astept sa fie plin de flegme pe acolo…ca doar taranii
00
NOU
#3
brylu
mie mi se pare foarte misto ideea. e inedita si cu siguranta va trezi interestul. macar ca e ceva nou. asta pana nu se va mai vedea nimic pe ecran de la grasimea de pe degete
Pai teoretic, omu’ care n-are net acasa sa citeasca stirile pe site-ul lor si nici 8mii sa dea pe ziar. Practic inca, probabil ca cel care indeplineste conditiile astea o sa se sperie de tehnologie si n-o sa se descurce sa rasfoiasca ;))
00
NOU
#7
Tutoriale wordpress
Şi satisfacţia microbistului sadea, incult şi cu chef de înjurături de a se şterge la fund cu ziarul după lectură unde mai e?
00
NOU
#8
sorin
Mazgalici ma tem ca nu prea ai cum:)). Iti dai seama ca nu poti luia afisajul sa-ti dai cu el la fund. Te-ar zgaria:))
Ideea e buna si cu siguranta o sa le ofere multa publicitate gratuita (de fapt deja beneficiaza de publicitate in postul acesta) insa problema e ca aceste tonomate se vaor strica cu siguranta in maxim o luna – doua si treptat treptat vor disparea in ceata ca deh e greu sa mai platesti si mentenanta la ele sau probabil ca cei care sunt platiti nu isi fac treaba
Acest lucru se intampla si cu niste tonete infomative asezate in centrul craiovei in piata lui Solomaon de mareata firma UTI
Mie mi se pare interesanta ideea. Nu e vorba neaparat de utilitate (ce „utilitate” sugereaza maimutoii aia Orange care isi arunca orificiile de colo-colo?) cat de imagine. Sugereaza modernism, tehnologie, un stil de viata „urban” etc. Cred ca vom mai vedea astfel de gadget-uri in viitor (prin mall-uri, parcuri, teatre, muzee – la MNLR este deja ceva asemanator) iar GSP-ul are avantajul de „a fi primul”.
In plus, zona aleasa e una inspirata: multi tineri, metroul, e un punct de intalnire foarte des folosit. Cati dintre voi nu ati zis macar o data pe saptamana „ne vedem la Romana, la metrou, iesirea aia dinspre ASE”? Plus, un alt avantaj, asocierea cu Time Out (care e si magazinul meu favorit de haine), un brand care sugereaza tinerete, dinamism, stil urban, cool, american. Target-ul Time Out este format din masa aceea de oameni atat de vanata de agentiile de publicitate.
Gata pledoaria, sper sa-i placa si domnului Gusti ca sa-mi dea si mie o „prema de paste”.
00
NOU
#17
radu
Recunosc, eu nu. Bine, eu nici nu sunt un alpha male de ala care se uita la meciuri, stie ce numar poarta Dica pe tricou si iti poate zice si abia trezit din somn cate titluri a luat Steaua.
Sunt insa deschis la nou. Si chiar ma vad „rasfoind” ziarul in timp ce-mi astept vreo cunostinta care iar nu a anticipat traficul de seara. Daca voiau sa ma castige ca cititor (ceea ce oricum e greu de crezut), nu aveau nicio sansa cu „tombole, mari superpremii, bilete moka in peluza la otelul-sportul” sau mai stiu eu ce. Ei au iesit la pescuit. Daca pica pica, daca nu pica nu pica, si-asa investitia e minima cred.
Oricum, asa cum ziceam, nici ei nu cred ca au pus ala acolo ca sa se citeasca ziarul, cel putin nu pentru stadiul actual de civilizatie romaneasca.
00
NOU
#18
radu
Asta pentru ca alora care stiu „ce-i dracia aia” le e oarecum jena sa o foloseasca. Cunosti senzatia, cred. Eu ma simt aiurea si cand am pungile de cumparaturi in mana. Stii cum sunt „printesele” din Romania: isi cara sendvisul cu salam in pungi cu Naichi, Donce&Babbana etc.
Romanii nu au miserupismul ala tipic occidental. In Romania, un tricolor la geam e semn clar de nebunie, la americani inseamna patriotism.
Si hai, OK, ma simt marinimos, las de la mine, nu are utilitate practica, nu citeste nimeni. Da` ca imagine, awareness, „news buzz”, nu crezi ca are efect?
00
NOU
#19
radu
Tocmai.
Si nu numai pentru brand. :d Sunt convins ca voi lua o prima beton anu` asta de la domnu` Gusti. Adica de aia „de merit”, nu una sociala ca ceilalti amarasteni cu „sub 15”. :))
00
NOU
#20
radu
Placerea inaintea banilor.
00
NOU
#21
ipo
E o chestie misto, dar cu adevarat tare ar fi sa aiba teava de net si sa ofere si „breaking news”. Adica sa zicem sa actualizeze in timp real scorul la nu stiu ce meci, sa dea reluari ale golurilor, chestii de astea. N-ar fi beton?
Mda… au pus si scaune?
astept sa fie plin de flegme pe acolo…ca doar taranii
mie mi se pare foarte misto ideea. e inedita si cu siguranta va trezi interestul. macar ca e ceva nou. asta pana nu se va mai vedea nimic pe ecran de la grasimea de pe degete
Eu ma sterg cu Gazeta la fund, oare pot sa o fac si la Romana?
e misto ideea, dar destul de inutila. oare o sa fie vreodata coada?
Pai teoretic, omu’ care n-are net acasa sa citeasca stirile pe site-ul lor si nici 8mii sa dea pe ziar. Practic inca, probabil ca cel care indeplineste conditiile astea o sa se sperie de tehnologie si n-o sa se descurce sa rasfoiasca ;))
Şi satisfacţia microbistului sadea, incult şi cu chef de înjurături de a se şterge la fund cu ziarul după lectură unde mai e?
Mazgalici ma tem ca nu prea ai cum:)). Iti dai seama ca nu poti luia afisajul sa-ti dai cu el la fund. Te-ar zgaria:))
o idee de doi lei, care om cu capul pe umeri o sa stea acolo sa citeasca mazeta lingailor?
foarte tare, un pas inainte nu ?
Ideea e buna si cu siguranta o sa le ofere multa publicitate gratuita (de fapt deja beneficiaza de publicitate in postul acesta) insa problema e ca aceste tonomate se vaor strica cu siguranta in maxim o luna – doua si treptat treptat vor disparea in ceata ca deh e greu sa mai platesti si mentenanta la ele sau probabil ca cei care sunt platiti nu isi fac treaba
Acest lucru se intampla si cu niste tonete infomative asezate in centrul craiovei in piata lui Solomaon de mareata firma UTI
@radu: hai sa fim seriosi. cati oameni care se imbraca la timeout citeste gazeta, si mai ales acolo?
@radu: iti zic eu, cat am stat acolo o jumatate de ora pe la 3pm, eu am fost singurul care s-a nimerit sa butoneze un pic.
@radu: pai, faptul ca stam la discutii la ora asta despre el e un castig pentru brand.
@radu: dupa cata muie a luat, o merita si o primă
Mie mi se pare interesanta ideea. Nu e vorba neaparat de utilitate (ce „utilitate” sugereaza maimutoii aia Orange care isi arunca orificiile de colo-colo?) cat de imagine. Sugereaza modernism, tehnologie, un stil de viata „urban” etc. Cred ca vom mai vedea astfel de gadget-uri in viitor (prin mall-uri, parcuri, teatre, muzee – la MNLR este deja ceva asemanator) iar GSP-ul are avantajul de „a fi primul”.
In plus, zona aleasa e una inspirata: multi tineri, metroul, e un punct de intalnire foarte des folosit. Cati dintre voi nu ati zis macar o data pe saptamana „ne vedem la Romana, la metrou, iesirea aia dinspre ASE”? Plus, un alt avantaj, asocierea cu Time Out (care e si magazinul meu favorit de haine), un brand care sugereaza tinerete, dinamism, stil urban, cool, american. Target-ul Time Out este format din masa aceea de oameni atat de vanata de agentiile de publicitate.
Gata pledoaria, sper sa-i placa si domnului Gusti ca sa-mi dea si mie o „prema de paste”.
Recunosc, eu nu. Bine, eu nici nu sunt un alpha male de ala care se uita la meciuri, stie ce numar poarta Dica pe tricou si iti poate zice si abia trezit din somn cate titluri a luat Steaua.
Sunt insa deschis la nou. Si chiar ma vad „rasfoind” ziarul in timp ce-mi astept vreo cunostinta care iar nu a anticipat traficul de seara. Daca voiau sa ma castige ca cititor (ceea ce oricum e greu de crezut), nu aveau nicio sansa cu „tombole, mari superpremii, bilete moka in peluza la otelul-sportul” sau mai stiu eu ce. Ei au iesit la pescuit. Daca pica pica, daca nu pica nu pica, si-asa investitia e minima cred.
Oricum, asa cum ziceam, nici ei nu cred ca au pus ala acolo ca sa se citeasca ziarul, cel putin nu pentru stadiul actual de civilizatie romaneasca.
Asta pentru ca alora care stiu „ce-i dracia aia” le e oarecum jena sa o foloseasca. Cunosti senzatia, cred. Eu ma simt aiurea si cand am pungile de cumparaturi in mana. Stii cum sunt „printesele” din Romania: isi cara sendvisul cu salam in pungi cu Naichi, Donce&Babbana etc.
Romanii nu au miserupismul ala tipic occidental. In Romania, un tricolor la geam e semn clar de nebunie, la americani inseamna patriotism.
Si hai, OK, ma simt marinimos, las de la mine, nu are utilitate practica, nu citeste nimeni. Da` ca imagine, awareness, „news buzz”, nu crezi ca are efect?
Tocmai.
Si nu numai pentru brand. :d Sunt convins ca voi lua o prima beton anu` asta de la domnu` Gusti. Adica de aia „de merit”, nu una sociala ca ceilalti amarasteni cu „sub 15”. :))
Placerea inaintea banilor.
E o chestie misto, dar cu adevarat tare ar fi sa aiba teava de net si sa ofere si „breaking news”. Adica sa zicem sa actualizeze in timp real scorul la nu stiu ce meci, sa dea reluari ale golurilor, chestii de astea. N-ar fi beton?
vezi ca seara au si o holograma tot de gsp adusa