MarketOnline e in negocieri

Grupul de companii Alliance-Royal, cu activitati in domeniul distributiei si al retailului de produse IT&C, este in discutii pentru preluarea Market Online, unul dintre principalii jucatori de pe piata comertului online, potrivit unor surse din piata.

Din Standard

Tim, tu te pricepi mai bine, daca domeniul apartine unei firme care e controlata de o firma care nu mai exista, poţi cere suspendarea domeniului?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. ha ha, nu :))

    00
  2. ba da, iti face un srl cu numele asta si ceri stergerea si apoi inregistrarea domeniului pe numele tau :D

    00
  3. Din câte ştiu se poate, daca dovedeşti că firma nu mai există ( binenţeles cu acte de la Reg. Comerţului ).

    00
  4. Eu cred ca depinde de firma de la care a luat domeniul :|

    00
  5. Vise…vise, nu se poate sterge domeniul pe criteriul asta. Cel mult, Rotld va intreba actualul detinator daca doreste sa transfere domeniul.

    00
  6. Si uite asa dispar majoritatea, prin asocieri si revanzari… Inca 3 si mai raman doar 2 pe on line! Aleluia si un praz verde!

    00
  7. @Radu Boncea: corect

    00
  8. Imi place formularea ambiguu-natinga ce da de inteles ca Market Online este „…unul dintre principalii jucatori de pe piata comertului online, potrivit unor surse din piata.” Din ciclul „Ce am mai auzit in piata”. Iar limba romana i-a ramas strimta autorului… retail, auzi…

    00
  9. @Tuareg: Corect! Si pe mine ma scoate din sarite tampenia asta cu „conform unor surse din piata”. Poti sa spui orice sub acoperirea unei astfel de „informatii”. Cu astfel de „surse” oricine poate sa faca jurnalism. Poate cineva sa ma contrazica atunci cand spun ca, conform unor surse din piata, am cel mai tare site din Romania?

    Acum referitor la Marketonline. Este imposibil sa mergi cu preturi de dumping, sa investesti atat in marketing (sunt mai multe reclame la MO decat la orice bun din FMCG in online, ce naiba!), sa iti platesti corect obligatiile si sa mai obtii si profit. Bineinteles, exista solutia de a merge in pierdere o anumita perioada pentru a atrage clienti, a-ti face o piata, a construi un brand sau a nu lasa concurenta sa se dezvolte. Insa, asa cum spunea si Iulian Dascalu de la Asesoft, si tind sa il cred, MO a mers pe ideea preturi de dumping – reclama excesiva – neplata obligatii distribuitori – profit. Iar acum culege roadele.

    00
  10. @Radu> Iulian Stanciu este directorul Asesoft!

    00
  11. Din Standard aflam ca MO este un „Magazin de comert online”. Asta merge de pus ca slogan :)

    00
  12. @Tuareg – coa, vezi ca e o mancare care se numeste apozitie si se pune intre virgule. te invata aia in clasa a cincea ca, in textul de care vorbesti, „potrivit unor surse din piata” se refera la discutii si nu la unul din principalii jucatori. da e ok, ai voie sa comentezi si daca ai ratat ciclul primar, cand ai nume de VW.

    00
  13. NOU
    #13

    hmm nu prea pare a fi adevarat

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube