Pai sa fii sigur ca pe segmentul cotidiane nu poti lansa acum un produs care sa fie si profitabil din prima. Intai ca oamenii se duc la ZF ca la Mecca, apoi ca e si Business Standard aparut inainte, oamenii au alte calcule, prioritati. Dar sunt convins ca, la fel ca toate celelate produse, va veni si profitabilitatea destul de curand. Echipa de vanzari e puternica, s-au adus oameni buni, inca este loc pe piata. Cotidienele generaliste vor avea in scurt timp probleme serioase
00
NOU
#2
usuck
iti dau bani numai sa le iei ziarul.
Ce ziar de afaceri e ala care il dau aproape gratis… iti dai seama cat de valoroase trebuie sa fie info din el
00
NOU
#3
Andrei Monciu
Loredana ai spus ft bine,ziarele nu traiesc dupa banii celor care le cumpara. La fel au facut si RDS cand si-au lansat serviciile, preturi bomba fata de concurenta (calitate mai slaba la inceput), dar uite ce dezvoltati sunt acuma, fiindca au luat o bucata mare din clientela. se vrea „trafic” nu banii cititorilor
00
NOU
#4
Loredana
Usuck, cred ca nu-ti aduci aminte sau nu stii de campanii similare la ZF, spre exemplu, aia cu „pune-ti dolarul la treaba” de acum cativa ani cand te abonai cu un dolar pe o luna sau ceva de genul asta.
Scopul comercializarii cu pret foarte redus a unei publicatii are rolul de a mari baza de oameni care il cumpara si mai ales a celor care se aboneaza. Publicatia nu se tine din pretul de coperta, se tine din publicitate, cand te duci sa iei publicitate pentru publicatia ta, un lucru important pe care vrea sa-l stie potentialul client este la cati oameni ajunge ea.
Pai sa fii sigur ca pe segmentul cotidiane nu poti lansa acum un produs care sa fie si profitabil din prima. Intai ca oamenii se duc la ZF ca la Mecca, apoi ca e si Business Standard aparut inainte, oamenii au alte calcule, prioritati. Dar sunt convins ca, la fel ca toate celelate produse, va veni si profitabilitatea destul de curand. Echipa de vanzari e puternica, s-au adus oameni buni, inca este loc pe piata. Cotidienele generaliste vor avea in scurt timp probleme serioase
iti dau bani numai sa le iei ziarul.
Ce ziar de afaceri e ala care il dau aproape gratis… iti dai seama cat de valoroase trebuie sa fie info din el
Loredana ai spus ft bine,ziarele nu traiesc dupa banii celor care le cumpara. La fel au facut si RDS cand si-au lansat serviciile, preturi bomba fata de concurenta (calitate mai slaba la inceput), dar uite ce dezvoltati sunt acuma, fiindca au luat o bucata mare din clientela. se vrea „trafic” nu banii cititorilor
Usuck, cred ca nu-ti aduci aminte sau nu stii de campanii similare la ZF, spre exemplu, aia cu „pune-ti dolarul la treaba” de acum cativa ani cand te abonai cu un dolar pe o luna sau ceva de genul asta.
Scopul comercializarii cu pret foarte redus a unei publicatii are rolul de a mari baza de oameni care il cumpara si mai ales a celor care se aboneaza. Publicatia nu se tine din pretul de coperta, se tine din publicitate, cand te duci sa iei publicitate pentru publicatia ta, un lucru important pe care vrea sa-l stie potentialul client este la cati oameni ajunge ea.