Am vazut masini aduse de pe afara care vin fara roata de rezerva, au doar kit de reparatie.
Acum, nu stiu daca roata de rezerva a fost optionala si s-au gandit nemtii sa faca economie sau pur si simplu asa vand unele marci. Sau au extras romanii roata de rezerva si au pus un kit de reparatie complet inutil.
00
NOU
#3
Claudiu
Sunt total de acord cu ce zici tu referitor la senzorii de parcare insa…
Masina trebuie (si de cele mai multe ori este) privita ca un instrument, nu ca un bibelou. Sa te macine o zgarietura de pe bara din spate/fata a masinii e putin exagerat.
Ok, acum nici chiar ca in paris: https://www.youtube.com/watch?v=n51OdFlOi1o
00
NOU
#4
Daniel A.
Mi-am luat un Mondeo de la o reprezentanta din Craiova, masina care fusese a unui manager de la fabrica (tind sa cred varianta asta, pentru ca aveau in oferta si masini de test drive, deci nu parea sa fie cu polițist vopsita).
Masina avea 14.000 km si a costat 13.500 euro, avand 1 an juma’te vechime, model Trend si motor de 2l TDCi. Acum nu am certitudinea ca aia sunt km reali, insa am garantie la ea, garantie pe care mi-am prelungit-o folosind Ford 12.
Mi-am luat Mondeo pentru ca am un copil si pe vremea aia ar fi trebuit sa mai apara inca unul, insa din pacate sotia a pierdut sarcina …
Dupa ce am luat-o, mi-am instalat un sistem multimedia aftermarket cu navigatie, bleutooth si o camera pentru mers inapoi (nu am senzori). Sincer iti spun ca nu am neajunsuri la masina, iar asta o spun dupa mai bine de un an de condus.
I concluzie, daca vrei sa iti iei masina second, trebuie sa faci cele mai mari compromisuri (culoare, dotari, motor, samd).
00
NOU
#5
Dragos Mone
Faza asta cu masina scumpa fara optiuni se intampla pentru ca asa stim sa cumparam masini, televizoare, telefoane si calculatoare: am 2000 de lei, 2000 dau pe laptop. Nu ma gandesc ca mai am nevoie de un mouse decent, de o geanta, de o husa buna la telefon, de optionale misto la masina. Si asa ajungi sa deti un audi cu geamuri manuale spate, un laptop cu geanta care se destrama, un telefon cu husa care mai mult il zgarie.
00
NOU
#6
baxt
Nu Darius, kit’ul de pana se pune chiar si pe Dacia, pe unele variante.
De obicei masinile cu roti de dimensiuni mari apeleaza la aceasta varianta, dar nu este o regula (vezi cele care pun ca dotare acea roata mica) tocmai pt a reduce spatiul ocupat de o roata de rezerva. Imagineaza-ti portbagajul ocupat de o roata pe dimensiuni 17′, 18′ .
00
NOU
#7
baxt
Ca fapt divers zoso, sti cat de’al dracu e sa schimbi o roata la Koleos cu cricul care vine stock (da, cric normal din ala „slim” cu manivela” ) si cu ditai roata de rezerva in porbagaj?
00
NOU
#8
Cristi
Cat timp pedala de frana e inclusa in standard e ok
in capitalele mari nu ne pasa de zgarieturi in colturi, nu suntem snobi
valoarea masinii cu 2 zgarieturi sau cu 30 tot aia e
00
NOU
#11
rasta
Eu am impresia ca la unele masini, de obicei la modelele cele mai opulente, dar nu e regula, optional este si sistemul de semnalizare. Iar cand dai 50.000+ Euro pe o masina, probabil ca nu mai ai de unde scoate inca 4-500 sau cat o costa acest sistem.
Altfel cum ne explicam numarul mare de soferi care nu dau semnal la nici o manevra efectuata?
