, ultimul care pune frana ca e rosu a pierdut sau a pierdut si cel din fata lui?
00
NOU
#24
creatoru'
si eu sunt foarte cu vana, cand e portocaliu/galben eu deja am trecut intersectia.
00
NOU
#25
bloghita
Daca nu sunt in Brasov semafoare, ai zis sa te duci repede pana in Cristian, ca poate gasesti acolo, nu?
00
NOU
#26
Mihai Mitrea
Alte haine n-ai?
00
NOU
#27
vali
ba da, dar (1) imi place geaca asta și (2) am tras 3 clipuri intr-o zi. tu câte geci de iarnă ai?
NOU
#28
George
Observatii feminine de la unu pe care il cheama Mihai. Nu cumva ai uitat sa te rujezi ? Expune-te public si o sa ai parte de ochiul critic al tuturor frustratilor. Partea nasola cu ei, e ca sunt critici doar cu toti mai putini cu ei. Pune-le o camera in fata ochilor si vei vedea cum ranjesc ca viteii la poarta noua.
00
NOU
#29
Razvan
“ochiu’ mortului” se refera si la cei care dorm chiar si dupa 5 secunde de la verde … cel mai nasol e la semafoarele cu numai 15 sec … acolo sa vezi
00
NOU
#30
Pensionarul
in Bucuresti se pleaca lent de la semafor pentru ca in majoritatea intersectiilor exista o sina te tramvai supraridicata cu ceva gauri pe langa ea care te face sa-ti rupi masina daca vrei sa pleci cu „vana” (vezi Morarilor, vezi Hala Traian, vezi Razoare, trafic greu cu 13 septembrie, vezi stefan cel mare cu vacarescu, colentina cu obor sau iancului cu pantelimon.
daca pleci accelerand pozitiv s-ar putea ca bucsele, amortizoarele, planetarele si rulmentii sa reactioneze negativ.
acum stiu ca ochii mi-au luat-o putin inaintea varstei si-s de mort. ce brasovisme! :))
00
NOU
#31
dragos
Am incercat ambele metode: pornit incet consum 10%, pornit tare 13-14%. Dacia Logan 1.4. Nu toti isi permit sa mearga tare
00
NOU
#32
Po
Da, dar consumul ala de 13 dureaza mai putin timp, asa ca pe termen lung nu e mare diferenta.
La masina mea am observat ca obtin consum mediu mai bun daca accelerez mai cu talent si ajung in 7 sec la viteza de croaziera decat daca accelerez la mortul 15 secunde.
Apropo, un mic sfat pentru astia care accelereaza „pozitiv”: aveti grija la sahistii care forteaza portocaliul.
00
NOU
#33
animal00
In Bucuresti nu pleci repede de la semafor sa nu te pupi cu unu care a „fortat galbenul”
00
NOU
#34
Tony&Sony
Si nici nu faci pe ecologistul ca mine. Vad semaforul pe rosu de departe, soseaua libera in fata, frana de motor a 4-a, a 3-a, a 2-a, decelerez frumos pana la 30 la ora, inca 10 metri si iata tocmai se face verde, ce frumoooosss, sunt in mijlocul intersectiei la 1 secunda dupa ce s-a facut verde, ce-nseamna domne’ anticipatia!!!.. daca era sa plec de pe loc nici cu Ferrari nu eram asa prompt.
Si reusesc sa nu fac pipi pe mine vazandu-l pe meseriasul venind din stanga pe rosu si ratandu-ma la centimetru..
Acum, daca la mine trecuse 1 secunda de la verde, la el trebuie sa fi fost cam 3 secunde de la rosu.. dar astea is detalii desigur, asa ca mai slabut cu promptitudinea, ca-i plin de meseriasi.
00
NOU
#35
animal00
era sa o patesc de vreo doua ori cu bicicleta. de doua ori cu masina, a doua oara insa eu riscam doar un radiator, vaca de intrase pe rosu risca sa il ia in brate..
