Dacia a dat publicităţii primele două poze cu Lodgy, modelul pe care îl va lansa în primăvara anului curent. Din poze, pare o corcitură de MCV cu Duster cu Sandero. Probabil Logan va rămâne doar sedan, Sandero va dispărea, iar Lodgy se va produce în Maroc.
Ce urata e!!! Dar na, in categoria de pret…
Mai bine să n-o lanseze, și așa asta nu-i mașină la care te poți uita, din punct de vedere al design-ului vorbind.
Nu anul viitor mane, anul asta, in primavara :D. Suntem deja in anul viitor.
MCV-ul are publicul lui, asta ultima va fi mai scumpa si cu alte dotari, mai pe gustul vesticilor. E prima Dacie care nu e gandita pentru estici – la noi nu va face multi purici (nu scrie TDI pe ea), insa cum Elvetia e deja plina de MCV-uri, iar Germania si Franta de Dustere, are locul ei pe piata.
Sandero nu dispare, Doamne-feri, cand se vinde inca foarte bine in Europa. Atata doar ca tre’ sa apara inlocuitorul Loganului (prezentat probabil anul asta, da’ pe piata de anul viitor), iar din el vor decurge, ca si prima data, un break/MCV, un hatchback si – probabil – un pickup.
Apropo, Lodgy se produce in Maroc, dar o mare parte din piese sunt produse tot in Romania.
@MadMike: nu te poti defeca in gustul oamenilor. Mai ales ca acum 12-13 ani nici nu visai la o masina noua pe injectie. Asa-i?
Parca are forma de delfin. Chiar urat designul.
Arata e Espace. Probabil va fi versiunea pentru saraci :))
bre Mike, n-arata rau. pe bune, esti fitos
Nu e pe gustul romanilor, doar 1,5 dCi? (pai nici nu urci la deal),sub 130CP? (nici nu poti sa depasesti carute), frate asta e jaf, o pisicuta face de toate si costa un sfert cat o Dacie.Oricum suntem noi mai destepti ca nemtii, elvetienii sau francezii.
Pe bune acum, arata bine si pretul sigur va fi mai mic decat al concurentei.Singurul lucru urat la Dacii este interiorul.
Cel mai important o sa fie sa vedem cum o sa iasa Logan 2, ca, asa cum spune zvoner mai sus, din ea o sa se traga gama de volum pentru urmatorii 5-7 ani.
Pentru mine unul este perfecta, spatioasa nu arata urat (nu stiu ce vedeti voi urat) atat ca este Dacie dar asta conteaza prea putin, daca o sa aiba un pret modest ma cam gandesc sa o cumpar. Serios acum pentru familie, sa faci cumparaturi sa cari ceva etc.. ii foarte buna.
pentru vitezomani probabil ii caruta dar nah.. :))
e un renault symbol mai mare.
Dacă se anunţa că Nissan scoate pe piaţă maşina asta, nu se mai găseau atâţia să spună că e urâtă. Aşa suntem noi: ne pute ce este românesc. Deşi doar numele Dacia e autohton aici.
pare spatioasa pentru un family car e buna ..
Cred ca aici se potriveste un proverb al nostru (despre casatorie):
„Sa-ti iei nevasta de casa,
Nici urata, nici frumoasa.”
Ma rog, e cam uratica.
De la Sandero as pastrs Stepway, care, cu ceva ”tuning din fabrica”, ar putea fi un fel de Suzuki SX4 romanesc.
Cat despre MCV: Nu stiu ce sa spun despre designul exterior, dar presimt ca vom avea acelasi interior ”Dacia” de care nici macar Duster n-a scapat. Chiar nu gasim un designer de bord mai rasarit?
Eu conduc un MCV ca masina de firma si sunt FT multumit de ea! Masinuta asta noua nu arata urat, mi se pare doar usor disproportionata. Dar merge…
Aici https://guce.oath.com/collectConsent?sessionId=3_cc-session_496de5c4-9804-49f9-9301-b17afefabcd2&lang=&inline=false nu scrie nimic de lansare anul acesta, doar prezentare la Salonul de la Geneva. Pana la urma cand apare?
Da, arata cam uratel, dar ca proprietar de SsangYong Rodius, pentru mine Lodgy e superbă! =))
mi se pare foarte urata si pare asa.. neterminata
Un al rahat, dar mai mare. De elefant.
Sunt sigur ca nu este modelul final mici schimbari exista. Din cate stiu modelul costa cam 20.000€ adica o sa faca mare concurenta Espace-ului, Ford Galaxy si altor astfel de masini destinate in general familiei.
Daca la siguranta primeste stele destule, de ce sa nu cumpar o astfel de masina cu 20.000 la full si sa economisesc 20.000€ cat costa o alta masina pe full din aceasi categorie.
@krossfire designeri rasariti se gasesc la Renault berechet, ba si la Dacia (avem centru de design aici) insa filosofia brandului este sa nu placa foarte mult ochiului, altfel nu s-ar mai vinde Renault-uri. Deci nu e o chestiune de ‘nu putem’ ci de ‘nu vrem’.
Foarte probabil va fi acelasi bord de pe actualul Duster, pentru ca altminteri ar insemna ca vom vedea la Lodgy cum va arata bordul de pe inlocuitorul lui Logan, ceea ce ar fi cam ciudat. Probabil Lodgy va fi ultima masina cu bordul vechi de Logan. Poti fi sigur ca bordul inlocuitorului Loganului va fi replicat in toata gama – e o chestiune de baza la Dacia.
@Robert Lodgy full nu are cum sa treaca de 17.000-17.500 de euro. E putin mai mare ca MCV-ul pe toate directiile, va fi dotata ceva mai bine, dar de maxim 2-2500 de euro mai bine. Cum MCV-ul cel mai scump + toate optionalele costa 14.500 de euro… do the math. La 17.000 deja incepe Renault Grand Espace.
Vasnic posesor de MCV si pot sa zic ca-mi place. Deci, da, probabil mi-ar trece prin gand o schimbare. Dar dupa ce face deja cativa ani si li se scot „bugurile” …
urci Transfagarasanul cu ea?!
@robert ma refeream la Grand Scenic, scuze
daca ii puneau si ei alt nume era mai bine ca nu e chiar asa hidoasa masina. initial credeam ca lodge vine de la bustean, confundam cu log si radeam singur de traducerile facute: Dacia Bustenel sau Dacia Busteni. :)) se pare ca lodge inseamna un fel de chirias, oricum tot un nume aiurea este. cel mai mult mi-a placut MCV, logan nu l-am inteles si duster e acceptabil.
Eu am citit undeva ca preturile ajung cu totul pe la 19-20.000 (full option) asta in vest, in Romania banuiesc ca va costa mai putin.
Tin sa te anunt ca Grand Espace sunt modelele vechi, acum exista doar Espace. Iar un Espace in Austria cel mai ieftin incepe de la 37.000 nou nout
Mie imi place. E chiar super fata de ce pokemon (Focus 3) au scos cei de la Ford. Macar daca ar arata asa in final desi mi-e teama ca asta e doar un concept. Eu stiu ca voi visati toti la decapotabile si coupeuri …
@zvoner: Dacia nu face concurenta Renault. De ce ? Pentru ca materialele folosite in Dacia sunt absolut oribile. Adica haide bre, in 96 Megane 1 scotea 4 stele la testele EuroNcap, in 2002 Megane 2 era parca primele masina care iau cinci stele la testele EuroNcap pentru siguranta iar apoi Logan o da in bara in 2004 cu doua stele si jumatate ?
Sa fim seriosi, daca foloseau acelasi materiale masina era tare, scotea cel putin patru stele fara emotii! Asa tabla e subtire, sasiul e de doi bani, interiorul e varzetas.
Nu, nu sunt fan Dacia. De fapt nu vad pe an atatea pisicute sau ursi cu luminile praf cate Loganuri de 2-4 ani vad intr-o luna. Instalatia electrica e vai de capul ei. Ce-i drept la Megane-ul meu mi s-a aprins lumina in portbagaj si un bec de la numar doar dupa ce s-a cacat o polițist pe masina. Am verificat contacte, sigurante, becuri si nimic, sper sa nu se stinga din nou.
@krossfire: Se pare ca interiorul va fi diferit.
Sincer, e urata. Nu am nimic cu Dacia, Dusteru’ si Stepway-u mi se par masini foarte reusite (avand in vedere pretul).
e destul de urata. Din fericire nu cred ca se adreseaza unui segment care vrea musai frumusete
Baa cand citesc comentaruu de genul are componente de la megane din 96, ma ia asa capul, cum isi lauda ala megane-ul din anii 90, ca e super masina, fata de Dacia, ca stele euro ncap, si alte porcarii! Eu sunt de parere ca la un impact, e vorba de noroc, soarta, poti sa lovesti relativ incet, dar ti se duce capul nu stiu cum, si ai crapat, in x6 cu 10 stele siguranta! Sa fim seriosi, de aia toate accidentele le vezi la dobicotci cu x7 x8, ml, gl, cl, dl, etc!
Este de dimensiunile unui Opel Zafira, cred. Mie îmi place.
totusi cine dracu le pune nume? adica daca cu logan m-am obisnuit, merge, sandero sau lodgy n-as putea. nu e ciudat sa te intrebe cineva ce masina ai si tu sa zici „circul cu sandero”. sau mai rau „am o/un lodgy”?