uită-te la ce ingrediente conține Wabcothyl … conține minim 5% la max 10% ethanediol => ce pulverizezi tu acolo este TOXIC. Practic pulverizezi otravă în aer.
@Adi: ai reusit sa termin tot articolul? Sau e iar treaba aia cu analfabetismul functional de care tot zice Vali?
00
NOU
#6
liviu
dupa 30 de minute de motor pornit, la mine se desprindea mai usor gheata, fara solutii preparate in casa si aparate de suflat frunze.
00
NOU
#7
Adi
A 2 a oara zice chiar 40 de minute! Iar cu mașinăria aia la parbriz încă alte 10 minute! Ma lasi!
00
NOU
#8
H.
30 min?? Useless!
00
NOU
#9
zidanne
Ciocan de cauciuc, eliberat usa sofer, pornit motor, pornit incalzire auxiliara (aka aeroterma electrica), spart restu’ de gheață pana s-a încălzit in habitaclu (15 minute), îmbarcat familion.
00
NOU
#10
A.
Cea mai eficientă soluție e garajul :))
00
NOU
#11
H.
Depinde cum măsurăm eficiența… Că prin Iași să ai garajul tău te costă spre 10k euro…
00
NOU
#12
A.
Pai și Kärcherul îl folosești la bloc? Tragi tacticos furtun și curent de la etaj ca să dezgheți mașina?
Garajul e mare invenție, nu numai pentru ocazionala ploaie înghețată ci și pentru diminețile de noiembrie când trebuie să râcâi geamurile sau să dai cu prostii din alea de dezghețare.
00
NOU
#13
thebblack
la mine a functionat metoda ciocan plus racleta plus suturi. asta nu inseamna insa ca pustiul din filmulet nu e ok :). bravo ba ;)! om cu tiglele la el.
00
NOU
#14
H.
Soluția mea pt evitat ciocanul e să ung odată la 5 ani garniturile ușii cu silicon.
Habar n-am dacă spray-urile cu silicon ajută (eu folosesc vaselină sicolinică industrială – este incoloră și are vîscozitatea mierii de albine).
Pt restul problemelor aplic metoda tradițională (motor pornit + racletă).
00
NOU
#15
pizzi
2 sticle de 2l de apa calda de la robinet cu incalzirea electrica pornita ptr oglinzi si pleci de pe loc in 10 min daca nu esti in siberia sau alaska
00
NOU
#16
GuestStar
Și după aia când crapă parbrizul zici că n-ai avut noroc.
00
NOU
#17
pizzi
am zis calda, nu clocotita, cf regulilor fizicii, apa avea chiar si cu 5-6 grade mai mult decat temperatura de afara ca sa obtii rezultate https://youtu.be/yvOMY361Uw8
00
NOU
#18
danihel
Banuiesc ca nu ai auzit de „Mpemba effect”. La 3 minute dupa ce iesi pe strada tragi pe dreapta sa dai iar gheata jos…
00
NOU
#19
pizzi
daca ar fi -20 de grade ar fi posibil, dar erau 0 grade si masina are incalzirea pornita, fac asa de 20 de ani, nu am avut astfel de probleme; singura data cand imi ingheta solutia de geamuri pe parbrizul rece era cand lichidul ramasese de-ala de vara si batea vantul ( era suficient de cald sa nu congeleze in vas dar nu era suficient de cald si pe parbriz)
00
NOU
#20
florin
Poate suntem prea dependenți de mașină ?
00
NOU
#21
H.
Mai ales cînd e frig afară, da. Oamenii normali tind să aibă acest comportament.
00
NOU
#22
Alex
N-am mai folosit masina de vreo 5 zile si eram foarte sigur ca se va dezgheța zilele viitoare, odata cu creșterea temperaturi. Ghinion! Astăzi am fost nevoit sa merg cu ea. Era pur și simplu acoperita de placi de gheata groase rău! Am urcat pana în casa unde am pus într-un pet 2 litri cu apa usor calda. Am desfiletat puțin capacul si am turnat-o pe toată pe chederul portierei șoferului si pe maner. Am reușit dupa câteva minute sa deschid portiera. Am pornit motorul si am urcat in casa, apoi am coborât după 40 de minute. A fost mai ok după.
00
NOU
#23
ltaa
aolooo mamăăă, motor pornit pe loc 40 de minute??? ai omorât doi pinguini din polu Nord
00
NOU
#24
H.
Încălzit apă?? Înc-un pinguin pe conștiință!!
00
NOU
#25
Un om simplu din popor
In 10 min cu masina pornita am curatat TOATA gheata, indiferent de grosime.
Fara Kaercher, Dr. Marcus, solutii si dilutii.
Am Sandero Stepway.
00
NOU
#26
ValiTaifun
La barza chioară…
00
NOU
#27
H.
Sandero Stepway are geamuri?
00
NOU
#28
Gupi
… sau cu uscătorul de păr al nevestii.
Ieri dimineață, mașina era acoperită de o carcasă de cam o juma’ dde centimetru, așa că am stat cam 40 de minute să topesc gheața de la ușa șoferului
00
NOU
#29
Kilroy
Uscătorul de păr nu face bine la rădăcini
00
NOU
#30
D4n
@Kilroy
A zis ca pentru masina nu pentru copaci
00
NOU
#31
vali
mai bine îi dădeai foc. 40 minute?!?!
NOU
#32
Attilla
probabil ca nu vroia nevasta…si i-a luat ceva pana a prins-o…
00
NOU
#33
H.
Asta-i din ciclul: ”cine-și iubește nevasta cu adevărat, îi ia uscător de păr pe baterii”, sau cum?
00
NOU
#34
gupi
Da, bre, 40. Sculă veche, putere mică, răbdare multă. La sat vremea curge altfel și n-am de ce să mă grăbesc.
(Zice nevasta ca am mai multa grijă de mașină decât de ea.)
00
NOU
#35
vali
așa e când ești milionar, îți permiți 40 minute pe loc, dar nu și garaj
NOU
#36
Gupi
Ca să fac garajul, trebuie să dărâm wc-ul din curte, iar asta e o decizie extrem de sentimentală
00
NOU
#37
Leo
Asa e cand stai in Brasov, dar ai rude care lucreaza la Otopeni plecari. 😀
00
NOU
#38
culaie
Un bidon de 5 litri de stropgel de iarnă. -30 grade dacă se poate.
Și un pulverizator de la o soluție de spălat geamuri. Macar pentru deblocat ușa șoferului.
00
NOU
#39
AA
Eu am scos mașina din garaj, am dat-o puțin cu soluție să nu zică vecinu’ că sunt nesimțit și doar el trebuie să o dezghețe și am plecat la ale mele.
00
NOU
#40
sofer_de_masina_puternica
RIP vopsea.
De fiecare data cand trec seara, la lumina becurilor de pe strada, pe langa masini parcate, ma ingrozesc de starea in care e vopseaua de pe ele.
Dar, sincer, 99.9% din posesorii de masini nu dau doi bani pe asta.
00
NOU
#41
red riding hood
da’ ce ochi mari ai, bunicuțo!
00
NOU
#42
sofer_de_masina_puternica
Fiecare cu ce-l doare. Pe mine ma doare cand vad o masina neingrijita, pe altii nu.
Pana la urma fiecare arunca banii pe ce vrea si cum vrea.
00
NOU
#43
serban
Sau nu-i arunca (banii pe vopsea). Pentru mine masina este o unealta (masina cumparata de aproape noua). Ma duce de la „A” la „B”. O ingrijesc cat sa isi serveasca scopul in conditii decente de siguranta si confort. Cunosc oameni care prefera sa le fie f*ta nevasta de un grup de negrotei din strafundurile Africii decat sa le zgarii masina. Dar…fiecare cu ce-l doare
00
NOU
#44
sofer_de_masina_puternica
Depinde la ce nivel esti.
00
NOU
#45
serban
Daca va referiti la model de masina, legat de nivel…discutabil, am mai multe. Nu le enumar, nivelul il decideti Dvs. Nu am nave spatiale dar nici Logan (nu ca am ceva cu posesorii de Logan – am cumparat unul din primele modele si tare multumit am fost ca am urcat pana si Lempesul cu el cand ma duceam la zbor).
00
NOU
#46
serban
Du-te bah d’acilea cu Karcherul tau! In 5 min cu incalzirea pornita masina s-a dezghetat singura. Plus, pus mana pe racleta si raschetat la geamuri.
00
NOU
#47
Emil
Depinde de cat de groasa e gheața și de ce mașină ai. Cel mai ușor se dezgheață Skodele și Daciile. Cel mai greu coreenele. Daca gheata aia are 1CM te asigur că nu o rezolvi in 30′ cu motorul pornit. Și nu rezolvi nimic daca faci doar parbrizul. Că apoi ieși pe drum și îți pică bucăți de gheata de pe masina (caroserie, plafon) și le faci celorlalți mașinile și parbrizele varza.
