Cauți un produs oarecare. Sute de rezultate. Primele 3 pagini, nimeni nu îl are pe stoc. Nimeni. Dar el e în continuare în magazin. Uneori cu “stoc epuizat”, alteori fără.
Pentru că nu există nici o repercusiune. Doar enervezi niște oameni care caută produsul ăla. Și care oricum nu sunt clienții tăi.
Am căutat bobina asta din primăvară, că alea două care veneau cu trimmerul pe care îl am s-au consumat și acum sunt la a treia. Nimic. Am luat-o până la urmă de pe Amazon, care, ca niște fraieri care nu se pricep la ecommerce, îl aveau și listat, și pe stoc. Fraieri, vă zic. Antreprenorul român știe mai bine că, dacă vezi ceva ce nu e pe stoc, sigur cumperi altceva, de aia ține produsul în magazin. Sigur sigur. El nu e prost ca Bezos, el știe.
daca tot stii ca mergi la sigur pe Amazon de ce te mai incurci cu mamaligarii locali? esti masochist?
pentru timpul de livrare
Direct sa ducem bani in buzunarul lui Bezos.
Lasa sa le mai dam si alor nostrii, problema e ca ai nostrii nu ne vor banii ca altfel nu ar mai face prostii de genul asta
da’ cum se uzeaza bobina aia? credeam ca e lifetime, schimbi doar firul din ea.
la mine dupa 3 ani s-a adancit locasul in care intra firul si s-a indoit plasticul care depsarte cele 2 canale ale firului. Inca nu o schimb, probabil vara viitoare.
Se schimba cu totul dar probabil ca deja romanul sa gandit el la o refolosire, gen luat fir de ala gros de pescuit, bobinat, etc. In final probabil e si mai scump si ai pierdut si o gramada de timp dar poti sa spui in finak ca ti-ai facut de lucru!
Romanul nu s-a gandit la nici o refolosire, romanul s-a dus la piata si a cumparat fir de ala gros, special pentru trimmere, vandut de toate magazinele de specialitate.
Isi ascute toporul la ea, ca la polizor.
La trimmerul tau trebuie aruncata bobina cand se termina? Nu se poate sa iei fir de diametrul potrivit din orice magazin de profil si sa il bobinezi pe suportul de plastic pe care il ai?
La cate pietricele, crengute a incasat autocutul ala….
Unele magazine tin TOATE produsele online, pe stoc,epuizate sau indisponibil.
Le tin pentru review-uri, q&a-uri si pentru ca daca tot ai batut pasul pana acolo, gasesti tu ce sa iei.
eMag!
Confirm și sunt de acord cu asta. De multe ori s-a întâmplat să vreau să aflu specificații tehnice ori poze la un produs achiziționat mai demult și care nu se mai fabrică. Mi-au fost de ajutor magazinele online pe care le-am găsit. Le pui pe „Stoc epuizat” ori „Scos din fabricație” și basta. Review-urile utilizatorilor obișnuiți sunt aur curat!, chiar pentru produsele vechi care nu mai sunt pe stoc, aceste review-uri nu merită șterse!
elefant e campion aici. Au sute de carti cu stoc epuizat de cel putin 6 ani.
E campion si in alte feluri. La ultimele 3 comenzi nu mi s-au livrat toate cartile. Am sunat sa vad ce se intampla, ca de obicei le impart in mai multe colete, dar mi-au zis ca alea care lipsesc nu erau pe stoc si nu mi le-au trimis, desi erau pe stoc la momentul comenzii, si ultima din ele era pe stoc chiar cand vorbeam cu ea la telefon.
La ei mai plateam cu cardul, am revenit la ramburs.
Noroc cu preturile mici si cu codurile de reducere, uneori iesi chiar foarte ieftin.
Pai aici google ar trebui sa-si tuneze algoritmii. Daca iti da ca rezultat un magazin online pentru cautarea unui posibil produs, atunci sa verifice si daca e pe stoc. Daca nu e, pa pa, cauta site-ul pe la pagina 2380 incolo.
Daca ar face google asta pur si simplu magazinele alea nu ar mai specifica deloc situatia stocului. Adica pentru tine cumparator ar fi mai rau, ar trebui sa suni la fiecare in parte sa vezi daca au produsul.
Pe bune? Mai citeste o data ce ai scris.
Adica magazin online, pui in cos, si ce se intampla dupa? Cate zile crezi ca ar rezista un astfel de magazin?
Si apoi se mira ca vor abuza oamenii, adica vor comanda din 5 locuri, ramburs, primul colet il vor ridica, urmatoarele nu.
N-am făcut în viața mea așa ceva, dar după câteva țepe luate cred că asta urmează.
Facem un fel de ebay pe invers.
Intru pe un site, dau comandă la produs. Primul magazin care confirmă AWB-ul câștigă, restul adio.
Ar merge idee de business ? :))
Daca nu este pus statusul produsului in microdata, este extrem de greu pentru Google sa isi dea seama cand produsul este out of stock.
Nici eu nu am facut, desi au fost destule dati cand am facut comanda la un produs de pe doua site-uri, nu era bai daca ajungeau doua, dar n-a ajuns niciunul, nici la telefon nu raspundeau si nici nu mi-au trimis nimic.
Am patit odata de pe ceva marketplace, am cumparat o cheie de masina, am ales transport cu posta, ca era 10 lei si curieru 22, si nu ma grabeam. Comanda confirmata, am stat o saptamana sa ajunga, am verificat la posta, nimic. Am sunat la nr vanzatorului de cateva ori, n-a raspuns.
Dupa inca o saptamana iar il sun, nu raspunde. Ii dau o stea, scriu la review ce s-a intamplat, ma suna dupa 10 minute. Ca de ce i-am dat o stea? Ii zic ca am comandat o chestie si n-a ajuns. Pai e vina mea ca am ales posta, ca cu aia nu prea ajung. Pai scrie omule acolo undeva treaba asta, sau scoate optiunea de posta, asa calculez cu tot cu curier cat face si daca merita sau nu, si actionez in consecinta.
Ala merita inca vreo 5 chei comandate cu curierul la o adresa aiurea.
Imi asum faptul ca de pe magazinele de care n-am auzit e posibil sa nu vina produsul si astept o perioada, dar nu comand veci cu cardul. Daca nu au ramburs, caut altundeva.
O fac ptr numar de pagini si rezultate in cautari.
You forgot to fly away captain obvious !
din poza seamana cu autocutul stihl pe care il gasesti la orice dealer, daca vrei mai ieftine gasesti si pe la altii gen makita husqvarna…sau daca vrei sa schimbi mai des la piata..ele cam sunt compatibile, acum nu stiu daca si la electrice e la fel dar seamana. skil nu e ceva ce merita comandat online si mai platesti si transport. am o makita pe benzina de 5 ani, am platit pe ea de 3 ori pretul cat ai dat pe a ta, am dat cu ea prin pietre si crengi, iarba inalta de 1m si nu s-a uzat deloc acel cap. iar a ta care e de gazon s-a cam dus prea repede..
nu se desface bobina astfel incat sa inlocuiesti firul ?
eu am o makita si inlocuiesc doar firul, nu toata bobina
ma indoiesc ca nu stie ca bobina se incarca si nu se schimba daca se termina firul…pana la urma nu esti pe un blog de fashion
Stai sa vezi cu sellerii de pe marketplace-ul emag ce amuzant e.
Am comandat ceva produs care ar fi trebuit sa fie pe stoc dar defapt nu era. Trece o zi/doua, nu ma suna nimeni; sun sa intreb de comanda; raspuns: „a, pai sa vedeti ca am avut multe comenzi, se va trimite azi comanda, va anuntam noi si vom updata status-ul comenzii pe emag”. Dupa inca o zi sun din nou ca sa aflu ca produsul nu mai e in stoc.
La o alta comanda de pe marketplace a durat 10 zile sa ajunga produsul (si nu era de craciun, bf sau paste).
Asa ca anul asta nu am mai comandat nimic de pe emag. Ultima comanda a fost de pe Amazon UK: comanda plasata joi dimineata la ora 1:00 AM; ajuns in Cluj la 14:00 a doua zi cu express delivery. E drept ca a costat livrarea vreo 80 de RON dar majoritatea produselor le iau fara TVA.
Cea mai buna soluție este fie comanda directa a produselor de la emag de pe platforma emag, fie comanda de pe Amazon sau alte site-uri internaționale. Spre exemplu ultimele 2 camere GoPro le-am luat direct de la GoPro, nu m-am complicat cu resellerii romani, în același timp au ajuns mai repede decât produsele comandate din Romania și au avut în pachet carduri memorie compatibile și recomandate de firma respectiva.
emag s-a transformat intr-un bazar cu vanzatori care mai de care mai dubiosi. dau tot mai rar comanda de la ei
Cea mai tare postare!!!Deci daaa chestia asta cu produsele care sunt istorie e enervanta la culme.Am patit asta de zeci de ori.
mailul pare să fie valid
Zoso cred că ar fi un minunat „despot luminat”, un tătuc foarte bun.
