Bun, băncile au aflat că oamenii caută pe net detalii despre credite şi au început să dea bani pe adwords pentru a apărea înaintea forumurilor şi siteurilor care înjură băncile şi se plâng de practicile dubioase şi de comisioanele ascunse.
Nu sunt un expert în domeniu, dar am făcut o documentare de 10 minute folosind keywords de pe zoso.ro. Şi am aflat că băncile au angajat numai experţi seo mai proşti decât mine. Toţi se bat pe cuvinte generice: “credit”, “credite”, “credite lei” şi compania, unele cuvinte ajungând până la 6 dolari per click:
Nimeni nu vede oportunităţi în căutari mai specifice: “ce salariu îmi trebuie ca să iau un credit”, “ce avantaje am dacă plătesc cu cardul”, “credite in franci elveţieni” sau “păcăliţi de card avantaj”.
Cel mai amuzant e că nimeni nu s-a gândit să pună ceva pe “ordonanţa 50”, căutare record la finalul anului trecut.
Cam cât or taxa băieţii ăştia pe oră? 50€? 100? Tocmai au supt-o de la un blogger.
le oferi idei gratis?
Daca stai sa cauti pe net avantajele platii cu cardul si nu poti sa-ti dai seama singur de ele, nu cred ca e de tine cardul. Eu pe cautarea aceea n-as face reclama.
Intr-un fel ii inteleg. Banii grei ies din credite, nu din cei 25 de lei taxa anuala de mentenanta card.
Landingpage-ul ad-ului trebuie sa fie in concordanta cu mesajul ad textului. Daca nu au astfel de pagini, e aiurea. Bancile nu dau 2 bani pe comunicarea online a tuturor informatiilor de care ai nevoie pt a te hotara daca sa faci un credit sau nu, vor sa te aduca in fata unui trepanat d’ala care sa-ti spuna moartea caprioarei.
Acum ca le-ai dezvaluit secretul tau s-ar putea sa ia ceva masuri pt a da mai bine la cautari.
Ms de pont
Ce tare-i reclama de la Financiarul, din poza 7. :)))))))))))))))))))))
E PE BUNE?
Legioner, 200€, in contul ştiut. merci.
La un buget mare, se liciteaza pe o serie intreaga de cuvinte cheie si generale, si specifice.
Se numeste PPC ce fac ei acolo, nu SEO si e facut de obicei de agentii, nu inhouse.
@Zoso Am intels
cum le stii tu pe toate
Le-ai dat idei si vor face treaba cum trebuie!
@Laurentiubv: slabe şanse. majoritatea seoiştilor sunt proşti grămadă.
Nu te-ai gandit niciodata sa oferi credit?
Acu’ ca ai rezolvat 75% din probleme poti deschide si tu una cooperativa de credit.
Si fara intrebari de genul: “ce salariu îmi trebuie ca să iau un credit” că superi targetul ţintă, care este.
Daca stii sa-ti optimizezi campania, nu platesti mai mult de 0.20$ per click pentru primele cuvinte specificate de tine. Pe incercate! Culmea este ca ele aduc click-uri destule, genereaza conversii s.a.m.d.
Intr-o alta ordine de idei, Bogdan are dreptate: vorbim despre PPC, nu despre SEO, doua mecanisme care nu prea se influenteaza reciproc. Hai sa nu amestecam merele cu perele!
Puteti sa-i ziceti mai bine SEM ca sa includeti si SEO si PPC (si ca sa nu se mai supere nimeni).
e ca la bingo? :))
SEO-isti isi dau niste titluri de iti vine sa iti dai singuri palme in coaie. Daca citesti CV-ul unuia, si daca nu stii ca toata munca asta se rezuma la pune cateva tag-uri, iti vine sa crezi ca astia au revolutionat internetul.
baietii nu au auzit inca de longtail! asa ca..lasa sa mai piarda banii ca si asa iau destul de pe noi
Nu fi rău, Provident e firmă de cămătărie cu acte legale. Nu poţi să le ceri cămătarilor să fie şi cu ceafa groasă şi cu mult creier.
Uite pe IQads preluare mai completa a comunicatului de presa, s-a recomandat „long tail” si acolo, doar ca nu s-a preluat..sau nu s-a vrut
PS: nu e vorba de seo ci de adwords care e alta poveste pentru cine nu stie