Cuvântul dat..

fuck-itPentru noi, românii, cuvântul dat nu inseamna nimic. Dincolo de rea-voinţă există si circumstante atenuante:

– instalatorul care trebuia sa imi repare ieri cada si trebuia sa ajunga in 3 ore de la Bucuresti a facut 4 ore si jumatate pana aici, din cauza de accidente. el s-a tinut de cuvant, il cred ca a plecat mai devreme, dar stiu cum e drumul.

– angajatii care fac firma de ras. zici ca pleci cu coletul la 13.00 si ajungi la mine la 16.00, dar de fapt tu ai uitat coletul acasa si n-ai catadicsit sa dai un telefon ca sa ma anunti. cine sufera, tu, angajatul uituc, care oricum te doare in fund, sau renumele firmei?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. O vorba care mi-a placut de foarte mult timp: „Promettre, c’rst noble. Tenir, c’est burgeois. Et nous sommes des proletaires.” :)

    00
  2. Iti dau/facem/dregem/ mergem, ca nu ma doare gura..

    00
  3. Legat de cum sunt tratati clientii: pentru ca am o casa la tara intr-o zona in care doar Cosmote are semnal, m-am decis sa portez numarul in reteaua lor.
    Totul bine si frumos, portare rapida, si dupa o luna imi intervine o delegatie. Obisnuit de la Orange sa am tot timpul activata optiunea, initial am si uitat ca trebuie sa fac aceasta operatiune.
    Imi aduc aminte cu o zi inainte si ii sun. Imi spun ca avand in vedere ca sunt client nou trebuie sa platesc o garantie. Ma gandesc ca e normal asa , si cu gandul la o suma de aprox 100 RON ii intreb cat, iar ei imi spun 500 RON (in zilele astea o mica avere). Trec totusi peste suma si merg si depun garantia ceruta. A doua zi, sunt in delegatie si supriza, roomingul nu este activat. Urmeaza o zi intreaga de sunat la Cosmote de catre colegii mei pana cand in sfarsit se activeaza (dupa-masa).
    Peste 5 zile revin in tara si ma prezint la ei sa imi recuperez banii. Imi spun ca nu o pot face pana nu dezactivez serviciul. Fac si asta si ma astept sa primesc banii. Cand colo mi se spune ca banii nu se dau direct, ci trebuie sa completez un formular si in termen de 30 de zile se va aproba !!!
    Stiind ca urmeaza o factura maricica (150 RON) ii intreb daca nu pot sa vars banii pentru plata facturilor viitoare. Mi se spune sigur ca da, asadar completez formularul gandindu-ma ca voi sta linistit cateva luni.
    Dupa o saptamana mi se emite o factura noua, iar acuma cand e scadenta sunt bombardat cu mesaje de avertizare ca nu am platit-o. Sun la serviciul clienti si mi se spune ca ca de fapt cererea mea de varsare a celor 500 de RON se va aproba doar daca platesc factura !!! si daca nu o fac mi se taie telefonul. Fapt care nu mi s-a spus in momentul completarii pentru ca nu eram prost sa las in conditiile astea cei 500 de RON stiind ca urmeaza si o factura mare.
    Pentru ca nu am avut de ales, am platit si factura dar m-au pierdut definitiv ca si client , pe mine si pe toti prietenii care vor auzi povestea.
    Colac peste pupaza, peste o saptamana am alta delegatie si parca vad ca imi vor cere o alta garantie desi inca nici pe prima nu am primit-o inapoi.
    Daca asa se trateaza un client in vremuri de criza nu mi-e mila de cei restructurati.

    00
  4. Poate instalatorl tau a avut circumstante atenuante, dar ei in general zici ca-s vorbiti. N-ai gasi unul care sa se tina de cuvant si care sa-ti dea termen de excutie o zi si sa se tina de cuvant. A, si toti vor ceva bani in timp ce lucreaza, nu la sfarsit cum ne-am inteles. Uof….

    00
  5. E valabila chestia si cand esti de partea cealalta a baricadei, de partea prestatorului de servicii. Eu dupa 2 tepe superbe am decis ca nu mai lucrez cu romani pe web design, pot sa vina si cu o caruta de aur si juma de imparatie…

    Problema asta nu cred ca e specifica tuturor societatilor sudice, cum zice dan… spaniolii cel putin nu fac asa, desi nah…nu sunt nici ei foarte nemti :))

    00
  6. E un „cultural trait” specific societatilor „sudice” (mediteraneene, africane). In alte tari e mult mai rau decat zici tu acolo.

    00
  7. unii au promis ca vom trai bine sau ca vor demisiona in 5 minute sau ca vor dubla salariile profesorilor din prima zi de guvernare sau … :mrgreen:

    00
  8. @Trif Ionut Iti luai o cartela cosmote si scapai mai usor, avea roamingul activat… si nu mai dadeai garantii :lol: nu stiu daca puteai face portarea numarului de la orange…

    00
  9. Acum 20 de ani, regretatul Theodor Hristea intra ca o furtuna in sala de seminar, arunca catalogul pe masa si zicea cu naduf: Poporul roman e cel mai neserios popor din lume…Pentru un lingvist, care are proprietatea termenilor, cred ca era o mare dezamagire.

    00
  10. Am avut eu un muncitor la casa care mai mult vorbea. Da cei mai tari sunt astia la camin care trebuie sa te duci de cinci ori ca sa vina , iar cand vin zic ca nu au scule . Asa ca cel mai bine e sa te pricepi tu.

    00
  11. Ma intreb cati oameni isi mai respecta promisiunile in ziua de azi…

    00
  12. @Escu: aia cu principii; sunt o raritate, dar inca mai sunt.

    00
  13. cum adica tu nu stii sa-ti repari cada?! :)
    e timpul sa inveti! pe bune, nu glumesc…
    (sunt tutoriale pe net…)

    00
  14. Sa inteleg ca in bucuresti sunt cei mai buni instalatori din tara ?

    00
  15. momentul „de glorie” al acestei trasaturi a romanilor a avut loc la 23 august 1944. secventa a fost una clasica:

    1. luat decizie gresita (aliat cu nazistii)
    2. insistat in directia gresita (trecerea nistrului)
    3. realizat/acceptat mult prea tirziu ca decizia a fost gresita si sucit in directia opusa fara considerarea consecintelor (intors armele)
    4. ???
    5. PROFIT !!! just kidding: suportat consecintele compuse ale celor 2 decizii proaste (cea initiala + reactia) si scarpinat colectiv sub basca cu un aer de nedumerire pe fata (supt mataringa de la rusi, pierdut basarabia + bucovina de N, si chiar 70 de ani mai tirziu considerati – pe buna dreptate – curve de nemti si nu numai)

    00
  16. @Trif Ionut E nenorocire mare cu abonamentele astea. Unu. Esti tot timpul sub perioada contractuala. Nu esti? La prima schimbare de abonament, activare de extraoptiune vei fi. Si dupa urmeaza cele mai proaste servicii existente, umilinta MAXIM am spus. Am experienta cu toti 4. Prepay tata. Ala e sfant!

    Romania avea o baza industriala. Nu conta cat de futut in cur e angajatul, daca teava era in parametri. Mergea strungu si daca nu ii zambeai.

    Acum ce sa faci, cand toate halatele albastre s-au schimbat in gulere? Trag sclavii de tine, ca la saiba!

    00
  17. Cuvânt dat? La români?
    Eu mergeam spre Sibiu în ianuarie și am oprit la semnalele disperate a unuia de pe margine. Eram undeva pe valea Oltului, după 16.00 – era clar că omul a rămas fără benzină și risca să aștepte până dimineața în mașină. Ca să fiu scurt – a rămas și fără benzină și fără bani -D și ….etc. I-am întins 100 – a zis că drumul până la Cluj e lung și ar fi mai bune 2!!! sute. Nu i-am luat buletinul, nu i-am făcut poză la numărul mașinii – pur și simplu l-am ajutat!!! Și-a dat cuvântul că în 10 zile ne vedem la Obor și îmi dă și o bucată de caș de Cluj. -)))
    Să-ți fie rușine, Dane cu audi A6 negru! -)))

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube