Like dacă te-ai vedea la volanul noului Range Rover Sport!

Nu mă pot opri din râs! Trebuie să fie unul dintre cele mai bune call-to-action-uri pe care le-am văzut până acum! Like dacă te-ai vedea la volanul unui SUV de 90.000€!

rover-1

Tari de tot băieții ăștia de la Spada, care se ocupă de pagina Land Rover de Facebook, n-au stat 10 minute să învețe chestii simple, gen ce e ăla SUV de lux și care e diferența dintre Land Rover Defender și Range Rover Sport înainte de a porni la drum. Mă rog, altele în afară de “oamenii care au bani de Range Rover nu răspund pe Facebook la întrebări idioate” sau “oamenii care își iau Defender nu o fac pentru a merge la un picnic pe marginea șoselei sau la Mamaia cu el”. Chestii de finețe.

rover-2

Dați like paginii, amuzamentul e garantat.

(Pe chestii punctuale, Andrei, cum ziceam, dar pun pariu că nu Head of Facebook Dept. se ocupa de asta.)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Urmatoarea campanie o sa fie „Like & share ca sa poti castiga un Range Rover Sport! Inmatriculat pe Bulgaria plus GPL pentru costuri de intretinere reduse” :)))

    00
  2. Măi da’ clientul nu le fut(pardon)e o palmă după ceafă și la revedere pentru așa ceva ?

    00
  3. Mai bine puneati o pisica cu o cascheta de soldat nazist la volan si va faceati engagementu. Facebook Dept… :)))))

    00
  4. eu mi-am comandat deja unul negru…eu mai tre sa dau like???

    00
  5. Si Dacia Romania are intrebari deastea uneori :P

    00
  6. Asa se pot lauda peste 1 luna ca este cel mai dorit „gip” din Romania…

    00
  7. @gupi: daCĂ CLientul e atât de idiot încât să bage bani în chestii gen Facebook pentru o marcă așa cum e cea pe care o are, atunci sigur nu e deranjat de modul în care se face comunicarea acolo.

    00
  8. M-as vedea la volanul unui Range furat… sau donat de vreo matusa Tamara.

    00
  9. Like si share daca esti un CEO de succes si vrei sa iti cumperi un land rover..sau defender

    00
  10. @Ciuby: n-ai sesizat până acum că TOATE companiile, de la RR la Louis Vuitton, bagă bani în Facebook și social media?

    Pun pariu că dacă întrebi clienții de Range Rover dacă au cont de Facebook, 90% vor spune că da.

    00
  11. de fapt, mesajul nu e pentru cei care isi iau range rover, ci pentru oamenii care ii invidiaza pe cei ce-si permit unul – ca pestii mici folositi ca momeala pentru aia mai mari :))
    cum romanii sunt fuduli, merge mai apoi un slogan de genul: range rover – cea mai dorita masina din romania

    00
  12. sa-mi fie cu iertare, dar aici buba nu e la agentie, ci la clientul ce da bani pentru ele. dupa cum spuneai si tu, target-ul land rover nu e aici

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.