GayPride (2013)

Ca in fiecare an Belgian Pride, ofera timp de o zi, « libertate pentru toti » : gay, lesbiene, bisexuali, transexuali, intersexuali si prietenii lor. Mai presus de orice « Party4Every1 » e o zi plina de culoare, deci o ocazie unica pentru toti pasionatii de fotografie.
Lucruri de mentionat anul acesta :
– Grupul « Raibow Cops Belgium » – pana la urma, de ce nu?
– Participarea grupurilor politice – semn ca voturile n-au miros
– Extrem de multi participanti tineri si foarte tineri – o fi bine, o fi rau?
– « Rainbow family » a fost una din temele majore ale evenimentului (Belgia implineste 10 ani de cand a dat verde mariajelor gay si 7 ani de cand permit adoptiile de catre cupluri gay)
– Cu cateva exceptii, participantii au fost extrem de decenti – probabil ca sa nu se mai scandalizeze ultra-puritanii
Altfel, toate bune si frumoase, unele chiar bune rau dar stai si te intrebi : daca dimineata face pipi din picioare ? daca dupa o sticla de Chivas, a doua zi in loc de migrene, ai hemoroizi ? daca, daca … si atunci … nu mai bine faci poze si te duci in treaba ta ?
Totusi intrebarile raman :
Ca femeie, iti dai seama ca sanii tai cu varfurile-n sus, funduletul bombat in stransoarea minijupei si picioarele tale de un metru jumate plus tocurile de 18 ii impresioneaza pe baietii din pozele astea cam cat noua drujba de la Black ‘n Decker ?
Ca barbat, cu testosteronul improscand multimea ca o arteziana de masculinitate, iti dai seama ca fetele astea se uita la tine ca la iesirea 18 de pe autostrada, in timp ce baietii iti fac poze cu mobilul si te cauta maine pe facebook ?
Si o intrebare bonus: cati din imaginile urmatoare credeti ca sunt straight ?

Poze și text: Radu

gaypride-2013-01 gaypride-2013-02 gaypride-2013-03 gaypride-2013-04 gaypride-2013-05

gaypride-2013-06 gaypride-2013-07 gaypride-2013-08 gaypride-2013-09 gaypride-2013-10

gaypride-2013-11 gaypride-2013-12 gaypride-2013-13 gaypride-2013-14 gaypride-2013-15

gaypride-2013-16 gaypride-2013-17 gaypride-2013-18 gaypride-2013-19 gaypride-2013-20

gaypride-2013-21 gaypride-2013-22 gaypride-2013-23 gaypride-2013-24 gaypride-2013-25

gaypride-2013-26 gaypride-2013-27 gaypride-2013-28 gaypride-2013-29 gaypride-2013-30

gaypride-2013-31 gaypride-2013-32 gaypride-2013-33 gaypride-2013-34 gaypride-2013-35

gaypride-2013-36 gaypride-2013-37 gaypride-2013-38 gaypride-2013-39 gaypride-2013-40

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

54 comentarii

  1. cui ii pasa … pai uite ca le pasa multora, nu pot trai de grija altora …

    00
  2. Poza 13 e mmmmmh! :)

    00
  3. Din partea mea pot să se şi pupe pe stradă dacă o fac natural, nu ostentativ. Însă când văd paradele astea… îmi vine să curăţ vaselina de pe aruncătorul de flăcări.

    00
  4. E gresit.. Nu e vorba doar de ce fac in dormitor.. Vezi în Franta legea casatoriei, a trecut, inca sunt manifestatii si este normal. Din moment ce au adoptat legea casatoriei au dreptul si la adoptie si tot.

    00
  5. Mie imi pasa ca vor sa ma convinga ca o deviatie e ceva normal si ca e OK sa fii gay si ni se scot ochii in media, presa, filme si seriale

    00
  6. Eu nu Inteleg de ce Noua dreapta Sunt Impotriva Lesbienelor! Cum Draq Sa sa Le urasti?

    00
  7. Pana cand un cuplu de lesbiene vor sa schimbe sexul baietelului lor de 13 ani pentru ca … se pare … si el vrea sa fie tot fata …

    00
  8. Meh, sunt de acord cu ceea ce spui, e treaba lor ce orientare sexuala au atata timp cat o tin in dormitor. Insa cand spun ca nu mi-ar placea sa vad barbati sarutandu-se pe strada (intre ei) multi se fac ca nu inteleg care-i problema mea…

    00
  9. Le pasa celor care au o problema cu asta, dupa cum bine vedem si in comment-urile de mai sus.

    00
  10. NOU
    #10

    Elena Udrea roscata transexuala in poza nr. 18.

    00
  11. Am prieteni lesbi, bi, gay, chiar si unul trans. Toti sunt in banca lor. Cum nu se bate nimeni din cealalta tabara cu pumnul in piept ca e hetero, nici ei nu fac din orientarea lor sexuala un subiect de discutie pentru ceilalti, ba nici nu participa la parade.

    00
  12. @razorsbk, nu te „arunca” pt ca in cazul „ei” e posibil sa dai de ceva „tare” de la brau in jos si rolurile sa se inverseze.

    00
  13. ia uite aici pride

    00
  14. Nici un om normal nu vrea sa faca parada ca e normal. Nebunul da.

    00
  15. n-a fost nici o dreapta noua pe langa ei sa apere valorile nationale si traditionale? daca lipsesc astia din peisaj devine mai suportabil faptul ca ma mut acolo

    00
  16. vai ce frumos!.. mascarici proclamandu-si „normalitatea”
    (m-apuca greata.. )

    00
  17. @Sebastian, era mai drăguţ dacă dădeai linkul la articolul original din DailyMail (cu reportajul CNN) în loc de minunăţia aia unde autorul nu a înţeles nimic din ştire. Just sayin’…
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2043345/The-California-boy-11-undergoing-hormone-blocking-treatment.html

    00
  18. NOU
    #18

    oricine isi doreste sa fie gay. voi nu vedeti ce haiosi sunt, ce educati , ce inteligenti? ma simt discriminat ca nu pot face parte din grupul lor fara sa-mi maresc diametrul. consiliul concurentei ar trebui sa se sesizeze ca ce fac ei e cam cartel. se inteleg intre ei sa se iubeasca in fund in asa fel incat sa formeze un grup inchis. e si abuz de pozitie dominanta.

    00
  19. Foarte dragut. Daca io-mi fac un tricou pe care sa scrie „proud to be white/straight/christian etc” sunt rasist, da’ io daca ma uit la parada lor de rahat sunt ingust la minte sau chiar merit sa fiu linsat. Beton a ajuns Europa, ne halesc minoritatile intre doua imbucaturi, fara ca retardeii aparatori ai „drepturilor omului” sa bage de seama. Si chiar n-am nimic cu gheii, cat timp raman in dormitor, ca nici io nu-mi rezolv problemele cu nevasta in public

    00
  20. Stiu eu ca vreti neveste lesbiene !

    00
  21. era un banc cu ‘sa i mananci puta lu’ mama’
    una peste alta sun curios cand vor ajunge astia mici ai baietilor la scoala

    00
  22. @stephen, tu din articolul original intelegi ca un copil incepe de la varsta de 8 ani sa aiba discernamant? asta „minunatie”.. ai lor sunt mai precoce.. LOL

    00
  23. NOU
    #23

    @pozilla
    ai fi surpins sa aflii ca nici oamenii astia nu fac sex pe strada.Doar se saruta.la fel ca is tu si sotia ta. :) .

    00
  24. NOU
    #24

    @pendul constantin

    Nu e grup inchis deloc.Poti participa si tu ca heterosexual.

    „se inteleg intre ei sa se iubeasca in fund in asa fel incat sa formeze un grup inchis”
    ba dimpotriva te pot arde is pe tine :) trebuie doar sa ceri

    00
  25. NOU
    #25

    @GAelex
    De unde stii ca e anormal?

    00
  26. Eu as vrea o nimfomana!

    00
  27. NOU
    #27

    Delavrancea. De unde din Vrancea ca la Focsani sunt multi poponari din cauza ca multi copii au fost abuzati de parintii lor alcoolici. Probabil ca asa te-ai consacrat si tu. Mai era si baba novac cu sexualitate indecisa , deci pendula mea, e leaganul curistilor, practic, capitala modei si al bunului gust .

    00
  28. Rusu’i frate cu romanul:

    00
  29. NOU
    #29

    @pendul constantin

    esti obsedat de sex in fund si abuzuri sexuale.Evident ca doar la asta te gandesti, :) .Tu in sinea ta esti un homosexual inrait probabil faci sex cu nevasta ta doar de forma ca in rest te gandesti la barbati dezbracati.Ar trebui sa reconciliezi macar cu sinea ta interioara si sa recunosti ca nu esti decat un homosexual reprimat,Astfel te vei putea descoperi pe tine insuti si vei putea trai mai departe o viata fericita lipsita de inhibitii si ganduri negre.De asemnea vei putea deveni si mai tolerant.Iti urez succes in gasirea noii tal identitati sexuale oricare ar fi aceea.Sa stii ca oameni heterosexuali ca mine care putem accepta ca exista si oameni cu alte preferinte sexuale printre noi te vom privi cu aceeasi ingaduinta ca si pana acum.de asemenea daca ai fost abuzat de mic imi pare nespus de rau :( .Iti recomand un psiholog bun.

    00
  30. @Sebastian – nu. Nu înţeleg asta, dar nici nu am priceput unde scrie că-i vor înlătura penisul în curând, aşa cum a declarat autorul român al articolului. Eu am înţeles că are un sindrom ce-l face să fie nesigur în legătură cu sexul său, e o disfuncţie genetică.. Părinţii au decis să-l ajute să decidă în cazul ăsta, hormonii ăia oprindu-i creşterea până ia el o decizie. Nu prea înţeleg cum va ajuta asta, având în vederea că la pubertate te dezvolţi atât fizic cât şi mental aşa că nu cred că se va ilumina în stadiul ăsta.

    Dar serios, tu ce-ai fi făcut în situaţia părinţilor? Îi dădeai una peste ceafă?

    00
  31. Eu n-am nimic cu ei da’ nici in comun. E stilul lor de viata. Asta au vrut ei, nu au fost obligati de nimeni

    00
  32. Homosexualii sunt rodul familiilor clasice: barbat-femeie. Poate ca ar trebui interzise si casatoriile clasice. Produc homosexuali. Si nu doar homosexuali, ci si pedofili, violatori sadici, zoofili, psihopati, criminali in serie etc.

    Ca si la alte specii, un mic procent are orientari homosexuale, asexuale etc. Asa lucreaza natura.

    Cimpanzeii nu sunt homosexuali pentru ca au vazut doi masculi bot in bot.

    Copiii nu vor deveni homosexuali daca vor vedea barbati gay sarutandu-se pe strada, cum se plangea cineva pe aici, sau daca vor fi adoptati de o familie gay.
    Cum nici voi nu ati devenit gay cand ati aflat despre homosexualitate; unii poate ca ati aflat despre asta chiar la varsta la care va descopereati sexualitatea proprie, altii in momentul in care v-ati surprins tatal cu un vecin cand va intorceati de la scoala.

    Nu functioneaza asa.

    @pozilla daca tu iti faci un tricou pe care scrie alb, crestin, hetero intr-o tara ca romania, unde barbatii albi, hetero si crestini sunt cei care au cele mai multe avantaje, esti imbecil.

    00
  33. @Alex D: eu înțeleg problema ta. Ești homofob.

    Tratează-te.

  34. „Esti un gay, esti ok
    Esti maro la chilotei,
    Esti un gay, esti ok
    Si te dai la baietei”

    00
  35. TFW doar 3% din comentarii sunt non-imbecile. Intareste idei mai vechi pe care le aveam despre starea poporului. E jale.

    00
  36. De fapt ultima drujba de la b&d e chiar sexy… sa nu zic de husqvarna, care e dementiala

    00
  37. @radu +1 :)
    @gindir primul comment la obiect, ca sa nu mai zic ca sunt aproape de acord cu tine; drujbistii stim de ce :)

    00
  38. @Znuff – Bogdan, vezi te rog definitia cuvantului „homofob”.

    00
  39. NOU
    #39

    Sunt si mai multe stiri cu parinti heterosexuali care isi violeaza copiii sau cine stie ce le mai fac .

    00
  40. da @conspicuous.. asta se numeste argument la tine.. si puscariile sunt pline: asta inseamna ca omul in sine e rau de la natura? logica beton!
    aici am ajuns: daca le spui suedejilor suedeji esti rasist, daca te scarbesti de homalai esti homofob.. orice ai gandi in ziua de azi trebuie sa te arati de acord cu mascaricii ca sa arati ca esti destupat la minte, altfel te catalogheaza ca fiind inapoiat, plin de prejudecati. haida de, ma uit la pozele alea facute de fotograful lu’ peste si parca sunt de la circul globus..

    00
  41. Si BOR-ul lor ce a avut de zis la asa manifestare satanista?? :)

    00
  42. @lola mai bine prajeai niste cartofi. Sper ca la asta te pricepi mai bine decat sa fii parerista.

    Familiile „clasice” nu produc homosexuali. Cromozomii determina heterosexualitatea, homosexualitate sau bisexualitatea unui om. Si asa cum sunt atatea boli genetice datorate unor accidente in procesul primilor saptamani de conceptie ce te face sa crezi ca homosexualitatea e o stare de fapt sau o alegere personala si nu tot o boala genetica?! Cauta putin pe net despre boli genetice datorate faptului ca x cromozom a disparut sau a suferit o malformatie, lucru independent de factorii si conditiile de conceptie (lumanari, soare, noapte, inaltime, greutate etc)

    Si daca nu e o boala genetica crezi ca poti convinge un barbat heterosexual sa aiba macar o singura data in viata o experienta gay? De ce nu? De ce majoritatea persoanelor gay recunosc ca au avut o atitudine diferita in perioada adolescentei in comparatie cu majoritatea copiilor de acelasi sex? Crezi ca unii aleg ei ca asa vor sa aiba o atractie fata de persoane de acelasi sex inca din clasa 9?! Sau pentru ca asa simt, Pentru ca asa le dicteaza cromozomii?

    Chiar crezi ca ceea ce esti tu din punct de vedere sexual, hormonal, fizic etc este alegerea ta, ca asa vrei tu?! In afara de propria gandire nimic nu este pentru ca asa vrei tu. Dar si asta e discutabil, daca realizezi ca personalitatea si gandirea sunt rezultatul experientelor avute si intelese pana la acel moment. Gandirea, personalitatea ti-o formezi in functie de mediul in care te dezvolti. De ce un copil crescut la orfelinat nu gandeste si nu este dezvoltat psihic ca unul crescut in sanul unei familii normale?! De ce un copil din india crescut in saracie gandeste si se dezvolta psihic si mental diferit fata de unul crescut in beverly hills. Oare pentru ca mediul de crestere pana la o anumita varsta isi pun amprenta asupra oricarui om?

    Si daca un copil se poate dezvolta armonios psihic si mental intr-o familie homosexuala atunci de ce:
    – nu sunt dati copii spre adoptie oricui (in lumea mai civilizata)? De ce anchete sociale peste anchete si de ce conteaza pana si daca iti poti permite sa oferi jucarii copilului nu sa-l tii intr-un colt cu degetul in gura. In fond el e capabil sa aleaga ce vrea si ce e bine si astea nu au cum sa il influenteze, nu?
    – traumele psihice din copilarie nasc tot felul de probleme la maturitate? De ce atunci cand ai o problema serioasa de comportament psihologul incepe cu copilaria?
    – un copil crescut intr-o familie cu un tata betiv ordinar si o mama curva si iresponsabila nu se dezvolta la fel cu altul crescut cu grija de ambii parinti?
    – de ce sa nu fie dati spre adoptie copii si bordelurilor? In fond toate de acolo sunt femei si „mamoase”. In mod sigur acel copil ar iesi perfect echilibrat psihic si mental, nu? Pe acelasi principiu sa fie incredintati copiii unitatilor militare (pe post de copii de trupa). Crezi ca un copil crescut de soldati la 35 ani nu isi manifesta rigurozitatea aliniand cutiile cu ceai in borcan sau dand stingerea si desteptarea ca un mic general in propria casa?!
    – de ce copiii nu au drept de vot de la 10 ani si e necesara o anumita varsta cand se presupune ca din punct de vedere mental exista discernamant?! Oare pentru ca pana pe la varsta aia copiii sunt cel mai usor de modelat si manipulat, chiar si involuntar? Pentru ca pana la o anumita varsta ei iau drept exemplu ceea ce li se ofera si nu ceea ce ar fi rational sa ia?!

    Pana cand acel copil incepe sa iasa din casa si sa cunoasca lumea familia gay va fi perfecta pentru el. Din momentul in care va vedea in parc ca ceilalti copii au si MAMA, nu barbata, ca ceilalti colegi au si MAME care vin sa ii ia de la scoala cum crezi ca sa va dezvolta acel copil? Ce parere va avea cel copil despre femei, a caror tandrete si dragoste ii va fi necunoscuta?! Cum se va uita acel copil dupa invatatoare sau profesoare?! Ce parere ai de „dragostea de mama” sau „legatura speciala dintre copii si o mama”? Pot 2 barbati din care unul pasiv (femeia, mama) sa tina locul unei mame si a unui tata?! Am mari dubii. Poate lucrurile astea ar functiona intr-o societate gay inchisa. Unde un copil nu va simti vreo frustrare vis-a-vis de faptul ca el are 2 tati, iar altii au unul si o mama.

    Da, stiu povestea, doi barbati pot fi mai responsabili decat o femeie etc. Ca respectivii se pot purta perfect normal. Atunci de ce in sua exista programe de consiliere pentru familiile adoptive ca sa invete cum sa procedeze atunci cand vine momentul discutiei despre adoptie?! Ca in mod sigur si ei au oferit tot ce puteau mai bun, poate mai mult decat parintii naturali. Si totusi de ce se pune problema consilierii psihologice a lor si a copilului?! Ca sigur el nu simte nicio frustrare si nu il afecteaza, nu?

    Or adopta cuplurile gay copii si e usor sa va dati mult cu parerea pe aici vis-a-vis de normalitatea unei astfel de adoptii. Dar TOTI ati avut si tata si MAMA. Dar atunci cand va moare mama plangeti pe rupte si aveti sufletul in pioneze minim un an. Oare va intrebati cum ar fi fost sa fiti in situatia sa intrebati „eu de ce nu am mama, unde este mama mea?!” si sa vi se raspunda „tu nu ai mama ca asa am decis noi doi gay responsabili, lucratori in it sau multinationale, ca tu nu ai dreptul sa te adopte un tata si o mama si uite pentru ca suntem responsabili si ne permitem iti cumparam o bicicleta smechera drept consolare”

    Una e sa tolerezi o situatia usor anormala si alta e sa o incurajezi. Nu transformi o situatie delicata si anormala intr-o stare de fapt si normalitate. Mai ramane sa permitem si adoptiile pentru cupluri de om+animal. In fond de ce zoofilia este gresita si homosexualitatea nu? Nu tin ambele de preferinte sexuale?! Ce daca cineva prefera un animal drept partener? In fond am vazut ca maimutele si o gramada de animale sunt la fel de grijulii cu un copil la fel cum sunt cu proprii pui.

    Si e situatie anormala pentru ca reprezinta o minoritatea extrem de mica. Dar sa fim sinceri cu noi si nu sa ne impunem sa acceptam anormalul drept normal. Daca era o situatie normala atunci jumatate din popendulatia lumii trebuia sa fie gay. Ori nu este. Mii de ani nu au existat legi, politie, state de drept. Un barbat vana o femeie o ducea in pestera si se reproducea si nu se numea viol. Si totusi comunitatea gay nu a luat amploare pentru ca in mod sigur existau si pe atunci preferinte diferite. Ea s-a pastrat intr-o anumita marja procentuala. Asa cum tot procentual pot fi exprimate tot felul de probleme cu care se nasc copiii: 0,001% se nasc cu o malformatie congenitala, 0.0002% cu retard mintal, 0,0003% cu autism, 0,0005% cu o predispozitie mai mare sau mai mica spre homosexualitate.
    Pun pariu ca peste 20-30 ani cand manipularea cromozomiala va fi posibila, pe langa alegerea culorii ochilor si inlaturarea oricarei predispozitii la anumite boli, va exista si corectarea laturii homosexuale. Pentru ca nu exista parinte pe lumea asta care sa sara in sus de bucurie ca propriul copil este gay. Societatea umana este bazata pe familie hetero si asa va ramane oricat se mint acum toti homosexualii, travestitii, transexualii ca femeie+barbat va fi vreodata egal cu barbat+barbat sau femeie+femeie.

    N-am nimic cu oamenii asta, sa se tina de mana cat vor, sa se sarute cat vor si unde vor, in parc sau la cinema, sa faca ce vor pe unde vor, sa se cunune civil ca orice alt cuplu si sa aiba drepturi legale ce tin de mosteniri, apartinatori si alte chestii, dar sa ma lase in pace cu adoptiile si sa nu mai braveze atat pentru ca ei sunt anormali. Nu e nici mandrie, nici rusine, e o stare de fapt pe care ar trebui sa o acceptam toti. Nimic mai mult.

    De ce in loc sa isi fluture perucile nu vin cu niste studii desfasurate pe o perioada de 20 ani care sa demonstreze ca 90% din copiii crescuti de 2 tati sau 2 mame vor fi perfect normali?! Ca acei copii sunt de parere ca nu a fost nicio problema ca au crescut cu 2 persoane de acelasi sex si nu sunt frustrati pentru faptul ca altii au hotarat in ce mediu familial sa creasca.
    Nu asa ar fi normal? In fond pentru un medicament exista studii ce tin si 10 ani. Dar soarta unui copil poate fi decisa pentru ca niste unii topaie in haine stridente pe strada si asa zic ei?! Iar majoritatea trebuie sa dea curs la absolut orice pentru ca „politically correct” a ajuns sa fie dus la absurd.

    Hai sa ne vedem lungul nasului.

    00
  43. Frecventand Facebook am aflat cu stupoare ca un colaborator e cat se poate de ghei – a fost etichetat intr-o parada de gen alaturi de „iubitul” lui. Acum incep sa le inteleg pe chelneritele exagerat de zambarete cand intram doar eu cu el in cafeneaua unde ne intalneam sa discutam diverse. Macar omul a fost 100% profesionist, fara apropouri sau alte faze intalnite la unele cliente.

    00
  44. @Ieri: dintr-o familie de homosexuali nu pot sa iasa decat copii frustrati, gay si inadaptati social, la fel cum dintr-o familie cu mama si tata ies doar genii hetero. sau, ma rog, 90%, cum zice si un celebru studiu pe tema asta.

    00
  45. @corcodusul: incearca sa gandesti cu creierul nu cu fundul…
    Dintr-o familie hetero nu ies copii homosexuali. Ei pot fi sau nu datorita cromozomilor, lucru ce NU poate fi influentat in vreun fel de parinti. Destin, soarta, ghinion, noroc, dar nu influenta umana.

    Dar dintr-o familie gay sunt sanse foarte mari sa iasa copii ce vor fi traumatizati psihic de lipsa parintilor (DE AMBELE SEXE). Si asta pe baza unei logici, nu ca asa zic eu. Daca imi arati tu studii care sa demonstreze contrariul, nu parerile tale si ale altor dosniaci, atunci accept ca e perfect normal sa fie adoptati copii si de cuplurile gay.

    Pana atunci hai sa nu avem impresia ca parerile proprii tin loc de studii si dovezi concrete. Asa cum nu am pretentia ca parerile mele sunt adevarul absolut, asa nici ale tale nu sunt. Asa ca singura solutie incontestabila se bazeaza pe studii clare, facute de oameni competenti. Asa cum orice actiune intr-o societate civilizata are la baza o parere avizata si motivata, nu doar pentru ca asa zice o peruca.

    In rest din partea mea tu si cei ca tine sunteti liberi sa faceti orice vreti, intre voi, la gramada, pe rand, cate doi sau cate cinci. Casatoriti-va si faceti-va cum doriti voi viata.

    Dar nu mai insistati cu tupeu ca voi, O MINORITATE, puteti impune unei MAJORITATI ceva (adoptia copiiilor) doar pe parerile voastre. Pentru ca nici eu si nici voi nu suntem in masura sa decidem daca un copil se dezvolta complet sau nu intr-o famlie gay. Si asa cum la baza actiunii de adoptie sau extragere a unor copii dintr-un mediu familial nociv exista niste decenii de psihologie infantila la fel pentru genul asta de pretentie ar trebuie sa existe mai mult decat vointa si dorinta voastra. Cand ceri ceva trebuie si sa dovedesti ca e bine si mai ales, NU VA FI RAU.

    00
  46. Ca doar nu consideri ca cei de la Protectia Copilului scot un copil din propria familia doar pentru ca sunt ei de parere ca e bine sau nu. Bine sau nu e definit de foarte multi ani de analiza psihologica transpusa in final in legea ce le da dreptul sa faca asta. Pentru ca niste oameni competenti au decis ca un copil batut si trimis la cersit nu are prea mari sanse la o dezvoltare psihica normala alti oameni au transformat asta in legi. Copiii aia nu sunt luati pentru ca traiesc in saracie. Ci pentru a fi protejati de traume psihice majore.
    Pe ce se bazeaza parerea ca pentru un copil b+f este egal cu b+b sau f+f ?
    Dar iti pot spune ca eu am cunoscut 2 persoane de sex masculin crescute de mama+matusi+bunica si care au iesit ceea ce se numeste „dupa fusta mamei”, iar unul este usor efeminat. Nici macar unul dintre cei doi nu a reusit sa convinga o femeie ca poate fi pentru ea BARBAT si SOT. Poate era alta situatia daca aveau un exemplu masculin in copilaria lor, nu?
    Asa ca o dorinta ca a voastra ar trebui sa se bazeze mai mult pe argumente psihologice decat pe „vrem sa fim egali cu voi”.

    00
  47. daca tot vi se pare normala homosexualitatea ce parere aveti de zoofilie? pe astia nu ar trebui sa-i intelegem si sa-i acceptam? sa legalizam casatoriile om animal, sa iasa omul cu nevasta (adica vaca) pe strada, sau femeia cu boul (adica sotul) la o promenada.. nu-i asa ca e idilic? si perfect in ton cu vremurile!

    00
  48. raspuns la bonus- straight? ce e aia? adica normal? io zic ca niciunul. aia de-acolol ( :d ) au cel putin o doaga lipsa. daca va uitati atent veti gasi niste persoane cu niste doage in plus.

    00
  49. Daca homosexualitatea e boala trebuie tratata nu incurajata.

    00
  50. @ieri
    Un copil homosexual devine hetero daca este crescut de un cuplu hetero?
    No. Then shut the fuck up about it si nu mai scrie comentarii fluviu fara sens.

    00
  51. @lola esti pe-alaturi cu drumul rau de tot. Si uite ca n-am sa-ti spun de ce. Raspunsul o sa-l gasesti in „comentariile fluviu fara sens.” ale lui „ieri”. Si daca nu esti capabila sa citesti o pagina A4, cat a scris el/ea, poate ca ar trebui sa ne scutesti si de ineptiile debitate, caci e clar ca in viata ta n-ai pus mana pe o carte de psihologie sau daca ai pus, ai lasat-o repede jos pentru ca nu are poze.

    00
  52. @xgaby

    Da ma, branza ce esti!
    Ca un animal isi poate da consimtamantul, poate semna un act de casatorie si lua credit pt o casa!
    Asa-i ca tu vorbesti cu vaca, cu cainele si gaina? stii ce isi doreste fiecare, nu?
    Invata sa faci diferenta intre un abuz (zoofilia, pedofilia) si o relatie de comun acord intre doua persoane!

    00
  53. @leri

    du-te tati intins la Balaceanca!

    Toti provenim dintr-o mama si un tata: si gay si hetero si bi!
    faptul ca un copil e crescut intr-o familie gay, decat intr-un orfelinat sau lasat pe strazi, e de rau asa-i?
    problema nu sunt parintii care i-ar oferi tot ce are nevoie, ci incuiatii si batutii in cap care i-ar face probleme copilului din cauza ca are doi tati sau doua mame. cam asa ce tine si vreo alti cativa mameluci de pe aici!

    Ia-ti cromozomii si lasa-ne!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile