Interesul pe termen scurt şi pe lung

say_keep_calm1Chinezu declară că agentiile sunt de kkt, după care îşi lansează agenţie. Bloggerii fără trafic susţin că traficul e irelevant. Publicitarii care fac campanii de rahat dau vina pe toată lumea pentru că nu le-a ieşit bine. Dragoş Stanca, Ştefan Stroe şi Alex Negrea laudă cu toată gura toate campaniile la care participă, care sunt absolut şi fără dubiu cele mai tari. Stanca e (nu zic cum, că data trecută m-a ameninţat cu avocaţii) şi o dă cu “încercare de viral” la un clip tare de tot şi apoi laudă kktul de SPY, că e făcut de el. Ciprian Stăvar prezicea moartea bannerului în 2008, că citise o carte de guerilla marketing şi decisese că aia voia să facă.

Interesul de moment

Nu îmi dau seama prea bine, dar cred ca toate declaraţiile astea sunt făcute având in faţă doar viitorul imediat. Azi am 6 perech de teneşi pe stoc, urlu cât mă ţin plămânii că teneşii sunt cei mai tari azi şi pe viitor. Mâine am sandale, nici o problemă, urlu că sandalele sunt tari de tot şi că cine mai are teneşi e prost.

Foarte puţini văd mai departe de ziua de mâine. Ieri era trendul să alergăm după subscriberi rss? Asta facem. Azi e trendul să alergăm după likeuri si retweeturi? Hai să facem campanii prin care să adunăm cât mai multe! (apropo, felicitări iqads că au citit că like şi rt nu mai sunt la modă şi au pus repede de o conferinţă pe tema asta).

Blogurile bune nu vor muri

Despre ultima mizerie, semnată Hyperactive, au scris deja Ionuţ şi Cristi. Să prezici moartea blogurilor după ce ai vorbit cu mine să facem campanii şi ai văzut câte campanii a făcut Cosmote pe bloguri nu e numai trist, ci şi neonorabil.

Revin la articolul ăsta, că autorul le zice bine: blogurile cu conţinut bun, util, nou nu vor muri niciodată. Ah, că se vor mai schimba ierarhii, cmsuri sau alte unelte, asta e irelevant. Oamenii au nevoie de siteuri utile. Ziarele au aşa ceva, dar câte ştiri poate mesteca un om pe zi?

Şi nu, nu susţin că blogurile nu vor muri pentru că am un blog din care îmi câştig existenţa. Dacă n-aş crede în bloguri, acum aş avea un job călduţ la orice companie din onlineul românesc.

Interesul pe termen lung

Majoritatea declaraţiilor stupide sunt făcute de oameni care nu sunt capabili să privească lucid domeniul în care activează, preferând să copieze tot ce are succes în loc să inoveze.

Uitaţi-vă la Călin Fusu. Ce era acum 2-3 ani un site de frunte în internetul românesc acum e la coada clasamentului, iar pe Fusu nu îl mai invită nimeni să îşi dea cu părerea în ziare despre cum e să faci antreprenoriat şi succes în România. Mai ţineţi minte stelisti.ro, dinamovisti.ro, violamania.ro sau alte minuni inventate de capul sec al lui Gusti Roman? Unde sunt ele acum?

Content is king. Fără dubii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. am zis sa vad ce blog are fusu.
    are.
    are banner pe blog cu extender de plua, 4 cm pe luna.

    00
  2. Nici un disclaimer :)

    00
  3. Nice. Infatuarea e dubioasa in exces. Uite pe mine de exemplu > < ma alearga o industrie intreaga. Doar domnul Popi lipseste din ea.

    00
  4. Orice indian cu o engleza stricata care o arde ca „freelancer” online iti poate spune ca traffic = earnings.

    00
  5. uhm….f.f.f.f.f.f.f IMPORTANT…cu tine am avut conversatia anterioara ?

    00
  6. Eu zic că traficul e considerat de mulți scop și nu unealtă. Poți să ai trafic de zeci de mii de unici pe zi dacă nu știi ce să faci cu el. În fine.
    E știut de mult că mulți se schimbă odată cu anotimpul. Eu unul nu mă mir…

    00
  7. Content is king. Fără dubii.

    Mult timp am crezut şi eu asta, dar din ce în ce mai multe proiecte se încăpăţânează să mă contrazică. E un pic frustrant şi ajungi să te întrebi: pentru ce?

    00
  8. poate ca agentia lui chinezu a aparut tocmai ca o urmare a faptului ca agentiile sunt de kkt. daca e o agentie. zic si eu asa.

    00
  9. Eu am incetat sa ii citesc pe unii pe care tu ii mentionezi din aceleasi motive. Nu sunt curioasa de evenimentele unde se duc, de ce promoveaza, si aveam impresia ca fiecare post vorbea de asta, nu mai aparea nimic interesant.

    00
  10. Subscriu la cele spuse de @Alina Rad.
    La Chinezu pe blog de mult nu mai apare nimic interesant,… si nu este singurul in criza de idei. :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube