Au început lucrările la un pasaj auto în București. Locuitorii din zonă imediat s-au pus cu fundul în potecă. Unu. Doi. Trei. Ce vor să spună toți e cam așa:
Nesimțiți ăștia cu lucrările lor, nu puteau să facă pasajul asta în vară, în săptămâna aia când am fost eu în concediu?! Chiar așa, să dureze un an și să am deranj în fața blocului? La ce mă ajută pe mine pasajul ăsta, că eu n-am mașină?!
Două cu Viermănașu.
Citeam articolul ăsta și nici un expert părerist din ăsta nu a pus punctul pe y. Omul candidează ca să îi crească valoarea. Nu vrea să câștige, nu speră să facă niște înțelegeri ulterioare, el vrea ca la final să mărească prețurile, pentru că iată câți oameni se uită în gura lui și îl apreciază.
Altceva. Gândiți-vă câte lipitori din astea ca el mai sunt. Câți sug bani din diverse scheme doar de la stat. Apoi înmulțiți cu 2 și veți afla câți fac asta și de la privat. Mii de oameni care au făcut din căpușare o artă.
Nu cred ca cineva nu-si da seama de caracterul lui Viermanasu si de faptul ca vrea sa profite. Dar pe de alta parte e numai bun sa scurme prin rahatul de acolo. Sigur pe bugetarii aia ii deranjeaza teribil agitatia lui.
atat de mult ii deranjeaza incat a fost primit la procurorul general si la CSM foarte deranjant… uiti si ca s-a tot pozat cu Orban brat la brat… asta-i om al sistemului
Pai am zis eu ca nu e om al sistemului? Ideea e ca agitatia lui a deranjat cuibul de viespi de pe plan local. Era zi lumina pe televiziuni si asta a dus la amplificarea scandalului. Altfel autoritatile locale ascundeau totul ca in majoritatea cazurilor.
Acum ~12 ani, lucram dev outsourcing pentru un client din ro, cu capitalizare 100% de afara. Am vazut in firma aia capusare de la nivelul de sucursale regionale, pana la nivel de tara si apoi de grup. Fiecare capusa cumva sau se folosea de sistem pentru beneficii personale. Atat romanii cat si strainii „de la headquarters”. Strainii faceau caruselul zborurilor pe unde avea fiecare treaba in treburile personale, si asa ajungea jumate de firma sa zboare ba in Viena, ba in Munchen, ba in Spania, fara ca firma lor sa aiba vreo legatura cu tarile alea. Iar romanii capusau orice proces se putea fizic capusa. De la achizitii de echipamente prin 3-4 firme, pana la servicii folosite prost si neverificate – abonamente aiurea, beneficii umflate, etc.
Cine isi inchipuie ca la privat nu se fura/capusaza, se inseala amarnic.
Confirm 100% ce spui tu cu observatia ca strainii capuseaza putin mai fin ca romanii. Romanii o fac de parca vine sfarsitul lumii luna viitoare, asta dupa ce isi angajeaza nevasta,copii,nepotii si alti apropiati
Si care te afecteaza mai mult pe tine ca cetatean ?
Ca secretara de la ibm fura tonere din banii firmei sau ca secretara de la un sat cu 1000 de locuitori isi face o casa din salariul pe 1 an din taxe si impozite platite de toti ?
Practic si privatul se antreneaza pentru un eventual job la stat.
Diferență esențială este că la privat ăia capusau din banii firmei iar efectul poate fi că firma respectivă poate ajunge în faliment sau poate se hotărăsc acționarii să stopeze și omoară căpușele, pe când la stat, se fură din banii tăi și ai mei iar efectele sunt că nu ai străzi,spitale, școli etc
@Baltha Zerus
@car
Microsoft, EADS, Bechtel, Oracle. Capusare care nu ar fi fost posibila fara un consens banos.
Iar eternele comparații stupide între privat și stat.
Privatul nu mă arestează și mă bagă în închisoare de la 1 la 10 ani în funcție de sumă dacă nu îi dau banii pe care el să îi poată fura.
Pe când statul o numește evaziune fiscală și are consecințele violente enumerate mai sus. Dacă impozitele și taxele ar fi opționale, nici o problemă. ‘Ghinion’ cum ar spune-o un clasic în viață.
La un privat dacă raportez suficient de sus, garantat se iau măsuri. și se pot rezolva chestiile astea, pe când la stat eu ca cetățean pot să mă uit la el în față cum mă fură, și dacă cumva comentez mi-o și iau peste bot :))
@Gabi – de acord cu tine, dar firma respectiva isi asuma consecintele daca permite sa fie furata de angajati in halul ala. Se poate rezolva usor cu controale, angajati dati afara + plangeri penale.
Cand nu se face nu e bine. Cand se face iar nu e bine ca e deranj. La fel au inceput sa planga si ca au inceput sa faca la calea ferata sau metrou gara de nord – aeroport otopeni. Sunt o tara de pizde plangacioase
De exemplu acum sa mergi cu masina prin germania pe autostrazi e un chin, se lucreaza de vreo 1 an jumate pe toate autostrazile in germania…si nu plange nimeni acolo
Problema la dna ghica e ca d’abia au pus borduri noi si au amenajat spatiul verde si acum il sparg la loc….
Manastire spunea intro emisiune ce prieten era (este?) Cumparasu cu domnul Coldea. Cum pe la petreceri domnul Coldea cand il vedea pe „Alex prietenul meu cel mai bun” , gonea sluga din dreapta ca sa-l aseze la loc de cinste, dupa ce-l pupa pe amandoi obrajii
JUST BECAUSE I UNDERSTAND
DOESN T MEAN I GIVE A SHIT
Acuma ala care zice ca trebuia pasaj subteran cred ca are dreptate.
La ce naiba le trebuie pasaj subteran? Păi nu au tunelurile dacice?
Cred că e o firmă a reptilienilor…
Nu ai inteles stirea cu pasajul. Oamenii nu vor pasaj suprateran si pe buna dreptate, cui ii convine sa ii treaca masinile pe la geam? Plus ca se taie toti copacii din zona.
Nu-ți convine, te muti
Dezvoltarea orașului nu trebuie blocată pt câțiva nemulțumiți
Și ce să spun, mare diferență între geam la bulevard și geam la pasaj, tot dracu ăla e, poluare și gălăgie. Ba chiar la pasaj ai șanse să pună panouri absorbante fonice și să fie mai liniște
@Flat de asta în Vest crește numărul zonelor pietonale și mașinile au din ce în ce mai multe restricții?
flat: exemplu de pasaj cu panouri fonice in bucale?!
@daddy, Basarab are
are nevoie:
https://www.google.com/maps/place/Pasajul+Basarab,+Bucure%C8%99ti/@44.4406997,26.0601164,3a,15y,78.01h,83.46t/data=!3m7!1e1!3m5!1syuRiz9w5TeC74Wo15HUb6w!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fmaps%2Fphotothumb%2Ffd%2Fv1%3Fbpb%3DCiwKKnNlYXJjaC5nd3MtcHJvZC9tYXBzL2xvY2FsLWRldGFpbHMtZ2V0Y2FyZBIgChIJNWEOEugBskARst4giU9tBeQqCg0AAAAAFQAAAAAaBAhWEFY%26gl%3DRO!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40b201e8120e6135:0xe4056d4f8920deb2!8m2!3d44.4477014!4d26.0641331
daddy sunt pe coborarea dinspre Banu Manta
Scârba față de pasaj nu vine doar din ideea de trafic mutat la geam, ci și din anii de mizerie care vor urma, cu grămezi de moloz neacoperite și haite de meseriași incapabili să termine ceva la timp.
gen, primăria zice acum că durează 1 an, dar multiplele experinețe anterioarea le spun oamenilor că va dura minim 5 ani.
ca să nu zicem de prețul înzecit, din banii publici.
” haite de meseriași incapabili să termine ceva la timp” terminati cu aberatiile astea, aia nu au nici o vina . Proprietarul ( statul, primaria cine o fi) semneaza un contract cu o firma de constructii in care scrie negru pe alb cand incepe lucrarea, cand se termina si ce penalitati sunt daca nu se termina la timp. Constructorul trebuie sa prezinte o scrisoare de garantie bancara ( bid bond), daca lucrarea nu e terminata la timp constructorul pierde banii automat din acel bond.
Aberatiile ca merge ministrul pe teren sa vada de ce nu sunt muncitori la o lucrare sunt praf in ochi pentru prosti, nu conteaza cati dorei sunt pe santier cand merge ministrul, conteaza ce penalitati sunt in contract si perioada de executie a lucrarilor si ce clauze sunt pentru intarzieri.
wd – vezi, ai scris bine la final. Conteaza de clauze. Pana acum nu am vazut contracte paguboase cu clauza favorabile pentru stat. Nu cred ca sunt 10% din investitiile mari cu finalizare la termen. Marea majoritate o are tot statul, ba a uitat ca x-ulescu are teren si a uitat sa il expropieze, ba nu a cerut acorduri, ba a venit vreun cataclism, ba il intarzie electrica samd
Pe o parte are omul dreptate. De ce nu s-a inceput lucrarea in vara cand lumea nu prea era acasa? Idem si in oradea, au inceput santierele o data cu inceperea anului scolar. Felicitari!
Nu c-as vrea sa-i iau apararea lu’ Tovarasu’ Expropriator Bolojan, chiar din contra, dar uneori finalizarea contractelor, punerea la punct a detaliilor cu firmele de constructii plus alte chitibusuri birocratice nu pica fix la terminarea anului scolar in iunie. D-aia se incepe munca precum ai observat si tu.
Varianta scurta: Nu se lucreaza vara fiindca toata lumea-i in concediu deci nimeni nu-i poate lauda „uite dom’le, ca se face si la noi ceva!” :)) Trebuie sa-i VADA lumea, chiar daca implica un haos total in trafic.
Nu e vorba de finalizare ci de incepere. Incepem in septembrie organizarea de santier, spargem 90% din strazi si apoi luam pauza pana in mai ca deh, ba ploua, ba e frig, iar pe timp de vara cum zici tu, daca nu e nimeni sa vada truda lor nu se sinchisesc sa finalizeze. Cel mai bun exemplu poate fi drumul expres, pe timp de vara nu au facut mare lucru, erau rahiticii de la apa dar ei totusi puteau macar sa lucreze cu spor pe partea cealalta unde trebuiau schimbate borduri sau de ce nu partea de episcopia unde trebuia inaintat serios pentru a nu-si iesi din termenul de noiembrie.
Când muistu’ de Filip n-a făcut nimic în mandatele lui de primar al orașului Oradea, nimeni nu s-a sinchisit să critice, dar Bolojan e criricat pentru că face, chiar dacă o mai comite din când în când.
Ș-atunci se miră românul când zice străinul că-i neam prost.
joni – avea filipul fondurile europene si impozitele lui bolo? nu le avea… + de asta vezi ca nici sa faci intruna constructii nu este sanatos pentru un oras(ca sa nu mai zic de expropieri la 50 000 euro, deh, daca nu te-a mutat ceasca comunistul si psd-ul pana in 2007 te muta penelul). Trebuie moderatie, altfel ajungem ca si china, pardon, deja suntem pe urmele ei doar ca la nivel micro…
Adică Bolo vrea s-aveți oraș ca-n Vest, dar voi vreți mai…încet? Să mor de vă-nțeleg…
Muistu’ de Filip putea dacă vroia, dar a vrut doar pentru el și pentru neamurile lui.
Daca bolo ar fi vrut sa avem oras ca-n vest nu taia toti arborii ce il incomodau pe ilustrul om beton-piatra. Pana una alta ia spune-mi, ce rost isi aveau tisele mutate din fata teatrului ce s-au si uscat(succes sa mai vezi altele in apropiatul 100-150 de ani)? Daca voia sa ne faca bine taia cateva capete dupa esecul parcarii si al ciupercii. Nu ma intelege gresit, imi plac unele proiecte doar ca majoritatea sunt un jeg penibil fara a avea nici macar autorizatiile necesare…
peste tot în lumea cu apă caldă pasajele de genul acesta se distrug, pentru că afectează negativ calitatea vieții în zonă, scade valoarea proprietăților și, deci, blochează dezvoltarea zonei, mărind, în schimb, poluarea și urâțind zona. mai mult, asemenea pasaje nu rezolvă nicăieri problema traficului: factual, orice cale de acces nouă se va umple de mașini în câteva zile și așa va rămâne tot timpul. soluția la trafic aglomerat din orașe nu e „mai multe drumuri”, ci „mai puține mașini”
Foarte bine, imobilele si metrii patrati n-au ce cauta ca specula, daca cretinii nu vor regulatii.
Subjective theory of value, bitchez, va pupa Carol Menger.
Referitor la asta si cu ce-a spus @Gabi mai sus, eu pe unii nu-i inteleg cand capuseaza din firme pe hoinareala sau piguleala comunista.
Adica, nu ti-ar conveni sa iei bani, in loc sa-ti pierzi nervii cu griji suplimentare (chiar daca iti indeplinesti fanteziile de vagabond ambulant pe banii altuia) si sa faci colectie de tonere (vorba lui @Baltha Zerus)? Pana cand, inainte sa-ti zici „Mi-a placut vagabonteala & am destule tonere acasa, da’ parca as vrea portia mea de bani bagate in flecustetele astea.”
Pasajul respectiv este o porcărie, mai ales cum vrea WiFirea sa il modifice ( să bage și tramvai.
Partea proasta e că polul de dezvoltare imobiliară care se întrevede la Petricani/ șoseaua fabrica de glucoza va colmata repede acest pasaj.
O idee foarte proasta sa transformi un cartier dormitor in cartier de tranzit.
Îi înțeleg și pe oamenii ăia din Colentina că protestează. Nasol e că degeaba protestezi, primăria se pișa pe tine la chestii cu imobiliare.
Ce amuzanți ăștia cu „dacă e la privat corupția îi afectează pe acționari, nu pe mine”. Indiferent dacă e organizată de o firmă privată sau de stat, o licitație/selecție de oferte câștigată „pe șpagă” distorsionează piața aia pe care o clamați voi că e „pă valoare”. Asta înseamnă că o firmă care nu dă șpagă nu se poate dezvolta dincolo de un anumit nivel. Și dacă tu lucrezi într-o firmă care dă sau ia contracte pe șpagă, fie de la stat, fie de la privat, te afectează, chiar dacă tu nu simți. O să simți când vrei să schimbi jobul și o să vezi că nu te mai cheamă la interviu decât anumite firme, iar altele te ignoră.
dai in somnilogic și siveco?
Și încă una cu „nu ne afectează pe noi corupția privaților”:
https://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/comisia-europeana-a-amendat-doi-producatori-de-conserve-de-legume-cu-peste-30-de-milioane-de-euro-1193612
Nu e mai bine cu casa la porumb!? Nu tu asfalt, nu tu probleme!
pana trece asfaltul prin porumb si peste casa!
”Câți sug bani din diverse scheme doar de la stat.”
Cum ar fi Barna?
domnul președinte barna, nesimțitule!
Pasajul e foarte necesar dar asa cum se face acum este cea mai mizerabila solutie posibila. Pentru documentare forum peundemerg: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=72.0 si metrouusor: https://forum.metrouusor.com/viewforum.php?f=405
în 2019 nu mai dăm link către phpBB. e jenant.
Sunt pasionati de betoane si asfalt nu de IT.
Da! Hai sa facem un pasaj către un pod care sta sa cada !
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/un-pod-din-bucuresti-inaugurat-cu-fast-acum-6-ani-s-a-inclinat-periculos-lucrari-abandonate-desi-necesita-interventie-de-urge-1157975
Dorneanu exagereaza again, asa zicea si despre A1 tronsonul Orastie – Sibiu lotul 3, cade autostrada, se prabuseste, sariti. De fapt este o alunecare lenta care trebuie doar monitorizata si intervenit din cand in cand.
Acum sa revenim la pasajul Doamna Ghica, cel peste calea ferata, acolo e pur si simplu o problema de compactare a fundatiei rampei. Constructorii nostri din dorinta de a face economie nu respecta metodologia de a asterne straturi de balast nu mai groase de X cm si sa faca Y treceri cu compactorul. De obicei X e mai mare decat ar trebui si Y mai mic decat ar trebui. Din cauza asta o sa vezi trambuline la mai toate podurile, acolo ai o structura rigida langa una flexibila, drept urmare la o anumita perioada de timp se reface racordarea pana cand toate tasarile se consuma. Problema de care zici tu e deja rezolvata, s-a refacut umplutura si straturile de asfalt.