Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
45 comentarii
NOU
#1
Arthur
Da? Pe cine sa votez ca sa avem si noi asa ceva? Ca mie imi pare ca oricare varianta ar fi, mereu noi suntem cei care pierdem. O sa ies la vot duminica, dar numai pentru a vota impotriva unui primar caruia 12 ani de mandat i-au dus vedetismele la rang de arta si se crede invincibil.
00
NOU
#2
vali
pe mine!
NOU
#3
geo
Cum adica pe cine sa votezi ? Nu vezi ca e regizat de Steven Spielberg
Și noi discutăm de 20 de ani de intersecția de la Domnești. Cică peste 10 ani o să avem trotuarul lățit cu 1 metru!
00
NOU
#5
Mircea
Daca tu crezi ca votand cu un anume organ, in speta cu capul, o sa reusim sa schimbam ceva, esti tare optimist…
00
NOU
#6
Rus Alin
Nu reușesc să imi șterg lacrimile. Nu, așa ceva nu există si nu se poate realiza. Plâng imediat in hohote, trec de Sebeș și mă îndrept spre Sibiu… știți voi de ce plâng.
00
NOU
#7
cosmin
La noi se schimbau 2 presedinti pana sa fie gata asa ceva
Zoso, noi am inaugurat in 1989 linia de tren 219 cu viaducte și tuneluri (tunelul Plostina-1910m și Gibei – 2250m). Știi ce a făcut statul român după 2 ani? a închis linia iar hoți din zonă au furat tot ce însemna metal, de la șina de cale ferată la semnalizări. Acum avem viaducte și tuneluri de cale ferată nefolosite și sunt incapabili să o reparăm http://www.plimbaricubicicleta.ro/2017/05/traseul-fostei-cai-ferate-219-ramnicu.html
00
NOU
#10
Zooropa
nu vad soborul de preoti…
00
NOU
#11
Flo
The Gotthard event kicked off at 8:30 am with an official blessing of the tunnel. But that ceremony was not without controversy: originally, an inter-faith group of religious leaders was set to take part including an imam, a rabbi, a non-denominational representative and a Catholic priest representing the Christian faith. But after former transport minister Adolf Ogi spoke out about the fact that no Protestant representative was to take part, divisions emerged among Switzerland’s Christian community. In the end, a Catholic priest, a pastor, a rabbi and an imam were present.
Ești mulțumit acum?
00
NOU
#12
Max
48 ore si a mai si plouat 1 zi…
00
NOU
#13
cosminos
Au jucat pe nivelul Hard
00
NOU
#14
alexnicolae
stiu ceva firme care au venit in Romania cu ceva tehnologie de instalat conducte fara santuri – ceva masina care sapa tunelul si trage conducta fara sa mai strici asfaltul. E mai ieftin si mai rapid. Cica nu prea au afaceri in Romania pentru ca primarii nu prea vor sa aleaga varianta asta.
00
NOU
#15
alex
Eu stiu niste romani care au pierdut o cartita ca cea de care vorbesti tu prin pamant…au uitat pe unde au facut tunelul.
00
NOU
#16
Maniak
Eu știu pe unii care s-au apucat sa construiască un pasaj la Pipera din ambele parti in același timp si când au ajuns sa le unească unul era mai înalt si mai intr-o parte, So…..
00
NOU
#17
Hash
Primarii de care zici nu-s numaidecît blamabili.
E OK ca primar să gîndești ”am 500 de oameni care sunt tocmai buni la săpat șanțuri și o firmă oarecum locală care poate să re-asfalteze porținea de stradă afectată” care m-ar costa, să zicem, 50K euro. Dacă firma străină de care zici face asta cu, să zicem, 40K euro, eu ca primar aleg să folosesc resursa locală. A, dacă ăia de care zici sunt dispuși să folosească (deci să plătească salarii) resurse umane locale, se schimbă treaba (adică măcar e de discutat).
Dar sunt convins că nu la acest aspect te-ai referit ci la cele ce, de regulă, sunt de competența DNA.
00
NOU
#18
kmlx
Crossrail Londra: 118km de linie de tren, 21km de tunele pe sub Londra, 16 mld. GBP.
Inceput in 2009, terminat in 2018/19.
„The „Eye of the Needle” is a name that the contractors gave to a place at Tottenham Court Road station where the new tunnel has to go over an existing Northern line tunnel and at the same time under an escalator tunnel with less than a metre clearance from each.[44]”
Da, ati citit corect, 1 metru distanta.
La noi nu se face pentru ca:
nu avem miliarde de euro pt constructii. intregul buget CNADNR (autostrazi) e de 1.23 mld EUR. 1/16 din cat a costat Crossrail.
nu avem expertiza si trebuie importat tot.
coruptie masiva.
00
NOU
#19
Takbir
Cred ca asta-i cea mai inutila investitie din Londonistan. Mai bagi un tren ca sa aduci si mai mult trafic in centru
00
NOU
#20
alex_b
Sincer, chiar m-am saturat de placa cu „nu avem bani”. Bani sunt, dar nu se face treaba cu ei. Nu trebuie autostrazi suspendate si alte minuni, dar macar niste autostrazi decente la campie si niste cai ferate intre marile orase trebuia sa avem pana acum.
00
NOU
#21
aoleks
da, exact, ca inca o linie care conecteaza periferia cu centrul inseamna ca toti o sa vrea sa stea in centru, nu la periferie unde totul e mai ieftin si de unde poti ajunge in centru in timp record. nu de-aia se construiesc liniile de tren ca sa conecteze zonele suburbane cu miezu, ci ca sa „se aduca traficu in centru”. in primu rand, care trafic? ala feroviar? doi la mana, tu gandesti inainte sa spui ceva?
vezi ca se mai construieste o mega structura in londra: un tunel care colecteaza deseurile ca sa nu mai ajunga in tamisa. ma rog, asa zic ei. defapt rolul ei este sa aduca cacatul in centru, langa regina!
Cum, mă, se asfaltează și pe ploaie? Eu am învățat de la televizor că e nevoie de condiții de laborator pentru ca asfaltul să reziste. Ai dreacu masonii ăștia!
00
NOU
#28
Gigi
Olandezi. Ploaia e buff.
00
NOU
#29
alex
La olandezi e invers, daca asfaltezi pe soare nu tine.
Lipsește cel mai important moment. A văzut careva cine a tăiat pamblica de inaugurare?
00
NOU
#31
Bogdan
Ba, prima e fake, ca si filmarea de la primul om pe Luna, daca te uiti la steagul ala galben cum flutura exact impotriva vantului… n-are cum…
00
NOU
#32
cristi
Da ma, sa faca la noi, unde departajarea se face pe baza pretului cel mai mic. Si daca s-ar face, costurile unei asemenea operatiuni sunt f mari si imediat s-ar gasi un Tolontan, un CTP, un Tăpălabă, care sa comenteze ca arunca politicienii cu banii aiurea.
00
NOU
#33
Gigi
E ok pe baza pretului cel mai mic, daca specificatiile sunt clare si bine gandite.
00
NOU
#34
Goldy
mai e varianta cu emigratul in Elvetia, e destul de viabila si aia.
La noi era exact ca in bancul cu podul peste un lac O parte din muncitori incep lucrarea la pod de pe un mal al lacului, iar unii incep lucrarea de pe partea cealalta a lacului, iar cand se intalnesc la jumatate ce sa vezi? Partile podului nu se intalnesc. Traim int-ro tara unde este nevoie de ani si ani sa putem finaliza o lucrare
00
NOU
#38
infektus
Si asta-i o problema? Continua fiecare pe partea lui si ies doua
00
NOU
#39
Joe
Asa ceva nu exista ….
00
NOU
#40
Sabotor
voteaza. capu la Firea.
00
NOU
#41
cineva
S-a mai facut si pe la noi cu ceva miscare de utilaje si inainte de termen:
00
NOU
#42
oreste
hai ba, aia e lucrare de mantuiala, pana nu se fac cateva proiecte de fezabilitate, nu se poate face o subtraversare in romania
Va tot plângeți ca niște copii râzgâiați pe cine să votați ca să va facă autostrăzi jucărie cu bugete de trei lei și alea sifonate sau proiecte trosnite.
Eu zic sa punem mâna pe ciomag preventiv și apoi pe lopată constructiv. O societate nu este condusă și dezvoltată doar de aleși, de vedete sau de elite. O societate sănătoasă este compusă din oameni care se implică in acțiuni cu vecinii de bloc/cartier sau acțiuni ample civice generale, pe lângă sau in proiecte politice. Nu este suficient doar sa votezi sau sa scrii sclifosit cu mâna la nas sau cocălărește mu*e pe buletinul de vot.
Vrem spitale, vrem scoli, vrem autostrăzi, vrem impozite penibile de 200 de lei pe an la o casa sau apartament in capitala…ceva nu se potrivește aici. Micii întreprinzători sunt cocoșați cu impozite pe muncă, pe benzină și transport. Mafiile bugetaristo/transpartinice imbelșughează o mână de oameni și prostesc pe alții mulți care ies și de ziua copilului in stradă cu fluiere de arbitru și pancarte scumpe colorate.
Nu mai așteptați să va facă nimeni autostradă, noi trebuie să facem autostradă, cu ciomagul și cu sapa, susțineți o cauză, susțineți un partid, faceți un partid, intrați in unul, donați pentru o cauză, pariați bani și timp pentru o cauză. Plătiți impozite din ce in ce mai mari și urmăriți cu ciomagul intr-o mână și cu lopata in cealaltă cum sunt cheltuiți acei bani din impozite.
00
NOU
#44
mike
noi suntem foarte buni la proiecte. acum, sa fim buni si la executie, hai ca deja vreti prea mult…
00
NOU
#45
Hash
Ca să facă trecerea asta în 48h, precis că ăia au lucrat 3 ani la proiect!
Păi și la noi e la fel, doar că termenele sunt invers.
Și na, e explicabil, în 3 ani se pot întîmpla multe (să fugă terenul la vale sau, dimpotrivă, să se înalțe din încrețirea scoarței) așa că e perfect acceptabil și nu e vina nimănui dacă ”tunelul” va fi mai înalt cu 0,5m decît autostrada inițială. Păi ce, pe axa 0-Z (raportat la grosimea scorței), 0,5m e o precizie de invidiat!
Adevărat este și că probleme dintr-astea mai apar și pe axa X-0-Y, cu cîte un stîlp de electricitate pe mijlocul benzii…
Da? Pe cine sa votez ca sa avem si noi asa ceva? Ca mie imi pare ca oricare varianta ar fi, mereu noi suntem cei care pierdem. O sa ies la vot duminica, dar numai pentru a vota impotriva unui primar caruia 12 ani de mandat i-au dus vedetismele la rang de arta si se crede invincibil.
pe mine!
Cum adica pe cine sa votezi ? Nu vezi ca e regizat de Steven Spielberg
Și noi discutăm de 20 de ani de intersecția de la Domnești. Cică peste 10 ani o să avem trotuarul lățit cu 1 metru!
Daca tu crezi ca votand cu un anume organ, in speta cu capul, o sa reusim sa schimbam ceva, esti tare optimist…
Nu reușesc să imi șterg lacrimile. Nu, așa ceva nu există si nu se poate realiza. Plâng imediat in hohote, trec de Sebeș și mă îndrept spre Sibiu… știți voi de ce plâng.
La noi se schimbau 2 presedinti pana sa fie gata asa ceva
Erata: pana se PROIECTEAZA asa ceva.
Zoso, noi am inaugurat in 1989 linia de tren 219 cu viaducte și tuneluri (tunelul Plostina-1910m și Gibei – 2250m). Știi ce a făcut statul român după 2 ani? a închis linia iar hoți din zonă au furat tot ce însemna metal, de la șina de cale ferată la semnalizări. Acum avem viaducte și tuneluri de cale ferată nefolosite și sunt incapabili să o reparăm http://www.plimbaricubicicleta.ro/2017/05/traseul-fostei-cai-ferate-219-ramnicu.html
nu vad soborul de preoti…
Ești mulțumit acum?
48 ore si a mai si plouat 1 zi…
Au jucat pe nivelul Hard
stiu ceva firme care au venit in Romania cu ceva tehnologie de instalat conducte fara santuri – ceva masina care sapa tunelul si trage conducta fara sa mai strici asfaltul. E mai ieftin si mai rapid. Cica nu prea au afaceri in Romania pentru ca primarii nu prea vor sa aleaga varianta asta.
Eu stiu niste romani care au pierdut o cartita ca cea de care vorbesti tu prin pamant…au uitat pe unde au facut tunelul.
Eu știu pe unii care s-au apucat sa construiască un pasaj la Pipera din ambele parti in același timp si când au ajuns sa le unească unul era mai înalt si mai intr-o parte, So…..
Primarii de care zici nu-s numaidecît blamabili.
E OK ca primar să gîndești ”am 500 de oameni care sunt tocmai buni la săpat șanțuri și o firmă oarecum locală care poate să re-asfalteze porținea de stradă afectată” care m-ar costa, să zicem, 50K euro. Dacă firma străină de care zici face asta cu, să zicem, 40K euro, eu ca primar aleg să folosesc resursa locală. A, dacă ăia de care zici sunt dispuși să folosească (deci să plătească salarii) resurse umane locale, se schimbă treaba (adică măcar e de discutat).
Dar sunt convins că nu la acest aspect te-ai referit ci la cele ce, de regulă, sunt de competența DNA.
Crossrail Londra: 118km de linie de tren, 21km de tunele pe sub Londra, 16 mld. GBP.
Inceput in 2009, terminat in 2018/19.
„The „Eye of the Needle” is a name that the contractors gave to a place at Tottenham Court Road station where the new tunnel has to go over an existing Northern line tunnel and at the same time under an escalator tunnel with less than a metre clearance from each.[44]”
Da, ati citit corect, 1 metru distanta.
La noi nu se face pentru ca:
nu avem miliarde de euro pt constructii. intregul buget CNADNR (autostrazi) e de 1.23 mld EUR. 1/16 din cat a costat Crossrail.
nu avem expertiza si trebuie importat tot.
coruptie masiva.
Cred ca asta-i cea mai inutila investitie din Londonistan. Mai bagi un tren ca sa aduci si mai mult trafic in centru
Sincer, chiar m-am saturat de placa cu „nu avem bani”. Bani sunt, dar nu se face treaba cu ei. Nu trebuie autostrazi suspendate si alte minuni, dar macar niste autostrazi decente la campie si niste cai ferate intre marile orase trebuia sa avem pana acum.
da, exact, ca inca o linie care conecteaza periferia cu centrul inseamna ca toti o sa vrea sa stea in centru, nu la periferie unde totul e mai ieftin si de unde poti ajunge in centru in timp record. nu de-aia se construiesc liniile de tren ca sa conecteze zonele suburbane cu miezu, ci ca sa „se aduca traficu in centru”. in primu rand, care trafic? ala feroviar? doi la mana, tu gandesti inainte sa spui ceva?
vezi ca se mai construieste o mega structura in londra: un tunel care colecteaza deseurile ca sa nu mai ajunga in tamisa. ma rog, asa zic ei. defapt rolul ei este sa aduca cacatul in centru, langa regina!
ala-i tunelu pentru lilieci.
Luni ai sa vezi niste romani care ti-au urmat sfatul cu cucuie. Iar pe altii cu dintii sparti ( crossing my fingers).
ej nebun e la acelasi nivel, la noi sigur era mai sus cu 3cm
Daca e doar cu 3 cm nu se simte. De-abia de la 10 incepi sa simti ceva.
Da le vrem in Romania si votam cu capul pulii ca de obicei
Cum, mă, se asfaltează și pe ploaie? Eu am învățat de la televizor că e nevoie de condiții de laborator pentru ca asfaltul să reziste. Ai dreacu masonii ăștia!
Olandezi. Ploaia e buff.
La olandezi e invers, daca asfaltezi pe soare nu tine.
Lipsește cel mai important moment. A văzut careva cine a tăiat pamblica de inaugurare?
Ba, prima e fake, ca si filmarea de la primul om pe Luna, daca te uiti la steagul ala galben cum flutura exact impotriva vantului… n-are cum…
Da ma, sa faca la noi, unde departajarea se face pe baza pretului cel mai mic. Si daca s-ar face, costurile unei asemenea operatiuni sunt f mari si imediat s-ar gasi un Tolontan, un CTP, un Tăpălabă, care sa comenteze ca arunca politicienii cu banii aiurea.
E ok pe baza pretului cel mai mic, daca specificatiile sunt clare si bine gandite.
mai e varianta cu emigratul in Elvetia, e destul de viabila si aia.
Vroiai sa zici „imigratul in Elvetia”.
în românia autostrada alunecă de pe tunel.
La noi era exact ca in bancul cu podul peste un lac O parte din muncitori incep lucrarea la pod de pe un mal al lacului, iar unii incep lucrarea de pe partea cealalta a lacului, iar cand se intalnesc la jumatate ce sa vezi? Partile podului nu se intalnesc. Traim int-ro tara unde este nevoie de ani si ani sa putem finaliza o lucrare
Si asta-i o problema? Continua fiecare pe partea lui si ies doua
Asa ceva nu exista ….
voteaza. capu la Firea.
S-a mai facut si pe la noi cu ceva miscare de utilaje si inainte de termen:
hai ba, aia e lucrare de mantuiala, pana nu se fac cateva proiecte de fezabilitate, nu se poate face o subtraversare in romania
Va tot plângeți ca niște copii râzgâiați pe cine să votați ca să va facă autostrăzi jucărie cu bugete de trei lei și alea sifonate sau proiecte trosnite.
Eu zic sa punem mâna pe ciomag preventiv și apoi pe lopată constructiv. O societate nu este condusă și dezvoltată doar de aleși, de vedete sau de elite. O societate sănătoasă este compusă din oameni care se implică in acțiuni cu vecinii de bloc/cartier sau acțiuni ample civice generale, pe lângă sau in proiecte politice. Nu este suficient doar sa votezi sau sa scrii sclifosit cu mâna la nas sau cocălărește mu*e pe buletinul de vot.
Vrem spitale, vrem scoli, vrem autostrăzi, vrem impozite penibile de 200 de lei pe an la o casa sau apartament in capitala…ceva nu se potrivește aici. Micii întreprinzători sunt cocoșați cu impozite pe muncă, pe benzină și transport. Mafiile bugetaristo/transpartinice imbelșughează o mână de oameni și prostesc pe alții mulți care ies și de ziua copilului in stradă cu fluiere de arbitru și pancarte scumpe colorate.
Nu mai așteptați să va facă nimeni autostradă, noi trebuie să facem autostradă, cu ciomagul și cu sapa, susțineți o cauză, susțineți un partid, faceți un partid, intrați in unul, donați pentru o cauză, pariați bani și timp pentru o cauză. Plătiți impozite din ce in ce mai mari și urmăriți cu ciomagul intr-o mână și cu lopata in cealaltă cum sunt cheltuiți acei bani din impozite.
noi suntem foarte buni la proiecte. acum, sa fim buni si la executie, hai ca deja vreti prea mult…
Ca să facă trecerea asta în 48h, precis că ăia au lucrat 3 ani la proiect!
Păi și la noi e la fel, doar că termenele sunt invers.
Și na, e explicabil, în 3 ani se pot întîmpla multe (să fugă terenul la vale sau, dimpotrivă, să se înalțe din încrețirea scoarței) așa că e perfect acceptabil și nu e vina nimănui dacă ”tunelul” va fi mai înalt cu 0,5m decît autostrada inițială. Păi ce, pe axa 0-Z (raportat la grosimea scorței), 0,5m e o precizie de invidiat!
Adevărat este și că probleme dintr-astea mai apar și pe axa X-0-Y, cu cîte un stîlp de electricitate pe mijlocul benzii…