Asa ca, in intersectiile pe care le stiu mai dubioase, intai verific.
00
NOU
#36
Bogdan
Cat adevar! In Romania mai bine astepti vreo 2-3 secunde dupa verde ca sa nu te loveasca vreun regele soselelor. Cea mai nasoala faza am vazut-o cu o basculanta din aia ce lucreaza la autostrada care a fortat galbenul doar ca galbenul ala era rosu in toata regula. Bine ca a avut partie ca altfel facea prapad.
00
NOU
#37
razorsbk
de cate ori ajung in Brasov ma minunez de semnafoarele cu cronometru dar si de giratorii. Am trecut prin 11 bucati ca sa ajung la destinatie.
Dar da, semafoarele sunt excelente.
00
NOU
#38
Po
Giratoriile sunt chiar misto in orasele mai mici. Si verdele intermitent la dreapta.
Iti dai seama ce haos ar fi daca ar baga chestiile alea si in buc. :))
00
NOU
#39
Claudiu
Problema e alta: Nu prea conteaza cum pleci atata timp cat nu dureaza 3-4 secunde sa plece urmatoarea masina.
Concret: pleaca primul. al doilea asteapta sa existe ceva distanta intre ei, apoi pleaca. al treilea asteapta si el (tot 3-4 secunde) sa se faca ceva distanta intre el si al doilea si abia apoi pleaca. al patrulea la fel. cand sa plece si al cincilea, deja e galben
00
NOU
#40
Claudiu
de vreo luna tot intru numai in moderare…
00
NOU
#41
Михаи
Pai nu comentezi decis si ramii pe galben.
Si nici n-ai geaca.
Se pleacă greu la verde din 2 motive:
– românii adevărați e ecologiști și încercă să polueze cît mai puțin orașul. Catalizatoarele sunt scumpe iar economia de carburant e bonus.
– românii adevărați cred că cutiile automate e doar pentru femei.
nu, e trasă dinainte. ce creezi, la brașov se circulă mai bine?
NOU
#47
bitpsychobyte
Eu vad un risc la cum pleci tu asa „pozitiv”. Daca te intalnesti cu un smecher?
Sper ca stii bancul cu taximetristul si trecerea la culoarea rosie a semaforului pentru ca altfel nu are rost.
00
NOU
#48
vali
eu văd un risc când ies din casă. dacă imi pica o țiglă de pe casă în cap? dacă mă calcă un tren? dacă fac infarct?
NOU
#49
George
Ce incerci tu sa faci, adica sa educi, e complet lipsit de realism. Adica e frumos ca incerci dar sa nu ne facem sperante. Oamenii se vor comporta mereu ca niste vite, nu ca niste roboti.
00
NOU
#50
Adi
M-am convins. Te plictisesti de moarte de ai ajuns sa te gandesti la un asemenea subiect. Am vrut sa ma refer la frustrare dar m-am razgandit. Sa mai si filmezi si sa publici …..Uau !
P.S. Nu stiam ca folosesti asa de des limbajul generatiei Coca-Cola sau Facebook sau Big Mac. Sa fie la tine! Ma gandesc ca nu ai sa publici dar tot il vei citi.
00
NOU
#51
Mimi Siku
Mai nasol daca porneau cu ochiu maro.
00
NOU
#52
john2381
esti antitalent la vlogging si pe alocuri la auto
00
NOU
#53
theRaducu
de ce nu ai pus camera in fata sa vedem ce vezi tu?
00
NOU
#54
Gigi
un sfat sincer si cred ca multi de aici au aceeasi parere: lasa-te de Vlog si ocupa-te doar de Blog.
Esti maxim de plictisitor, ai multe momente slabe/moarte in filmulete, ai cuvinte „urate” care sunt folosite fara niciun scop („sa futi traficul”? pe bune?) si subiectele dezbatute sunt ..nici nu stiu cum sa le descriu.
Pe scurt: ce eviti pe blog (articolele lungi), faci pe vlog (filmulete lungi fara sens)
dude, u freaking boring.
fii si tu mai zen. prea te consumi pt cacaturi.
aia ce merg cu „ochiu’ mortului” oricum nu iti citesc blogu’
pt ca-s ardeleni :))
Salut, Vali, te rog să faci şi un filmuleţ exemplificator pentru o maşină cu motor de 1,2 cu 85 de cai Să te văd cum dai a 5-a ca să ajungi la 60 :))
am condus ieri una. fucking awful!
Hai salut, nu e chiar asa, si eu am 87 de cai, 1.3, si cand plec primul de la semafor, in cateva secunde deja de abia ii mai vad in oglinda pe cei din spate, trebuie doar sa vrei sa pleci mai hotarat, intr-a 3-a deja am 90km/h.
Sa inteleg ca ai fost la lansarea noului Hyundai i20 si ai facut un test drive cu motorul de 1.2, 85 CP?
Hai că nu e aşa rău. Şi eu plec cu scârţ de la semafor, dar asta pentru că trag de maşină puţin
Roby, 90km/h şi 6000 rpm?
Asta e ultima moda.. rasnite cu motoare mici si cu puteri (relativ) mari, bineinteles atinse la 7000 de ture. Sunt bune doar pentru taxe… nicicum pentru consum, iar de fiabilitate, incheiem discutia inainte sa o incepem.
Nu le am cu sarcinile.Insa „sa apesi pozitiv pe acceleratie” ma face sa ma intreb cum e apasarea negativa.Mai caut..
e cu ochiul mortului
pai cum mai postam pe fb sau cum ne mai rujam daca pornim decis ?! ejti nebun ?!
Sa vezi ce fain e atunci cand primul de la semafor, dupa ce ca porneste ca melcul mai si opreste motorul pt ca ia prea tare piciorul de pe ambreiaj.
Apropo de masini, scrie un articol despre mersul pe distante scurte. Gen pornesc, merg 1 km, opresc, las copilul la gradinita, pornesc, merg 600 m si ajung la birou. E nociv pt masina chestia asta? Care e parerea ta?
haida bre… astea`s lectii de conducere ca la mitici.
Cat de des iti ninge/ploua in masina?
Lui ii pute. Si in masina!
mă spăl pe dinți, promit!
Nu stiu cum e la voi dar in Constanta se pleaca de la semafor inainte sa se faca verde, nu au rabdare baietii. Se grabesc la munca in port, trebuie sa ruleze banii nu au timp de prostii.
Asa plecam si eu de pe loc, fiind primul la semafor (la 2 secunde de verde) , pana era o vita sa ma bubuie, intrand pe rosu..
@sterian, vita pe rosu erai tu. Al de era sa te bubuie era berbec pe galben.
@Al Bundy Nu stiu cum e la tine da la mine in oras cand apare portocaliulö de plecare, deja de 4 -5 secunde e rosu pe partea cealalta tocmai din cauza idiotiolor.
@boc Ok, daca pana la momentul ala ai ignorat complet regula care spune ca nu tre sa te bazezi pe participanti si sa te asiguri indiferent de situatie, acum ai decis ca singura lectie pe care o poti invata din situatia respectiva e sa mai astepti 3 – 4 secunde dupa ce se face verde, ca sa fie sigura treaba, in loc ca de acum incolo sa dai un ochi in stanga si in drepata in prima secunda dinaintea plecarii.
@George,
La tine in oras, Los Angeles?, culorile semaforului sint rosu, verde si portocaliu? Sa-ti fie cu veselie!
Noi la tara, la Bucuresti, mai trecem pe galben. Intotdeauna dupa rosu. Rosu, galben, verde. Niciodata dupa verde.
Ca sa inteleaga si cerebelu tau, nu poti forta verdele. Doar rosul. Exact ce-a recunoscut amicul sterian. La doua secunde de verde era sa-l bubuie. Dupa verde nu urmeaza galben. Cine pleaca inainte sa fie verde, pleaca pe rosu.
Pe portocaliu nu stiu cum e codul rutier.
Si la o plecare decisa, ultimul care pune frana ca e rosu a pierdut sau a pierdut si cel din fata lui?
si eu sunt foarte cu vana, cand e portocaliu/galben eu deja am trecut intersectia.
Daca nu sunt in Brasov semafoare, ai zis sa te duci repede pana in Cristian, ca poate gasesti acolo, nu?
Alte haine n-ai?
ba da, dar (1) imi place geaca asta și (2) am tras 3 clipuri intr-o zi. tu câte geci de iarnă ai?
Observatii feminine de la unu pe care il cheama Mihai. Nu cumva ai uitat sa te rujezi ? Expune-te public si o sa ai parte de ochiul critic al tuturor frustratilor. Partea nasola cu ei, e ca sunt critici doar cu toti mai putini cu ei. Pune-le o camera in fata ochilor si vei vedea cum ranjesc ca viteii la poarta noua.
“ochiu’ mortului” se refera si la cei care dorm chiar si dupa 5 secunde de la verde … cel mai nasol e la semafoarele cu numai 15 sec … acolo sa vezi
in Bucuresti se pleaca lent de la semafor pentru ca in majoritatea intersectiilor exista o sina te tramvai supraridicata cu ceva gauri pe langa ea care te face sa-ti rupi masina daca vrei sa pleci cu „vana” (vezi Morarilor, vezi Hala Traian, vezi Razoare, trafic greu cu 13 septembrie, vezi stefan cel mare cu vacarescu, colentina cu obor sau iancului cu pantelimon.
daca pleci accelerand pozitiv s-ar putea ca bucsele, amortizoarele, planetarele si rulmentii sa reactioneze negativ.
acum stiu ca ochii mi-au luat-o putin inaintea varstei si-s de mort. ce brasovisme! :))
Am incercat ambele metode: pornit incet consum 10%, pornit tare 13-14%. Dacia Logan 1.4. Nu toti isi permit sa mearga tare
Da, dar consumul ala de 13 dureaza mai putin timp, asa ca pe termen lung nu e mare diferenta.
La masina mea am observat ca obtin consum mediu mai bun daca accelerez mai cu talent si ajung in 7 sec la viteza de croaziera decat daca accelerez la mortul 15 secunde.
Apropo, un mic sfat pentru astia care accelereaza „pozitiv”: aveti grija la sahistii care forteaza portocaliul.
In Bucuresti nu pleci repede de la semafor sa nu te pupi cu unu care a „fortat galbenul”
Si nici nu faci pe ecologistul ca mine. Vad semaforul pe rosu de departe, soseaua libera in fata, frana de motor a 4-a, a 3-a, a 2-a, decelerez frumos pana la 30 la ora, inca 10 metri si iata tocmai se face verde, ce frumoooosss, sunt in mijlocul intersectiei la 1 secunda dupa ce s-a facut verde, ce-nseamna domne’ anticipatia!!!.. daca era sa plec de pe loc nici cu Ferrari nu eram asa prompt.
Si reusesc sa nu fac pipi pe mine vazandu-l pe meseriasul venind din stanga pe rosu si ratandu-ma la centimetru..
Acum, daca la mine trecuse 1 secunda de la verde, la el trebuie sa fi fost cam 3 secunde de la rosu.. dar astea is detalii desigur, asa ca mai slabut cu promptitudinea, ca-i plin de meseriasi.
era sa o patesc de vreo doua ori cu bicicleta. de doua ori cu masina, a doua oara insa eu riscam doar un radiator, vaca de intrase pe rosu risca sa il ia in brate..
Asa ca, in intersectiile pe care le stiu mai dubioase, intai verific.
Cat adevar! In Romania mai bine astepti vreo 2-3 secunde dupa verde ca sa nu te loveasca vreun regele soselelor. Cea mai nasoala faza am vazut-o cu o basculanta din aia ce lucreaza la autostrada care a fortat galbenul doar ca galbenul ala era rosu in toata regula. Bine ca a avut partie ca altfel facea prapad.
de cate ori ajung in Brasov ma minunez de semnafoarele cu cronometru dar si de giratorii. Am trecut prin 11 bucati ca sa ajung la destinatie.
Dar da, semafoarele sunt excelente.
Giratoriile sunt chiar misto in orasele mai mici. Si verdele intermitent la dreapta.
Iti dai seama ce haos ar fi daca ar baga chestiile alea si in buc. :))
Problema e alta: Nu prea conteaza cum pleci atata timp cat nu dureaza 3-4 secunde sa plece urmatoarea masina.
Concret: pleaca primul. al doilea asteapta sa existe ceva distanta intre ei, apoi pleaca. al treilea asteapta si el (tot 3-4 secunde) sa se faca ceva distanta intre el si al doilea si abia apoi pleaca. al patrulea la fel. cand sa plece si al cincilea, deja e galben
de vreo luna tot intru numai in moderare…
Pai nu comentezi decis si ramii pe galben.
Si nici n-ai geaca.
E bine asa, @zoso, da?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FH4OQY29f0s&x-yt-ts=1421914688&x-yt-cl=84503534#t=31
Uite aici cum e cu calcatul acceleratiei la plecarea de pe loc:
https://www.youtube.com/watch?v=1pgm8I0B8bY
Se pleacă greu la verde din 2 motive:
– românii adevărați e ecologiști și încercă să polueze cît mai puțin orașul. Catalizatoarele sunt scumpe iar economia de carburant e bonus.
– românii adevărați cred că cutiile automate e doar pentru femei.
Discutia asta vine dupa cateva zile la Cluj?
nu, e trasă dinainte. ce creezi, la brașov se circulă mai bine?
Eu vad un risc la cum pleci tu asa „pozitiv”. Daca te intalnesti cu un smecher?
Sper ca stii bancul cu taximetristul si trecerea la culoarea rosie a semaforului pentru ca altfel nu are rost.
eu văd un risc când ies din casă. dacă imi pica o țiglă de pe casă în cap? dacă mă calcă un tren? dacă fac infarct?
Ce incerci tu sa faci, adica sa educi, e complet lipsit de realism. Adica e frumos ca incerci dar sa nu ne facem sperante. Oamenii se vor comporta mereu ca niste vite, nu ca niste roboti.
M-am convins. Te plictisesti de moarte de ai ajuns sa te gandesti la un asemenea subiect. Am vrut sa ma refer la frustrare dar m-am razgandit. Sa mai si filmezi si sa publici …..Uau !
P.S. Nu stiam ca folosesti asa de des limbajul generatiei Coca-Cola sau Facebook sau Big Mac. Sa fie la tine! Ma gandesc ca nu ai sa publici dar tot il vei citi.
Mai nasol daca porneau cu ochiu maro.
esti antitalent la vlogging si pe alocuri la auto
de ce nu ai pus camera in fata sa vedem ce vezi tu?
un sfat sincer si cred ca multi de aici au aceeasi parere: lasa-te de Vlog si ocupa-te doar de Blog.
Esti maxim de plictisitor, ai multe momente slabe/moarte in filmulete, ai cuvinte „urate” care sunt folosite fara niciun scop („sa futi traficul”? pe bune?) si subiectele dezbatute sunt ..nici nu stiu cum sa le descriu.
Pe scurt: ce eviti pe blog (articolele lungi), faci pe vlog (filmulete lungi fara sens)