Dacia sponsorizează echipa italiană Udinese

Ce ziceţi de ştirea asta?

Băsescu ne roagă să cumpărăm produse româneşti şi anunţă că se va plimba cu Dacia. Cu toate astea, Dacia sponsorizează echipe de fotbal din alte ţări, în timp ce noi ar trebui să fim patrioţi şi să ne plimbăm cu Loganul. Nu-i aşa că e tipic românesc?

Miscarea e logică dpdv business, că românii ştiu deja de Dacia, acum uzina are nevoie de pieţe noi de desfacere. Dar totuşi…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

42 comentarii

  1. astia nu au minte deloc sau cred ca mai bine zis nu le pasa de romani. pei fabrica de la noi din tara e in standby, angajatii sunt concediati … iar ei au bani sa sponsorizeze o echipa, totusi mare, din Serie A … este perfect normal ceea ce se intampla … NOT

    00
  2. Ca sa vezi, nu au bani sa plateasca angajatii dar au bani sa sponsorizeze alte echipe

    00
  3. Reclama este sufletul comertului, dar targetul ales de cacanarii de la Renault este priceless. Pai daca nu cumpara romanii ligheanuri, or sa cumpere italienii, care au dezvoltata o ditamai industrie auto (si nu poti face comparatie intre un Fiat si un Logan)?
    Nu am fost de acord de la inceput cu facilitatile astea nationale acordate celor de la Renault si Ford, cica „sa nu trimitem oamenii in somaj”. La urma urmei, astia sunt niste straini, banii tot in tarile lor ajung (vezi si OMV ce ne face cand tre sa plateasca impozitele pe profit), ii doare in cur de angajatul roman. Nu vad de ce ei trebuie ajutati sa-si continue productia prin tot felul de ajutoare gen „taxa de prima inmatriculare” sau scutiri de alte impozite si taxe. La muncitorii care au lucrat la Tractorul nu s-a gandit nimeni ca raman someri!
    Daca vor sa faca bani, sa puna mana sa fabrice o masina ca lumea la preturi mai mici ca ale concurentei.

    00
  4. Am observat si eu aseara la meci ce prost se potrivea numele pe tricouri.Totusi un prieten incerca sa ma convinga de faptul ca se vand destule golanuri in Italia.Oare asa o fi?

    00
  5. Probabil ca in Italia sau macar in Udine nu e criza si d-aia au investit acum in reclama acolo. Da’ si cand o sa duduie uzina si n-o sa faca fata la comenzi in Italia. Eu am mai zis ca mi se pare o strategie idioata, pentru ca omoara si furnizorii si cand se vor trezi ca vor sa mai produca ceva or sa ia piesele la preturi frumusele de la aia care rezista. Da’ nu-i nimic, probabil ca italienii cumpara Dacii la 8000-10000 de euro in loc sa cumpere Fiat.

    00
  6. Nu are nicio tangenta reclama aia cu „Dacia Mioveni” si…Romania. Banii sunt adusi acolo exclusiv de Renault.

    00
  7. totusi udinese nu-i echipa de spart becuri, e chiar ft buna. eu nu inteleg asocierea alora cu dacia. adica wtf, aia sigur or sa prinda cupe europene. gg dacia.

    00
  8. Aceasta sponsorizare este logica tocmai pentru ca se desfasoara in strainatate: publicitatea genereaza vanzari iar intr-o perioada de criza de exact asta ai nevoie. Sponsorizarea unei echipe din Romania ar avea avantaje doar pe planul consolidarii brand-ului, adica ar fi o ‘publicitate de mentenanta”.
    Dar, sa promovezi o marca ieftina intr-o tara in care vanzarile auto scad iar bugetele de achizitii se reduc… very smart!

    Cred ca enervarea voastra vine din faptul ca priviti sponsorizarea ca pe un act „social” dar daca va ganditi ca banii, de fapt, nu sunt dati pentru a face bine sponsorizatului ci sponsorului, nu ati mai avea de ce sa va indignati.

    00
  9. Si am impresia ca dau bani seriosi la Udinese. Cu banii dati in Italia aici sponsorizau 3 cluburi.

    00
  10. Banii pentru reclama din Italia vin de la importatorul Dacia de acolo, nu din România, aşa că nu are rost să le plângem de milă băieţilor noştri de la Mioveni, că nu le ia nimeni pâinea din mână ca să o dea italienilor. Şi dacă vor creşte vânzările Dacia din Italia şi Europa de pe urma reclamei, cine va avea mai mult de muncă şi va fi plătit pentru asta?
    P.S. Băsescu a renunţat la Logan. L-am văzut la ştiri zilele trecute şi avea în mâini volanul de la Golf.

    00
  11. Sutn singurul caruia i se pare normala chestia asta?

    00
  12. eu nu vad ca italienii sa cumpere loganul noastru , e o alegere mai mult ca sigur proasta a celor de la dacia , mai bine dadeau banii saracilor angajati care au fost sau urmeaza sa fei dati afara…

    00
  13. NOU
    #13

    e reclama pentru romanii din italia. doar aia sunt destul de prosti sa traiasca in italia si sa isi cumpere masini de la dacia.

    00
  14. da. fortza Udine!

    00
  15. mie mi se pare incorect sa fim „sfatuiti” sa cumparam produse autohtone. Ok, tine de patriotism sa preferi inaitne de toate un produs fabricat in tara ta, insa daca nu este suficient de calitativ, ce ne facem? Si de unde pana unde prostia asta cu taxa de inmatriculare umflata de 3 ori? Si nu cred eu ca italienii for cumpara loganul nostrucare arata ca un tractor cand au o industrie de automobile puternica la ei acasa.

    00
  16. Asta e Romania daca nu vinde se face sponsor!
    @redandblue intalieni poate nu o sa cumpere dar Germania ii plina de logane! Ca acolo un logan ii 7000 de euro si la german ii convine sa cumpere un astfel de masina o tine 2-3 ani apoi romanu ne-o aduce in tara sub numere de germania platim o taxa de poluare la o masina romaneasca dar ea ii adusa de afara! Asta e Romania!

    00
  17. @fln: masini romanesti aduse din germania ,niciodata :)) , iar daca tot se vinde asa bine in germania de ce nu au sponsorizat o echipa nemteasca , prin acest lucru isi consolidau statutul de firma serioasa , asa in italia nu isi are rostul , raman la parerea ca au facut o afacere proasta

    00
  18. guvernantii stau la picioarele lor ca niste sclavi, iar ei fac ce vor…

    00
  19. Oameni buni, oricat ati ura Dacia trebuie sa acceptati ca Logan este una dintre cele mai apreciate masini la nivel mondial, masina asta scrie istorie. sunt 10 fabrici in lume care asambleaza Logan, sunt zeci de modele fabricate pe platforma Logan, vandute in orice coltisor de lume, s-au fabricat peste 1mil de exemplare iar de la anul se vor fabrica 1 milion de exemplare in fiecare an. Sunt cateva marci in lume cu un asemena succes, le numeri pe degete chiar daca esti ciung: Golf, Bettle, Corrola. Romanii arunca cu kkt si in mama care i-a crescut, pe urma isi blesteama soara.

    00
  20. Platforma B de la Renault si motorizarile acesteia, cunoscute in Romania datorita modelului Dacia Logan, este utilizata pentru modelele: Logan, Stepway, Renault Modus, Nissan Tiida, Versa, Nissan Aprio (Logan pentru piata Mexicana), Mahindra Renault Logan (in India), Renault Tondar (Iran), Nissan NP200 (Africa de Sud) si pe viitor Lada.

    00
  21. NOU
    #21

    @fLn- vrei sa spui ca exista oameni care aduc loganuri din Germania si le vand in Romania?

    00
  22. Acuma nu dar pe viitor ai sa vezi ca asa sa fie !

    00
  23. Sa arunce cu bani Dacia … macar de ar da faliment.

    00
  24. S-ar putea sa fie si banii nostri pe undeva pe tricourile lor…

    00
  25. Si acum ne reduce taxa auto pentru masinile din Italia ? Ca as lua mai bine un fiat decat o dacia….

    La tv a aparut treaba asta ?

    00
  26. Intr-adevar miscarea are o logica, dar momentul e prost ales. Vine la prea putin timp dupa ce imparatii ne-au indemnat sa consumam doar produse romanesti. Ale caror producatori ne cam trateaza cu spatele.

    Cu rezerva ca Dacia este acum la fel de romaneasca precum Coca-Cola produsa la Bucuresti. In bugetul Romaniei intra doar firmiturile de la cheful dat de Renault si Franta.

    00
  27. Daca asta aduce vanzari la Dacia, nu-i nici o problema ba chiar e o rezolvare de problema. :)

    00
  28. Renault e varza. N-am vazut nici macar o masina Renault aici in Canada, de cand am ajuns aici.

    00
  29. noua stire

    00
  30. Italienii in general nu au bani si masinile ieftine se vand foarte bine. Loganul ca marime si performanta e perfect.

    00
  31. Adica sa le bagam noi bani la aia in buzunare sa ca aiba ei milioane de euro pentru nu stiu ce fantoma de fotbalist, care costa cat o cas in Dubai. Bravo, Base, felicitari ca reusesti sa ne tii de prosti.

    00
  32. Reclama sufletul comertului… nu va mai bateti voi capul. Ce vrei sa omoare toate reclamele si sa plateaca angajatii? In ce alta compania s-a facut asta?
    Angajatii sunt dispensabili, se gasesc altii, contractul cu este contract in materie de publicitate.

    Si faza cu cumparatul lucrurilor de provenienta romanesca este interesant, nu uita zoso cam toate produsele din Romania vin de afara, eram si noi producatori dar e mai bine sa importam sa castige o familie mai bine decat 100.000 alte familii.

    00
  33. E o mare diferenta daca banii vin de la Renault sau de la importator.Daca vin de la Renault , suntem cam prosti din moment ce guvernul roman a dat Daciei ,saptamana trecuta ,15 miliaone de euro nerambursabili

    00
  34. Dacia a avut succes destul de mare cu Loganul mcv in Europa… iar in italia am vazut destule… Cred ca era normal sa-si faca reclama daca a vazut ca are piata.
    Va mirati ca niste neinformati… :P

    00
  35. @jeleu tu lume paralela traiesti ?

    00
  36. in ce*

    00
  37. Fontul cu care e inscripţionat cuvântul Dacia, pe tricourile lui Udinese , sunt mici! Abia se disting la televizor, apropo, aţi văzut cum arată, tricourile?
    Am citit multe comentarii pe tema asta şi o grămadă sunt ….paralele!:))

    00
  38. @autogreen
    si zi asa, fara numar, fara numar … criza e numai la americani, right ?

    00
  39. E o miscare cel putin interesanta pe care o face Uzina, hotarand sa sponsorizeze o echipa de fotbal din alta tara decat Romania.
    De asta o fi pierdut Udinese a pierdut primul meci cu Dacia pe tricou cu 1-5 la Milan acasa. Glumesc, desigur.

    00
  40. Dacia sponsorizeaza deja vro 2 echipe de fotbal din Romania cat si Echipa Nationala…cred ca e destul.Am inteles ca Dacia e si sponsorul echipei nationale de volei a Bulgariei :-??.Nu mi se pare nimic anormal ca incearca sa isi faca reclama si in alta tara.

    00
  41. in primul rand toata partea asta de amrketing e cel mai probabil controlata la nivel de grup renault iar si mai probabil e faptul ca banii nu sunt bani care au fi fost investiti in Romania ci sunt aprte din bugetul de promovare a concernului.

    in al doilea rand, chestia asta cu sponsorizarea nu e foarte simpla..sunt multe decizii de luat, multe analize de facut sunt oameni care castiga mii de euro pentru asta si cred ca stiu mai bine ca noi ce fac..

    avem si noi un brand care are vizibilitate internationala si ne plangem de diverse

    00
  42. ati cam muscat ….. sponsorul e renault italia, mai verificati ……va aruncati repede ……(nu sunt bani ptr muncitori si dau la fotbal !!!!)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.