Mi-au ajuns la ureche zvonuri că Marius Ciocan e în negocieri pentru vânzarea fungift.ro. Ştiam că Marius are nişte planuri personale mari, iar pentru îndeplinirea lor are nevoie să vândă una-alta. Fungift este unul dintre cele mai vechi magazine online din România, asta traducându-se în notorietate şi vânzări pe măsură.
Negocierile se învârt pe la 300.000 euro.
Fungift.ro a fost printre primii advertiseri pe zoso.ro, alături de mymovie.ro. 2007, ce vremuri!
Eu zic ca Marius Ciocan pur si simplu s-a saturat de vandut cadouri!
Daca aveam bani… n-am nici o chiftea in stomac.
şi acuma că i-ai dat link, tocmai i-a crescut valoarea :P:P:P
chiar cumpara cineva prostii din alea?
@manole, tu cumperi seminte si bere, nu?
Daca ar fi cu adevarat un baiat bun, (mi) l-ar face cadou.
Printre cele mai vechi si in acelasi timp printre cele mai bune magazine din .ro
Cel ce va prelua brandul si operationalul vor avea mult de munca pentru a pastra valoarea
Și pentru că-i unul dintre cei mai vechi advertiseri de la tine de pe bloage nu suflăm nimic nici despre spamul cam nesimțit făcut în motoarele de căutare, nu? Nu contest valoarea magazinului, faptul că au impus un trend interesant prin .ro, dar chiar nu-i frumos ce fac ei.
Uite ca am mai descoperit un magazin online interesant. Vine pastele si trebuie sa cumpar cate un cadou. Arata frumos iar preturile mi se par mai mult decat decente.
era si pacat sa nu apara trollul de serviciu
@Arhi: care dintre ei?
@Arhi Big, big LOL! Normal că atacăm oameni, nu idei sau fapte. La un moment dat ai mâncat și tu o pâine de la fungift.ro, nu-i așa?
Probabil că sunt troll, dar asta nu schimbă cu nimic faptul că sunt indexați în Google cu căutări și tag-uri irelevante. În rest, noi să fim sănătoși, succesuri, alea, alea.
Cum se calculeaza valoarea unui magazin online?
@Dan: veniturile pe 2-3-5 ani.
Mi se pare o suma foarte foarte exagerata. Nu neg puterea brandului, dar:
@Mircea Scarlatescu: „Cel ce va prelua brandul si operationalul vor avea mult de munca pentru a pastra valoarea” – nu cred ca este atat de greu acest lucru.
Prin continutul duplicat realizat cu cap au crescut destul de mult deoarece utilizatorul obisnuit, cumparatorul, nu are cunostinte in domeniu si nu tine seama de acest lucru.
Sa mai taie un zero si i-l cumpar eu
@weasel: tu n-ai falimentat o firmă? ţeparule!
Pentru cei cu buget redus care nu isi permit 300k, mai exista si clone chinezesti ieftine:
http://www.top-cadouri.ro/magazin-online-cadouri/
Ca un fel de „iphone” dual sim…
@zoso – s-a prezentat singur:)
@zoso: Pai asta e moda ma, faci o firma, iei niste credite, cheltui banii, apoi o bagi in faliment. Ca deh, e criza & stuff. Si la un magazin din asta cu ceva vechime poti sa atragi ceva credite si investitii bunicele.
@butcher top-cadouri.ro nu’i de vanzare… iar daca ar fi, sigur nu ar fi „o clona ieftina”…
in rest… nu ne plangem… cifrele vorbesc, iar o comparatie cu fungift.ro ne onoreaza…
intamplator sau nu… numele „grele” din commenturile acestui post se regasesc si in articolul ( unde credeam ca s-a spus totul )… de ce oare ?
la 2 ani de la acel post, nu pot decat sa-i transmit felicitari lui marius pentru tot ce a facut pentru fungift.ro… noi suntem multumiti de top-cadouri.ro iar clientii nostri nu s-au plans…
pentru cei care l’au analizat atent… no comment
300.000? Asta imi aduce aminte de comunicatele alea de presa cu „s-a lansat magazinul X cu o investitie de jdemii de sute de mii de euro”. Si mai este si comentariul ala fain tare cu operationalul. Informatia corect: magazin de vanzare si hai sa spunem de 300.000 sa vedem ce iese. Nicaieri in lumea asta un se spune ca se negociaza sunt nu sunt pret decat in 2 situatii: vrei sa pui presiune pe cumparator sau doar testezi reactii din piata. Eu merg pe varianta 2.
Merge in portofoliul PCFun/Electrofun :-))
stie colegu` Dan ceva-ceva… ; )
tipul de la toopcadouri cred ca il felicita pe marius ca le-a dat ideea de a copia un design asa de reusit de la el:)))))))))))))
Lasati prostiile, hai sa comentam poza de fotomodel a lui Marius
@extruder: bărbaţii adevăraţi se semnează când au ceva de spus.
@ex-visitor: n-ai prins faza cu numele. fa o acuză cu numele tău, nu fi coios sub anonimat.
Ai uitat magazinuldecase, stiu sigur ca am avut o campanie pe la sfarsitul lui 2006..