Anumite lucruri ar trebui să se regleze singure în timp în piață, nu trebuie să facem un Singapore (parcă).
Democrația presupune și așa ceva (mici „deranjuri”), nu există pentru nimic doar avantaje.
Magazinele online sunt comercianti, nu importatori sau producatori. Ei au ca interes sa vanda produse (nu sa listeze si sa faca accesari), iar informatiile de stoc si pret vin printr-un feed automat actualizat cel putin zilnic. Daca un magazin delisteaza produsul, in momentul in care va reveni pe stoc ei vor fi singurii ce nu il vor putea vinde.
43 lei o bobina? Buna afacere ca nu poti schimba firul din ea. Si din moment ce iti da rezerve asa e. Eu cumpar fir cu sectiune circulara de 2 cu 6 lei, 15m. Sau mai e un fir cu sectiune patrata. Ala e mai bun dar e la 25 lei.
Acelasi lucru se intampla si la Amazon. De prea multe ori.
Găsești reviews, Q&A, specs, poze detaliate, etc.
Mai ales la multe componente electronice sunt extrem de utile link-urile respective, se întâmplă să ajungi să cauți poze de referință pentru un SMD de pe placă pierdut/sărit/explodat, vezi acolo dacă era un condensator, o rezistență, etc.
Faci rost de placă de pe piața SH, vine fără manual, fără nimic, nu știi unde să pui nici măcar plus și minus, nu știi dacă vrea 5V sau 12V, în cazurile astea sunt utile rău pozele, diagramele, schemele electronice asociate, etc.
Boss, mai sterge si tu camera aia! S-au i-ai dat cu efect de „vis”?
Cauta laptop samsung sa vezi absolut toate rezultatele cu stoc epuizat. Samsung a incetat sa vanda laptopuri pe piata din Ro de cel putin 2 ani dar magazinile online pastreaza rezultatele ca sa intri pe site poate cumperi din produsele recomandate…
Mie imi convina sa apara in cautari chiar daca nu au stoc pentru ca multe au review’s, mai ales la chestii mai vechi.
la cum s-au inmultit paginile facute doar pentru afiliere cu texte de ridica produsul in slavi indiferent de calitate, o pagina cu review’s de la cei care au cumparat e mana cereasca.
in acelasi timp in care ne plangem de comerciantii romani nimeni nu vorbeste de Emag si practicile lor de black marketing ca nu stiu cum sa ii zic.
Imi zicea un prieten care e ceva hotshot freelancer pe PPC ca emag are divizie intreaga si boti de distrus concurenta. tot ce vezi ca practici necinstite exista datorita emag…
linkuri fake, automatizari de consumat banii concurentilor pe ads, reclame fake care duc in emag, orice iti imaginezi emag face.
asta nu mai vorbim de marketplace si ce se intampla acolo.
n-ai cum sa te bati cu emag ca oricum legal nu ai ce sa le faci … si atunci faci ce poti ca altceva nu-ti ramane de facut.
google „price scrapper” sau „preț dinamic”.
Cei mai tari sunt aia care au pe site produsele cu stoc epuizat la super reducere… Gen 25% din prețul inițial.
Salutare,
pe de o parte, cred ca are legatura cu indexarea la google pentru produsul respectiv, pe de alta parte f multe magazine online nu sunt decat intermediari, nu au stocuri si magazin fizic, si produsele le iau de la importatori sau distribuitori. E f greu sa stii in timp real daca distribuitorul de la care iei marfa mai are produsul pe stoc sau nu.
Culmea perversității se atinge atunci când, deși nu e pe stoc, apare cu un preț cu 20% mai ieftin decât in cel mai ieftin loc in care chiar e pe stoc. Cine știe.. poate te descurajează să-l mai iei din alta parte .. poate pui mâna și suni la ei sa ți-l aducă (la preț normal..dupa ce “comanda la furnizor”, dar asta vei afla ulterior).
Jurnalism: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/doi-romani-au-ajuns-in-vama-la-giurgiu-cu-masini-tesla-de-170-000-dar-au-ramas-fara-ele-1157668
Nu are nimeni pe stoc pentru ca la noi nu se cumpără asa ceva. Înlocuiești firul!