00
NOU
#12
dabija
Asta cu senzori de parcare e geniala. Adica daca nu ai senzori nu poti sa parchezi? Am condus masini mai mari decat meganu’ si nu am simtit lipsa senzorilor de parcare. Mentionez ca nu am zgariat nici una.E adevarat ca aveau oglinzi. Dupa parerea mea senzorii de parcare sunt o dotare pt gospodine. Dar tu care te lauzi cu capacitatile tale sofersitice nu ar trebui sa cauti masini dotate cu senzori.(care poti sa-i montezi si dupa ce cumperi masina , la fel ca si radio cd-ul in loc de radiocasetofonului)
Un sfat:Daca vrei ma masina sh buna Incearca sa cauti o masina fiabila cu o motorizare decenta si cu un aspect curat. Majoritatea mecanicilor stiu ce sa-ti recomande de la fiecare marca.Senzorii si casetofonul se pot schimba mai usor decat motorul. Fi atent la automatele sh. ! Prietenii stiu de ce .
00
NOU
#13
Vlad
S-ar fi auzit si mai bine, racit sau nu, daca nu vorbeai pe un fond muzical, mai ales unul asa galagios (vorbitor).
00
NOU
#14
Alex
Senzorii te atentioneaza pe tine sa nu intri in altii. Dar nu si pe vecinu’/vecina. Cresti valoarea masinii cu exact valoarea senzorilor de parcare. Alminteri, daca e zgariata pe toate partile de catre altii, degeaba o mai lauzi ca are senzori de parcare.
00
NOU
#15
bluehand
Vali stie ca am tot discutat de un passat zilele astea, care are asa – cutie automata, scsune incalzite, dublu climatronic, keylessgo – care vine si cu inchiderea masinii de pe un butonas de pe clanta, portbagaj electric.
Si evident fara senzori de parcare :)))
00
NOU
#16
vlad
Sa vezi prin Franta ce pline de zgarieturi sunt masinile. Si alea au stock senzori si uphill assist.
00
NOU
#17
blackman
@ Darius, sigur sunt si alte situatii, eu o descriu pe a mea. Cand mi-am luat Matizul, am avut de ales: varianta pe benzina sau cea pe gaz. Varianta pe gaz avea rezervorul (butelia) de gaz in locul rezervei. In loc de rezerva, aveam un kit. Era, practic, un spray.
00
NOU
#18
blackman
Ca precizarea, Matizul era nou, nu varianta modificata in service.
00
NOU
#19
Bogdan
Buna,
Am de vanzare un Audi a3 sportback, Dsg stronic, sound bose navigație mare , scaune alcantara, e din 2005 toate service-URI la zi, jante iarna vara , masina a fost a sotiei. Are si senzori de parcare. Masina de noua a costat vreo 43000 EUR . Dacă te interesează mai multe
detalii, contact pe mail
00
NOU
#20
razorsbk
Doar eu aud doar muzica si nu pe tine ? Cred ca imi place melodia prea tare
00
NOU
#21
Po
@vlad Stiu, am fost pe acolo si am ramas surprins cum parcheaza aia.
Sefu e francez si are ditamai mertzanu (S500) plin de zgarieturi.
Eh, ei vad masina ca pe o unealta (nu ca nu ar fi), romanii o vad ca pe un bibelou si o spala mai des decat fac dus sau schimba asternuturile din pat.
00
NOU
#22
vali
@Po: mie imi place ca unealta mea să fie curată. fie ca e clește, aparat foto sau mașină.
NOU
#23
badday
De acord cu ala de sus. Masina e o chestie care trebuie sa ma duca din punctul A in punctul B. Cu sau fara senzori. Cele mai multe zgarieturi le am de la colegii de trafic. Dar masina merge si cu vopseaua rasa. La fel de bine. Si tot in punctul B ma duce.
00
NOU
#24
RDK
Niciodata n-am inteles de ce background-ul sonor e la aproape acelasi nivel cu vocea, pe mai toate chestiile de genu’.
daca vrei masina nezgariata, te muti din UK.
pe astia nu i-a bombardat Hitler suficient, si din cauza asta inca mai au o gramada de stradute inguste si ingramadite de pe vremea lu’ mad Gigi.
Si cum locuri de parcare din p… toti dobitocii parcheaza pe marginea strazii si asa strada decenta de doua benzi devine o ingramadeala sinistra, si of course pe urma se mira boii aia ca de ce au masinile zgariate etc.
Da, si pe stradutele alea inguste mai intra si cate fun TIR care aduce marfa la supermarketul de la colt, si ti-a copendulat masina aia noua si frumoasa- ca asa-ti trebuie daca o parchezi pe strada.
din fericire cum majoritatea englezilor sunt cam ingalati de felul lor, chiar li se rupe de fo cateva zgarieturi.
Tiriac Auto vinde masini noi cu rezerva optional. https://aghiuta.ro/drive-test-dealerii-auto-bacau/
Am vazut masini aduse de pe afara care vin fara roata de rezerva, au doar kit de reparatie.
Acum, nu stiu daca roata de rezerva a fost optionala si s-au gandit nemtii sa faca economie sau pur si simplu asa vand unele marci. Sau au extras romanii roata de rezerva si au pus un kit de reparatie complet inutil.
Sunt total de acord cu ce zici tu referitor la senzorii de parcare insa…
Masina trebuie (si de cele mai multe ori este) privita ca un instrument, nu ca un bibelou. Sa te macine o zgarietura de pe bara din spate/fata a masinii e putin exagerat.
Ok, acum nici chiar ca in paris: https://www.youtube.com/watch?v=n51OdFlOi1o
Mi-am luat un Mondeo de la o reprezentanta din Craiova, masina care fusese a unui manager de la fabrica (tind sa cred varianta asta, pentru ca aveau in oferta si masini de test drive, deci nu parea sa fie cu polițist vopsita).
Masina avea 14.000 km si a costat 13.500 euro, avand 1 an juma’te vechime, model Trend si motor de 2l TDCi. Acum nu am certitudinea ca aia sunt km reali, insa am garantie la ea, garantie pe care mi-am prelungit-o folosind Ford 12.
Mi-am luat Mondeo pentru ca am un copil si pe vremea aia ar fi trebuit sa mai apara inca unul, insa din pacate sotia a pierdut sarcina …
Dupa ce am luat-o, mi-am instalat un sistem multimedia aftermarket cu navigatie, bleutooth si o camera pentru mers inapoi (nu am senzori). Sincer iti spun ca nu am neajunsuri la masina, iar asta o spun dupa mai bine de un an de condus.
I concluzie, daca vrei sa iti iei masina second, trebuie sa faci cele mai mari compromisuri (culoare, dotari, motor, samd).
Faza asta cu masina scumpa fara optiuni se intampla pentru ca asa stim sa cumparam masini, televizoare, telefoane si calculatoare: am 2000 de lei, 2000 dau pe laptop. Nu ma gandesc ca mai am nevoie de un mouse decent, de o geanta, de o husa buna la telefon, de optionale misto la masina. Si asa ajungi sa deti un audi cu geamuri manuale spate, un laptop cu geanta care se destrama, un telefon cu husa care mai mult il zgarie.
Nu Darius, kit’ul de pana se pune chiar si pe Dacia, pe unele variante.
De obicei masinile cu roti de dimensiuni mari apeleaza la aceasta varianta, dar nu este o regula (vezi cele care pun ca dotare acea roata mica) tocmai pt a reduce spatiul ocupat de o roata de rezerva. Imagineaza-ti portbagajul ocupat de o roata pe dimensiuni 17′, 18′ .
Ca fapt divers zoso, sti cat de’al dracu e sa schimbi o roata la Koleos cu cricul care vine stock (da, cric normal din ala „slim” cu manivela” ) si cu ditai roata de rezerva in porbagaj?
Cat timp pedala de frana e inclusa in standard e ok
:)))) si volanul
in capitalele mari nu ne pasa de zgarieturi in colturi, nu suntem snobi
valoarea masinii cu 2 zgarieturi sau cu 30 tot aia e
Eu am impresia ca la unele masini, de obicei la modelele cele mai opulente, dar nu e regula, optional este si sistemul de semnalizare. Iar cand dai 50.000+ Euro pe o masina, probabil ca nu mai ai de unde scoate inca 4-500 sau cat o costa acest sistem.
Altfel cum ne explicam numarul mare de soferi care nu dau semnal la nici o manevra efectuata?
Asta cu senzori de parcare e geniala. Adica daca nu ai senzori nu poti sa parchezi? Am condus masini mai mari decat meganu’ si nu am simtit lipsa senzorilor de parcare. Mentionez ca nu am zgariat nici una.E adevarat ca aveau oglinzi. Dupa parerea mea senzorii de parcare sunt o dotare pt gospodine. Dar tu care te lauzi cu capacitatile tale sofersitice nu ar trebui sa cauti masini dotate cu senzori.(care poti sa-i montezi si dupa ce cumperi masina , la fel ca si radio cd-ul in loc de radiocasetofonului)
Un sfat:Daca vrei ma masina sh buna Incearca sa cauti o masina fiabila cu o motorizare decenta si cu un aspect curat. Majoritatea mecanicilor stiu ce sa-ti recomande de la fiecare marca.Senzorii si casetofonul se pot schimba mai usor decat motorul. Fi atent la automatele sh. ! Prietenii stiu de ce .
S-ar fi auzit si mai bine, racit sau nu, daca nu vorbeai pe un fond muzical, mai ales unul asa galagios (vorbitor).
Senzorii te atentioneaza pe tine sa nu intri in altii. Dar nu si pe vecinu’/vecina. Cresti valoarea masinii cu exact valoarea senzorilor de parcare. Alminteri, daca e zgariata pe toate partile de catre altii, degeaba o mai lauzi ca are senzori de parcare.
Vali stie ca am tot discutat de un passat zilele astea, care are asa – cutie automata, scsune incalzite, dublu climatronic, keylessgo – care vine si cu inchiderea masinii de pe un butonas de pe clanta, portbagaj electric.
Si evident fara senzori de parcare :)))
Sa vezi prin Franta ce pline de zgarieturi sunt masinile. Si alea au stock senzori si uphill assist.
@ Darius, sigur sunt si alte situatii, eu o descriu pe a mea. Cand mi-am luat Matizul, am avut de ales: varianta pe benzina sau cea pe gaz. Varianta pe gaz avea rezervorul (butelia) de gaz in locul rezervei. In loc de rezerva, aveam un kit. Era, practic, un spray.
Ca precizarea, Matizul era nou, nu varianta modificata in service.
Buna,
Am de vanzare un Audi a3 sportback, Dsg stronic, sound bose navigație mare , scaune alcantara, e din 2005 toate service-URI la zi, jante iarna vara , masina a fost a sotiei. Are si senzori de parcare. Masina de noua a costat vreo 43000 EUR . Dacă te interesează mai multe
detalii, contact pe mail
Doar eu aud doar muzica si nu pe tine ? Cred ca imi place melodia prea tare
@vlad Stiu, am fost pe acolo si am ramas surprins cum parcheaza aia.
Sefu e francez si are ditamai mertzanu (S500) plin de zgarieturi.
Eh, ei vad masina ca pe o unealta (nu ca nu ar fi), romanii o vad ca pe un bibelou si o spala mai des decat fac dus sau schimba asternuturile din pat.
@Po: mie imi place ca unealta mea să fie curată. fie ca e clește, aparat foto sau mașină.
De acord cu ala de sus. Masina e o chestie care trebuie sa ma duca din punctul A in punctul B. Cu sau fara senzori. Cele mai multe zgarieturi le am de la colegii de trafic. Dar masina merge si cu vopseaua rasa. La fel de bine. Si tot in punctul B ma duce.
Niciodata n-am inteles de ce background-ul sonor e la aproape acelasi nivel cu vocea, pe mai toate chestiile de genu’.
nu se cumpara masini asa zis „recuperate” https://stirileprotv.ro/stiri/social/a-returnat-firmei-de-leasing-mercedesul-dar-tunat-cu-piese-de-dacie.html
daca vrei masina nezgariata, te muti din UK.
pe astia nu i-a bombardat Hitler suficient, si din cauza asta inca mai au o gramada de stradute inguste si ingramadite de pe vremea lu’ mad Gigi.
Si cum locuri de parcare din p… toti dobitocii parcheaza pe marginea strazii si asa strada decenta de doua benzi devine o ingramadeala sinistra, si of course pe urma se mira boii aia ca de ce au masinile zgariate etc.
Da, si pe stradutele alea inguste mai intra si cate fun TIR care aduce marfa la supermarketul de la colt, si ti-a copendulat masina aia noua si frumoasa- ca asa-ti trebuie daca o parchezi pe strada.
din fericire cum majoritatea englezilor sunt cam ingalati de felul lor, chiar li se rupe de fo cateva zgarieturi.