Marcajul cu BUS am impresia ca e doar pana la Kogalniceanu (adica acolo unde trebuie sa faci dreapta spre Plevnei, nu e). M-am uitat chiar azi dupa el, dar recunosc ca am constientizat ca exista doar pana la semaforul de dupa rondul cu statuia (unde multi nu opresc chiar daca au rosu).
Inainte (acu’ vreo doi ani), in zona dinaintea semafoarelor, linia continua era dublata de o linie discontinua, semn ca de acolo poti sa schimbi banda.
prima poza ai facut-o pana-n intersectia cu Brezoianu unde daca-i banda numai pentru BUS, de ce inainte de intersectie ai un „Inainte sau la dreapta” pe asfalt? (nu stiu cum se numeste semnul dar stiu ce inseamna). Pentru autobuze si troleibuze, acel semn n-are niciun farmec pentru ca ele oricum n-au cum sa faca dreapta.
celelalte doua poze-s facute dupa intersectia cu Brezoianu unde, clar, exista banda doar pentru BUS.
asadar, pana-n intersectie ai voie pe prima banda ca sa poti face dreapta sau, daca vrei inainte, sa schimbi banda… nu prea stiu cum.
00
NOU
#3
george
Romanian movie ! ! !
00
NOU
#4
DeMaio
@oe – Pentru că linia pentru RATB a fost făcută fără ca acele indicatoare să mai fie eliminate. Gândirea e călăul lumii, aşa spunea Gyuri Pascu…
00
NOU
#5
gabi
Ala nu e indicator de interzicere, e indicator de informare/orientare.
Conform codului rutier nu are motive intemeiate caschetarul sa-mi ridice permisul. Eu daca vreau sa fac dreapta spre Calea Plevnei, trebuie sa circul pe banda de BUS.
00
NOU
#6
vali
@gabi: da, dar nu de la cercul militar
NOU
#7
mugur
asta ar fi culmea! dupa ce ca traficul e cum e, mai blocam o banda.
00
NOU
#8
gabi
sunt 2 situatii aici
A. a regulii de circulatie
B. a bunului simt.
Dupa bunul simt nu mergi pe banda aia, dar si daca circuli pe banda aia nu inseamna ca mergi neregulamentar.
P.S. Zoso mai bine pornesti o campanie impotriva ratatilor care opresc si se pun pe avarie crezand ca daca stau pe avarie au dreptul de a se opri sub indicator de interzicere a opririi.
astept o astfel de campanie, sustin cu fotografii, am parte zi de zi de ratati de-astia (inclusiv fancurier, speedcurier, DHL)
00
NOU
#9
cireasa
Nu ai nicaieri interzis pe banda aia. Ai continua, insa nu si inainte de intersectia cu Victoria. Te incadrezi pe prima banda si poti sa o mentii … legal. Pana la Plevnei, unde faci dreapta.
Ce e de discutat la chestia asta?
Atunci bravo lor! Le propun sa puna si-un semn de „Atentie! Scoala” ca-i Macu’n intersectie.
00
NOU
#13
sorin
Nu se respecta…Este degeaba
00
NOU
#14
dc++
In mod normal nu se face asa, ci se permite circulatia pe acea banda, cu obligatia de a o lasa libera la aparitia mijlocului de transport in comun. Nu e greu sa pui in orele de varf cativa purtatori de caschete acolo, ca sa se respecte asta.
Din pacate, nu avem inrastructura rutiera ca in nu stiu ce tari iau iau ei de exemplu cand fac chestii de astea, sa ne permitem sa avem benzi speciale pentru transportul in comun. Sau pentru biciclisti.
Cand o aud si pe asta cu biciclistii…
aoleu, sa nu ma pornesc.
00
NOU
#15
unuplusnoua@gmail.com
Deci vorbim discutii. Doar 10% din masini circula pe banda aceea, restul sunt mai „fricosi”. Circulatia pe banda aceea, ca si pe intreg bulevardul este de regule foarte fluenta. Nu cred ca am intalnit cazuri ca un mijloca de transport in comun sa piarda timp din cauza masinilor ce circula pe banda aceea, chiar cred cu tarie ca in majoritatea cazurilor soferii nu circula pe prima banda decat daca nu incurca vreun mijloc de transport in comun. Probleme reale in aceea zona: stationarea pe avarii pe prima banda, parcarea pe bordura pe pista de bicicleta!
00
NOU
#16
NeaFane
@blocnotes, cum faci dreapta pe Schitu de pe banda a doua daca pe prima vin ratburi? Vei bloca intersectia automat.
Sunt de acord cu banda libera pt. RATB, dar ar trebui sa lase totusi zona de preselctare libera cu 50 m inainte de intersectiile unde se poate face dreapta, iar automobilele de pe acea banda sa aiba obligatoriu la dreapta.
Viena, strada cu sens unic, 2 benzi dintre care una de autobuz cu interzis pt masini. Ambuteiaj, circulatie gen Bucuresti, mergi 2 m si stai 5 minute. Cate masini au trecut banda continua si au luat-o pe banda libera de autobuz? vreo 2-3, insa cateva sute de metri mai departe statea politia si ii intreba de sanatate. Autobuzele si taxiurile circulau bine-mersi. Daca esti comod si vrei sa ajungi acasa cu masina personala atunci stai la coada, nu incurca autobuzele care transporta sute de pasageri.
00
NOU
#18
Luigi
Am vazut ieri un nene grabit rau care mergea pe banda de autobuz pe contrasens la Universitate. Nici o problema.
Marcajul cu BUS am impresia ca e doar pana la Kogalniceanu (adica acolo unde trebuie sa faci dreapta spre Plevnei, nu e). M-am uitat chiar azi dupa el, dar recunosc ca am constientizat ca exista doar pana la semaforul de dupa rondul cu statuia (unde multi nu opresc chiar daca au rosu).
Inainte (acu’ vreo doi ani), in zona dinaintea semafoarelor, linia continua era dublata de o linie discontinua, semn ca de acolo poti sa schimbi banda.
prima poza ai facut-o pana-n intersectia cu Brezoianu unde daca-i banda numai pentru BUS, de ce inainte de intersectie ai un „Inainte sau la dreapta” pe asfalt? (nu stiu cum se numeste semnul dar stiu ce inseamna). Pentru autobuze si troleibuze, acel semn n-are niciun farmec pentru ca ele oricum n-au cum sa faca dreapta.
celelalte doua poze-s facute dupa intersectia cu Brezoianu unde, clar, exista banda doar pentru BUS.
asadar, pana-n intersectie ai voie pe prima banda ca sa poti face dreapta sau, daca vrei inainte, sa schimbi banda… nu prea stiu cum.
Romanian movie ! ! !
@oe – Pentru că linia pentru RATB a fost făcută fără ca acele indicatoare să mai fie eliminate. Gândirea e călăul lumii, aşa spunea Gyuri Pascu…
Ala nu e indicator de interzicere, e indicator de informare/orientare.
Conform codului rutier nu are motive intemeiate caschetarul sa-mi ridice permisul. Eu daca vreau sa fac dreapta spre Calea Plevnei, trebuie sa circul pe banda de BUS.
@gabi: da, dar nu de la cercul militar
asta ar fi culmea! dupa ce ca traficul e cum e, mai blocam o banda.
sunt 2 situatii aici
A. a regulii de circulatie
B. a bunului simt.
Dupa bunul simt nu mergi pe banda aia, dar si daca circuli pe banda aia nu inseamna ca mergi neregulamentar.
P.S. Zoso mai bine pornesti o campanie impotriva ratatilor care opresc si se pun pe avarie crezand ca daca stau pe avarie au dreptul de a se opri sub indicator de interzicere a opririi.
astept o astfel de campanie, sustin cu fotografii, am parte zi de zi de ratati de-astia (inclusiv fancurier, speedcurier, DHL)
Nu ai nicaieri interzis pe banda aia. Ai continua, insa nu si inainte de intersectia cu Victoria. Te incadrezi pe prima banda si poti sa o mentii … legal. Pana la Plevnei, unde faci dreapta.
Ce e de discutat la chestia asta?
Discrepanţă: de ce e linie continuă pe jos şi pe semnul de circulaţie e cvasi continuă?
@blocnotes: sigur sunt si eu in pozele alea fac in fiecare seara stanga pe Schitu Magureanu sa ajung acasa
Atunci bravo lor! Le propun sa puna si-un semn de „Atentie! Scoala” ca-i Macu’n intersectie.
Nu se respecta…Este degeaba
In mod normal nu se face asa, ci se permite circulatia pe acea banda, cu obligatia de a o lasa libera la aparitia mijlocului de transport in comun. Nu e greu sa pui in orele de varf cativa purtatori de caschete acolo, ca sa se respecte asta.
Din pacate, nu avem inrastructura rutiera ca in nu stiu ce tari iau iau ei de exemplu cand fac chestii de astea, sa ne permitem sa avem benzi speciale pentru transportul in comun. Sau pentru biciclisti.
Cand o aud si pe asta cu biciclistii…
aoleu, sa nu ma pornesc.
Deci vorbim discutii. Doar 10% din masini circula pe banda aceea, restul sunt mai „fricosi”. Circulatia pe banda aceea, ca si pe intreg bulevardul este de regule foarte fluenta. Nu cred ca am intalnit cazuri ca un mijloca de transport in comun sa piarda timp din cauza masinilor ce circula pe banda aceea, chiar cred cu tarie ca in majoritatea cazurilor soferii nu circula pe prima banda decat daca nu incurca vreun mijloc de transport in comun. Probleme reale in aceea zona: stationarea pe avarii pe prima banda, parcarea pe bordura pe pista de bicicleta!
@blocnotes, cum faci dreapta pe Schitu de pe banda a doua daca pe prima vin ratburi? Vei bloca intersectia automat.
Sunt de acord cu banda libera pt. RATB, dar ar trebui sa lase totusi zona de preselctare libera cu 50 m inainte de intersectiile unde se poate face dreapta, iar automobilele de pe acea banda sa aiba obligatoriu la dreapta.
Viena, strada cu sens unic, 2 benzi dintre care una de autobuz cu interzis pt masini. Ambuteiaj, circulatie gen Bucuresti, mergi 2 m si stai 5 minute. Cate masini au trecut banda continua si au luat-o pe banda libera de autobuz? vreo 2-3, insa cateva sute de metri mai departe statea politia si ii intreba de sanatate. Autobuzele si taxiurile circulau bine-mersi. Daca esti comod si vrei sa ajungi acasa cu masina personala atunci stai la coada, nu incurca autobuzele care transporta sute de pasageri.
Am vazut ieri un nene grabit rau care mergea pe banda de autobuz pe contrasens la Universitate. Nici o problema.