blogoAutor:
valimarți, 2 februarie 2010, 08:31 1819 44
De fapt nu oribil, ci la fel ca restul Daciilor. Plasticul ăla dă o senzaţie de de chinezism ieftin, iar aşezarea e un plus de bun gust. Totuşi, mi-aş lua una.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
44 comentarii
NOU
#1
mugur
oribil, toate masinile Renault de clasa inferioara si medie arata asa!
00
NOU
#2
maddy
poate n`ar da chiar asa urat in poze daca ar fi stearsa de praf un pic si ar avea si covorase inauntru.
bordul e ca la sandero, mai putin plasticul lucios de pe mijloc. acuma nu`i interior de X5, ML, etc dar mie mi se pare mai important daca masina merge bine si e ieftina decat daca are un interior sexos.
Se vede că e Dacie de la o postă, nu tre’ sa ne miram totuşi :D.
00
NOU
#4
Adrian Popa
nu adu vorba de chinezarisme ca poate le vine vreo idee. Sunt curios cat ar costa un duste, logan, sandero facut acolo
00
NOU
#5
camil
nu arată prea grozav. de fapt arată aproape la fel ca Loganul, care totuși s-a vândut în draci. presupun că cei ce o vor cumpăra nu au în vedere în primul rând design-ul. deși putea arăta mai bine, ce-i drept…
00
NOU
#6
Cata
Consola centrala din plastic lucios se potriveste ca nuca in perete cu restul bordului. Mai bine il faceau tot din acelasi plastic ieftin si gata, stiam o treaba si arata mai cinstit. E ca si cum te-ai imbraca cu pantaloni de stofa si adidasi … bleah.
Nu e the best dar e un mare pas inainte pentru Dacia. Daca nu prelua Renault compania, oare cati ani se mai chinuiau cu rabaturi pana sa ajunga la ceva de nivelul Logan sau Duster?
00
NOU
#8
vali
@zaone: vreo 20 de ani, doar atat.
NOU
#9
alex
cat costa ? dar kia rio arata mai bine ? e cea mai ieftina masina din US.
00
NOU
#10
A.Dragos
Pacat ca masina ar fi tare faina si ieftina. N-au reusit se pare sa-i schimbe prea mult aspectul interior din pacate.
00
NOU
#11
radu
Tracţiunea integrală cum e? Presupun că n-are reductor.
00
NOU
#12
thorhammer
Este pur si simplu disgratioasa.Nimic de mirare la Renault.Eu nu inteleg un lucru.Ok,materialele astea sunt,proaste,ca asa e cand vrei sa livrezi o troaca ieftina.Dar desenul?Adica,daca tot au platit un designer nu puteau sa aleaga un desen mai de doamne ajuta?Ma refer la primul Logan,pentru ca asta de pe Duster e acelasi cacat peste care au pus slobozul ala de imitatie de lemn.
Penibila firma.In orice secunda prefer o alta masina second decar cotetul asta.
In lume,maisini mai urate decat Renault nu face decat Fiat.
00
NOU
#13
Mihai
@thorhammer:
Au platit un designer?:)) Au un departament de design care au facut o treaba buna chiar; daca nu sti cum se proiecteaza o masina, cum se fac compromisuri care tin de partea de stil, de tehnologie si de partea economica mai bine taci :d
Ehe.. ce buna ar fi fost una prin Bucuresti iarna asta..
00
NOU
#15
radu
Nu e vorba de un designer tampit, e vorba doar de costuri reduse.
00
NOU
#16
xxx
@torhammer
De-aia pe Fiat-uri e scris numele lui Giugiaro.
00
NOU
#17
thorhammer
@Mihai,aia de la departamentul de design nu sunt platiti,lucreaza moka?Nu ma refeream la o firma anume de design,dar toata proiectarea implica oricum niste costuri….cu care ar fi putut sa faca un desen mai modern,mai prietenos,mai placut.De exemplu cu cat s-ar fi modificat pretul designului daca gurile alea de aer nu aratau ca doua tzatze retezate si erau dreptunghiulare,sa zicem..?
@xxx,pe Albea,Linea sau care or mai fi tot Giugiaro scrie?Probabil le-a desenat cand era drogat,beat,in camasa de forta si a tinut creionul in gura.
00
NOU
#18
g9bahh
Ca sa fiu sincer, Duster-ul imi aduce aminte de 1310 la exterior.
La interior? Ce vreti frate bord de AIRBUS A380? E Dacia, nu monopost de formula 1.
EU as cumpara Duster. Toti va legati de bord. Dar, airbag-uri, spatiu, motorizare, suspensii, geamuri electrice, abs, jante, volum portbagaj, rabatare scaune, faruri etc., etc. si alte optiuni nu zice nimeni nimic?
Daca faci accident mai tii cont ca bordu e urat ca dracu?
Hai sa traiti.
Cu stima
00
NOU
#19
xxx
Drogat, beat, in camasa de forta, cu creionul in gura si as mai aduga legat la ochi. Dar tot i-a iesit o masina. Treaba cu design-ul e mai complicata decat crezi. Ca sa scoti o masina ieftina (ma refer aici la costuri de productie) trebuie sa faci anumite compromisuri. De la cum arata masina pe planseta designer-ului pana la cum arata cand iese de pe poarta fabricii e o distanta destul de mare. Pentru ca dupa design, masina intra intr-o analiza de costuri de productie. Si aici se „reteaza tzatzele”. Majoritatea producatorilor au o platforma existenta si se apuca s-o ajusteze un pic si gata! a iesit noua masina. Mai departe treaba e simpla: imi place – o cumpar; nu-mi place – n-o cumpar. Nici pe mine nu ma incanta Dacia d.p.d.v. al design-ului dar in caz de nevoie mi-as lua una.
00
NOU
#20
Inocentul
La pretul asta cine nu si-ar lua una.
00
NOU
#21
Mihai
@thorhammer: Grilele alea de aer sunt piese carry over, adica piese pentru care nu se mai face o matrita noua, care se iau dupa alt model adica economii la buget; e usor de vorbit cand nu sti cat costa o ora de prelucrat pe o masina in 5 axe sau cand nu sti ce e o masina in 5 axe
00
NOU
#22
Dragos
Si voi acum sunteti prea pretentiosi.Ce Suv luxos vreti la 15k de euro.. Intr-adevar nu prea e cine stie ce de masina asta..Eu unul nu mi-as cumpara o astfel de masina..Mai bine pt cei care au bani un Q7 din Germania pana in 20k de euro..Parerea mea:))
00
NOU
#23
Cornel
Nu te-ai obisnuit pana acum cu faptul ca Dacia face niste interioare ORIBILE?
00
NOU
#24
thorhammer
Mihai,citesti ce scriu?
Am spus ca e facuta urat DE LA INCEPUT.Este clar ca din motive de ieftineala au pus acelasi reper pe Duster.Matrita aia putea fi facuta mai bine incepand cu primul Logan.
Serios ca ti-ai lua? E patriotism? M-as multumi sa AM un duster dar nu mi-as cumpara.
00
NOU
#26
tizul
La banii astia, ce rahat de pretentii sa ai?
Te simti tare-n buzunare, te-arunci la Mercedes BRABUS G V12.
Nu vrei 4X4 la 3-4 sute de mii de euroi?!? E beton Duster-ul 4X4!
Faza plasticul o accept doar partial. Pana la urma, ce naiba, tu conduci masina sau stai sa pipai bordul pe sosea?
Ideea e ca plasticul ala sa nu inceapa sa dea nastere la greieri…
00
NOU
#28
vali
@Darius: mie-mi spui?
NOU
#29
Alex
Eu inteleg ca materialele trebuie sa fie ieftine ca sa mentinta un pret scazut al masinii, dar de ce trebuie sa aiba un design oribil ??
Sa fie ei sanatosi cu masina asta de 15.000 EUR, ma duc in Germania si imi iau o Octavia 4×4, un Qashqai sau un Tucson SH si am rezolvat problema. Oricum sunt mai fiabile, mai sigure si mai avansate tehnologic decat Dacia.
Daca nu e 13000 varianta 4×4 full (vorba vine „full”) pe benzina nu stiu ce o sa realizeze cu masina asta, poate s-o cumpere nemtii aia care se bucura de „minunea” tehnicii numita Dacia.
00
NOU
#30
Napster
Plasticul ala imitatie de mahon sau ce-o fi el sigur o sa scoata greieri. Butoanele destinate geamurilor sunt situate pe consola centrala cu toate ca in portiere se vad spatiile pentru butoane acoperite cu alta bucata de plastic. N-am inteles cum sta treaba cu „ascunderea” airbagului. Nu arata mai bine bordul daca nu avea o pata mare de alta culoare?
Oricum daca stai la munte sau ai rute zilnice prin teren nasol poate iti este utila masina asta dar am impresia ca o sa fie un fiasco total la off-road.
00
NOU
#31
Vlad
Vesnica alternativa Dacia: Germania. Ironia e ca la aia se vinde Dacia in draci.
@Alex
Si daca ai doar 4000 euro (cam cat de un avans) si vrei neaparat 4×4, ce faci?
00
NOU
#32
adrian
tot n-au reusit s-aduca comutatoarele de la geamurile electrice in portiere?
00
NOU
#33
ionel
Dacia…o masina pe care romanul sarac dar fudul o desconsidera, iar neamtul bogat si destept si-o cumpara.
Mda, inca o masina urata si proasta, marca Dacia – Renault. E greu sa faci un lucru decent, e greu sa fii cu adevarat competitiv. Avem sicrie patratoase si ne laudam ca sunt modele noi. Finisaje demne de Tata (Nano, sau cum se cheama avortonul ala de masina, singura poate mai proasta decat ale noastre), design de 2 lei, plastic ieftin si prost. Era sa rup „clapeta” de la portiera unui Sandero in vara, masina NOUA. atat de puternic este plasticul ala de care tragi sa deschizi portiera din interior si atat de buna portiera in sine, de era sa raman cu bucati in mana.
Sa cumpere cine doreste rahaturile astea si sa se bucure de lipsa unei antifonari decente, de motor prost si un interior „saracut”. Prefer la orice ora sa pun la bataie niste bani in plus si sa circul cu o masina decenta, cu etras de siguranta din fabrica si inca niste optionale de bun simt, care arata superb si are calitatea ce a facut firma producatoare celebra in lume.
NOU
#35
cristi
Referitor la design (interior, exterior… etc): nu ai voie sa desenezi frumos, daca desenul creeat seamana foarte mult cu alt desen patentat de altcineva.
De fapt e foarte dificil sa creezi un design nou fie el si urat. Si uratenia e patentata uneori.
00
NOU
#36
Vlad
Offtopic:
Ca tot vorbeau unii de siguranta p-aicea …
00
NOU
#37
ionel
@ Dojo: „Prefer la orice ora sa pun la bataie niste bani in plus si sa circul cu o masina decenta, cu etras de siguranta din fabrica si inca niste optionale de bun simt, care arata superb si are calitatea ce a facut firma producatoare celebra in lume.”
Asta daca ai banii respectivi.
00
NOU
#38
bnx
Arata la interior fix ca sandelu. Si se comporta identic. Are un motor de toata jena, dotari de exceptie. Sunt atat de faine incat sunt invizibile. Si ca un consumator de sandel vitezoman, 1,6, va recomand cu caldura aceasta masina, Duster. Numele a fost atent ales…dust+er.. Eu am avut parte de zile minunate alaturi de mai mica surata. Am avut piscina in portbagaj, masina nu mai pornea dimineata, probleme la senzorul de usi etc. Totul este insa trecator si traim in armonie maxima.
00
NOU
#39
eBogdan
pai draga zoso, fix asta este argumentul Daciei in fata concurentei, masina cu airbag, portbagaj cat jumatate de sufragerie de apartament construit pe vremea raposatului, capabila sa mearga pe autostrada si sa coste cat jantele si anvelopele unei limuzine de lux. Mai nou dacia asta va fi capabila sa mearga prin gropile ce au aparut acum pe toate strazile din toate orasele tarisoarei noastre, dar sa revin la argumente: pret redus, calitate proasta spre rezonabila si cost de intretinere mic. E bine asa simpla si banala ca e ieftina. Am mai pus si eu mai multe imagini cu Dacia Duster: http://ww1.automotorclub.com/forum/viewtopic.php?t=10804&postdays=0&postorder=asc&start=39 (daca te deranjeaza ca am pus linkul poti sa-l scoti, l-am pus in scopul de a putea vedea mai multe imagini cu masina)
00
NOU
#40
RaZV
Un lucru (printre multe altele) ce nu am inteles la astia de la Renault: chiar asa de mult ridica pretul masinii daca butoanele pentru geamurile electrice ar fi pozitionate pe portiera? doar nu folosesc aur de zeci de carate pentru metalul conductor
00
NOU
#41
F4D
butoanele de la clima le regasesc si la aragazul din bucatarie . chiar asa fratilor?
am ras de m-am prapadit ce constatare a putut face omu’ asta. pana la urma nu prea poti sa-l contrazici chiar asa arata. oricum nu am nici un dubiu ca nu va avea succes la romani, idealul suprem al (aproape) oricarui roman e gipu’ , iar acum cand acesta va fi foarte accesibil la pret, n-o sa ne putem plange la cate materiale video vor fi , si aici fac apropo de ala de ne povesteai tu ca si-a luat barca a6 si n-o putea parca
zoso ai spus ca ti-ai lua una dar nu ai spus ce ai face cu ea . emotul ala lasa loc de subinteles
00
NOU
#42
eBogdan
Daca s-ar folosi butoane mai frumoase, mai elegante deja s eintra pe segmentul masinilor de la Renault precum Clio, Megane mai nou Fluence iar francezii nu vor asta isi stiu foarte bine pozitionarea.
Masina pare sa fie ok. Eu am detinut un logan nou si un wv second-hand , credeti-ma , e o masina foarte buna dacia, iar costurile fata de alte marci….sunt mult mai mici. Duster va cuceri piata in ciuda aspectului , prin pret si fiabilitate.
oribil, toate masinile Renault de clasa inferioara si medie arata asa!
poate n`ar da chiar asa urat in poze daca ar fi stearsa de praf un pic si ar avea si covorase inauntru.
bordul e ca la sandero, mai putin plasticul lucios de pe mijloc. acuma nu`i interior de X5, ML, etc dar mie mi se pare mai important daca masina merge bine si e ieftina decat daca are un interior sexos.
Se vede că e Dacie de la o postă, nu tre’ sa ne miram totuşi :D.
nu adu vorba de chinezarisme ca poate le vine vreo idee. Sunt curios cat ar costa un duste, logan, sandero facut acolo
nu arată prea grozav. de fapt arată aproape la fel ca Loganul, care totuși s-a vândut în draci. presupun că cei ce o vor cumpăra nu au în vedere în primul rând design-ul. deși putea arăta mai bine, ce-i drept…
Consola centrala din plastic lucios se potriveste ca nuca in perete cu restul bordului. Mai bine il faceau tot din acelasi plastic ieftin si gata, stiam o treaba si arata mai cinstit. E ca si cum te-ai imbraca cu pantaloni de stofa si adidasi … bleah.
Nu e the best dar e un mare pas inainte pentru Dacia. Daca nu prelua Renault compania, oare cati ani se mai chinuiau cu rabaturi pana sa ajunga la ceva de nivelul Logan sau Duster?
@zaone: vreo 20 de ani, doar atat.
cat costa ? dar kia rio arata mai bine ? e cea mai ieftina masina din US.
Pacat ca masina ar fi tare faina si ieftina. N-au reusit se pare sa-i schimbe prea mult aspectul interior din pacate.
Tracţiunea integrală cum e? Presupun că n-are reductor.
Este pur si simplu disgratioasa.Nimic de mirare la Renault.Eu nu inteleg un lucru.Ok,materialele astea sunt,proaste,ca asa e cand vrei sa livrezi o troaca ieftina.Dar desenul?Adica,daca tot au platit un designer nu puteau sa aleaga un desen mai de doamne ajuta?Ma refer la primul Logan,pentru ca asta de pe Duster e acelasi cacat peste care au pus slobozul ala de imitatie de lemn.
Penibila firma.In orice secunda prefer o alta masina second decar cotetul asta.
In lume,maisini mai urate decat Renault nu face decat Fiat.
@thorhammer:
Au platit un designer?:)) Au un departament de design care au facut o treaba buna chiar; daca nu sti cum se proiecteaza o masina, cum se fac compromisuri care tin de partea de stil, de tehnologie si de partea economica mai bine taci :d
Ehe.. ce buna ar fi fost una prin Bucuresti iarna asta..
Nu e vorba de un designer tampit, e vorba doar de costuri reduse.
@torhammer
De-aia pe Fiat-uri e scris numele lui Giugiaro.
@Mihai,aia de la departamentul de design nu sunt platiti,lucreaza moka?Nu ma refeream la o firma anume de design,dar toata proiectarea implica oricum niste costuri….cu care ar fi putut sa faca un desen mai modern,mai prietenos,mai placut.De exemplu cu cat s-ar fi modificat pretul designului daca gurile alea de aer nu aratau ca doua tzatze retezate si erau dreptunghiulare,sa zicem..?
@xxx,pe Albea,Linea sau care or mai fi tot Giugiaro scrie?Probabil le-a desenat cand era drogat,beat,in camasa de forta si a tinut creionul in gura.
Ca sa fiu sincer, Duster-ul imi aduce aminte de 1310 la exterior.
La interior? Ce vreti frate bord de AIRBUS A380? E Dacia, nu monopost de formula 1.
EU as cumpara Duster. Toti va legati de bord. Dar, airbag-uri, spatiu, motorizare, suspensii, geamuri electrice, abs, jante, volum portbagaj, rabatare scaune, faruri etc., etc. si alte optiuni nu zice nimeni nimic?
Daca faci accident mai tii cont ca bordu e urat ca dracu?
Hai sa traiti.
Cu stima
Drogat, beat, in camasa de forta, cu creionul in gura si as mai aduga legat la ochi. Dar tot i-a iesit o masina. Treaba cu design-ul e mai complicata decat crezi. Ca sa scoti o masina ieftina (ma refer aici la costuri de productie) trebuie sa faci anumite compromisuri. De la cum arata masina pe planseta designer-ului pana la cum arata cand iese de pe poarta fabricii e o distanta destul de mare. Pentru ca dupa design, masina intra intr-o analiza de costuri de productie. Si aici se „reteaza tzatzele”. Majoritatea producatorilor au o platforma existenta si se apuca s-o ajusteze un pic si gata! a iesit noua masina. Mai departe treaba e simpla: imi place – o cumpar; nu-mi place – n-o cumpar. Nici pe mine nu ma incanta Dacia d.p.d.v. al design-ului dar in caz de nevoie mi-as lua una.
La pretul asta cine nu si-ar lua una.
@thorhammer: Grilele alea de aer sunt piese carry over, adica piese pentru care nu se mai face o matrita noua, care se iau dupa alt model adica economii la buget; e usor de vorbit cand nu sti cat costa o ora de prelucrat pe o masina in 5 axe sau cand nu sti ce e o masina in 5 axe
Si voi acum sunteti prea pretentiosi.Ce Suv luxos vreti la 15k de euro.. Intr-adevar nu prea e cine stie ce de masina asta..Eu unul nu mi-as cumpara o astfel de masina..Mai bine pt cei care au bani un Q7 din Germania pana in 20k de euro..Parerea mea:))
Nu te-ai obisnuit pana acum cu faptul ca Dacia face niste interioare ORIBILE?
Mihai,citesti ce scriu?
Am spus ca e facuta urat DE LA INCEPUT.Este clar ca din motive de ieftineala au pus acelasi reper pe Duster.Matrita aia putea fi facuta mai bine incepand cu primul Logan.
Serios ca ti-ai lua? E patriotism? M-as multumi sa AM un duster dar nu mi-as cumpara.
La banii astia, ce rahat de pretentii sa ai?
Te simti tare-n buzunare, te-arunci la Mercedes BRABUS G V12.
Nu vrei 4X4 la 3-4 sute de mii de euroi?!? E beton Duster-ul 4X4!
Faza plasticul o accept doar partial. Pana la urma, ce naiba, tu conduci masina sau stai sa pipai bordul pe sosea?
Ideea e ca plasticul ala sa nu inceapa sa dea nastere la greieri…
@Darius: mie-mi spui?
Eu inteleg ca materialele trebuie sa fie ieftine ca sa mentinta un pret scazut al masinii, dar de ce trebuie sa aiba un design oribil ??
Sa fie ei sanatosi cu masina asta de 15.000 EUR, ma duc in Germania si imi iau o Octavia 4×4, un Qashqai sau un Tucson SH si am rezolvat problema. Oricum sunt mai fiabile, mai sigure si mai avansate tehnologic decat Dacia.
Daca nu e 13000 varianta 4×4 full (vorba vine „full”) pe benzina nu stiu ce o sa realizeze cu masina asta, poate s-o cumpere nemtii aia care se bucura de „minunea” tehnicii numita Dacia.
Plasticul ala imitatie de mahon sau ce-o fi el sigur o sa scoata greieri. Butoanele destinate geamurilor sunt situate pe consola centrala cu toate ca in portiere se vad spatiile pentru butoane acoperite cu alta bucata de plastic. N-am inteles cum sta treaba cu „ascunderea” airbagului. Nu arata mai bine bordul daca nu avea o pata mare de alta culoare?
Oricum daca stai la munte sau ai rute zilnice prin teren nasol poate iti este utila masina asta dar am impresia ca o sa fie un fiasco total la off-road.
Vesnica alternativa Dacia: Germania. Ironia e ca la aia se vinde Dacia in draci.
@Alex
Si daca ai doar 4000 euro (cam cat de un avans) si vrei neaparat 4×4, ce faci?
tot n-au reusit s-aduca comutatoarele de la geamurile electrice in portiere?
Dacia…o masina pe care romanul sarac dar fudul o desconsidera, iar neamtul bogat si destept si-o cumpara.
Mda, inca o masina urata si proasta, marca Dacia – Renault. E greu sa faci un lucru decent, e greu sa fii cu adevarat competitiv. Avem sicrie patratoase si ne laudam ca sunt modele noi. Finisaje demne de Tata (Nano, sau cum se cheama avortonul ala de masina, singura poate mai proasta decat ale noastre), design de 2 lei, plastic ieftin si prost. Era sa rup „clapeta” de la portiera unui Sandero in vara, masina NOUA. atat de puternic este plasticul ala de care tragi sa deschizi portiera din interior si atat de buna portiera in sine, de era sa raman cu bucati in mana.
Sa cumpere cine doreste rahaturile astea si sa se bucure de lipsa unei antifonari decente, de motor prost si un interior „saracut”. Prefer la orice ora sa pun la bataie niste bani in plus si sa circul cu o masina decenta, cu etras de siguranta din fabrica si inca niste optionale de bun simt, care arata superb si are calitatea ce a facut firma producatoare celebra in lume.
Referitor la design (interior, exterior… etc): nu ai voie sa desenezi frumos, daca desenul creeat seamana foarte mult cu alt desen patentat de altcineva.
De fapt e foarte dificil sa creezi un design nou fie el si urat. Si uratenia e patentata uneori.
Offtopic:
Ca tot vorbeau unii de siguranta p-aicea …
@ Dojo: „Prefer la orice ora sa pun la bataie niste bani in plus si sa circul cu o masina decenta, cu etras de siguranta din fabrica si inca niste optionale de bun simt, care arata superb si are calitatea ce a facut firma producatoare celebra in lume.”
Asta daca ai banii respectivi.
Arata la interior fix ca sandelu. Si se comporta identic. Are un motor de toata jena, dotari de exceptie. Sunt atat de faine incat sunt invizibile. Si ca un consumator de sandel vitezoman, 1,6, va recomand cu caldura aceasta masina, Duster. Numele a fost atent ales…dust+er.. Eu am avut parte de zile minunate alaturi de mai mica surata. Am avut piscina in portbagaj, masina nu mai pornea dimineata, probleme la senzorul de usi etc. Totul este insa trecator si traim in armonie maxima.
pai draga zoso, fix asta este argumentul Daciei in fata concurentei, masina cu airbag, portbagaj cat jumatate de sufragerie de apartament construit pe vremea raposatului, capabila sa mearga pe autostrada si sa coste cat jantele si anvelopele unei limuzine de lux. Mai nou dacia asta va fi capabila sa mearga prin gropile ce au aparut acum pe toate strazile din toate orasele tarisoarei noastre, dar sa revin la argumente: pret redus, calitate proasta spre rezonabila si cost de intretinere mic. E bine asa simpla si banala ca e ieftina. Am mai pus si eu mai multe imagini cu Dacia Duster: http://ww1.automotorclub.com/forum/viewtopic.php?t=10804&postdays=0&postorder=asc&start=39 (daca te deranjeaza ca am pus linkul poti sa-l scoti, l-am pus in scopul de a putea vedea mai multe imagini cu masina)
Un lucru (printre multe altele) ce nu am inteles la astia de la Renault: chiar asa de mult ridica pretul masinii daca butoanele pentru geamurile electrice ar fi pozitionate pe portiera? doar nu folosesc aur de zeci de carate pentru metalul conductor
am ras de m-am prapadit ce constatare a putut face omu’ asta. pana la urma nu prea poti sa-l contrazici chiar asa arata. oricum nu am nici un dubiu ca nu va avea succes la romani, idealul suprem al (aproape) oricarui roman e gipu’ , iar acum cand acesta va fi foarte accesibil la pret, n-o sa ne putem plange la cate materiale video vor fi , si aici fac apropo de ala de ne povesteai tu ca si-a luat barca a6 si n-o putea parca
zoso ai spus ca ti-ai lua una dar nu ai spus ce ai face cu ea . emotul ala lasa loc de subinteles
Daca s-ar folosi butoane mai frumoase, mai elegante deja s eintra pe segmentul masinilor de la Renault precum Clio, Megane mai nou Fluence iar francezii nu vor asta isi stiu foarte bine pozitionarea.
uite ca au aparut si primele imagini cu Dacia Duster pe autostrada Bucuresti – Pitesti, cica mergea cu 140km/h, adevarul este ca-i o mare performanta :)) http://ww1.automotorclub.com/articole-2010/dacia-duster-imagini-pe-strada/
Masina pare sa fie ok. Eu am detinut un logan nou si un wv second-hand , credeti-ma , e o masina foarte buna dacia, iar costurile fata de alte marci….sunt mult mai mici. Duster va cuceri piata in ciuda aspectului , prin pret si fiabilitate.