blogoAutor:
valimarți, 7 decembrie 2010, 08:30 8875 31
Aş vrea să pot da un sms la ING şi aceştia să îmi spună câţi bani mai am în cont. Dacă îmi pot da pe sms sumele care s-au retras din cont, aş vrea să pot afla şi câţi bani mai am de spart.
Si-un numar scurt, gratuit, de genul *ING, in retelele mobile, sa nu mai astept 15 minute, pe banii mei, pina-mi raspunde cineva din call-center. Am patit-o aseara, deh. Dau sa scot bani de la un ATM Alpha Bank, imi scuipa cardul, imi zice ca s-a blocat masina, nu primesc nici bani, nici chitanta, dar primesc sms c-am fost debitat. Si stai ca prostul in telefon, sa anulezi tranzactia, ca nu-ti raspunde nimeni. Deh. Macar de-ar fi fost ‘geaba. 15 minute, la 14 centi pe minut, inseamna „doar” doi euro pe factura la mobil.
00
NOU
#3
radu
subscriu!
00
NOU
#4
Spock
Eu nu folosesc Internet Banking. Si la card am renuntat. Am avut card de salar la Credit Europe. Dupa ce a plecat directoarea cu bani am bagat cerere si de doua luni primesc salariul in mina. Oricum nu-s asa de multi incit sa pot economisi ceva si in oraselul in care locuiesc nu exista bancomat. Trebuia sa ma deplasez in fiecare luna pina in centru sa scot salariul. Am inceput sa nu mai am incredere in nimeni.
00
NOU
#5
Iulian
La Bancpost exista 1881 si functioneaza de prin 2006 cel putin. Se cheama SmartTel sau ceva de genul.
In alta ordine de idei, tranzactiile fantoma (cum le numesc) nu trebuie cancelate chiar pe loc. Ai 6 saptamani la dispozitie deci nu e mare graba.
Acum la cate minute exista in oferte nu cred ca se mai uita cineva in ce retea suna deci nu cred ca merita efortul mai ales ca la banca nu suni in fiecare zi.
@Iulian: BancPost nu e si nu va fi in veci o alegere. Altfel, nu ma-ncalzeste ca am sase saptamini la dispozitie daca eu am nevoie de banii aia azi si nu peste 6 saptamini :). That’s the whole point of it.
00
NOU
#7
Silviu
SmartTel ala e o mizerie, merge cand vrea el si merge aiurea.
Zoso, tu in ce tara crezi ca traiesti ? In Polonia, 80% din platile online se fac prin „instant bank transfer”, toate bancile sunt legate la un sistem national, poti plati cu IBAN-ul tau pe orice site din Polonia.
Eu folosesc de 6 ani Unicredit, pot sa iti spun ca este DE DEPARTE cea mai buna banca din Romania. Fac plati externe zilnic, platesc 10 EURO/transfer (comparativ cu javrele de la Raiffeisen unde costa 45-90 EURO/transfer). Orice retrag de la bancomat, imi vine SMS. Orice platesc online, vine SMS. Orice ban intra in cont, vine SMS.
Eu am cautat tot timpul o banca unde NU TREBUIE sa ma duc la sucursala, sa pot sa fac totul online. Si la Unicredit asta reusesc, absolut totul online.
00
NOU
#8
vali
@Silviu: bre, aia cu venitul smsului la tranzactii o are si ING. eu vreau altceva. citeste mai atent.
NOU
#9
fish
e mult mai simplu: in sms-ul de la tranzactie sa-ti scrie cit a mai ramas in cont. asa am eu. si ma uit in ultimul sms cind vreau sa shtiu cit pot sa cheltui.
@Silviu, zoso: nu că aș vrea să fac reclamă, însă OTP Bank dispune de acest serviciu și, culmea, în fiecare SMS apare și soldul după tranzacție.
00
NOU
#11
Silviu
Am citit din prima, nu exista o banca in Romania care sa aiba asa ceva si sa mearga decent.