Nu ai gasit datorita onor BOSCH care a delistat masiv (dupa avertizari prealabile) produse/piese/accesorii SKILL. De aceea multi au vandut masiv stocurile la preturi de dumping. Automat toti clientii care au nevoie de piese pentru brandul respectiv sunt conditionati sa ia din afara….
E „bad4business” si pentru revanzatori, nu a fost bine nici pentru ei.
Orange, marele Orange, companie de telecomunicatii, tine produse pe site care nu mai exista. Dar stati sa vedeti.
Am nevoie de un modem 4G stick usb si cum erau foarte scumpe pe la emag, gasesc la Orange, 37 euro, cu puncte de reducere ajung la 18 euro. Comand cu ridicare din magazin, primesc confirmare, pot merge sa ridic produsul. Produsul absent in magazin. Cauta oamenii aia, vorbesc cu cineva din centrala, pwla, produsul nu urma sa fie trimis acolo, exista in magazin, asa vedeau in sistem. Atunci cuiva din magazin ii pica o fisa, cica „stati asa ca stiu despre ce e vorba, avem un stick defect prin magazie, cred ca pe ala il stie sistemul, dar nu e vandabil, e defect din fabrica”. Bun, am plecat de la magazin, sun la orange, explic situatia, cer lamuriri, cum pot obtine produsul pana la urma. Da, se emite tichet, va contactam cu rezolutia.
Dupa o saptamana, am si uitat intre timp, sun din nou la orange. Balbe, chestii, texte standard. Cer anularea comenzii, ca era oricum expirata si realocarea punctelor thank you, 18.2 euro, nu e putin. Da, se rezolva. A doua zi la fel, sun din nou, repet povestea, cauta prin sistem, de data asta matricea a dat chix total, curgea codul pe ecran portocaliu, nu verde:
– Imi spune o fata ca nu am folosit puncte thank you, ca de fapt a fost un fel de promotie si ala era pretul, 18.8 euro.
Bai nene, am pierdut 15 minute sa-i explic ca nu sunt nebun, ma uit pe situl orange si spune clar la comanda cate puncte am folosit. Sa-i trimit o captura de ecran cu ce vad eu acolo, comanda de pe site, ca la ea nu apare asa ceva. Am trimis si o poza.
A doua zi am nimerit la o alta fata, mai dezghetata si am repetat povestea, ce vreti, acuma nu puteam renunta, ma simteam ca in matrix. I-am si zis fetei ca suntem in Matrix, si am o curiozitatte: ce culoare are codul pe ecranul ei. Fata asta mi-a zis ca baietii de la tehnic au analizat situatia, ceva e incalcit rau de tot, isi cere scuze, au o problema nu doar cu mine, ci cu multi alti clienti. Cica exista un atasament la un mail sau ceva, trimis la magazinul ala unde trebuia sa iau produsul, ea nu il poate accesa, dar sa ma duc la magazin, ca produsul trebuie sa fie acolo. Aici am pierdut firul. I-am cerut un telefon de la magazin, sa sun acolo, sa nu ma duc degeaba. Nu avea un telefon de la un magazin Orange, nu partener, ci Orange-orange. Am pus-o pe fata sa repete la ce companie lucreaza si care e obiectul activitatii companiei. Dupa ce mi-a raspuns spasita, am izbucnit in telefon: si cum dracu de ma trimiti fizic la un magazin, nu poti sa-mi dai un numar de telefon sa aflu fara sa ma deplasez?
M-am dus pana la magazin, constient ca macar inchid firul acestei nebunii, ca totul era o nebunie pura. La magazin femeia aia responsabila de magazin mi-a spus ca a vorbit cu cineva din ziua in care am ajuns acolo prima data si a explicat clar situatia, produsul nu exista, NU MAI EXISTA IN SISTEM NICAIERI, chiar a incercat sa-l gaseasca ea la alt magazin si apoi sa ma contacteze sa vin sa-l iau. Pe site aparea disponibil, Huawei 4G 3372H.
In final, m-a sunat un baiat si mi-a spus ca situatia chiar a degenerat intr-o incurcatura inimaginabila, ca sistemul punctelor thank you e la pamant, urmeaza sa se rezolve cumva, ca-mi da 50 de puncte cadou, iar alea ce trebuie realocate vor veni ele, dar nu azi. Ah, sa nu uit, acuma au sistemul de reduceri dupa gradele Celsius de afara, sa fiu atent ca sa prind reduceri.
Azi m-am uitat pe olx si am gasit modemul decodat la un baiat, m-am intalnit cu el si gata, am modem. Nu stiu daca functioneaza, dar am.