La hotel tomis din mamaia micul dejun era oribil. Cafeaua rupta in gura, omleta cu gust de nisip, orice altceva era groaznic.
La hotel opal din cluj micul dejun e excelent si personalul educat peste masura.
Reversul medaliei la servciile de cacat e articolul asta, si altele ca el, care vor fi gasite de viitorii clienti, si cum balta are peste si hoteluri, clientii vor alege in cunostinta de cauza.
Nu stiu cati dintre noi baga comentarii si review-uri pe site-urile de asa ceva. Am mers la multe hoteluri, dar nu m-am gandit niciodata sa scriu pe booking.com sau pe altele niste detalii.
Pe un site gen amfostacolo hotelul ala din Mamaia are un „rating” extrem de bun; doar ca si eu am fost acolo in septembrie anul trecut si ce sa zic… situatia suporta multe tonuri de gri. E posibil ca „romanul mediu” sa nu aplice aceleasi standarde peste tot – adica se duce la Mamaia cu asteptarile setate atat de jos incat depasirea lor sa il duca imediat la extaz. Reversul medaliei ar fi ca o panza de paianjen in plus pe balcon la un hotel de la Nisipuri (de exemplu) sa strice complet vacanta unui astfel de personaj desi hotelul din Bulgaria per total i-a oferit servicii de o calitate mult mai buna decat Tomis – si asta la preturi comparabile.
@Zoso – Este vorba de hotelul Opal din Cluj?
Andrei, da
Te rog sa pui link-ul la articolul cu reversul medaliei. Multumesc.
Citind forumuri de impresii iti dai seama din prima ca romanu cand se duce la mamaia se cazeaza la 2 stele cu 200 ron/noapte sau la apartament si nu are pretentii insa cand iese in turcia sau grecia il deranjeaza pana si paharul cu care bea 12 beri /zi , ca de ce nu e din sticla, desi plateste tot cam atat pe un AI.
De ani de zile ma uit pe siturile de gen pt a gasi un restaurant bun, terasa sau hotel, in Romania sau in lume
Si da, pot confirma ca review-urile proaste nu invita clientii la tine in stabiliment. Am avtu si placuta supriza ca un receptioner al unui hotel din Sibiu sa-mi sugereze sa pun un review bun despre ei daca mi-a plauct sederea la ei. Daca ai personal instruit si calificat, se poate si la noi.
Sincer, de cand circul prin tara am ajuns sa vad atatea diferente intre hoteluri incat te doare mintea. Am vazut hoteluri de 3 stele care pot ajunge lejer la 4 stele sau sa se apropie de 5 (Hotel Bielmann din Brasov), am vazut hoteluri de 3 stele care sincer n-ar merita nici macar o stea (undeva in Alexandria, dar nu mai tin minte cum se numeste). Am fost la hoteluri de 4 stele care arata mai jalnic decat o buda din fundul curtii, iar altele unde ti-e mai mare dragul sa mergi.
Eu in general contribui cu pareri pe TripAdvisor si in 90% din cazuri recomandarile celor de acolo au mers de minune.
Care articol?
Esti la Cluj sau sunt experiente mai vechi? Daca da, cat mai stai pe aici?
Sprl, da, aici sunt.
de asta e bine sa dai cu bata in ei pe booking sau tripadvisor, sa aiba rating mic. le folosesc pe amandoua sa imi caut si rezerv hotelurile, la fel si alte milioane de oameni. plus e ca e f relaxant sa iti scrii nemultumirile
cand ai venit incoace, n-ai vazut cumva olteni pe drum venind cu pepenii?
abia astept sa vina, si pe caldurile astea cred ca nu mai am mult de asteptat
Ai ceva detalii despre hotelul Tomis din Mamaia? Chiar zilele astea vroiam sa fac rezervare acolo pentru concediu…
Ba, io ma minunez, asa virtual, cum ar fi aratat litoralul „romanesc”, ce hoteluri si ce plaje ar fi avut daca aveau ungurii iesire la mare. De la Debrecen pana in jos spre Szeged, pe partea Ungarei sunt o gramada de aqua parc-uri, staiuni linistite, etc, unde ai nostri dau buluc in fiecare an, preturi mai mult decat acceptabile, curatenie, liniste. Si toate staiunile alea sunt facute din aproape „nimic”, nu au nici pe sfert apele geo-balneo-termale de la Baile Felix, de ex. Daca ar fi fost servicii scumpe si de cacat nu ar fi mers nimeni, dar e plin de romanii din Satu Mare pana la Timisoara care merg acolo. Ungurii au stiut sa se adapteze, in primul rand cu servicii de calitate mai buna, infrastructura si preturi jumate’ ca pe litoraul nostru. Valabil si pentru turci si altii care gandesc in perspectiva si nu isi bat joc sistematic de turisti ca si miticii din C-ta care le spun nemtilor sa nu manace prea mult de la all inclusive, ca sa ajunga si la altii.
Si eu scriu des pe booking.com si tripadvisor… si in general observatiile de acolo sunt (foarte) corecte.
Amfostacolo mi se pare din pacate un site extrem de prost gandit si realizat ca structura logica si mai ales vizuala
ai vreme de o BRRC ? mai povestim de nemurirea sufletului
Am inteles de la Mazare ca strategia pentru litoral se bazeaza pe curve, nu pe micul dejun.
Nu tot timpul unde e mai scump e si mai bun Conteaza foarte mult de cine e condus acel restaurant/hotel.
parerea mea e ca… nu prea ai cum sa detii un personal calificat si educat intr-o zona unde se practica turismul doar sezonier.
intr-un hotel, care mai este si intr-o zona mai vestica si care este functional non-stop in timpul anului, este si normal sa ai un personal dedicat, sa ai niste servicii mai ridicate.
la mare, e doar japca. prinzi pe oricine – ca totusi sunt o gramada si ii rupi si-n gura de bani. e trist, dar asta e adevarul la noi.
Ai să râzi, dar la noi pe site hotelul ăla e cotat peste medie de turiști Poate că nu sunt băutori de cafea :))
@Adrian: nu numai cafeaua e futută, ci toată mâncarea de la micul dejun.