Idei despre online (2018)

Câțiva oameni și-au dat cu părerea despre noile trenduri în online într-o inițiativă numită Digital Media Recap. Nu sunt de acord cu unele chestii, nu sunt de acord cu unii oameni dar e bine să te informezi, că nu se știe…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. „2018 va marca reintoarcerea la e-mail marketing” – seems legit. Si mai e unul care a simtit nevoia sa fie singurul care se exprima in engleza…. :))

    00
  2. Pe lângă bullshit-ul de rigoare și laba-n cerc din online-ul din .ro (cu excepțiile de rigoare), eu unul am râs cu spume de unele enunțuri. Mă rog, de toate, da’ hai să nu fim răi.

    Și-avem așa:
    – vizavi de madam de la Electrolux, până acum nu se punea problema de relevanță (orice o fi însemnând aia în online-ul autohton) în fața consumatorului, a trebuit să vină 2018 ca să vorbim de așa ceva? Gen până acum eram irelevanți în fața consumatorului?!;
    – vizavi de blogăru’ de tech, nu știu ce a fumat da’ pare marfă expirată; Musai să învățăm Feisbucul de la zero, aia e esența;
    – vizavi de demoazela de la CyberGhost (am impresia că era și ceva „tech-evangelist” pe la Heimdal Security, lol la titulatură, și scria niște articole de „tech/IT” de te durea mintea), 2018 va marca întoarcerea la spam-ul pe e-mail;
    – vizavi de tipu’ de la Veka, să sugă cuc numai pentru că folosește mizeria aia de „focusat”, pe care am mai auzit-o numai la corporat(r)iștii care nu leagă două cuvinte cum trebuie în limba română;
    – vizavi de ce zice ăla de la Evensys, da, creează-ți un program de influencer-marketing cu unu’ care are 2-3-4-5 comentarii la articole de influencer, are sens.

    Singura chestie de e conformă cu realitatea e ce ai zis tu, că „industria” asta nu se va face bine. Restul sunt niște truisme de căcat formulate în cuvinte care să pară elevate. Adică exact cam cum e industria în cauză, aș spune.

    00
    • Toată lumea încearcă să păcălească contentul și angajamentele pe termen lung față de proiecte… Influencer mk este făcut acum de toată lumea pentru că e facil. E mai ușor să faci un rahat de instastory decât să te apuci să scrii ceva interesant… Vor livra în continuare mailurile, articolele și recomandările prietenilor care se pricep. În rest, rahatul pompoase care dispar cum au apărut

      00
  3. Este amuzant că unii oameni sunt de părere că se va fâsâi maneaua cu influencer marketing, iar pe aceeași pagina sunt alții care spun că ar fi cazul să investești in influencer marketing pe termen lung.

    00
  4. Da’ cand murise e-mail marketingu’? Ah, apropo, un baiat de la it sau nu neaparat de la eMAG le vinde baza de date de e-mail pentru ca primesc spam pe adresa folosita exclusiv la contul de partener eMAG.

    00
  5. Oricine poate fi influensar. Bagi un bust pe fb, postarea ta ajunge la toate oile care te urmaresc iar spiritul de turma le indeamna sa dea laic. Agentia care te-a propus e fericita. Clientul crede ca a avut succes campania. Iar tu iti iei banii.
    Off topic. Despre Spotify e adevarat ce se aude? Umbla vorba ca apare pe la noi.

    00
  6. V/blogurile despre it in limna romana sunt niste glume cu varf si indesat. Gasesti pe dincolo informatii mult mai precise/relevante.
    Da ,stiu ca nu toata lumea stie lb Englrza,dar acei sunt cei care se bucura la textele lui Buhnici gen „camera este buna”

    00
    • Nici eu nu am inteles niciodata de ce nwradu face review-uri la routere daca nu cunoaste niste lucruri de baza de retelistica. Nu de alta, dar multi s-ar putea sa ia de bun ce scrie el pe acolo.

      Cat despre parerile de pe Digital Recap, unele dintre ele chiar nu va fac cinste, mai ales cea cu „the new shit”. Nu as vrea niciodata sa-mi fie alaturat/asociat propriul comentariu pe o pagina cu a unuia care foloseste astfel de exprimari, nu denota deloc profesionalism.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube