Sunt masini frumoase, care-ti salta pulsul. E o pasiune costisitoare dar satisfactia e imensa. Eu as reconditiona o dacie 1300, exact asa cum iesea pe poarta fabricii, inca se mai gasesc piese iar costurile nu ar fi atat de mari.
00
NOU
#8
.pm
mdea.. masinile alea au pretu ala pentru ca owneru s-a plictisit de ele, si nu pentru ca au intestinele muci si caroseria plina de kit.
00
NOU
#9
Andrei Grigoras
Nu a observat nimeni numarul dubios de mic de kilometri pe care il au masinile astea?
Andrei G – fara sa vad anunturile, as zice ca „sportivele” nu-s masini cu care sa faci naveta sau sa cari cartofi; majoritatea sunt a doua (sau a treia, sau a patra) masina a familiei, care sta in garaj si e folosita o data pe saptamana pentru plimbare / ture pe circuit. De aici si numarul mic de km, si starea (posibil) buna.
00
NOU
#12
Marius Moga
Pentru 13500 de euro alfa aia merita toti banii. Decat un duster…:))
00
NOU
#13
vali
o parchezi in militari si rade lumea de tine ca esti sarantoc si n-ai bani de un q8
NOU
#14
ipo
Auleu, cum arata Karmann-ul ala, mosule…
00
NOU
#15
Machiaveliq
Genial VW-ul!
00
NOU
#16
cornel
Un vw karmann ghia este sau era in sibiu.
00
NOU
#17
Eugen
Zoso, poate e de la mine, da’ in ultima vreme nu merge sa vad toate imaginile de la posturile tale. In cel mai bun caz vad doar prima, aia pe care dau click, iar la urmatoarele se termina… filmul, pur si simplu imi arata ca se incarca, la infinit, indiferent daca dau spre urmatoarea imagine cu sageata dreapta sau daca inchid galeria si dau click pe alta imagine. Mai pateste cineva asa?
00
NOU
#18
vali
@Eugen: da, e o problema de la google chrome. deschide-le cu middle click.
NOU
#19
DFT
Snifff…. Corvette Stingray din ’69…. cu motor de 5.4/5.7L, V8, 4 viteze…. tulai Duamne cand o pornesti pe asta scoli un cartier si cad tablele de pe bmw-urile bulgaresti… real, true muscle cars never die. Daca as avea bani s-o intretin si sa car cisterna de benzina dupa mine, maine as lua-o. Desi sincer, Stingray-ul din ’74 arata mortal.
wow stingray la 16k ? i don’t get it ! masina aia mi se pare ca ar valora mai mult de atat! dar totusi cred ca intretinerea ei in romania te omoara
Alfa romeo merge si cumparata si prin leasing. Nice.
VW’u’ din ’72 „scotea” 55cai din 1.6l, Alfa din ’75 „scotea” 88 din 1.3l. Niiiice
Corvetu` ala chiar e super, si nu e nici prea scumpa.
Le iau pe toate !!!
Fi serios, Zoso, cu oricare dintre acele masini, in Ro. nu o sa pari decat un sarac care nu are bani de una mai noua…
Sunt masini frumoase, care-ti salta pulsul. E o pasiune costisitoare dar satisfactia e imensa. Eu as reconditiona o dacie 1300, exact asa cum iesea pe poarta fabricii, inca se mai gasesc piese iar costurile nu ar fi atat de mari.
mdea.. masinile alea au pretu ala pentru ca owneru s-a plictisit de ele, si nu pentru ca au intestinele muci si caroseria plina de kit.
Nu a observat nimeni numarul dubios de mic de kilometri pe care il au masinile astea?
classics never die.
Andrei G – fara sa vad anunturile, as zice ca „sportivele” nu-s masini cu care sa faci naveta sau sa cari cartofi; majoritatea sunt a doua (sau a treia, sau a patra) masina a familiei, care sta in garaj si e folosita o data pe saptamana pentru plimbare / ture pe circuit. De aici si numarul mic de km, si starea (posibil) buna.
Pentru 13500 de euro alfa aia merita toti banii. Decat un duster…:))
o parchezi in militari si rade lumea de tine ca esti sarantoc si n-ai bani de un q8
Auleu, cum arata Karmann-ul ala, mosule…
Genial VW-ul!
Un vw karmann ghia este sau era in sibiu.
Zoso, poate e de la mine, da’ in ultima vreme nu merge sa vad toate imaginile de la posturile tale. In cel mai bun caz vad doar prima, aia pe care dau click, iar la urmatoarele se termina… filmul, pur si simplu imi arata ca se incarca, la infinit, indiferent daca dau spre urmatoarea imagine cu sageata dreapta sau daca inchid galeria si dau click pe alta imagine. Mai pateste cineva asa?
@Eugen: da, e o problema de la google chrome. deschide-le cu middle click.
Snifff…. Corvette Stingray din ’69…. cu motor de 5.4/5.7L, V8, 4 viteze…. tulai Duamne cand o pornesti pe asta scoli un cartier si cad tablele de pe bmw-urile bulgaresti… real, true muscle cars never die. Daca as avea bani s-o intretin si sa car cisterna de benzina dupa mine, maine as lua-o. Desi sincer, Stingray-ul din ’74 arata mortal.
Mie din start imi miroase a teapa. Arata super, dar kilometrajul pare dat inapoi la greu. Sau e restaurata doar caroseria.
@ Eugen, are o buba Chrome cu Ajax-ul. Si la Firefox intarzie cam mult, dar merge.