blogoAutor:
valiluni, 27 decembrie 2010, 13:00 1832 13
AU apărut niste gropi de toată frumuseţea pe DN1 intre Braşov şi Bucureşti. La fel ca anul trecut, după ce s-a topit zăpada, hop si gropile. S-a turnat asfalt. Acum, după prima ninsoare, au aparut gropi si in asfaltul asta.
Intre Pitesti si Rm.Valcea in aceasta noapte s-au upgradat noi gropi de o adancime si frecventa remarcabila….
00
NOU
#4
MadMike
Astuparea unei gropi in Bucuresti costa 3000 Euro a spus Oprescu. Iti dai seama cat va costa sa astupe una pe autostrada? Dar cate denivelari sunt? Sunt normale denivelarile pe AUTOSTRADA? Sau ati mai vazut voi limitatoare de viteza ori alte pericole pe autostrazile UE? NU.
Noi suntem rupti de realitatate oricum, slabe sanse sa ne revenim si sa fim si noi ca restul UE.
Clima este de vina … marele noroc al strainilor/europenilor este ca nu are clima pasaport si nu poate iesi din Romania, altfel ar fi „praf” drumurile si la ei …
00
NOU
#6
ghio olandezu'
aici,in buricul civilizatiei au reparat trotuarul din fata casei in vara ( adica au dat jos tot si au pus nou) , mergeam cu rolele direct in parc,acum dupa prima zapada iti rupi gatul in el.
00
NOU
#7
Spock
Sunt peste tot nu numai pe DN1. Si inca nu s-a terminat iarna, tocmai cade al doilea val de zapada.
00
NOU
#8
cristi_s
…iar in Brasov astazi Vectra Service asfalta… Cretini…
Tinand cont de ritmul de remediere pentru covoarele rutiere din tara si de misticismul CNADR, ar fi utile urmatoarele:
– o baza de date unica cu fiecare groapa periculoasa (pentru inceput DN1), in special craterele transversale de la poduri/potete
– soft/softuri + gps auto/android/iphone cu aceasta baza de date si avertizare in functie de groapa; acceptabila, medie, fatala, abisala, etc.
Daca exista vre-un soft sau vre-o initiativa in genu, merita promovate.
O groapa remediata ca la carte poate sa devina plomba in sine o problema, se crapa totul in jurul ei ca un surub intr-o farfurie cu piftie. In cele mai multe locuri asfaltul existent (infrastructura slaba si drenaj ape inexistent) are rezistenta unei piftii. Gropile apar in principal din cauza inghetului apei care nu are ce cauta in structura si sub stratul de uzura. Deci: fundatie buna, drenaj bun, hidroizolatii, bitum cal.1, spagi mici, rezulta zero gropi
00
NOU
#10
aNDRIIpOPA
@Dan: poate din cauza climei ne-au refuzat accesul la Schengen…
Păi ce? Gropile lipsesc de la noi? :))) Pe DN1, pe centuri, în mijlocul oraşului, de gunoi (multeeee, la tot pasul) sau chiar dintr-acelea de inteligenţă…
00
NOU
#12
Sakura
@cristi_s: nu fii rău, pe vremea asta se poate face cea mai eficientă asfaltare. În loc de materialele bituminoase destul de scumpe şi pretenţioase se poate folosi ceva mult mai ieftin şi uşor de aplicat: apa. Se întăreşte repede pe vremea asta, fiind autonivelantă dă o suprafaţă perfect plană şi cu puţin (mai mult) noroc rezistă până în primăvară, ceea ce pentru România este o performanţă destul de bună.
00
NOU
#13
didi
Ieri seara desi pe DN1 in zona Sinaia nuj era zapada pe asfalt plugul mergea cu lama lasata de zgaraia asfaltul la greu. De asta apar gaurile in asfalt in primul rand…din cauza plugurilor pe care sunt pusi tractoristi la propriu. Mai sunt cauciucurile alea de limitat viteza pe care le scot in fiecare iarna cu lama.
Cat despre gropile in asfalt…sunt peste tot…Budapesta e plombata prin centru,Parisul la fel…important e sa se astupe repede.
Ce aveti domnilor cu gropile?Pai se poate,ele ne ajuta!Ia vedeti aicisa:
N-ar fi problema ca apar gropi ca e normal, problema e ca apar prea des si prea multe.
Intre Pitesti si Rm.Valcea in aceasta noapte s-au upgradat noi gropi de o adancime si frecventa remarcabila….
Astuparea unei gropi in Bucuresti costa 3000 Euro a spus Oprescu. Iti dai seama cat va costa sa astupe una pe autostrada? Dar cate denivelari sunt? Sunt normale denivelarile pe AUTOSTRADA? Sau ati mai vazut voi limitatoare de viteza ori alte pericole pe autostrazile UE? NU.
Noi suntem rupti de realitatate oricum, slabe sanse sa ne revenim si sa fim si noi ca restul UE.
Clima este de vina … marele noroc al strainilor/europenilor este ca nu are clima pasaport si nu poate iesi din Romania, altfel ar fi „praf” drumurile si la ei …
aici,in buricul civilizatiei au reparat trotuarul din fata casei in vara ( adica au dat jos tot si au pus nou) , mergeam cu rolele direct in parc,acum dupa prima zapada iti rupi gatul in el.
Sunt peste tot nu numai pe DN1. Si inca nu s-a terminat iarna, tocmai cade al doilea val de zapada.
…iar in Brasov astazi Vectra Service asfalta… Cretini…
Tinand cont de ritmul de remediere pentru covoarele rutiere din tara si de misticismul CNADR, ar fi utile urmatoarele:
– o baza de date unica cu fiecare groapa periculoasa (pentru inceput DN1), in special craterele transversale de la poduri/potete
– soft/softuri + gps auto/android/iphone cu aceasta baza de date si avertizare in functie de groapa; acceptabila, medie, fatala, abisala, etc.
Daca exista vre-un soft sau vre-o initiativa in genu, merita promovate.
O groapa remediata ca la carte poate sa devina plomba in sine o problema, se crapa totul in jurul ei ca un surub intr-o farfurie cu piftie. In cele mai multe locuri asfaltul existent (infrastructura slaba si drenaj ape inexistent) are rezistenta unei piftii. Gropile apar in principal din cauza inghetului apei care nu are ce cauta in structura si sub stratul de uzura. Deci: fundatie buna, drenaj bun, hidroizolatii, bitum cal.1, spagi mici, rezulta zero gropi
@Dan: poate din cauza climei ne-au refuzat accesul la Schengen…
Păi ce? Gropile lipsesc de la noi? :))) Pe DN1, pe centuri, în mijlocul oraşului, de gunoi (multeeee, la tot pasul) sau chiar dintr-acelea de inteligenţă…
@cristi_s: nu fii rău, pe vremea asta se poate face cea mai eficientă asfaltare. În loc de materialele bituminoase destul de scumpe şi pretenţioase se poate folosi ceva mult mai ieftin şi uşor de aplicat: apa. Se întăreşte repede pe vremea asta, fiind autonivelantă dă o suprafaţă perfect plană şi cu puţin (mai mult) noroc rezistă până în primăvară, ceea ce pentru România este o performanţă destul de bună.
Ieri seara desi pe DN1 in zona Sinaia nuj era zapada pe asfalt plugul mergea cu lama lasata de zgaraia asfaltul la greu. De asta apar gaurile in asfalt in primul rand…din cauza plugurilor pe care sunt pusi tractoristi la propriu. Mai sunt cauciucurile alea de limitat viteza pe care le scot in fiecare iarna cu lama.
Cat despre gropile in asfalt…sunt peste tot…Budapesta e plombata prin centru,Parisul la fel…important e sa se astupe repede.