00
NOU
#12
cyp
@zoso nu ar trebui sa fie foarte greu… poate ar trebui sa le dai o idee directa celor de la ING.
@Alex Mihăileanu chestiile astea nu se intampla f des. Si de obicei tranzactia e anulata automat in aproximativ 10 minute. Cat despre cat de repede raspund la telefon… nu am nimic de comentat, desi exista telefonul ala negru din sucursalele ING, care e gratis si la care se raspunde relativ repede.
00
NOU
#13
gupi
@zoso, le-am sugerat mai demult un API complet, sa poti automatiza platile si confirmarea lor (similar cu ce are PayPal).
„Va multumim pentru sugestie … cu consideratie ….”
@cyp stai ma linistit, ca aia de la ING au citit deja, acu au sedinta pe tema asta.
Intr-adevar, ar fi o treaba utila si daca se poate, verificarea soldului sa fie fara comision
00
NOU
#16
radu
sunt de acord cu silviu, si eu folosesc unicredit… si ing.
restul mi se par (inca) ultra comuniste, ramane undeva prin anii ’95-’00.
@cyp: Asta cu rectificarea automata in 10 min. e relativa, sint patit, mai ales la POS-uri. Cit despre telefonul negru, pe bune, bat 2km pina la ING cind am mobil? Wtf?
00
NOU
#18
que
otepe îţi indică soldul la fiecare extragere dar după părerea mea e cam singurul avantaj
00
NOU
#19
Tubibu
Acum câteva luni, le-am sugerat celor de la ING să emită extras de cont online inclusiv pentru lunile fără tranzacţii (sunt situaţii în care ai nevoie). De asemenea, i-am rugat să aibă puţin respect faţă de limba română şi să folosească diacriticele pe site. Au zis da bine, dar nu s-a întâmplat nimic.
Ce-i drept, sistemul de home bank de la ING este unul dintre cele mai bune, dar dacă ai nevoie de ceva ce nu-i deja acolo, foarte greu să-i urneşti.
00
NOU
#20
Ovi
@zoso: se pare ca ing a bagat banii intr-o noua interfata de homebank care nu prea aduce nimic nou, doar ca e nitel mai greu de folosit si merge mai incet. Asta cu SMS-urile mi-ar placea si mie ca nu umblu intr-una cu jucaria aia gri de la homebank dupa mine.
@Alex: exista de peste un an de zile numarul scurt 9ING.
00
NOU
#22
vtecb4st4rd
Eu la contul de la Monte dei Paschi di Siena primesc SMS pentru orice miscare in cont , indiferent iesire sau intrare .
Pentru 6 €cent pentru mesaj , mi se pare bine .
00
NOU
#23
vtecb4st4rd
Uitasem , in fiecare mesaj am si soldul de la cont .
Chiar sr fi util sa iti dea SMS sau mail, sau amandoua, cu suma retrasa si cat ti-a mai ramas.
00
NOU
#28
vali
@Darth Glacious: cu suma retrasă îţi dau.
NOU
#29
Lucian
Vezi ca CITI stie ce vrei tu. Stie chiar si mai mult de atat. Pentru orice tranzactie primesti SMS cu suma retrasa\platita si cu cat s-a strans de plata (aici vorbesc de card de credit). Online banking merge super si nu ai nevoie de o tona de certificate instalate.
00
NOU
#30
Daniel
Mie mi-ar placea ca ING sa faca intr-un fel sa-mi pot incarca abonamentele de RATB si Metrorex din Home Bank. Ar fi genial!
@Daniel La ce vrei tu ar trebui ca practic din contul tau sa se faca un ordin de plata catre ratb/metrorex. La explicatia platii sa existe un cod prestabilit prin care sa se poata determina cardul tau RATB si abonamentul incarcat. Ratb/Metrorex trebuie sa puna la punct un astfel de cod(formatul exact) si sa proceseze automat OP-urile primite de la clienti. Nu depinde in nici un fel de banca. Alta solutie nu vad. Sper ca m-am facut inteles.
Un om destept zicea intr-un post anterior ca cine mai zice „salar” … ma-asa e curva. Sustin aceeasi idee.
@ontopic: ai un consultant. Zi lu’ ala sa dea o idee mai sus sa puna in SMS si suma ramasa.
Si-un numar scurt, gratuit, de genul *ING, in retelele mobile, sa nu mai astept 15 minute, pe banii mei, pina-mi raspunde cineva din call-center. Am patit-o aseara, deh. Dau sa scot bani de la un ATM Alpha Bank, imi scuipa cardul, imi zice ca s-a blocat masina, nu primesc nici bani, nici chitanta, dar primesc sms c-am fost debitat. Si stai ca prostul in telefon, sa anulezi tranzactia, ca nu-ti raspunde nimeni. Deh. Macar de-ar fi fost ‘geaba. 15 minute, la 14 centi pe minut, inseamna „doar” doi euro pe factura la mobil.
subscriu!
Eu nu folosesc Internet Banking. Si la card am renuntat. Am avut card de salar la Credit Europe. Dupa ce a plecat directoarea cu bani am bagat cerere si de doua luni primesc salariul in mina. Oricum nu-s asa de multi incit sa pot economisi ceva si in oraselul in care locuiesc nu exista bancomat. Trebuia sa ma deplasez in fiecare luna pina in centru sa scot salariul. Am inceput sa nu mai am incredere in nimeni.
La Bancpost exista 1881 si functioneaza de prin 2006 cel putin. Se cheama SmartTel sau ceva de genul.
In alta ordine de idei, tranzactiile fantoma (cum le numesc) nu trebuie cancelate chiar pe loc. Ai 6 saptamani la dispozitie deci nu e mare graba.
Acum la cate minute exista in oferte nu cred ca se mai uita cineva in ce retea suna deci nu cred ca merita efortul mai ales ca la banca nu suni in fiecare zi.
@Iulian: BancPost nu e si nu va fi in veci o alegere. Altfel, nu ma-ncalzeste ca am sase saptamini la dispozitie daca eu am nevoie de banii aia azi si nu peste 6 saptamini :). That’s the whole point of it.
SmartTel ala e o mizerie, merge cand vrea el si merge aiurea.
Zoso, tu in ce tara crezi ca traiesti ? In Polonia, 80% din platile online se fac prin „instant bank transfer”, toate bancile sunt legate la un sistem national, poti plati cu IBAN-ul tau pe orice site din Polonia.
Eu folosesc de 6 ani Unicredit, pot sa iti spun ca este DE DEPARTE cea mai buna banca din Romania. Fac plati externe zilnic, platesc 10 EURO/transfer (comparativ cu javrele de la Raiffeisen unde costa 45-90 EURO/transfer). Orice retrag de la bancomat, imi vine SMS. Orice platesc online, vine SMS. Orice ban intra in cont, vine SMS.
Eu am cautat tot timpul o banca unde NU TREBUIE sa ma duc la sucursala, sa pot sa fac totul online. Si la Unicredit asta reusesc, absolut totul online.
@Silviu: bre, aia cu venitul smsului la tranzactii o are si ING. eu vreau altceva. citeste mai atent.
e mult mai simplu: in sms-ul de la tranzactie sa-ti scrie cit a mai ramas in cont. asa am eu. si ma uit in ultimul sms cind vreau sa shtiu cit pot sa cheltui.
@Silviu, zoso: nu că aș vrea să fac reclamă, însă OTP Bank dispune de acest serviciu și, culmea, în fiecare SMS apare și soldul după tranzacție.
Am citit din prima, nu exista o banca in Romania care sa aiba asa ceva si sa mearga decent.
@zoso nu ar trebui sa fie foarte greu… poate ar trebui sa le dai o idee directa celor de la ING.
@Alex Mihăileanu chestiile astea nu se intampla f des. Si de obicei tranzactia e anulata automat in aproximativ 10 minute. Cat despre cat de repede raspund la telefon… nu am nimic de comentat, desi exista telefonul ala negru din sucursalele ING, care e gratis si la care se raspunde relativ repede.
@zoso, le-am sugerat mai demult un API complet, sa poti automatiza platile si confirmarea lor (similar cu ce are PayPal).
„Va multumim pentru sugestie … cu consideratie ….”
@gupi: come on, api pentru bancă?
@cyp stai ma linistit, ca aia de la ING au citit deja, acu au sedinta pe tema asta.
Intr-adevar, ar fi o treaba utila si daca se poate, verificarea soldului sa fie fara comision
sunt de acord cu silviu, si eu folosesc unicredit… si ing.
restul mi se par (inca) ultra comuniste, ramane undeva prin anii ’95-’00.
@cyp: Asta cu rectificarea automata in 10 min. e relativa, sint patit, mai ales la POS-uri. Cit despre telefonul negru, pe bune, bat 2km pina la ING cind am mobil? Wtf?
otepe îţi indică soldul la fiecare extragere dar după părerea mea e cam singurul avantaj
Acum câteva luni, le-am sugerat celor de la ING să emită extras de cont online inclusiv pentru lunile fără tranzacţii (sunt situaţii în care ai nevoie). De asemenea, i-am rugat să aibă puţin respect faţă de limba română şi să folosească diacriticele pe site. Au zis da bine, dar nu s-a întâmplat nimic.
Ce-i drept, sistemul de home bank de la ING este unul dintre cele mai bune, dar dacă ai nevoie de ceva ce nu-i deja acolo, foarte greu să-i urneşti.
@zoso: se pare ca ing a bagat banii intr-o noua interfata de homebank care nu prea aduce nimic nou, doar ca e nitel mai greu de folosit si merge mai incet. Asta cu SMS-urile mi-ar placea si mie ca nu umblu intr-una cu jucaria aia gri de la homebank dupa mine.
@Alex: exista de peste un an de zile numarul scurt 9ING.
Eu la contul de la Monte dei Paschi di Siena primesc SMS pentru orice miscare in cont , indiferent iesire sau intrare .
Pentru 6 €cent pentru mesaj , mi se pare bine .
Uitasem , in fiecare mesaj am si soldul de la cont .
https://apps.apple.com/us/app/ing-direct/id329508084
Recomand o aplicatie pt android respectiv iphone u care sa-ti verifici soldu. E cea mai buna, ce-i drept nu in Rromania.
Uite ceva asemanator.
https://www.otpbank.ro/export/sites/default/ro/persoane-fizice/otpdirekt/alerte-sms/prezentare-detaliata-otpdirekt-alerte-sms.pdf
Chiar sr fi util sa iti dea SMS sau mail, sau amandoua, cu suma retrasa si cat ti-a mai ramas.
@Darth Glacious: cu suma retrasă îţi dau.
Vezi ca CITI stie ce vrei tu. Stie chiar si mai mult de atat. Pentru orice tranzactie primesti SMS cu suma retrasa\platita si cu cat s-a strans de plata (aici vorbesc de card de credit). Online banking merge super si nu ai nevoie de o tona de certificate instalate.
Mie mi-ar placea ca ING sa faca intr-un fel sa-mi pot incarca abonamentele de RATB si Metrorex din Home Bank. Ar fi genial!
Asta pentru ca tot suntem la stadiul de wishlist.
@Daniel La ce vrei tu ar trebui ca practic din contul tau sa se faca un ordin de plata catre ratb/metrorex. La explicatia platii sa existe un cod prestabilit prin care sa se poata determina cardul tau RATB si abonamentul incarcat. Ratb/Metrorex trebuie sa puna la punct un astfel de cod(formatul exact) si sa proceseze automat OP-urile primite de la clienti. Nu depinde in nici un fel de banca. Alta solutie nu vad. Sper ca m-am facut inteles.