Lipton face succes online

lipton1 lipton2

In anul in care vorbim de eficientă si de bani bine cheltuiti, Lipton da cateva mii de euro pe o campanie de brandind pe Cinemagia. Daca dai click pe site, ai sa vezi ca banii au fost cheltuiti cu folos.

update: au reparat.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. Ma da’ carcotas esti .. site-ul functioneaza ..

    00
  2. la mine e ok

    00
  3. WOW. Super tare! Felicitari celor de la Lipton care au inteles ca pot face o campanie misto FARA a acoperi pagina de continut cu un banner gigant.
    Super super fain integrat in site, iti sare in ochi, dar nu te incurca la citit. Cu siguranta este o campanie eficienta, iar pe langa asta faptul ca isi promoveaza si concursul vor avea si vizitatori de pe site.
    Intr-un cuvant: Profesional :-)

    00
  4. Si chestia cea mai tare e ca trebuie sa fii logat la Cinemagia ca sa poti participa la concursul lor. Respect :-D

    00
  5. Mie imi merge.

    00
  6. Şi Vodafonele românesc a făcut o brânză cu Yahoo Messenger: screenshot.

    Poate o fi de la mine, deşi nu prea cred.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube