idei de promovare

Stie cineva ca Biris are LiveRail si poate pune la punct o campanie nemaifacuta pana acum in Romania, prin care, de pilda, sa puna un ad de 10s inaintea tuturor videoclipurilor?

Merge de idei pentru campanie neconventionala, buna de pus pe masa companiilor…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

25 comentarii

  1. check this out:
    http://www.linkedin.com/in/andreidunca
    http://www.linkedin.com/in/sergiubiris

    Biris si cu Dunca sunt cofounderi la Liverail.

    00
  2. dar nu avea deja ad-uri cu clicknet?

    00
  3. De ce n-ar face asta si YouTube? O avea vreo legatura cu drepturile de autor asupra continutului?

    00
  4. @dan: si crezi ca eu nu stiam?

  5. Pare o idee excelentă. Poate scoate vreo câteva milioane de euro relativ repede. Felicitări.

    00
  6. Hm, daca imi aduc bine aminte a folosit deja ideea cu adul dinaintea filmelor. :)

    00
  7. NOU
    #7

    Eu presimt lupte grele pe segmentul ad-block în clipa în care genul ăsta de reclame vor începe să fie inserate în filmul propriu zis. Cred că e destul de greu să lupți împotriva lor, pentru că dacă „tai” accesul la serverul de reclame, te poți trezi că playerul nu mai arată filmul propriu zis, pe motiv că încă nu a rulat reclama. Să modifici playerul flash, merge, dar nu e o soluție de pus ușor în practică.

    Deci nu că aș fi în vreun fel încântat de idee. Adica da, e mișto, ce chestie tare de promovare, dar îți iese repede de pe nas când ești consumator. Ia uite bă, iar reclama asta enervantă.
    Dincolo de anumite aspecte de genul „Uite bă o reclamă cu adevărat mișto”, reclamele sunt totuși enervante, agasante și mai bine lipsă.

    Avantajul ar fi că pe internet se poate servi un ad contextual extrem de bine targetat, nu ca într-o revista sau cum este la televizor. Desigur, dacă nu ții cont de asta, servești unui IP din Turcia o reclamă la pateu Antefrig.

    Alt avantaj este că dacă ai mulți sponsori, atunci poți băga multe reclame, astfel încât un „consumator” să nu devină iritat de aceeași reclama pe care o vede pentru a țâșpea oară în ziua respectivă. Aici la fel, dacă nu ții cont de asta și nu faci spreading la reclame sau pur și simplu nu ai sponsori, ajungi să servești aceeași reclamă ce ajunge enervantă.

    00
  8. don’t know :) cel putin n-ai spus-o. Eu n-o stiam inainte sa caut pe google si din articolul tau n-am aflat-o.

    00
  9. stie lume ca exista asa ceva. nu stie sa vanda insa

    00
  10. S-au mai bagat reclame cu Coca Cola pe vechiul gsptv.ro inainte filmuletelor, nu e o idee noua. Poate o realizare noua. :)

    00
  11. S-au bagat tare baietii si de ce nu? Bravo.

    00
  12. Un băiat tânăr care s-a bucurat de foarte multe succese şi care a câştigat foarte mulţi bani

    00
  13. Campanie nemaifacuta unde? Unii vand de un an campanii nemaifacute :)

    00
  14. @Programare Sociala: nici factura mea la servere nu e foarte misto, dar din pacate n-am ce face si trebuie s-o platesc ca utilizatorii sa aiba acces la filmulete, nu? La un moment dat utilizatorii tot vor intelege ca e vorba de un serviciu free care trebuie sa se sustina cumva. Cred ca 10 secunde inainte de un video nu sunt asa dureroase, comparativ cu minim 10 minute la TV cand ti-e lumea mai draga. Pe langa asta, da avem tehnologii de targetare foarte complexe (locatie, tags, descriere, limba, etc.) si limitare de frecventa ca reclamele sa nu devina agasante :)
    @Costin: voi mai mult va promovati servicii proprii, nu? Sau vindeti si clientilor externi?

    00
  15. auzi frate, eu unul aleg sa nu ma uit la un video daca ma tine 10 s cu reclama la inceput, pe bune acum.

    00
  16. Stie lumea, Andrei a si prezentat proiectul anul trecut la 11 minutes, la Zilele Biz- .
    Investitorii din juriu l-au ales insa castigator pe Vladimir cu Bing Bang.
    De altfel, foarte tari ambele proiecte.

    00
  17. @Sergiu: si, si. Evident. Tu de ce nu iti promovezi „Superstar online” si pe video? M-as indoi ca liverail ar stii numai 10 secunde preload.

    00
  18. @Sergiu: acum ruleaza o campanie Nissan pe http://www.sport.ro si nu e prima. E drept ca advertiserii se misca mai greu pe acest segment (atit timp cit inca mai e loc pe TV) – o vei vede si tu – dar am vindut video adv de 18 luni constant.

    00
  19. Adica Rayzz-ul are optiunea de a pune inVideo ads, misto creativitatea romaneasco-indiana

    00
  20. cu umilinta il intreb si eu pe Sergiu cam ce procent din clipuri este user generated, cam ce procent e free „de copyright” si cam ce procent incalca legile copyrightului.

    … si daca o sa insereze reclama pe ultima sectiune, aia care incalca…

    cu multumiri
    radu

    00
  21. Ce forum o sa decida etica reclamelor? Inteleg 10 secunde la inceput dar daca o sa aveti oferta sa pui in mijlocul filmului 20 secunde cu reclama lu` Peste ce o sa faceti?
    Ajungem ca la TV cred depinde doar de cifrele sondajului si target.

    00
  22. NOU
    #22

    Noprimetime e mult mai complex si e folosit de multa vreme pe protv.ro, sport.ro, plus ca iti poti pune ad oriunde in video, nu doar la inceput :)

    00
  23. imi place trilulilu si tot ce au facut ei acolo. ideea e f buna si am vazut cateva video cu reclame inserate in ele. daca renunta si la flashurile alea care acopera tot ecranul o sa fie un site ok.
    intrebarea mea: cum ramane cu drepturile de autor? ca o sa le sara casele de discuri in cap (nu trupele pt ca oricum aia incaseaza extrem de putin din vanzarile albumelor).
    am avut un i cafe si am platit o taxa de protetie la asociatia drepturilor de autor pt ca aveam casti si boxe la care se putea asculta muzica ( nu ca aveam eu mp3-uri in calculator … mi-a dat nenea ala cu legea in cap ca eu habar nu avea ).

    00
  24. La ora actuala drepturile de autor pe partea de muzica pe internet sunt clar reglementate dar tinand cont de eforturile sustinute ale UCMR de a distruge utilizarea muzicii pe internet prin schimbarea reglementarilor, site-urile care se bazeaza pe trafic adus de muzica vor avea o foarte mare problema. In ceea ce priveste videoclipurile apartinand caselor de discuri despre care s-a adus vorba aici este exclusa inserarea reclamei fara acordul caselor de discuri. Iar daca YouTube a convins casele de discuri ca e spre binele lor sa lase clipurile si sa faca si reclama, cred ca si Trilulilu poate ajunge la un acord similar .
    @McGogoo: sunt curios ce au putut invoca la tine in afara de muzica ambientala, metodologia privind plata drepturilor de autor nu face o referire specifica la i-cafe, mai ales ca poate tu aveai castile pentru cei care se impuscau la CS si nu ca sa asculte muzica pe net :)

    00
  25. @danv este un artcol in lege care prevede chestia asta: ai casti platesti. btw, taxa nu e mare – cca 1 mil lei vechi/an… si cum nu aveam chef sa verifice peste 1-2 saptamani daca am licente pt fiecare soft… am preferat sa platesc taxa aia :P

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.