Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
16 comentarii
NOU
#1
Claudiu
l-au pus invers. Unitatea exterioara a aparatului de aer conditionat trage aerul prin fata si il sufla in spate. Era greu sa „nimereasca” sensul aerului cu sensul de mers al autobuzului
00
NOU
#2
eddie
Stai jos, 2. Aerul este tras din zona radiatorului si impins in exterior „in fata acelui ventilator mare”. Uite aici daca nu ma crezi
00
NOU
#3
Claudiu
Mno, oi fi stiut eu gresit
00
NOU
#4
Emil
@Claudiu, in curand vor avea unitatea de AC in parbriz =)))))
00
NOU
#5
Emil
@Eddie super tare si adevarat. Aerul este impins in spatele autocarului. Pai in cazul asta e super! Ca avem un autocar turbo-propulsat =)) Aerul expulzat impinge autocarul. Parca vad ca da si RATB 1 milion euro per autocar echipat. Nu de alta dar argumentul va fi scaderea consumului de carburant in urma efectului de propulsie.
00
NOU
#6
SS
O antena de Digi mai lipsește… :))
00
NOU
#7
Florian
Si termopane….
00
NOU
#8
nika
@Florian cand au aparut prima data microbuzele ca mijloc de transport in comun in Iasi eram pustan si mare fotbalist drept urmare mergeam foarte des cu microbuzele astea la antrenamente pentru ca daca luam tramvaiul trebuia sa schimb prin centru. no brainer. ei bine, I shit you not, era un microbuz care inlocuise usa glisanta cu o usa termopan.
RATB-ul asteaptă si alte invenții revoluționare cum ar fi geamurile fumurii prin care nu te arde soarele.
00
NOU
#10
Alx MAX
O fi autobuz-rulotă. Îl branșează la curent prin locurile pe unde ajunge.
00
NOU
#11
Florin+C.
wtf am i looking at? ce mai urmeaza : troleul alimentat de la priza?
00
NOU
#12
eddie
S-a testat in Bucucresti un autobuz electric care se incarca la priza (bine din aia de 380), deci nu suntem departe. Pana in 2020 Londra sau Paris vor ca toate taxiurile si transportul public in comun sa fie pe electric. La noi o sa se intample prin 2070…
00
NOU
#13
Mihai T
Aveam si in Timisoara un tramvai cu o clima de genu asta …
Baaa, strici biznisu’ : punem parchet si dupa fiecare iarna cand se face apa pe el si se umfla il schimbam. Pai astia au schimbat gazonul pe Arena Nationala de 6 ori in 4 ani, cost total 2 mil EURO. Ce noi sa fim mai fraieri ?
l-au pus invers. Unitatea exterioara a aparatului de aer conditionat trage aerul prin fata si il sufla in spate. Era greu sa „nimereasca” sensul aerului cu sensul de mers al autobuzului
Stai jos, 2. Aerul este tras din zona radiatorului si impins in exterior „in fata acelui ventilator mare”. Uite aici daca nu ma crezi
Mno, oi fi stiut eu gresit
@Claudiu, in curand vor avea unitatea de AC in parbriz =)))))
@Eddie super tare si adevarat. Aerul este impins in spatele autocarului. Pai in cazul asta e super! Ca avem un autocar turbo-propulsat =)) Aerul expulzat impinge autocarul. Parca vad ca da si RATB 1 milion euro per autocar echipat. Nu de alta dar argumentul va fi scaderea consumului de carburant in urma efectului de propulsie.
O antena de Digi mai lipsește… :))
Si termopane….
@Florian cand au aparut prima data microbuzele ca mijloc de transport in comun in Iasi eram pustan si mare fotbalist drept urmare mergeam foarte des cu microbuzele astea la antrenamente pentru ca daca luam tramvaiul trebuia sa schimb prin centru. no brainer. ei bine, I shit you not, era un microbuz care inlocuise usa glisanta cu o usa termopan.
RATB-ul asteaptă si alte invenții revoluționare cum ar fi geamurile fumurii prin care nu te arde soarele.
O fi autobuz-rulotă. Îl branșează la curent prin locurile pe unde ajunge.
wtf am i looking at? ce mai urmeaza : troleul alimentat de la priza?
S-a testat in Bucucresti un autobuz electric care se incarca la priza (bine din aia de 380), deci nu suntem departe. Pana in 2020 Londra sau Paris vor ca toate taxiurile si transportul public in comun sa fie pe electric. La noi o sa se intample prin 2070…
Aveam si in Timisoara un tramvai cu o clima de genu asta …
La anul punem termopane si izolatie termica pe autobuz, daca ajung fondurile punem si gresie pe jos.
Si faianta!
Baaa, strici biznisu’ : punem parchet si dupa fiecare iarna cand se face apa pe el si se umfla il schimbam. Pai astia au schimbat gazonul pe Arena Nationala de 6 ori in 4 ani, cost total 2 mil EURO. Ce noi sa fim mai fraieri ?