Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

25 comentarii

  1. blocajul de acolo se va muta mai spre centru, adica la Piata presei sau la arcul de triumf. Iar deschiderea acum inainte de turul 2 oare nu are si ceva conotatii electorale? Mai bine faceau autostrada in jurul Bucurestiului ca sa decongestioneze traficul. dar aia nu se face intr-un mandat…

    00
  2. Durata normală de execuţia la aşa ceva ar fi fost de 6-9 luni.

    00
  3. Gresit, a durat 2 ani. Constructia a incept prin primavara lui 2007, din cate imi aduc eu aminte.

    00
  4. S-au indurat sa-i dea drumul. Ce garantie are? Aceeasi garantie ca si laptele UHT? Ca la cum lucreaza gigeii aia…

    00
  5. Sa mor eu daca inteleg ce pana mea a costat atat la pasajul ala. Cate case construia un incestitor privat de banii aia, cate apartamente? Gizas, ce dracu are pasajul ala in el?!

    00
  6. Nu vor taia meltenii nimic deoarece exista separatoare de sensuri iar betonul ala e chiar continuu. Bine, asta nu inseamna ca nu am vazut idioti cu SUV-uri sarindu-l.

    00
  7. pe 1 ii da drumu’ si celui suprateran din Pipera.
    e deja marcat, vopsit si gata de circulat.

    00
  8. cat ii dai pana se prabuseste?

    00
  9. mai discutam luni 30.11.2009 sa vedem cum se „intra” in Bucuresti cu pasaj…

    00
  10. Pasajul va fi inaugurat de 1 Decembrie si va rezolva problema de trafic de la Aeroportul Baneasa.
    @ipo: sunt diferente enorme intre un pasaj si o casa, comparatia ta nu are legatura cu realitatea.
    @mugur: Blocajul nu se va muta nicaieri. Traficul se imparte pe mai multe artere. In viitor va fi pasaj si la Casa Presei.
    @inginerul: da, asa e, asta daca politicienii nostri nu si-ar urmarii interesele proprii

    00
  11. Dar cu autostrada suspendata? Inca nu s-a trezit din vis dl Oprescu? :)

    00
  12. sa-mi trag palme! arata bine, in poza!

    00
  13. omg, au aprins lumina, in final e lumina in zona aia.

    sa vezi ce misto taie astia 3 benzi ca sa se duca la ikea. plus ca pasajul n-are decat 50 de metri acoperit, sau cat e? si s-au chinuit sa scarme pamantul 1 an jumate :D))

    00
  14. se deschide si podul de pe Pipera-Tunari, de langa Porsche Nord, ala la care au mutat din loc stalpii CFR. Cu un an mai tarziu decat era planificat. Decat niciodata…

    00
  15. vieweru tau de imagini de pe blog se comporta dubios pe mac, cu chrome sau safari, deci are ceva cu browserele bazate pe webkit. Ramane in loading ecranul intunecat. schimba-l sau fa ceva.. merci.

    00
  16. @neaorin cine ti-a zis c-au mutat stalpii?

    00
  17. mie imi merge perfect pe mac os x 10.5 snow leopard

    00
  18. @Mihai Constructia propriu-zisa a inceput prin vara lui 2008, deci cam un an jumate a durat constructia. Uite imagini din 4 iunie 2008: https://youtube.com/watch?v=ZMyJqDvG1ag . Nu se incepuse nimic. Fusese aduse doar betoanele alea…

    00
  19. @ Ingineru – nu te supara dar nu prea ai dreptate. Acesta din Baneasa a fost sapat si NU acoperit cum este cel de la Unirea.
    In alta ordine de idei cel de la Unirea a fost gata in 34 de zile deci … se poate hai sa nu fim absurzi sa spunem 2 luni dar in maxim 6 luni trebuia sa fie GATA !
    Pai ce dracu e doar o groapa in pamant asfaltata cu pereti consolidati (vorba vine) vreau sa subliniez ca nu este acoperit total cum este cel de la Unirea.
    Asa ca 9 luni nu prea e un termen pentru astazi si sa NU uitam tehnologia de acum zeci de ani (’87) cand sapau astia cu tarnacoapele si nu erau masinariile din ziua de astazi pentru ca sincer daca erau oamenii de atunci cu sculele de acum era gata in maxim 14 zile.

    Si dovada ca acest pasaj al Unirii a fost terminat in 34 zile este aici

    http://www.ziare.com/tariceanu/stiri-calin-popescu-tariceanu/in-urma-cu-22-de-ani-se-putea-pasajul-unirii-a-fost-gata-in-34-de-zile-915777

    Bine zis:
    „Lucrarea la Pasajul Unirii a fost extrem de complexa, pentru ca pasajul, lung de 900 de metri, a supratraversat doua magistrale de metrou si cursul raului Dambovita.

    La Baneasa nu este nici metrou si nici vreun curs de apa, iar pasajul este mai scurt, de numai 560 de metri. In total, lucrarea, care va prelua traficul de peste 2.000 de autovehicule pe ora, va costa statul roman 11 milioane de euro.”

    00
  20. Din cate am inteles nu o sa fie nici asa finalizat complet… trotuare pentru pietoni ca sa mearga prin pasaj nu exista inca, urmeaza sa fie facute mai incolo.

    00
  21. @Marius: Trotuare pentru pietoni ca sa ce? E vreo diferenta majora intre distanta prin pasaj si cea pe langa pasaj? De trotuar e nevoie langa artera de circulatie, nu in pasajul in care vor trece 2k+ masini/h. Care pieton constient ar alege o astfel de „scurtatura”? Plus ca din poze se vede ca n-ar mai fi loc si de trotuar, chiar daca din nu-stiu-ce motive s-ar decide constructia lui.

    00
  22. @Autogreen: cand vii si cu argumente putem incepe o discutie, altfel ce-ai spus tu sunt vorbe in vant.
    Ce pana mea costa atat sa sapi un sant lung, sa torni niste betoane si sa faci canalizarea, apoi sa acoperi? Singurul lucru care ar putea complica un pic problema ar fi retelele de utilitati care trebuie eventual deviate. 13 milioane de euroi, c’mon!…

    00
  23. @3v1lM1nD – zi-mi te rog costurile la cel terminat in 34 de zile de la Unirii. Cand ai buget nelimitat si frica de securitate normal ca termini in 30 de zile. Cand ai buget nelimitat poti sa lucrezi 24 de ore pe zi. Nu ca la fraierii de la Baneasa de nu puteau misca utilajele ca sa nu bulverseze traficul aerian. Astia nu au putut inchide zona din timp ca urlau toti bosorogii ca-i lasa fara ratb.

    00
  24. Sincer nu cred ca rezolvam problema traficului cu acest pasaj.

    00
  25. @Mihai – 2 ani si 9 luni a durat pasajul de la Baneasa mestere nu 2 ani. Poti spune 3 ani cu aproximatie cel putin asa spun toti la tembelizor 2 ani si 9 luni de zile.
    @Adrian – asa este mestere nu aveau frica dar nu imi spune ca nu ai trecut pe acolo sa ii vezi cum dor la umbra pilonilor si bagati printre cofraje stand si nefacand nimic. Si da cei din urma aveau frica dar nu aveau utilajele de acum pentru ca daca astia de acum cu utilajele de acum si fara frica de atunci dar cu o dorinta de munca iti garantez ca era terminat in 6 luni maxim. Acuma sti tu … 1000 de avocati 1000 de pareri.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile