Michael Wolff este biograful omului care “deţine ştirile”, cum este descris proprietarul News Corp, companie care deţine New York Post, The Sun, Wall Street Journal, Vogue, GQ, Fox News şi altele.
Este uimitor că, deşi a cumpărat MySpace şi deţine 45% din Hulu.com, mogulul nu are foarte multă treabă cu tehnologia.
Q. Why is Murdoch almost unique in his embrace of technology when nearly all of his peers in the news industry seem to resist it?
Wolff: He has an unfailing competitive instinct, causing him to grab anything he thinks one of his competitors might grab. But beyond that, Murdoch doesn’t use a computer, doesn’t get email, can’t get his cellphone to work.
Q. Why hasn’t Murdoch launched or acquired a news aggregation site like Huffington Post, Drudge Report — or Newser?
Wolff: He doesn’t believe in Web news, doesn’t understand Web news, couldn’t care less about Web news.
Întreg interviul cu Wolff aici.
Păi nu am înțeles nimic. Dacă e un boșorog depășit de tehnologie, atunci cum de este proprietarul atâtora site-uri?
Parcă ideea era că ziariștii vechi, old fashioned, dacă nu se adaptează, atunci nu vor rezista și nu se vor descurca pe internet.
Ceea ce demonstreaza ca nu trebuie sa pui suflet in afaceri, sa intelegi mare lucru, ci trebuie sa ai bani si instinct (sau eventual consultanti valabili ).
un proprietar de restaurant nu trebuie neaparat sa stie sa gateasca!
asa si nenea asta
flerul in afaceri nu = expertiza
Rupert Murdoch doesn’t care about the internets, it’s all about the benjamins
Zoso, Carlos Slim Helu a fost la un moment dat cel mai bogat om din lume, n-a terminat nici două clase şi este analfabet. Şi nu, nu avusese parte de moşteniri importante.
Helu, are o grămadă de firme care se ocupă de tehnologie şi de „online”.
Nu stii, se gaseste si in Romania cartea? Ca suna interesant.