Nu pot să cred! Adică o mașină care are minim 15 ani e vai de ea? Ce se alege de lumea asta dacă o rablă veche de 15 ani nu e în stare impecabilă?!?!
OK, înțeleg că toată lumea vrea o mașină cât mai bună, dar la anii ăștia și la prețul ăsta probabil că nu va fi în stare excelentă și nici nu va prinde suta. De ani sau de kilometri.
[fbvideo link=”https://www.facebook.com/ModifiedCarsRomania/videos/vb.237889843017625/378569756397279/?type=2&theater” width=”600″ height=”400″ onlyvideo=”1″]
Imediat după video de mai sus apare ăsta https://www.facebook.com/622535487773827/posts/2880898205270866?s=100022204086409&v=e&sfns=mo
Ce dracu’, Dancila e prezentatoare?
Vand golf izolat termic
Si certificare seismica
Socul si mai mare o sa-l aiba cand va afla ca masina are mai mult de 220.000 km, cat ii indica acum pe bord.
Rău am mai ajuns. Cât tupeu să ai ca avocat să pacalesti un biet vânzător cinstit de mașini uzate ?
s-a apucat batranica de tinichigerie?
cu tefal. tinichigerie pentru o viață.
S-a rezolvat cu niste polish, a fost un impact minor. Nu mai fitz carcotasi!
Hai că se poate mai mult
https://jalopnik.com/irv-gordon-the-hero-who-drove-his-volvo-p1800-over-3-2-1830495369
Sau una franțuzească
https://petrolicious.com/articles/where-forty-year-old-peugeots-are-still-hot-stuff
Nu dai Bo$$ si vestile bune?
„Luni, 26 august, Primăria Capitalei va începe ridicarea mașinilor. Cei de la PMB spun că vor ridica mașinile care vor bloca instituții, căi de acces sau traficul STB”
să le văd la lucru.
Sunt 6 mașini de ridicat. La traficul din București cele mai optimiste estimări ia cam 45 min pentru ridicat o mașină (ajuns la mașină, urcat pe platformă, transport la locul de depozitare). În ritmul ăsta nu reușesc să le ridice nici pe alea care blochează transportul în comun.
„Primăria Capitalei a anunţat, marţi, că Municipalitatea va ridica 24 de ore din 24 maşinile parcate neregulamentar. Ridicarea va începe de luni, 26 august, iar depozitarea se va face în două locaţii. Şi aici, programul va fi non-stop, iar maşinile pot fi recuperate la orice oră.”
Pune o ora, adica o masina va ridica 24 de autoturisme pe zi.x 6 =144 de masini ridicate pe zi
Destul de bine
eu zic ca cel mai optimist sa calculati ca o masina poate ridica o masina la 3-4h. nu ati luat in calcul si circul din momentul ridicarii.
plus ca am inteles vineri ca s-a gasit deja o chichita in lege si ca e ilegal iarasi. am auzit ceva la radio. astept cu interes
parcă văd cum încep bucureştenii să dea spagă la ridicători pe principiul: toate sunt parcate ilegal, dar nu începe cu a mea, că sunt şi io atent boss !
nah, ca in 4h, 6 echipaje au ridicat 7 masini
Unde trăiesc eu, cei care se ocupă cu ridicarea mașinilor trebuie să fie chemați de către poliție, mașina se ridică DOAR în prezența poliției și DOAR după ce polițiștii au întocmit procesul verbal cu amenda pe care au scris și daunele externe a caroseriei(zgârieturi, lovituri, geam crăpat, etc.. Toate daunele ce se pot vedea..) și au fotografiat mașina din toate unghiurile..!! Nu are voie ABSOLUT NIMENI să îți ridice mașina fără consimțământul poliției!!! Altfel e considerat furt și tratat ca atare. 😉
Amator. Daca stia meserie, o facea cu spuma izolatoare ca aici: https://www.facebook.com/AdaliaRose/videos/504782276957351?sfns=mo
Trendul este asta: https://www.youtube.com/watch?v=ob19f_O8my4
La dotari era specificat , exterior cu gresie de Spania , placa mare . Altii moare si asa n are !
Asta la Remat ca fier vechi făcea bani buni, avea greutatea unui Hummer
La Remat iti plateste in functie de datele din talon, respectiv vreo 180 de lei. Nu ti-o cantareste nimeni daca mergi cu ea pe roti. Daca o tai si o duci bucati e posibil sa iei cateva zeci de lei in plus, dar nu merita efortul…
Eu am zis-o la caterinca …. :))
A fost izolată destul de bine doar că a dat de umezeală şi s-a umflat.
A „pushcat” cum se zice in termeni populari. Asta e, daca a folosit un meserias slab, ia dat cu vopsea direct peste tabla in loc sa dea cu o amorsa inainte. Bataie de joc domne, bataie de joc. Nu mai gasesti nicaieri un zugrav bun.
Eu am un vectra b care merge si acuma cu 200 (mi-a zis un prieten), mama cat hate o sa-mi iau pentru asta.
A da si e 1500 e masina maxim.
Da stiu e cazan. Da stiu nu tece itp-u (ba da il trece). Nu are cauciucuri (are michellin premium noi). E varza (nue).
Asta ca sa raspund la multe dintre afirmatiile gratuie ale voastre fara sa cunoasteti despre ce vorbiti. In principiu o masina desi veche poate fi mia buna ca una de cativa ani catranita prin transelele din bucuresti, daca a fost intretinuta corespunzator.
Poate Michelin Primacy. Ah că Michelin e considerat premium…aia e altceva (oximoron).
Confirm! 225,000km, masina inca duce. Diferenta la mine ca ca arata ca un cazan, plina de zgarieturi, julituri, indoituri. Ma consolez cu ideea ca nu atrage privirele „curiosilor”. Am luat in calcul si ideea unei revopsiri, dar la ritmul in care apar urme, nu merita.
Dar mecanic e impecabila: ambreiaj aproiape nou, discuri/placute cam 50%, caucicuri bune aproape noi, arcuri si amortizoare aproape noi, ulei schimbat cand trebuie.
Secretul? Odata pe an ajunge in service si se schimba tot ce da semne de oboseala. Nu astept sa se rupa planetara in mers la 100km/h sau sa joace hora pe drum din cauza suspensiei duse.
Probabil o sa o tin pana o mananca rugina.
E plina Germania de masini vechi, dar ghici ce. Aia le tin stas si din punct de vedere estetic si mecanic. Nu treci itp-ul nici cu 100 de lei nici cu hai ma nene ca aici.
Lui nasu n-au vrut sa-i dea itp-ul pentru ca nu avea o tetiera la unul dintre scaunele din spate (nu putea sa o puna ca acolo era scaunul copilului si scaunul avea o forma dubioasa). Asa ca s-a dus omul acasa a luat tetiera si asa a trecut itp-ul.
O tetiera boss go figure that out si la noi 100 de lei si trec orice cazan itp-ul.
@IonutO: daca vrei sa treci itepeu’ nemtesc te duc eu la un neamt, il cheama Orhan, iti trece orice rabla dar nu pe 100 de lei, ca el vrea numai euro.
Generalizările nu pot fi niciodată universal valabile. Mașina mea face 20 de ani în curînd. Avea 300k km cînd am luat.o. Trece itp.ul și la o norma de euro mai nouă decît e (e euro 3, adică). Merge cu cît scrie în cartea tehnica, mai exact cu viteza la care e limitata din fabrica (270). Ce.i drept m.a costat mai mult decît citeva sute sa o aduc în starea „ca din fabrica”. Cum zicea cineva mai sus, orice mașină poate fi un daily driver decent, dacă e întreținută cum trebuie. Desigur, la una de două decenii, întreținut înseamnă altceva decît „bag decît motorina, bos”. Pt. unii dintre noi, fața picată la cite un cocalar sau copilaș de bani gata cu beamveu ultimu răcnet care nu reușește sa depășească o bătrincă, merită. Chiar dacă costă distracția.
PS. De fapt, nici nu costă așa mult, după ce o restaurezi.
Maseratti ?
După părerea mea 20 de ani e mult pentru un daily driver. Înțeleg pasiunea, mașină de duminică, etc. însă tehnica a avansat între timp, de exemplu la faruri sau la siguranță ca să nu mai zic de confort interior.
@A. – BMW X5, prima generatie, Freelander 2, C-Klasse din perioada aia, CRV, Civic, Corolla, toate masini decente ce pot avea azi 20 de ani. Daca masina e intretinuta corect, nu are nici pe naiba nici dupa 20 de ani. Si fac pariu ca sunt cel putin la fel de sigure ca un Logan nou.
@Zarax: adevarat, DACA e corect intretinuta. Dar e in mare „daca”.
O masina de 20 de ani a avut cam 3 proprietari din care primul a facut reviziile ca lumea ca sa nu piarda garantia, al doilea a intretinut-o cat sa nu il lase in drum iar al treilea si-a bagat p..a in ea, ca ori a luat-o ca sa invete sa conduca, ori pentru drumuri scurte in oras in week-end, ori a capatat-o pe degeaba de la taticu’. Si o la o masina de vreo 15 ani intretinerea corecta te costa inca o data pretul de revanzare la fiecare 2 ani, ca incep sa tot pice chestii prin ea si trebuie inlocuite cu piese noi. Si proprietarul nu are banii aia.
Daca nu e masina de colectie, obiect de cult, eu zic ca ai sanse mari sa NU fi fost intretinuta corect.
Eu sunt in situatia de a avea „gioarsa”. Arata ca dracu, a prins-o rugina. Am cumparat-o ieftin, 1300E, am bagat 1500E in mecanica in decurs de 1 an. Merge foarte bine acum. Nu ca n-as schimba-o cu ceva mai nou, dar nu-mi permit o masina noua, si am destul credit la casa incat sa-mi mai fac unul pentru masina. Si, cel mai important, la ce dotari are masina asta, ar trebui sa imi cumpar o masina cu peste 13000 de euro (din cate am calculat) ca sa egalez gioarsa…stiu, o sa-mi spuneti „nu mai fi sarak”…
@Irod: deci ai bagat inca o data valoarea ei intr-un an nu in doi cum apreciasem. My bad…
și totuși mașina echivalează cu una de 4+ ori mai scumpă decât totalul băgat în ea (preț de cost plus restul)….
Alpina D10 #73
A costat 10k,si apoi încă aproape 20k sa ajungă cum e acum. Poate sa înceapă hetăreala.
@alex: n-am calculat, nu m-a interesat. gandeste-te ca imi transport copila cu ea. nu sunt chiar inconstient.
@A: daca te referi la gioarsa mea, nu valoreaza de „4+” ori mai multa ca aceeasi masina in stare buna (optic si mecanic), dar din cate stiu, e peste 4000 de euro, daca socot ca e in stare mecanica mai buna. In stare optica, TOATE arata mai bine ca a mea, absolut toate de pe site-urile pe care m-am uitat, olx, mobile.de, autoscout, de exemplu.
la mine situatia a fost de asa natura ca aveam nevoie urgenta de o masina (de pe-o zi pe alta chiar!), masina era disponibila, stiam la ce ma inham. pot spune ca a meritat, in cazul meu.
cu Golful ala faci praf un Land Cruiser la impact
M-am uitat la tot și nu și-a dat o dată cu ciocanul peste mână. Not worth it…
Voia o colega la um moment dat o masina de incepator care sa nu o coste mai mult de 2000 de euro. I-am sugerat un Logan de ala de 1.4 SH, vechi de vreo 8, 9 Ani (la vremea aceea). Au sarit toti pe mine ca la banii aia cumperi un golf 3 (pe vremea aia) cu nu stiu ce dotari si siguranta care bate Loganul. I-am intrebat cat de vechi e un golf de 2000 euro. Au zis ca nu conteaza, ca-s foarte fiabile.
Si-a luat unul care nici nu pornea la prima cheie.
Sincer, daca vrei masina sa te duca din A in B, un logan SH e cea mai buna treaba. Sunt super ieftine, pentru ca se devalorizeaza repede, fiabile, ieftin de intretinut si iti faci treaba cu ele. Majoritatea fiind cumparate de noi din RO nici nu au asa multi km.
rezolva mai simplu cu niste boltari.
Nu radeti, am vazut contra-aripa prinsa cu bolatari.
Se vede ca e crapat chitul dinainte de a se apuca ei de treaba, e o crapatura mica sub rezervor si una mai mare sub scrisul cu GOLF. In alta ordine de idei, Golf 4 e o masina pe care oricum cand o iei nu ar trebui sa ridici nici un fel de pretentii tehnice si estetice, dar e o masina foarte OK pentru incepatori, oras, naveta.
Se poate si mai rau
https://nypost.com/2019/08/22/drugged-up-man-busted-after-trying-to-use-gauze-band-aids-to-fix-flat-tires-cops/
Golf din 2003, 370k km, tocmai ce am trecut ITP-ul fără probleme.
Investiții pentru întreținere să mai țină 1-2 ani: polizat, chituit și vopsit colțurile la haion, boală la toate Golfurile, schimbat bujiile incandescente că nu au fost schimbate de 10 ani, pompă de motorină nouă, furtun intercooler nou. Costuri investiție vreo 150 euro, manopera a fost gratis înafara de bujii.
Cu un rezervor fac ușor 900-1000 km, da e 1.9 TDI din ăla nașpa fără moarte …
Dar e adevărat că majoritatea mașinilor de peste 15 ani din România sunt intr-o stare proastă, întrebarea e cu ce pot fi înlocuite?
Sunt fan al Dacia, dar după ce am văzut mai multe accidente în care au fost implicate Dacii …
Voi vreți să ziceți că nu așa e Golful din fabrică?
Pfoa.
Atatea comentarii ca gioarsa ca masina veche egal harb, ca x masina la 20 de ani este echivalent rabla chiar daca logan 2018 inca viseaza la xenon si totusi, nu s-a intrebat nimeni: poate masina a fost reparata pe asigurare intr-un service partener asiguratorului si uite rezultatul, aratam cu degetul. Atata timp cat nu a fost verificata la directie si motor eu trag 2 concluzii: 1. fie proprietar scartar, deci nu merita nici macar o bicicleta sau 2. fie teapa vanzator/asigurari