In anul in care vorbim de eficientă si de bani bine cheltuiti, Lipton da cateva mii de euro pe o campanie de brandind pe Cinemagia. Daca dai click pe site, ai sa vezi ca banii au fost cheltuiti cu folos.
WOW. Super tare! Felicitari celor de la Lipton care au inteles ca pot face o campanie misto FARA a acoperi pagina de continut cu un banner gigant.
Super super fain integrat in site, iti sare in ochi, dar nu te incurca la citit. Cu siguranta este o campanie eficienta, iar pe langa asta faptul ca isi promoveaza si concursul vor avea si vizitatori de pe site.
Intr-un cuvant: Profesional
Ma da’ carcotas esti .. site-ul functioneaza ..
la mine e ok
WOW. Super tare! Felicitari celor de la Lipton care au inteles ca pot face o campanie misto FARA a acoperi pagina de continut cu un banner gigant.
Super super fain integrat in site, iti sare in ochi, dar nu te incurca la citit. Cu siguranta este o campanie eficienta, iar pe langa asta faptul ca isi promoveaza si concursul vor avea si vizitatori de pe site.
Intr-un cuvant: Profesional
Si chestia cea mai tare e ca trebuie sa fii logat la Cinemagia ca sa poti participa la concursul lor. Respect
Mie imi merge.
Şi Vodafonele românesc a făcut o brânză cu Yahoo Messenger: screenshot.
Poate o fi de la mine, deşi nu prea cred.