00
NOU
#48
Andrei
In lipsa unui garaj o husa auto nu ar fi la fel de buna ?
00
NOU
#49
vali
ba da. dar e înghețată dimineața. ai unde să o pui dacă stai la bloc? că dacă o pui în portbagaj, îți face lac acolo.
NOU
#50
ltaa
o pui la uscat ca pe rufe
00
NOU
#51
Bogdan
o pui in cada?
00
NOU
#52
Soacra
Nu stiu… Webasto rezolva tot…
00
NOU
#53
Ursu
:))
1. Orice substanta aplicata pe gheata nu are cum sa formeze o pelicula intre gheata si materialul de contact( vezi tabla masinii)
2. Gheata se sparge pentru ca ai pornit masina cateva minute, cat sa se formeze o pelicula de apa intre gheata si tabla masinii.
3. Banuiai tu ceva dar nu banuiai tot!
00
NOU
#54
da.bravo
exact :)) „daca o mai lasam 5 minute…” pai normal, tocmai a zis ca a facut focu sub ea 40 de minute.
si a mai dat-o in azot, in home-made, nu e nimic oficial… tre sa le zica baiatu si la fraierii aia prin aeroport cum se face ca prea se chinuie :))) ma rupe tonul cu care vorbeste, uite vali, am aicea eu descoperirea secolului. in curand lanseaza solutia pe piata cu patent pending.
00
NOU
#55
Ciocanul
Masina de langa e curata. Eu nu am patit nici in Austria la ski sa fie nevoie de asa ceva…
00
NOU
#56
cristelu
Dar gospodar cu arzatorul pe masina ati vazut? Gospodar de vreo 60 ani, salopeta si caciula de blana, Logan mk1 probabil cu 10k la bord. Cred ca are si lampa de benzina ptr detailing beat that. A, si porcul taiat corespunzator in gradina blocului este curatat cu pompa de presiune dupa parlire, iese perfect. Oras satelit al Constantei sec 21.
00
NOU
#57
Verdenpom
ma gandesc ca majoritatea ce se plang de masinile inghetate sunt posesori de diesel si conduc din oras pana la serviciu 3 km. Nu mai bine chemati taxiul in acest caz? A pai stai, taxiul costa 10 lei, da prostule dar in taxiu deja e cald si nu mai stai o ora la dat cu substante magice si racleta
00
NOU
#58
john2381
nu stiu la diesel cum e, dar daca ai masina normala (adica pe benzina) e suficient sa pornesti motorul si ventilatorul (preferabil spre maxim) pe parbriz.. si in max 5 min ai rezolvat.
incepi cu luneta (incalzirea e electrica si are efect aproape imediat), apoi treci la parbriz si inchei cu geamurile laterale (intre timp se „inmoaie” si ele de la fluxul de aer cald de la parbriz).
fata de timpul din clip.. daca adun si cat dureaza „despachetarea” si „impachetarea aparatului si eventual caratul lui din balcon pana la 2 strazi distanta (daca stai la bloc si nu ai parcare chiar langa iesirea din scara) si inapoi in balcon la final…
as spune ca varianta mea e clar mai rapida si mai comoda.
00
NOU
#59
verdenpom
Fie ca e benzina fie ca e diesel nu pornesti masina si dai drumul la ventilatie pe parbriz. Motorul e bocna, fiind si benzinar abia ii urca acul de temperatura, pornesti motorul si astepti 2 minute pana ajunge apa nitel calda sa impinga aer cald si nu aer tot rece. La diesel n-ai cei face, eu iarna am grilele acoperite, la -10 grade in 3 km am apa la 90 de grade . De unde mi-a venit ideea? Vazui o skoda fabia acum cativa ani ce peste grilele din bara avea un plastic ce se monta cu clipsuri, OEM desigur. http://www.superskoda.com/images/Plasty/o2-fgcvr2.jpg
PS: nu da drumul la degivrare luneta, fortezi motorul rece inutil (adica alternatorul). Luneta o poti degivra dupa ce ai pornit si ai mai taiat din consumatori gen aeroterma la ventilatie maxima
00
NOU
#60
Attilla
la diesel, la mine, a durat 20 min vineri dimineata (dupa ce am deschis portiera) timp de 2 tigari si o juma de ceasca de cafea….onorabil (15dci …dacie)
00
NOU
#61
finch
Ultima fita e o punga cu apa calda plimbata pe geamuri. Tranfer termic instant, apa nu se arunca peste geamuri ca sa inghete iar. Cred ca si nitel spray cu etilen-glycol dat inainte ajuta.
00
NOU
#62
Alin
Nu aud niciunul cu 0.9 tce care a dezghetat masina in 10-40 min. Unde or fi ?!
Dacă reusesti sa intri in mașina și sa o pornești, in 40 de minute pana și un diese bătrân ar trebui sa dezghețe binișor dacă funcționează perfect instalația de incalzire. Nu e rea nici ideea băiatului, dar când am auzit in video de 40 de minute și mașina încă avea ditamai gheata pe ea mi s-a părut ciudat.
Sigur soluția conține Aghiasma Mare.
cea mai sigura metoda https://www.youtube.com/watch?v=cGBzmlDYEyo
Eu folosesc WABCOTHYL. L-am pus intr-un pulverizator si topeste aproape instant gheata. https://e-piesecamioane.ro/produs/solutie-antigel-wabcothyl-1l/
uită-te la ce ingrediente conține Wabcothyl … conține minim 5% la max 10% ethanediol => ce pulverizezi tu acolo este TOXIC. Practic pulverizezi otravă în aer.
CAS: 107-21-1
EINECS: 203-473-3
ethanediol
Acute Tox. 4, H302
https://en.wikipedia.org/wiki/Ethylene_glycol
@Adi: ai reusit sa termin tot articolul? Sau e iar treaba aia cu analfabetismul functional de care tot zice Vali?
dupa 30 de minute de motor pornit, la mine se desprindea mai usor gheata, fara solutii preparate in casa si aparate de suflat frunze.
A 2 a oara zice chiar 40 de minute! Iar cu mașinăria aia la parbriz încă alte 10 minute! Ma lasi!
30 min?? Useless!
Ciocan de cauciuc, eliberat usa sofer, pornit motor, pornit incalzire auxiliara (aka aeroterma electrica), spart restu’ de gheață pana s-a încălzit in habitaclu (15 minute), îmbarcat familion.
Cea mai eficientă soluție e garajul :))
Depinde cum măsurăm eficiența… Că prin Iași să ai garajul tău te costă spre 10k euro…
Pai și Kärcherul îl folosești la bloc? Tragi tacticos furtun și curent de la etaj ca să dezgheți mașina?
Garajul e mare invenție, nu numai pentru ocazionala ploaie înghețată ci și pentru diminețile de noiembrie când trebuie să râcâi geamurile sau să dai cu prostii din alea de dezghețare.
la mine a functionat metoda ciocan plus racleta plus suturi. asta nu inseamna insa ca pustiul din filmulet nu e ok :). bravo ba ;)! om cu tiglele la el.
Soluția mea pt evitat ciocanul e să ung odată la 5 ani garniturile ușii cu silicon.
Habar n-am dacă spray-urile cu silicon ajută (eu folosesc vaselină sicolinică industrială – este incoloră și are vîscozitatea mierii de albine).
Pt restul problemelor aplic metoda tradițională (motor pornit + racletă).
2 sticle de 2l de apa calda de la robinet cu incalzirea electrica pornita ptr oglinzi si pleci de pe loc in 10 min daca nu esti in siberia sau alaska
Și după aia când crapă parbrizul zici că n-ai avut noroc.
am zis calda, nu clocotita, cf regulilor fizicii, apa avea chiar si cu 5-6 grade mai mult decat temperatura de afara ca sa obtii rezultate https://youtu.be/yvOMY361Uw8
Banuiesc ca nu ai auzit de „Mpemba effect”. La 3 minute dupa ce iesi pe strada tragi pe dreapta sa dai iar gheata jos…
daca ar fi -20 de grade ar fi posibil, dar erau 0 grade si masina are incalzirea pornita, fac asa de 20 de ani, nu am avut astfel de probleme; singura data cand imi ingheta solutia de geamuri pe parbrizul rece era cand lichidul ramasese de-ala de vara si batea vantul ( era suficient de cald sa nu congeleze in vas dar nu era suficient de cald si pe parbriz)
Poate suntem prea dependenți de mașină ?
Mai ales cînd e frig afară, da. Oamenii normali tind să aibă acest comportament.
N-am mai folosit masina de vreo 5 zile si eram foarte sigur ca se va dezgheța zilele viitoare, odata cu creșterea temperaturi. Ghinion! Astăzi am fost nevoit sa merg cu ea. Era pur și simplu acoperita de placi de gheata groase rău! Am urcat pana în casa unde am pus într-un pet 2 litri cu apa usor calda. Am desfiletat puțin capacul si am turnat-o pe toată pe chederul portierei șoferului si pe maner. Am reușit dupa câteva minute sa deschid portiera. Am pornit motorul si am urcat in casa, apoi am coborât după 40 de minute. A fost mai ok după.
aolooo mamăăă, motor pornit pe loc 40 de minute??? ai omorât doi pinguini din polu Nord
Încălzit apă?? Înc-un pinguin pe conștiință!!
In 10 min cu masina pornita am curatat TOATA gheata, indiferent de grosime.
Fara Kaercher, Dr. Marcus, solutii si dilutii.
Am Sandero Stepway.
La barza chioară…
Sandero Stepway are geamuri?
… sau cu uscătorul de păr al nevestii.
Ieri dimineață, mașina era acoperită de o carcasă de cam o juma’ dde centimetru, așa că am stat cam 40 de minute să topesc gheața de la ușa șoferului
Uscătorul de păr nu face bine la rădăcini
@Kilroy
A zis ca pentru masina nu pentru copaci
mai bine îi dădeai foc. 40 minute?!?!
probabil ca nu vroia nevasta…si i-a luat ceva pana a prins-o…
Asta-i din ciclul: ”cine-și iubește nevasta cu adevărat, îi ia uscător de păr pe baterii”, sau cum?
Da, bre, 40. Sculă veche, putere mică, răbdare multă. La sat vremea curge altfel și n-am de ce să mă grăbesc.
(Zice nevasta ca am mai multa grijă de mașină decât de ea.)
așa e când ești milionar, îți permiți 40 minute pe loc, dar nu și garaj
Ca să fac garajul, trebuie să dărâm wc-ul din curte, iar asta e o decizie extrem de sentimentală
Asa e cand stai in Brasov, dar ai rude care lucreaza la Otopeni plecari. 😀
Un bidon de 5 litri de stropgel de iarnă. -30 grade dacă se poate.
Și un pulverizator de la o soluție de spălat geamuri. Macar pentru deblocat ușa șoferului.
Eu am scos mașina din garaj, am dat-o puțin cu soluție să nu zică vecinu’ că sunt nesimțit și doar el trebuie să o dezghețe și am plecat la ale mele.
RIP vopsea.
De fiecare data cand trec seara, la lumina becurilor de pe strada, pe langa masini parcate, ma ingrozesc de starea in care e vopseaua de pe ele.
Dar, sincer, 99.9% din posesorii de masini nu dau doi bani pe asta.
da’ ce ochi mari ai, bunicuțo!
Fiecare cu ce-l doare. Pe mine ma doare cand vad o masina neingrijita, pe altii nu.
Pana la urma fiecare arunca banii pe ce vrea si cum vrea.
Sau nu-i arunca (banii pe vopsea). Pentru mine masina este o unealta (masina cumparata de aproape noua). Ma duce de la „A” la „B”. O ingrijesc cat sa isi serveasca scopul in conditii decente de siguranta si confort. Cunosc oameni care prefera sa le fie f*ta nevasta de un grup de negrotei din strafundurile Africii decat sa le zgarii masina. Dar…fiecare cu ce-l doare
Depinde la ce nivel esti.
Daca va referiti la model de masina, legat de nivel…discutabil, am mai multe. Nu le enumar, nivelul il decideti Dvs. Nu am nave spatiale dar nici Logan (nu ca am ceva cu posesorii de Logan – am cumparat unul din primele modele si tare multumit am fost ca am urcat pana si Lempesul cu el cand ma duceam la zbor).
Du-te bah d’acilea cu Karcherul tau! In 5 min cu incalzirea pornita masina s-a dezghetat singura. Plus, pus mana pe racleta si raschetat la geamuri.
Depinde de cat de groasa e gheața și de ce mașină ai. Cel mai ușor se dezgheață Skodele și Daciile. Cel mai greu coreenele. Daca gheata aia are 1CM te asigur că nu o rezolvi in 30′ cu motorul pornit. Și nu rezolvi nimic daca faci doar parbrizul. Că apoi ieși pe drum și îți pică bucăți de gheata de pe masina (caroserie, plafon) și le faci celorlalți mașinile și parbrizele varza.
In lipsa unui garaj o husa auto nu ar fi la fel de buna ?
ba da. dar e înghețată dimineața. ai unde să o pui dacă stai la bloc? că dacă o pui în portbagaj, îți face lac acolo.
o pui la uscat ca pe rufe
o pui in cada?
Nu stiu… Webasto rezolva tot…
:))
1. Orice substanta aplicata pe gheata nu are cum sa formeze o pelicula intre gheata si materialul de contact( vezi tabla masinii)
2. Gheata se sparge pentru ca ai pornit masina cateva minute, cat sa se formeze o pelicula de apa intre gheata si tabla masinii.
3. Banuiai tu ceva dar nu banuiai tot!
exact :)) „daca o mai lasam 5 minute…” pai normal, tocmai a zis ca a facut focu sub ea 40 de minute.
si a mai dat-o in azot, in home-made, nu e nimic oficial… tre sa le zica baiatu si la fraierii aia prin aeroport cum se face ca prea se chinuie :))) ma rupe tonul cu care vorbeste, uite vali, am aicea eu descoperirea secolului. in curand lanseaza solutia pe piata cu patent pending.
Masina de langa e curata. Eu nu am patit nici in Austria la ski sa fie nevoie de asa ceva…
Dar gospodar cu arzatorul pe masina ati vazut? Gospodar de vreo 60 ani, salopeta si caciula de blana, Logan mk1 probabil cu 10k la bord. Cred ca are si lampa de benzina ptr detailing beat that. A, si porcul taiat corespunzator in gradina blocului este curatat cu pompa de presiune dupa parlire, iese perfect. Oras satelit al Constantei sec 21.
ma gandesc ca majoritatea ce se plang de masinile inghetate sunt posesori de diesel si conduc din oras pana la serviciu 3 km. Nu mai bine chemati taxiul in acest caz? A pai stai, taxiul costa 10 lei, da prostule dar in taxiu deja e cald si nu mai stai o ora la dat cu substante magice si racleta
nu stiu la diesel cum e, dar daca ai masina normala (adica pe benzina) e suficient sa pornesti motorul si ventilatorul (preferabil spre maxim) pe parbriz.. si in max 5 min ai rezolvat.
incepi cu luneta (incalzirea e electrica si are efect aproape imediat), apoi treci la parbriz si inchei cu geamurile laterale (intre timp se „inmoaie” si ele de la fluxul de aer cald de la parbriz).
fata de timpul din clip.. daca adun si cat dureaza „despachetarea” si „impachetarea aparatului si eventual caratul lui din balcon pana la 2 strazi distanta (daca stai la bloc si nu ai parcare chiar langa iesirea din scara) si inapoi in balcon la final…
as spune ca varianta mea e clar mai rapida si mai comoda.
Fie ca e benzina fie ca e diesel nu pornesti masina si dai drumul la ventilatie pe parbriz. Motorul e bocna, fiind si benzinar abia ii urca acul de temperatura, pornesti motorul si astepti 2 minute pana ajunge apa nitel calda sa impinga aer cald si nu aer tot rece. La diesel n-ai cei face, eu iarna am grilele acoperite, la -10 grade in 3 km am apa la 90 de grade . De unde mi-a venit ideea? Vazui o skoda fabia acum cativa ani ce peste grilele din bara avea un plastic ce se monta cu clipsuri, OEM desigur. http://www.superskoda.com/images/Plasty/o2-fgcvr2.jpg
PS: nu da drumul la degivrare luneta, fortezi motorul rece inutil (adica alternatorul). Luneta o poti degivra dupa ce ai pornit si ai mai taiat din consumatori gen aeroterma la ventilatie maxima
la diesel, la mine, a durat 20 min vineri dimineata (dupa ce am deschis portiera) timp de 2 tigari si o juma de ceasca de cafea….onorabil (15dci …dacie)
Ultima fita e o punga cu apa calda plimbata pe geamuri. Tranfer termic instant, apa nu se arunca peste geamuri ca sa inghete iar. Cred ca si nitel spray cu etilen-glycol dat inainte ajuta.
Nu aud niciunul cu 0.9 tce care a dezghetat masina in 10-40 min. Unde or fi ?!
probabil inca dezgheata
Un din asta nu merge? https://www.emag.ro/pistol-cu-aer-cald-einhell-th-ha-2000-1-2000-w-550-grade-geanta-si-accesorii-4520179/pd/DL0NQBBBM/
Dacă reusesti sa intri in mașina și sa o pornești, in 40 de minute pana și un diese bătrân ar trebui sa dezghețe binișor dacă funcționează perfect instalația de incalzire. Nu e rea nici ideea băiatului, dar când am auzit in video de 40 de minute și mașina încă avea ditamai gheata pe ea mi s-a părut ciudat.