Mașini aduse din America: VW Jetta

A venit vaporul cu Jetta din SUA și s-a răsturnat la Constanța. UN cititor a fost zilele trecute să vadă două Jetta, asta și asta, amândouă cu dotări maxime, amândouă mașini personale, proveniență Germania, amândouă date de gol de ceasul de pe bord, care e în mile. Pentru că asta face VW, vinde în Europa mașini cu ceasurile în mile. Dap.

Amândouă cu VIN curat în Europa, dar una apare pe Pocta ca fiind lovită.

În aceeași situație sunt zeci de Tiguan-uri, cu prețuri mai mici pe Autovit decât pe Mobile.de, având dotări mai multe și kilometri mai puțini. Are sub 50.000km, 200CP și ceasul în mile? Lovită în America, adusă pe vapor, reparată și vândută ca nouă aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

67 comentarii

  1. Exista si masini bune aduse din America, pe care sa merite sa le cumperi? Intreb de curiozitate. Macar stim o treaba, vedem mile, fugim.

    In alta ordine de idei, daca tot o baga la reparatie, cat mai costa sa schimbe cadranul cu unul in km si modificarea din soft?

    00
    • uneori mai bine de 200 de euro

      00
    • camaro, mustang, f150 raptor.

      00
    • De cele mai multe ori, masinile astea au optiunea de a afisa viteza in km/h pe displayul central.

      00
    • @Zarax: In mod sigur sunt si bune printre ele, întrebarea însa este: merită să dai cu zarul având ca miză siguranta ta si poate chiar viata ta în cazul unui accident ? (dacă nimeresti una cu lonjeroane indreptate si alte minuni). Nu cred ca merită…..

      00
    • Uitati-va la masinile pe benzina de pe autovit. Cam tot ce e BMW , Merc, VW>1600 cmc sunt salvage in State, vandute de bune la noi. Se schimba ceasurile din bord, uneori aripile fata pentru a ascunde semnalizarea american style, stopurile. Si masina e vanduta de buna , fara accident si cu 12k km. Si nicaieri nu ae mentioneaza ca a botezat-o Dorian in apa de 1m. Cautati dupa VIN.

      00
    • Am vazut vara asta la Mustanguri „neaose” cit nu am vazut in 10 ani de filme americane…

      00
    • le-au adus anul trecut și in europa. motor 2.3 benzină.

    • @Vali – au si Mustang-ul de 5l benzina, dar nu stiu multi romani sa se inghesuie sa plateasca ~2k euro anual impozit.

      00
    • știu, de aia au lansat modelul 2.3 in europa.

    • O masina buna si ieftina se vinde repede in tara ei. Nu e nevoie sa astepte sa vina Fat – Frumos din Romania sau aiurea sa o plimbe cu vaporul sau remorca mii de km sa o cumpere saracii din Romania. Parerea mea.
      P.S Am in familie pe cineva cu masina „import”America. Masina adusa de un samsar „prieten” si de incredere din Germania. „Verificata” de samsar la fata locului cu aparat de masurat grosimea stratului de vopsea si in bazele de date de la dealer.
      Dupa aducerea masinii in Ro, la insistentele prietenilor, s-a facut o cautare pe google dupa vin si dupa plata unei taxe de cativa dolari au descarcat pozele cu masina lovita si scoasa la licitatie in SUA.

      00
  2. Arthur Tussik e mic copil pe lângă ce repară românașii.
    You have to give it to them.

    00
  3. încă merge pentru că românul este prost. Dai 10-20k pe o mașină dar nu te lasă sufletul să dai 20 € pe un site specializat care să îți ofere un raport complet despre mașină..

    00
  4. Ce preț psihologic, 13.998 euro.

    00
  5. Este legea cererii și ofertei…nu ar fi aduse dacă nu ar fi cerere de ‘nemtesti’ bune, cu km putini și puternice 😉 …vedeți și știrea de azi cu funcționarii RAR care luau șpagă să dea ok pt rable și să le bage in fața… țara pulii, hai continuați muncă , să platiti taxe și impozite, să fie bani de furat…

    00
    • Poate luau spaga din lipsa consecintelor, procurorii fiind prea ocupati de coruptia din politica si protejarea clanurilor din toate orasele tarii. Dar sa iesim in strada sa ii aparam ca au nevoie de liniste si salarii mai mari.

      00
  6. Daca a venit cu vaporul inseamna ca avea kilometrajul in mile marine, nu?

    00
  7. Nu stiu Jetta, insa Golf 7 nu prea puteai sa cumperi cu clima manuala în EU, pe vremea cand voiam sa-mi cumpăr aveau un pachet „corporate” pe care îl ofereau gratuit și conținea climă, senzori față-spate și cotiera dacă îmi aduc bine aminte.

    Altfel ambele mașini mai au mult de mâncat până la dotări maxime (primele care îmi sar în ochi sunt clima, lipsa gurilor de ventilatie pe spate, farurile și senzorii de parcare) si sincer au un interior mai prost si mai dezordonat decât ultima Octavia.

    00
  8. Dacă ar fi doar lovite și reparate ar fi ceva, că poți să verifici cât de cât calitatea reparației, dar dacă sunt inundate e de 2 ori mai nasol, că nu știi când începe instalația de brad din bord să cânte. :D

    00
  9. Batranica din Germania, acum pensionara, a lucrat de fapt pe vapor.
    Inca de pe vremea cand facea ceasuri, casetofoane si masini de ras pe celebrul vapor.
    Va spun, batranica asta a adus Romania unde e acum.

    00
  10. Intreb si eu ca nu ma pricep: daca e lovita si reparata e automat de evitat? Care sunt riscurile reparatiei?

    00
    • Crezi ca ala o repara corect? Pune airbag-uri noi, indreapta lonjeroanele cum trebuie, pune piese de schimb de calitate? Sau ca ia epava cat mai ieftin, incearca sa o repare cat mai ieftin, de ochii lumii si sa o dea cu profit cat mai mare?
      Logic acum…

      00
    • De la caz la caz!

      00
    • faza se întâmplă așa. după accident se face o constatare. cât costă să repari mașina asta ca să fie funcțională? dacă acea constatare spune că ieși mai ieftin dacă vinzi epava pentru piese, o vinzi pentru piese. și o cumpără europeni, o repară în ateliere incognito, și o vând ca nouă. unele reparații țin. altele afli de ele când nu vrei, la impact sau când ți se dezmembrează mașina și nu știi de ce.

      caută pe youtube arthur tussik, e un rus care filmează reparații.

    • Nu ti se pare normal ca odata lovita sa-ti fie precizat unde, cat de tare a fost lovita, unde a fost reparata, in ce conditii etc?
      Sau platesti un pret doar pentru ca arata bine, ca si cum nu ar fi fost lovita?

      00
    • Depinde ce raparatii au facut, daca tamponari si reparat bara sa spunem ca e ok. Problema e ca aceste masini sunt inundate, si lovite grav, care sunt sudate la noi si vandute ca nou.

      Nici nemtul nici americanul nu e prost sa vanda o masina cu 50% mai ieftin daca a fost tamponat numai…

      Ar trebui puscarie pentru asa ceva sincer, pentru ca masinile sunt bombe.

      00
    • @Zarax, daca e nevoie de indreptat lonjeroane de fapt epava exact aia e, o epava irecuperabila.

      00
  11. Lasa ca e bine. Romanii prosti vor cumpara oricum aceste masini ca deh, e mai ieftina decat germanica. Pana una alta sunt curios daca are pungi sau un rezistor

    00
  12. „amândouă cu dotări maxime” :)
    clima e la robinet….. masinile sunt cam kojak

    00
  13. Cum sa dai 14000 pe un SH facut de VW cand poti lua masina noua de aceiasi bani?
    Sa nu spuneti ca e clasa, pentru ca Jetta e in compacte – la 14000 se gasesc si SUV-uri (Mazda CX-3 2019 – 15300 euro, Kia Stonic – 13700 euro, Citroen C3 Aircross Suv – 14100 euro, Citroen C4 Cactus -14000 euro)?.
    Pentru cei cu full – variantele 2019-2020 au in varianta ‘cheala’ multe lucruri pe care VW le baga optionale – a se vedea de ex Mazda, care in varianta cea mai slaba are multe lucruri peste VW ‘full options’.

    00
    • Nu te supăra, dar singurul exemplu de „mașină” din lista ta este CX-3 :D Și vezi că „SUV Subcompact” înseamnă mai mic decât o compactă în realitate.

      00
    • Boss, românii știe: dă la nemț.
      Când mai intru în discuții cu crăpătorii de semințe, cunoscători de mașini veopt, dar ei conduc Corsa de 1.4 cu gaz, că-i impozitu mic și ieftin de întreținut, dacă le spun de Honda/Toyota Corolla/Civic, Avenis/Accord, de coreeni, de Renault, ălea nu e mașini.
      Reno e ieftine și proaste, scumpe la piese, japonezele e scumpe, nu foarte finisate, fără dotări, coreeni fac Dacii cu ochii oblici.
      Nemții fac mașini, restul nu.
      Hai că nu mă mai laud iar Loganu meu dizăl Euro 4, că vă crapă venele de oftică. :D
      Am văzut niște oferte tare faine de la Kia/Hyundai pentru mașini noi, fiabile, suficient de spațioase. Să iei o mașină și 12 ani să-i bagi decât consumabile, nu-i chiar rău.
      Dacia le pute, deși au adus niște îmbunătățiri la confort, dotări, siguranță.
      Știe unu că ploo-n Dusteru nou, că Logan emceveu sare dă cur și nu stă bine in curbe, când intră în giratoriu. Yep. Băieții cunoaște.

      00
    • Ionut,
      Eu am vrut sa-mi iau Dacia (ca am dat Loganul din 2006 la rabla) si am ajuns pana la urma la Opel Corsa 1,4 (pe benzina). Dacia nu mai vinde Logan pe benzina decat cu motorizari de 1 sau 0,9 si Renault la fel. Am vrut neaparat benzina pentru ca vreau sa stau linistit cu restrictiile pe care le pregatesc astia pentru diesel (si vreau sa spun ca am fost foarte multumit de diesel). Nu cred ca o sa o trec pe gaz pentru ca nu sunt chiar asa lesinat cu banii. Iar Opel chiar a avut o oferta buna. Am luat Corsa cu 9000 Euro (inclusiv tichetul rabla).

      00
    • @Alex.
      Perfect de acord cu tine. Ne cumpărăm ce mașini ne permitem să întreținem și să nu ne plângem în pumni că sunt scumpe.
      Eram un pic ironic la adresa curentului de a cumpăra mașini peste puterile românilor.
      Sunt și oameni cu bani, sunt mai mulți care nu au.
      In final fiecare face ce vrea cu banul eu.
      Eu atât mi-am permis sa întrețin, atât mi-am cumpărat.
      Pentru restul există împrumuturi bancare și răbdat de foame.

      00
    • @alex, 0.9 si 1 sunt motoare mercedes :P.

      00
  14. In ultimul timp vad tot mai des pe strada VW-uri cu semnalizatoare fata „US style”
    Credeam ca sunt tunate aiurea de cretini dar acum inteleg care e faza, multe din ele cred ca sunt venite pe vapor din USA dupa ce au fost busite acolo si apoi vandute unora care vor neaparat masini „dă Jermania”…..

    00
    • Dar de ce? Crezi ca nu se vor gasi romanasi sa le cumpere? Probabil ca va negocia 1-2000 de euro la pret. Atata timp cat romanul doreste doar nemtoaica cu kilometri putini pune botul la orice cacat frumos polishat chiar daca ii lipsesc 2-3 airbag-uri

      00
  15. Made in Germany
    Hit in USA
    Reloaded in Romania

    00
  16. Si middle east-ul e plin de americane(Jeep wrangler, merc, BMW M, SUV uri mai mari sau mai mici inundate) aduse pe vapor si reparate local ieftin si prost deci nu doar in Romania se practica. UAE, Oman, SaudiA. E un bussines super profitabil pentru localnici. Am coleg care doar ce a cumparat e550 2016 la ~14k Euro. Schimbat capota, aripa si masca fata si aia a fost.

    00
  17. si eu traiam cu iluzia ca de la dealer e mai bine sa cumperi sh

    00
  18. La Jetta e simplu: îţi dai seama după climă, cele din Europa vin cu rotiţe, cele din America au ca la dacie- AC cu reglaj manual.
    Bonus: majoritatea celor din America au cutie automată, la noi mai greu găseşti şi alt ceva pe care îi încăntă pe români: pielea, tot urmăresc modelul pe olx şi autovit şi văd că cele aduse se dau relativ repede, pe semn că există cerere.

    O Jetta bună pentru cine „apreciează modelul” https://www.olx.ro/oferta/vw-jetta-2016-pachet-allstar-cumparata-de-noua-garantie-ingrijita-IDcLUj6.html

    00
  19. Educația adevărată costă bani. Lecția pe care o poți învăța este „nu-ți cumpăra mașini pe care nu ți le permiți”. Că dacă ți-o permiteai o luai de nouă.

  20. Atenție foarte mare deoarece se aduc di SUA foarte multe mașini inundate. Și eu era sa o pățesc cu un bmw înmatriculat în România.
    https://poctra.com/2017-BMW-X3/id-AhCmmTSXw1RN9ktp/HOUSTON-TX/1

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.